Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1143372

Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 | 20:38:00
In de Tele2 campagne staat de verbazing over het aanbod centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan
Reclamebureau SUPERREBEL maakt campagne voor Zeeland
19-05-2017 | 14:16:00
Reclamebureau SUPERREBEL heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Jalt ontwikkelt campagne Landal GreenParks
17-05-2017 | 13:43:45
Het is de eerste socialmediacampagne van Landal die volledig op basis van user generated en influencercontent is gemaakt
Rintje Ritsma vlogt voor gereedschapsleverancier Datona
17-05-2017 | 11:44:00
Gereedschapsleverancier Datona is met Rintje Ritsma een samenwerking aangegaan. Ritsma gaat het komende jaar wekelijks een vlog maken voor Datona
Week van het Luisterboek met gratis luisterboeken
17-05-2017 | 10:27:03
Boekensite Hebban.nl ontwikkelde de eerste Hebban (Week van het) Luisterboek-app vanwege de Week van het Luisterboek en de verkiezing van de Beste Luisterboeken
Fitzroy maakt uiting citroensap voor Grolsch 0.0% Radler
15-05-2017 | 09:24:00
Grolsch 0.0% Radler wordt gebrouwen en met echt vruchtensap gemixt. Om dat duidelijk te maken, ontwikkelde Fitzroy een uiting gemaakt met echt citroensap
Sourcy start campagne met Wisseltruc Weken
12-05-2017 | 19:18:57
Om aandacht te vragen voor de zorgwekkende inname van suiker door kinderen zijn vandaag de Wisseltruc Weken van start gegaan
Ekoplaza lanceert campagne LKKRDR
12-05-2017 | 16:38:13
Omdat steeds meer supermarkten biologische producten tegen budgetprijzen aanbieden dreigt de biologische sector in dezelfde reguliere systeemfout te vallen waarin de laagste prijs telt en niet de kwaliteit.
Gardena start marketingoffensief richting consument
11-05-2017 | 17:34:00
Tien weken lang zijn dagelijks tv-commercials van GARDENA te zien op NPO1, 2 en 3 rondom veelbekeken programma's als Boer zoekt Vrouw, Studio Sport, NOS Journaal en De wereld draait door.
Ngage Media maakt augmented reality campagne voor Defensie
11-05-2017 | 17:13:03
Ngage Media gaat voor de nieuwe campagne van het Ministerie van Defensie aan de slag met augmented reality
The Oddshop ontwikkelt campagne Batavia Stad Fashion Outlet
11-05-2017 | 11:59:26
Batavia Stad lanceert de nieuwe campagne ter ere van de opening van een grootse uitbreiding
TeamAlert zet Bob in het zonnetje met video Beloon je Bob!
11-05-2017 | 10:24:00
TeamAlert Bob, de jongerenorganisatie, lanceert de video ‘Beloon je Bob!’, waarin de Bob na een verantwoorde nacht eens even in het zonnetje gezet wordt
Buro Benk geeft een Haust-Party
11-05-2017 | 10:01:00
Buro Benk, een activatie buro, heeft voor Haust de Win een Haust-Party ontwikkeld en uitgerold. Voor deze campagne is een samenwerking aangegaan met Kwantum
LVB Networks tekent voor contentstrategie Nuon
10-05-2017 | 13:08:00
LVB Networks zal binnen drie formats het hele jaar door voor Nuon Zakelijke Markt de content maken
Wubbe maakt moederdagcampagne Fleurop.nl
10-05-2017 | 10:44:14
De campagne is ontwikkeld in combinatie met Fox on the Run en wordt uitgerold via tv, radio, pre-rolls, banners en een activatie via social media
Mars start activatiecampagne Snickers met Pelé
10-05-2017 | 10:11:26
Mars Nederland zet een grootschalige activatiecampagne in om het merk Snickers te laden
Bierbrouwerij Duvel kiest voor Blauw Gras
09-05-2017 | 15:00:00
Bierbrouwerij Duvel Moortgat heeft ervoor gekozen om zijn digital advertising onder te brengen bij creatief bureau Blauw Gras
Serena Williams in wereldwijde campagne Tempur
09-05-2017 | 13:11:00
De This Sleep Is Power-campagne is de eerste wereldwijde campagne van het merk met een significante toename in media-uitgaven als drijvende kracht
Moschino en Cara Delevingne in Release the Beast-campagne Magnum
09-05-2017 | 12:50:16
Een korte film, geregisseerd door Jeremy Scott met een hoofdrol voor Cara Delevingne, geeft kijkers een idee van het Release the Beast-gevoel
ACHTUNG! lanceert Hovering Art Director action figure voor Adobe Stock
09-05-2017 | 11:18:00
ACHTUNG! mcgarrybowen en Adobe spelen in op de dynamiek tussen zwetende ontwerpers en hun besluiteloze art directors en nemen daarmee de reclame-industrie op de hak
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Essent en SuperHeroes lanceren campagne over zonnepanelen
05-05-2017 | 09:19:00
Essent lanceert een campagne die inspeelt op barrières rond de aanschaf van zonnepanelen
Cloudfactory maakt internationaal werk voor Heinekens cidermerk Strongbow
04-05-2017 | 16:51:00
Creatief bureau Cloudfactory, dat eerder onder andere Go Places voor Heineken maakte, heeft nieuw werk gemaakt voor Heinekens cidermerk Strongbow
In60seconds lanceert project #vrijheid
04-05-2017 | 16:32:34
Animatiestudio in60seconds startte het project #vrijheid en stelde mensen de vraag 'Wat is vrijheid voor jou?'
