Banner

Marscha Krouwel nieuwe uitgever Vrouwenbladen Hearst Magazines Netherlands

  • PDF

Hearst Magazines Netherlands, uitgever van onder meer ELLE, Esquire, Quote en Red, heeft een nieuwe Uitgever Vrouwenbladen. Met ingang van 1 februari is Marscha Krouwel, 42 jaar, aangesteld als uitgever van alle vrouwentitels (ELLE, Cosmopolitan, Red, Woman’s Health, ELLE Decoration en ELLE eten). Voorheen was Marscha werkzaam als Marketing Director bij Hearst Magazines Netherlands.

 

Luc van Os, directeur van Hearst Magazines Netherlands, zegt hierover: ‘’Ik ben ben er van overtuigd dat Marscha als uitgever van de vrouwenbladen het succes verder kan uitbouwen.”

 

Marscha Krouwel, de nieuwe uitgever vrouwenbladen van Hearst Magazines Netherlands, zegt hierover: “ Ik ben er trots op dat ik het portfolio vrouwentitels van Hearst Magazines Netherlands mag gaan leiden en verder kan gaan uitbouwen. Mijn doelstelling is het verstevigen van de high-end positie van deze internationale, sterke merken op de Nederlandse markt.  Door fantastische tijdschriften te  blijven maken en het bieden van multimediale platforms van de merken aan onze lezers en adverteerders.”   

 

Door de nieuwe rol die Marscha gaat krijgen, vinden er ook op de marketing afdeling 2 belangrijke wijzigingen en benoemingen plaats: Ellen Waalderbos zal als Marketing Director Vrouwen titels leiding gaan geven aan het team marketing managers en assistenten.

 

Naast Ellen zal Mijke Coppens de functie van Trade Marketing Manager gaan bekleden voor het gehele portfolio (distributie en retail zaken).


Luc van Os blijft uitgever van de mannenbladen van Hearst Magazines Netherlands (Quote, Esquire en Men’s Health) en daarnaast CEO van het bedrijf.


Over Hearst Magazines International
Hearst Magazines International, onderdeel van Hearst Corporation, geeft als ’s werelds grootste Amerikaanse uitgever van tijdschriften ruim 300 edities in meer dan 100 landen uit. Belangrijke titels in het portfolio zijn Cosmopolitan en ELLE, internationale merken met wereldwijd de meeste edities, ELLE DÉCOR, Esquire, Good Housekeeping, Harper’s BAZAAR, Popular Mechanics en Seventeen. Daarnaast geeft Hearst Magazines International ook titels uit via internationale joint ventures, zoals Men’s Health en Runner’s World in Groot-Brittannië, Grazia en Madison in Australië en The Robb Report in Rusland en China. In Groot-Brittannië geeft Hearst Magazines UK 24 tijdschriften en 22 websites uit. In de Verenigde Staten geeft Hearst Magazines 20 tijdschriften uit.

 

www.hearstmagazines.nl

 

 

 

 Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

 

 

Laatst aangepast op woensdag 06 februari 2013 23:53