Banner

Media Nieuws

Net5: Doutzen presenteert Victorias Secret Fashion Show

  • PDF

 

 

De kerstdagen gaan dit jaar bij Net5 van start met wel erg bijzondere engeltjes, namelijk met de Angels van Victoria’s Secret. De show van dit beroemde lingeriemerk wordt dit jaar wederom gepresenteerd door Nederlands topmodel Doutzen Kroes. Een spectaculaire gebeurtenis waarbij Adriana Lima, Alessandra Ambrosio en Candice Swanepoel samen met Doutzen op de catwalk schitteren en onder anderen Taylor Swift optreedt. Doutzen Kroes presenteert: Victoria's Secret Fashionshow 2013 is op 24 december om 22.30 uur te zien bij Net5.

 

Prachtige supermodellen, bijzondere lingeriesetjes, veel vleugels, goede muzikanten en een spetterend catwalkfeest vormen de kerstavond van Net5. De Victoria’s Secret Fashion Show is dit jaar in New York gelopen. De mooiste creaties worden getoond door de wereldberoemde Angels, onder wie Adriana Lima, Alessandra Ambrosio, Lily Aldridge, Candice Swanepoel, Lindsay Ellingson, Karlie Kloss, en Behati Prinsloo. De Zuid-Afrikaanse Candice Swanepoel draagt dit jaar de Royal Fantasy Bra and Belt van 10 miljoen dollar, ontworpen door juwelier Mouawad. Terwijl de dames over de catwalk schrijden, zorgen Taylor Swift, Fall Out Boy, A Great Big World en Neon Jungle voor de muzikale acts. Naast de registratie van de Victoria’s Secret Fashion Show en een kijkje achter de schermen, zijn er ook interviews op de roze loper en profielen van modellen te zien.

 

De Friese Doutzen Kroes presenteert de Victoria’s Secret Fashion Show exclusief voor Net5. Ze staat al negen jaar aan de top van de modellenwereld, is al zes jaar Angel van Victoria’s Secret en is onlangs uitgeroepen tot World Model of the Year.

 

Doutzen Kroes presenteert: Victoria’s Secret Fashion Show 2013 24 december om 22.30 uur bij Net5

 

www.net5.nl/victoriassecretfashionshow 

www.net5.nl

www.sbs6.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

 

Laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 02:17

ANP Pers Support partner van VPRA

  • PDF

ANP Pers Support wordt partner van de VPRA, de brancheorganisatie voor public relations- en communicatieadviesbureaus. ANP Pers Support biedt de leden van de VPRA tegen een gereduceerd tarief toegang tot onder meer exclusieve medianetwerken, zowel nationaal als internationaal. Daarnaast gaan de VPRA en ANP Pers Support samen evenementen organiseren, om professionals uit het vak en specifiek van bureaus te ondersteunen.

 

De leden van de VPRA kunnen door de samenwerking gebruik maken van een speciaal aanbod op verschillende producten en diensten van ANP Pers Support, zoals de perscontactendatabase Agility, een abonnement op ANP Pers Support, de plaatsing van een enkel persbericht en deelname aan een van de PR-trainingen.

 

David Gribnau, voorzitter van de VPRA: 'Als brancheorganisatie bieden wij ondernemers in onze branche laagdrempelig toegang tot een zo compleet mogelijk overzicht van kwalitatieve tools die elk PR-bureau graag hanteert. ANP Pers Support ontbrak nog aan onze lijst van partners en het is goed om te zien dat we daar beiden wat aan willen doen. Met ANP Pers Support als partner hebben de leden toegang tot verschillende medianetwerken om nieuws onder de aandacht van de juiste journalisten te brengen.'

 

Karin Cats, commercieel directeur ANP Pers Support: 'ANP Pers Support helpt organisaties nationaal en internationaal met het verspreiden van hun nieuws en branded content. Wij verheugen ons op de samenwerking met de VPRA, als vertegenwoordiger van pr-communicatiebureaus met grote staat van dienst. Graag trekken we komende jaren samen op om onze dienstverlening aan de VPRA-leden te verhogen en aanwezige kennis over en weer te delen'.

