Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1143289

Team Vier onderzoekt effecten reclamefolder
18-05-2017 | 12:32:42
In opdracht van de landelijke folderverspreider Axender geeft Team Vier retailers inzicht in de effecten van de reclamefolder
[Interview] Karin Schut over VINEX en NOBO
17-05-2017 | 08:15:00
Na jarenlang bij mediabureaus te hebben gewerkt, is Karin Schut begin dit jaar gestart als directeur van VINEX. We spreken met Karin over het Nederlands Online Bereiksonderzoek (NOBO)
The Media Exchange: Qmusic grootste in online radio
06-04-2017 | 14:32:00
Qmusic is met een aandeel van 51 procent van het netto bereik, de grootste speler in de onlineradiomarkt in Nederland
Digitale oplage FD groeit, printeditie vrijwel stabiel
30-03-2017 | 09:25:00
Met 68.646 digitale abonnees neemt het FD een derde positie in na de algemene dagbladen De Telegraaf en De Volkskrant
[Cross Media Case 2017] Bas Otterspoor over de effectiviteit van online radioreclame
14-03-2017 | 14:03:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MeMo2 stuurt hun onderzoek naar de effectiviteit van online radioreclame in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Bas Otterspoor, Strategy Consultant van MeMo2
Radiocampagnes met online radio leiden gemiddeld tot 60 procent meer websitebezoek
03-03-2017 | 10:53:00
De combinatie van FM een online radiocampagne realiseert effect op de actiebereidheid (aankoopintentie) onder luisteraars en laat een stijging zien op gedrag (websitebezoek)
MSS 2016: Smartphone het meest gebruikte device om te internetten
01-03-2017 | 08:48:32
De smartphone is voor het eerst het meest gebruikte apparaat om te internetten. Het device wordt door 75 procent van de Nederlanders gebruikt om online te gaan
Take10Analytics gelanceerd
09-02-2017 | 09:15:00
Take10Analytics is het nieuwe label van Nagelhout MRS en Big Data Small in samenwerking met Team Vier
Initiative: Bereiksonderzoeken groeien langzaam naar elkaar toe
09-12-2016 | 11:48:00
Alle bereiksonderzoeken in kaart gebracht door mediabureau Initiative