Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1387862

[Startups] Pabbl kiest voor Vertigo 6
20-07-2017 | 11:26:00
Pabbl, een startup gespecialiseerd in lockscreen advertising, heeft gekozen voor Vertigo 6 als hun pr-bureau
Roorda breidt uit
13-07-2017 | 09:45:00
Roorda Reclamebureau versterkt deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho begonnen en op account start Michelle de Vos
Centralpoint.nl en ClickDistrict versterken samenwerking
13-07-2017 | 07:39:00
Centralpoint.nl en ClickDistrict verlengen de samenwerking. De twee bedrijven willen op die manier hun positie op de zakelijke markt uitbreiden en versterken
Havas Lemz en Ambassadors: Stop met aardkloten voor Greenchoice
12-07-2017 | 06:56:00
Energieleverancier Greenchoice lanceert deze week een campagne die op een activerende toon consumenten oproept om het heft in eigen hand te nemen
Taxicentrale Amsterdam kiest voor Counter Creatives en Counter Content
11-07-2017 | 14:10:00
Communicatiebureau Counter Content en reclame- en designbureau Counter Creatives gaanTaxicentrale Amsterdam (TCA) ondersteunen bij vormgeving en campagnes het verzorgen van PR
Nextail en Publitas komen met real time reclamefolder
11-07-2017 | 09:55:27
Nextail, de online organisatie van Blokker Holding brengt in samenwerking met Publitas een technologie op de markt waarmee de eerste, volledige real time reclamefolder een feit is
[Column] Maarten Ros: Recordboete voor Google is een lachertje
06-07-2017 | 10:26:00
De Google die in 2010 deze regels aan zijn laars lapte is in de zeven jaar die inmiddels alweer achter ons liggen, alleen maar groter gegroeid en is niet van plan zich door deze boete te laten tegenhouden. Sterker nog, het gaat zo goed dat men zich kan veroorloven te stoppen met het veel bekritiseerde dataminen van persoonlijke Gmailberichten om er advertenties bij te serveren
Parship kiest voor Storm Digital
04-07-2017 | 10:14:00
Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie
FCB Amsterdam introduceert nieuwe digitale dienst KPMG om kennis te delen
04-07-2017 | 07:56:33
KPMG introduceert Smart Tech Solutions: een nieuwe digitale dienst waardoor meer bedrijven gebruik kunnen maken van de collectieve kennis van KPMG. FCB Amsterdam Amsterdam tekent voor de campagne
Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 | 07:17:00
Screenforce en Pop the Campaign lanceren Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien
Nieuwe campagne De Amersfoortse: Verzekeren als een baas
03-07-2017 | 12:05:59
De Amersfoortse start met een campagne die zich gekscherend richt op de bazen van Nederland én op hun werknemers
Holland Casino-activatie bij 538 bekroond met RAB Award
30-06-2017 | 10:17:00
Holland Casino en Talpa Radio hebben met de activatie Lukt ’t ze, of lukt ’t ze niet? in het 538-programma De Coen en Sander Show de Radio Advertising Award voor Beste Branded Content gewonnen.
Het Parool daagt adverteerders uit met Best Designed Advertisement Contest
29-06-2017 | 19:46:00
Het Parool is uitgeroepen tot ‘Best Designed Newspaper of the World’. Om deze loftuiting te vieren, roept Het Parool adverteerders op extra mooie advertenties te maken
Bristol radioaverteerder van het jaar, McDonald's en Tele2 beste radiocommercials
29-06-2017 | 18:36:00
Vanmiddag zijn de RAB Radio Advertising Awards uitgereikt tijdens het radiofestival op het terrein Thuishaven in Amsterdam. Ruim 300 vakgenoten zagen hoe Bristol de titel ‘radioadverteerder van het jaar’ won.
Omzet Programmatic Advertising groeide met 20 procent in 2016
29-06-2017 | 17:26:00
Programmatic Advertising is in 2016 met 20 procent sterk gegroeid, naar een omzet van 225 miljoen euro in Nederland. Opvallende cijfers zien we in programmatic video en programmatic mobile.