 

Over ANP Pers Support
ANP Pers Support (onderdeel van ANP en PR Newswire) ondersteunt het persbeleid door persberichten naar toonaangevende media in binnen- en buitenland te sturen. ANP Pers Support beschikt over exclusieve medianetwerken, zodat een persbericht de juiste journalistieke aandacht krijgt, zowel in Nederland als in het buitenland.

 

Over VPRA
De VPRA is de brancheorganisatie voor public relations en communicatieadviesbureaus. De VPRA behartigt de belangen van de leden en bevordert een professionele vakuitoefening, zowel qua inhoud als bedrijfsvoering. Hierbij vormen ze een platform voor ontmoeting en ontwikkeling van de aangesloten bureaus, hun directies en medewerkers. 

 

www.vpra.nl

www.perssupport.nl  

 

Dit persbericht is gedistribueerd door ANP Pers Support

 

                                                                                                    Home

 

www.perssupport.nl/apssite/permalink/79700
 

 

Laatst aangepast op vrijdag 06 december 2013 02:16

Worldcom PR Group presenteert resultaten onderzoek naar meetmethodes

  • PDF

De Worldcom Public Relations Group heeft de resultaten bekendgemaakt van een onderzoek onder zijn EMEA-partners naar de methodes voor het meten van PR-resultaten. Het onderzoek toont aan dat de kwantiteit van de media-aandacht slechts een van de belangrijke factoren is om de communicatieresultaten te meten.

 

De respondenten, afkomstig van 22 partnerbureaus in de EMEA-regio, beantwoordden in totaal 29 vragen. Deze partners werken voor opdrachtgevers in verschillende sectoren, waaronder IT, financiële dienstverlening, healthcare en toerisme. Het onderzoek toont aan dat de meerderheid van de bureaus de resultaten van hun communicatieactiviteiten tot in detail analyseert, aangezien deze nauw samenhangen met de bedrijfsdoelstellingen van hun opdrachtgevers. PR-bureaus en hun opdrachtgevers stellen zowel kwantitatieve als kwalitatieve doelstellingen op voor hun campagnes. Het verbeteren van de bedrijfsprestaties blijkt net zo belangrijk als het genereren van media-aandacht. Het merendeel van de respondenten meet het succes van hun campagnes door deze af te zetten tegen de vooraf gestelde doelen en eisen van de opdrachtgever.

 

Ook laat het onderzoek zien dat alle respondenten doorgaans op maandelijkse basis rapporteren aan hun opdrachtgevers. Zij maken gebruik van media monitoring tools om social media en online- en printmedia te monitoren. Minder dan de helft geeft aan naast deze tools ook andere bronnen te gebruiken. Driekwart van de respondenten zoekt handmatig naar publicaties. Naast het tellen van publicaties brengen alle respondenten de teneur van de berichtgeving over hun opdrachtgevers in kaart.

 

Twee derde van de respondenten geeft aan gebruik te maken van speciale search tools zoals Simply Measured, Echobot of Talkwalker om social media te monitoren. Het aantal fans, reacties en likes wordt het vaakst gemeten.

 

Van de respondenten volgt 68% de  Barcelona Declaration of Measurement Principles. 37% van de respondenten blijkt nog steeds gebruik te maken van de Advertising Value Equivalency (AVE) om publicaties te evalueren. 44% van de bureaus maakt gebruik van monitoring-diensten en maakt rapportages van de resultaten.

 

Bijna 60% van de respondenten gaat het bereik van een persbericht na door journalisten achteraf persoonlijk te benaderen. Een derde van de bureaus voert ook opinieonderzoeken uit onder het publiek om het bereik van de media te onderzoeken, terwijl 41% gebruikmaakt van de diensten van onderzoeksbureaus.

 

Slechts zes van de 22 bureaus geven aan een additioneel bedrag te factureren – een zogenaamde succes fee – wanneer aan de doelstellingen van de opdrachtgever is voldaan. Van deze bureaus geven vijf bureaus aan dat dit bedrag niet meer bedraagt dan 20% van de maandelijkse retainer fee.

