Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1289000

[Column] Marc Stubbé: Google maakt veel reclame voor privacy. Hoe logisch is dat?
16-05-2017 | 15:44:00
Het is inmiddels bijna onmogelijk om niet iets van de privacycampagne van Google te hebben gezien. In Nederland gaan ze met een bus het land door. En in elk dagblad staan ze met een paginagrote advertentie waarin uitgelegd wordt hoe je je eigen gegevens kunt beheren. Waarom doet Google dit?
[Column] Herman Spinhof: Trends opsporen
15-05-2017 | 11:56:28
DNI is een initiatief dat Google samen met uitgevers (onder andere NRC, FT, FAZ, Die Zeit, the Guardian, El Pais) heeft opgezet om nieuwe, handige technieken te ontwikkelen op het gebied van onderzoeksjournalistiek, maar ook handig voor internetgebruikers die ietsje dieper willen gaan dan de waan van de dag
[Interview] Willem van Lynden over het recht vergeten te worden
26-04-2017 | 12:55:51
Het vergeetrecht. Mensen hebben sinds drie jaar het recht om vergeten te worden door onder andere zoekmachines. Ter gelegenheid hiervan lanceerde Willem van Lynden een telefonische helpdesk, want er is nog steeds veel onduidelijk. We spreken hem
Helpdesk voor online vergeetrecht geopend
21-04-2017 | 10:34:18
Ter gelegenheid van de derde verjaardag van het vergeetrecht opent een gratis telefonische helpdesk voor vragen over het vergeetrecht
[Column] Marianne van Soomeren: Wel willen innoveren, niet willen veranderen
27-03-2017 | 11:19:37
De digitale mediasector gedraagt zich als de traditionele sector, met onduidelijke geldstromen en verdienmodellen. Er zal ook niets veranderen zolang er geen goede, overkoepelende en onafhankelijke controle is
[Column] Roupert Muller: Valse verontwaardiging; programmatic advertising is niet waterdicht
27-03-2017 | 10:39:47
Afgelopen week viel in communicatie- en medialand de negatieve publiciteit op rondom YouTube. Adverteerders waren op z’n zachts gezegd niet blij dat hun advertenties naast “hateful, offensive and derogatory content” werden getoond op YouTube. Inderdaad erg vervelend, maar niet echt iets wereldschokkends
MediaMonks: Ivyrevel x Google introducing the future of fashion with Coded Couture
08-02-2017 | 22:22:00
The digital fashion house Ivyrevel, supported by the H&M group, is proud to announce that they are partnering with Google to bring couture into the digital age with the Data Dress
MediaMonks Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google
06-02-2017 | 11:02:58
MediaMonks is officieel benoemd als eerste Certified Marketing Partner van DoubleClick by Google in Latijns-Amerika en de Azië-Pacificregio
[Column] Marc Stubbé: Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook
30-01-2017 | 22:19:00
Er ontstaat een duopolie van Google en Facebook en dat vraagt om een reactie. Wat die reactie zal moeten zijn, daar wordt verschillend over gedacht...
[Column] Lars Krieg: Waar blijft het antwoord op Google en Facebook?
24-01-2017 | 10:36:00
Media-exploitanten zullen de handen ineen moeten slaan in de strijd tegen Facebook en Google. Martin Sorrell (WPP) en Christian van Thillo (Persgroep) riepen hen in 2016 op om zich te verenigen. Tot op heden zien we echter nog geen beweging
In 5 stappen naar een mobielvriendelijk website design
16-12-2016 | 14:45:00
In de trein check ik Facebook, Instagram en mijn e-mail. Dan schiet mij te binnen dat ik eigenlijk nog een nieuwe sportbroek moet bestellen. Ik begin in mijn browser te Googlen en bekijk de organische en Shopping resultaten.
Google Data Studio 360 accreditatie naar Oogst
14-12-2016 | 14:59:00
Het Google 360 onderdeel Data Studio integreert en visualiseert data van alle Google Analytics 360 Suite
Koningin Máxima bezoekt Digitale Werkplaats bij 1-jarig bestaan
23-11-2016 | 10:54:53
Koningin Máxima heeft de Digitale Werkplaats van Google in Enschede bezocht. Google, Qredits en diverse gemeenten introduceerden de Digitale Werkplaats om digitale vaardigheden bij ondernemers te stimuleren
Quint Wellington Redwood kiest voor G Suite
24-10-2016 | 10:13:00
De internationale consultingorganisatie Quint Wellington Redwood heeft G Suite gekozen als de volgende stap in intelligente communicatie
Christian van Thillo: Media-exploitanten moeten samenwerken als antwoord op Google en Facebook
03-06-2016 | 11:42:00
De Advertiser's Summit kent het jaarlijks hoogtepunt in het optreden van Christian van Thillo, CEO van De Persgroep.