EDM behaalt certificaat ISO 27001
20-06-2017 | 10:37:00
De dataspecialist uit Nieuwegein beheert, valideert en analyseert veel klantdata van de top 200 grootste adverteerders van Nederland
[Startups] We adapt lanceert platform voor programmatic creative video ads
12-06-2017 | 09:18:00
De afgelopen twee jaar is er in samenspraak met verschillende adverteerders aan de nieuwe technologie gewerkt
Unruly breidt uit naar Benelux
31-05-2017 | 14:07:01
Video Ad Tech-bedrijf Unruly zet haar globale groei voort door een nieuw kantoor in Amsterdam te openen
Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Nederlanders missen echt contact: Mentos helpt
23-05-2017 | 05:57:00
De helft van de Nederlanders weet niet zo goed hoe ze contact kunnen maken met een vreemde. Dat en meer blijkt uit onderzoek dat Mentos liet doen door PanelWizard onder ruim 1000 Nederlanders
Pervorm lanceert OWNIT
19-05-2017 | 21:16:00
Digitale marketing-specialist Pervorm lanceert vandaag haar ‘OWNIT’ service
[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen
17-05-2017 | 11:48:29
Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?
Marqeting volledig gericht op lokale online advertising
17-05-2017 | 09:20:00
Digital marketingbureau Marqeting lanceert vandaag zijn nieuwe website. De vernieuwde website vloeit voort uit de nieuwe koers die het bureau uitzet, gericht op lokale online advertising
[Column] Arno Peperkoorn: Geen stijl
11-05-2017 | 10:05:14
De vrouwonvriendelijkheid, het denigrerende taaltje op deze site is ze nu echt in het verkeerde keelgat geschoten. Iedereen vindt er iets van en iedereen heeft er een mening over. Ik ook
Candid Group neemt The Edge Initiative over
03-05-2017 | 12:53:53
The Edge Initiative, gespecialiseerd in programmatic, automated trading, big data en data science, heeft aansluiting gevonden bij de Candid Group
StreamOne en Unified Streaming introduceren Server-Side Ad Insertion voor FashionWeek
21-04-2017 | 11:20:00
StreamOne levert in samenwerking met Improve Digital, Unified Streaming en Amsterdam FashionWeek als eerste een implementatie van Server-Side Ad Insertion (SSAI)
TMG kiest voor Improve Digital
18-04-2017 | 16:50:00
Het Europese technologiebedrijf zal samen met TMG werken aan de verkoop van al haar premium inventory in de Nederlandse markt
[Review] Fuck! Dieter de Ridder
14-04-2017 | 13:11:00
Een van de meest bekroonde Belgische creative directors komt speechen op het 26ste Sloveense reclamefestival. Zeg maar het Lampenfestival maar dan twee dagen lang
[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 | 21:24:00
Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.
IAB: Online advertentiemarkt groeit in 2016 met 11,3 procent
06-04-2017 | 12:40:45
De online advertentiemarkt is in 2016 explosief gegroeid naar een omzet van 1,6 miljard euro. Digital advertising liet hiermee traditionele mediatypen als tv, radio en print ver achter zich
RTL introduceert de bumper ad bij RTL XL
05-04-2017 | 10:40:00
RTL breidt de video-advertentiemogelijkheden uit met de bumper ad. Deze pre-rolls van maximaal zes seconden worden ingezet in de digitale en on-demand omgeving van RTL XL
[Column] Daan Onland: 5 Key Ad Tech Takeaways from Mobile World Congress
04-04-2017 | 13:51:24
While MWC is still obviously a playground for the large mobile phone makers and telecom companies, the event is also attracting an increasing number of ad tech providers, publishers, advertisers and agencies
[Column] Martin Leeflang: Adidas van tv. Slim of dom?
04-04-2017 | 12:30:31
Het bericht van Adidas heeft mij aan het denken gezet. Wat gaat er in de hoofden van de netwerkbazen om? Gaan er meer adverteerders volledig stoppen met tv? Waar gaat Adidas nu haar bereik halen en tegen welke kosten? Kortom, is het wel zo’n slim besluit om een mediumtype als tv uit je mediamix te verbannen?