 

Volgens 68% van de respondenten hangt de waarde van de PR-activiteiten samen met de bedrijfsprestaties. Bureaus classificeren media-aandacht op basis van communicatieonderwerpen, terwijl 30% aangeeft ook de klanttevredenheid te analyseren. Twee derde van de bureaus vergelijkt zijn resultaten niet met die van de concurrenten van de opdrachtgever. Opdrachtgevers willen vaak weten hoe vaak de merknaam genoemd wordt in iedere publicatie. In de gevallen waarin bureaus de waarde van het merk analyseren in hun resultaten, richten zij zich op de perceptie en bekendheid van het merk in de markt.

 

www.worldcomemea.com

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

Laatst aangepast op zaterdag 30 november 2013 13:16

MWG AMMA 2014 wijzigt categorieën

  • PDF

De MWG heeft het aantal categorieën aangepast van 12 naar 10. Beste Mediastunt en Beste Single Mediastrategie komen te vervallen. Daarnaast worden de 2 onderzoekcategorieën Hans du Chatinier voor professionals en studenten, gecombineerd tot 1  onderzoekprijs.

 

Nieuw is de categorie Beste Creatieve Gebruik van een Medium voor een mediumtype dat op een onderscheidende en effectieve manier is ingezet. Ook nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om in aanmerking te komen voor Media-exploitant van het jaar.

 

Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat  de inzending beoordelen en zal ook gebruik maken van de resultaten van het online onderzoek.

 

De wijze van jurering bij de overige categorieën blijven ongewijzigd.

 

De 10 AMMA categorieën zijn

Beste Mediastrategie

Beste Interactieve Mediastrategie

Beste Creatieve Gebruik van een Medium

Beste Media-innovatie

Mediabureau van het jaar

Media-adverteerder van het jaar

Media-exploitant van het jaar

Hans du Chatinier-prijs

Carl Lipp-prijs

YIM Mediatalent van het jaar
 

De inzendmogelijkheid loopt van 20 januari tot en met 21 februari 2014. Informatie over criteria, richtlijnen en voorwaarden zijn te vinden op www.mwg.nl.

 

Op 28 mei 2014 is de feestelijke uitreiking in het DeLaMar Theater te Amsterdam.

 

Over de MWG

De MWG is dé branchevereniging van en voor mensen in de commerciële communicatie met een passie voor (nieuwe) media. Onze leden zijn werkzaam bij onder meer adverteerders, media-, onderzoek- en reclamebureaus, exploitanten en uitgevers. Het doel van de MWG is om via diverse activiteiten  en publicaties de kennis op mediagebied van leden en vakgenoten te verbreden en verdiepen. Daarnaast is de MWG een sociaal platform dat de mogelijkheid biedt mensen uit het vak te ontmoeten.

 

Sinds 2001 worden jaarlijks de AMMA Awards uitgereikt (Annual Master of Media Awards), een prestigieuze en felbegeerde prijs in het communicatievak.

 

www.mwg.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

 

Laatst aangepast op maandag 02 december 2013 19:07

NRC Media: Win 25.000 euro aan mediawaarde

  • PDF

 

De aandacht van uw doelgroep krijgen en vasthouden, dat kan een uitdaging zijn. Het kiezen van de juiste kanalen en creatieve uitingen zijn van belang. Dat vereist kennis van de doelgroep, en niet te vergeten, inspiratie!

 

Wilt u graag weten hoe onze experts uw doelgroep bereiken en media innovatief inzetten? Dagelijks zijn zij bezig met doeltreffende campagnes voor adverteerders. Ze delen graag kennis en voorbeelden. Daarom kunt u hier een aantal innovatieve cases en tips downloaden. 

 

Win 25.000 euro aan mediawaarde en advies van onze experts
Download de cases en tips en maak daarbij kans op 25.000 euro aan mediawaarde, in te zetten bij NRC Media. Maximaal 10 inzendingen krijgen tevens expertadvies over hun doelstellingen en strategie.

 

www.nrcmedia.nl

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 Vacatures en stages in media en marketingcommunicatie

 

 

Laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 01:15