Open Universiteit kiest voor l’eau
31-03-2017 | 09:41:00
l'eau gaat werken aan de naamsbekendheid en aan de kloof tussen identiteit en imago
Inventaris-app AppNexus van Sanoma | SBS live
27-03-2017 | 12:06:07
De display inventory voor alle merken en alle devices, zowel web als app, zijn nu via één platform in te kopen
[Column] Roupert Muller: Valse verontwaardiging; programmatic advertising is niet waterdicht
27-03-2017 | 10:39:47
Afgelopen week viel in communicatie- en medialand de negatieve publiciteit op rondom YouTube. Adverteerders waren op z’n zachts gezegd niet blij dat hun advertenties naast “hateful, offensive and derogatory content” werden getoond op YouTube. Inderdaad erg vervelend, maar niet echt iets wereldschokkends
Verkoop Sanoma | SBS display inventory nu volledig via SSP van AppNexus
23-03-2017 | 11:18:00
De tool voegt een extra dimensie aan mediaplanning toe; naast de gebruikelijke socio-demografische gegevens is er ook de beschikking over psychografische gegevens
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit
20-03-2017 | 15:12:00
De campagne bestaat uit radio, direct, print en pre-rolls geregisseerd door Max Porcelijn (CZAR). Daarin wordt duidelijk dat de Ford Transit volledig naar eigen voorkeur is in te richten.
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Dawn maakt campagnefilm Groen Links: laat je niet leiden door angst
15-03-2017 | 08:56:00
In aanloop naar de verkiezingen heeft GroenLinks samen met Dawn een campagne gelanceerd
Yvonne de Jager directeur IAB Nederland
14-03-2017 | 08:08:00
Yvonne de Jager is per 1 april directeur van IAB Nederland
Brandreclame werkt voor Score en Enexis
13-03-2017 | 06:29:00
Het Groninger reclamebureau Brandreclame gaat werken voor netbeheerder Enexis en retailer Score
Bestedingen televisiereclame groeien met 2,7 procent tot 1 miljard euro
09-03-2017 | 22:51:00
Non-spotmarkt groeit naar recordomzet van € 129 miljoen
Etcetera en Essent lanceren De Nachtwas
07-03-2017 | 08:36:00
Etcetera heeft in opdracht van Essent een uniek kunstwerk ontwikkeld: de Nachtwas
DDB & Tribal maakt maakt zestigste Even Apeldoorn Bellen commercial voor Centraal Beheer
20-02-2017 | 16:43:00
De film Hulk is nummer 60 in de reeks van commercials die ruim 30 jaar geleden bij Centraal Beheer ontstond.
Dagan Cohen creatief directeur van Social Inc.
16-02-2017 | 11:41:00
Met ingang van februari 2017 is Dagan Cohen creatief directeur van het bureau Social Inc.
Zelf radio zoeken en boeken met RadioBookers
15-02-2017 | 21:58:04
Met RadioBookers kan iedere adverteerder zelfstandig een radiocampagne ontwikkelen en boeken
Donald Nolet keert terug bij Dawn
14-02-2017 | 12:28:00
Dawn breidt haar senior team uit met de terugkeer van Donald Nolet als Creative Director Copy
[Column] René Plug: De toekomst van video, werken naar programmatic tv
09-02-2017 | 13:26:00
Het zal niemand verrassen dat video het meeste potentieel heeft voor de groei van de programmatic reclameomzet dit jaar
Ster en SpotX starten pilot voor de verkoop van programmatic-videocampagnes van de NPO
08-02-2017 | 23:38:00
De samenwerking maakt het voor adverteerders en mediabureaus mogelijk om, via de technologie en programmatic infrastructuur van SpotX, video-impressies in te kopen bij NPO Gemist.
[Merken Top 40] Coolblue sterkste e-tail merk van het moment, Bol.com, Zalando en Wehkamp volgen
05-02-2017 | 18:40:00
Zeven op de tien Nederlanders kopen wel eens iets online. Bol.com is een van de bekendste e-tailers, Coolblue en Zalando komen snel op. Verder is ook Wehkamp, ooit bekend van de dikke papieren catalogus, bezig aan een online opmars.
De bruto mediabestedingen online advertising stijgen naar 586 miljoen euro
02-02-2017 | 15:19:00
De totale bruto mediabestedingen aan online display en video advertising bedroegen ruim 586 miljoen euro in 2016
BrandDeli groeit in 2017
01-02-2017 | 11:35:00
Met het primetime marktaandeel van 10,3 procent in de doelgroep 20 tot en met 49 jaar werd wederom een groei gerealiseerd (+6 procent ten opzichte van januari vorig jaar)
Goud Uberconnected maakt activatie voor Hyundai
01-02-2017 | 08:41:00
Hyundai promoot de vernieuwde Hyundai i10 met een slimme én leuke online activatie Drag & Drop
Wordt jouw klant Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Stuur jouw voordracht in!
31-01-2017 | 16:52:00
Wie wordt de opvolger van KPN - voorgedragen door Mindshare - de huidige Cross Media Adverteerder van het jaar?
MediaTest publiceert 5 whitepapers over de efficiviteit van online magazines, tv commercials, zakelijk WhatsApp en klantcommunicatie
31-01-2017 | 12:43:00
MediaTest voert regelmatig op eigen initiatief onderzoek uit naar hedendaagse kwesties of veranderingen in het medialandschap.
[Column] Marc Stubbé: Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook
30-01-2017 | 22:19:00
Er ontstaat een duopolie van Google en Facebook en dat vraagt om een reactie. Wat die reactie zal moeten zijn, daar wordt verschillend over gedacht...
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Alfred wint met Jumbo Ster Gouden Loeki 2016, Joe Public en DDB runners-up
26-01-2017 | 22:06:00
De winnaar van de Ster Gouden Loeki 2016 is Helemaal Kerst met Jumbo
Adcombi en Bannerwise: nieuwe programmatic advertising oplossing die banners relevanter maakt
26-01-2017 | 10:50:00
De oplossing moet het mogelijk maken om online banner reclame in real-time af te stemmen op de interesses van consumenten.
[Column] Lars Krieg: Waar blijft het antwoord op Google en Facebook?
24-01-2017 | 10:36:00
Media-exploitanten zullen de handen ineen moeten slaan in de strijd tegen Facebook en Google. Martin Sorrell (WPP) en Christian van Thillo (Persgroep) riepen hen in 2016 op om zich te verenigen. Tot op heden zien we echter nog geen beweging
[Interview] Victor Knaap, MediaMonks: Focus op programmatic advertising
23-01-2017 | 22:56:00
Victor Knaap is managing director bij MediaMonks. Hij staat op nummer 44 in DeMedia100. Wij spreken hem.
ING maakt geveldoek Leeuwarden-Fryslân 2018
23-01-2017 | 15:44:00
Het geveldoek is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart
Brand New Telly creëert campagne Sourcy
23-01-2017 | 10:53:00
Sourcy. Vol Nederlands Karakter omvat ‒ naast uitingen op de landelijke tv-kanalen ‒ tevens billboards, printadvertenties en een doorvertaling op de winkelvloer
[Merken Top 40] Reiswereld: KLM op eenzame hoogte, TUI en Corendon volgen op afstand
23-01-2017 | 10:30:00
Het nieuwe jaar is begonnen, achter de horizon gloort de zomervakantie. En dus is de reiswereld wakker.
[Interview] Lauren van der Heijden: Onze huis-aan-huiskranten zijn nog steeds een conversiekanon
21-01-2017 | 10:15:00
De Persgroep gelooft nog steeds in print en innoveert tegelijkertijd.
Dawn maakt campagne voor Eneco
19-01-2017 | 22:26:00
Eneco lanceert een nieuwe campagne waarin duidelijk wordt gemaakt dat het 5 voor 12 is. We hebben maar één planeet waar we op leven en daar moeten we zuinig op zijn.
[Column] Remco Vroom: Facebook introduceert advertising model voor video
19-01-2017 | 18:46:00
Al jaren zegt Mark Zuckerberg dat Facebook een tech bedrijf is en geen media bedrijf maar daar lijkt nu verandering in te komen.
[Interview] Arthur Hoogendijk over online radio advertising
19-01-2017 | 13:21:00
Online radio advertising heeft een goed jaar achter de rug. Omzet en aantal adverteerders verdubbelde in 2016. Wij spreken Arthur Hoogendijk, CEO The Media Exchange.
[Commercial Review] Marlies Mols: Specsavers, Coop, IKEA
18-01-2017 | 11:43:00
Heibel tussen prijsvechters en audiciens kopte de Volkskrant nog afgelopen november. Niks nieuws onder de zon zou je zeggen
[Interview] Kyra Steegs over Video Market Map van Improve Digital
16-01-2017 | 12:18:00
Improve Digital publiceert voor het achtste jaar op rij de Market Maps waarin een overzicht van de wereld van online advertising wordt weergegeven.
Page lanceert campagne rond billen vegen
09-01-2017 | 13:21:00
Toiletpapiermerk Page lanceert een uitgebreide campagne rondom wat men in het persbericht omschrijft als de Schoonroutine. Page deed onderzoek en wat blijkt? Na elk toiletbezoek blijken we ons steeds minder schoon te voelen.
Dawnbot: Creëer je eigen reclame zonder tussenkomst van mensen
05-01-2017 | 18:01:00
Reclamebureau Dawn lanceert een chatbot die via vragen een unieke campagne maakt. Dawn wil hiermee laten zien dat ook de creatieve sector niet ontkomt aan de digitalisering en het gebruik van artificial intelligence.
Ster gaat de verkoop van reclame op FunX verzorgen
03-01-2017 | 14:12:00
FunX is hét radiostation voor urban jongeren met een landelijke editie (NPO FunX) en vier lokale edities
Hogere ROI met inzet bioscoopreclame
02-01-2017 | 12:43:00
Onderzoek toont aan dat een groot aantal sectoren profiteren van een hogere ROI met een hogere inzet van bioscoopreclame.
[Merken Top 40] Albert Heijn op nummer 1, Aldi (16) en HEMA (22) nieuwe binnenkomers
02-01-2017 | 08:12:00
December is altijd een goede maand voor retail, zeker in de week voor de feestdagen wordt er meer geld uitgegeven dan in andere weken. Niet alleen aan cadeautjes maar ook aan eten en drinken.
Starcom wint Fiat Chrysler account
29-12-2016 | 10:49:00
Fiat Chrysler heeft Starcom aangewezen als mediabureau voor de planning en buying activiteiten, het account komt van Maxus
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
Wefilm maakt campagne voor ABN AMRO over sociaal ondernemerschap
27-12-2016 | 10:34:00
Met een korte nieuwjaarsfilm wil ABN AMRO het grote publiek inspireren om in 2017 vaker producten en diensten van sociaal ondernemers te gebruiken
[Merken Top 40] Philips voorbij Samsung, Sony en LG blijven achter
27-12-2016 | 09:19:00
Deze week aandacht voor consumenten elektronicamerken in de Merken Top 40. Samsung stond afgelopen week nog op nummer 1, deze week is Samsung gezakt naar nummer 18. Philips staat op nummer 15.
Frank Eijken, Marc Stubbé en Lex Beijersbergen leiden ORN in transitie
26-12-2016 | 08:55:00
De raad van commissarissen en de directie van Omroep Reclame Nederland zijn door Stichting Regionale Omroep Overleg en Samenwerking verzocht om een toekomst te verkennen voor ORN.
[Interview] Marc Verschoor, ZenithOptimedia: Owned assets van klanten zijn cruciaal
17-12-2016 | 12:01:00
Marc Verschoor is COO bij ZenithOptimedia. Wij spreken hem.
[Column] Jeroen Verkroost: Gelekt: De nieuwe privacywetgeving die Europa aan Nederland zal opleggen
16-12-2016 | 13:29:00
De concepttekst van de e-Privacy verordening lekte deze week uit – ook bindend voor Nederland. Ik neem je kort mee door de digitale highlights van de Europese Telecommunicatiewet. Wat verandert er voor bedrijven en consumenten
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: Anderzorg, Ohra, Oxxio
15-12-2016 | 10:27:03
Ik heb al eens eerder een review geschreven over Anderzorg. Toen was ik niet zo positief over hun geforceerde poging om jong te lijken. Deze versie vind ik een stuk beter. De campagne haakt in op het nummer van Sef: De Leven
[Column] Remco Vroom: De 6 beste YouTube-commercials van 2016
15-12-2016 | 09:28:00
Hier zijn ze dan: de beste YouTube-commercials van 2016, bekendgemaakt door Google
Platform161 en Adoptiq bundelen krachten en inventory
14-12-2016 | 12:16:00
Klanten van Platform161 kunnen ook printadvertenties inkopen. Uitgevers van printmedia hebben via Adoptiq toegang tot een nieuwe groep media-inkopers
[Commercial Review] Marlies Mols: Reaal, de Consumentenbond, Ben
12-12-2016 | 13:29:00
De consument centraal. Geef hem het heft in handen, laat hem spreken en voedt hem op, moeten onderstaande merken gedacht hebben
[Interview] René Zeedijk over MediaScience, digital marketing en creativiteit
09-12-2016 | 14:31:00
Wij spreken René Zeedijk, managing partner van MediaScience en nummer 82 in DeMedia100.
[Interview] Joris van der Pol (OMS): "Innovaties zullen aantrekkingskracht advertising medium radio vergroten"
09-12-2016 | 13:24:00
OMS zal naast Radio 538, Radio 10, SLAM!, 100% NL en Sublime FM ook radiospot sales verzorgen voor radiozenders van Sky Radio Group, Sky Radio en Radio Veronica. Wij spreken Joris van der Pol, algemeen directeur van OMS en de nummer 70 in DeMedia100
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
Initiative: televisie-exploitanten jagen adverteerders weg
09-12-2016 | 12:01:00
De onlangs bekend gemaakte TV-tarieven voor 2017 werpen een forse drempel op voor adverteerders.
Initiative over de ontwikkeling van retargeting
09-12-2016 | 11:43:00
We kennen het allemaal wel, je bent op die ene website geweest om dat ene product te bekijken en plotseling achtervolgt dat product je over het hele web. Het fenomeen 'retargeting'.
Coca-Cola zet deze alledaagse kersthelden centraal in campagne
06-12-2016 | 11:00:00
Tijdens de kerstcampagne ‘Bedank jouw kerstheld’ roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanke
Clement Postmus verlaat ORN
05-12-2016 | 23:52:00
De Raad van Commissarissen van Omroep Reclame Nederland maakt bekend dat Clement Postmus met ingang van 1 december 2016 zijn functie van statutair directeur van ORN Holding en zijn overige functies binnen de ORN-groep neerlegt
[Interview] Isabelle Dacz: MEC is geobsedeerd door het willen begrijpen van de consumer journey
01-12-2016 | 16:38:00
Isabelle Dacz, CEO MEC. In DeMedia100-2017 klom zij 16 plaatsen en staat nu op nummer 74. Wij spreken haar
Live beelden als advertenties bij de Persgroep
30-11-2016 | 12:52:00
Tijdens de Formule 1-race in Abu Dhabi werden gedurende 30 seconden live beelden van de zender Ziggo Sport ingezet als advertentie op onder andere AD.nl
[Interview] Léonie Koning: "We geven advies over hoe je je als merk in deze wereld dient te gedragen"
30-11-2016 | 09:55:00
Léonie Koning, managing director van Initiative, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken haar.
[Interview] Diederik Breijer: "Creatie is een onlosmakelijk deel van de activiteiten van IPG Mediabrands geworden"
26-11-2016 | 11:44:00
Diederik Breijer, CEO IPG Mediabrands, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.