Fjuze: interactieve events steeds belangrijker als aftrap campagne
03-05-2017 | 13:03:12
Evenementenbureau Fjuze zegt in een marktupdate dat interactieve evenementen steeds vaker het vertrekpunt van zakelijke communicatiecampagnes vormen
Yvonne Coldeweijer in Villa Pardoes campagne
03-05-2017 | 12:12:00
Samen met digital agency C2B en videobureau FOUR creating gaat Villa Pardoes op zoek naar YouTubers die donaties moeten binnenhalen voor het goede doel
Energize ontwikkelt campagne BLG Wonen
02-05-2017 | 12:39:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials, online advertising, social media en digital-out-of-home
HEMA start schoolcampagne met vlog academy
01-05-2017 | 15:17:00
Acht bekende YouTubers geven gedurende de zomer les in verschillende HEMA filialen in Nederland
[Column] Wilbert van der Heijden: Gezonder met filmpjes
01-05-2017 | 12:13:00
De traditionele aanpak om met een medisch verantwoord vingertje brochureteksten over de bevolking uit te strooien, werd losgelaten. Het redactieteam durfde het aan om rigoureus de geijkte communicatievolgorde om te gooien
Achtung! creëert merkcampagne Monsterboard
01-05-2017 | 12:06:27
Monsterboard start met een merkcampagne gericht op millenials. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle tv-stations van RTL en BrandDeli
Kingsday maakt vervolgcampagne met Max Verstappen voor Exact
28-04-2017 | 13:35:00
Wat hebben Max Verstappen en zijn sponsor Exact gemeen? Ze hebben allebei een aangeboren nieuwsgierigheid naar de laatste technologie
Yellowbrick en RLVNT lanceren datagedreven campagne
28-04-2017 | 10:59:00
De belangrijkste voordelen van Yellowbrick voor parkeerders staan centraal in de campagne
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
KARWEI geeft stylingadvies via Instagram
21-04-2017 | 12:21:00
Gebruikers konden tijdens de InstaSketch-campagne een foto plaatsen op Instagram met de hashtags #WegMetSaaieTuinen en #InspireerMijKarwei.
Welkom! lanceert applicatie voor meten bezoekbeleving
21-04-2017 | 11:20:00
Welkom! lanceert vandaag een online applicatie die het ideale bezoekprofiel van een organisatie gratis in kaart brengt
Vodafone en DDB & Tribal maken stotterapp Get The Flow
20-04-2017 | 15:56:00
Vodafone heeft samen met bureau DDB & Tribal Amsterdam, de Nederlandse Federatie Stotteren (NFS) en stotterambassadeur en zangeres Sanne Hans de app ‘Get The Flow’ ontwikkeld
T-Mobile streamt als eerste live commercials via 4G
20-04-2017 | 11:48:53
T-Mobile streamt live commercials op lineaire televisie. De elf commercials worden via het 4G-netwerk van T-Mobile gedurende de avond opgenomen en live via een controlekamer op RTL en SBS uitgezonden
FOUR creating maakt videoserie voor Fruitful office
20-04-2017 | 11:23:00
De grootste kantoorfruitleverancier werkt samen met video agency FOUR creating aan een merkcampagne, waarmee Fruitful Office zijn eigen bedrijfsverhaal vertelt.
TomTom zet Get Going-campagne voort bij Basic-Fit
20-04-2017 | 09:28:00
Medewerkers en personal trainers zullen de TomTom sportwearables gaan gebruiken en leden krijgen meer inzicht in hun prestaties
First Day of Spring ontwikkelt campagne Mazda
20-04-2017 | 09:10:52
Het bureau initieerde een project waarbij de Londense beatboxer en producer Beardyman één werd met de nieuwe Mazda MX-5
Storm Digital aan de slag voor KNVB Campus
20-04-2017 | 08:56:05
Storm Digital start op campagneniveau waarbij eerst SEO, SEA en social ingezet worden
[Interview] Bas van de Wiel over breken met hotelreclametradities
18-04-2017 | 13:42:00
Geen klinisch gestylede vergaderruimtes, lege hotelkamers en gestreken witte tafellakens op ontbijttafels. Reclamebureau De Code pakte de campagne van Postillion Hotels compleet anders aan en schoof de mens, het personeel, naar voren als gezicht van de hotelketen. We spreken met de directeur van De Code, Bas van de Wiel
DigitasLBi en Audi gaan de strijd aan tegen bannerblindheid
14-04-2017 | 12:39:37
Om de attentiewaarde van online uitingen te verhogen, introduceert DigitasLBi haar volgende innovatie: 3D-banners.
Start campagne over de verduurzaming van zuivelpakken
14-04-2017 | 10:22:24
Op 17 april start de campagne 'zuivelpak bestaat uit natuurlijke grondstoffen'
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard
14-04-2017 | 10:11:37
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard, een Radler om van te houden. De naam, het concept en de campagne zijn ontwikkeld door The Valley.
Trouble Hour het winnende idee van Open Minds voor Amsterdam
14-04-2017 | 09:29:00
Creatief team Jazz Tonna en Arieke van Liere (WDKA) en gedragswetenschapper Dirkje van der Ven winnaars pitch van gemeente Amsterdam en reclamebureau Open Now
ICK selecteert Novel voor nieuwe campagne
14-04-2017 | 09:00:34
Creatief bureau Novel ontwikkelt het concept en de strategie van de campagne voor het jaarlijkse internationale dansfestival ICKFest in september
MassiveMusic strikt Batman voor campagne War Child
13-04-2017 | 09:50:19
Batman als best friend van een jonge vluchteling
[Interview] Jasper Spaargaren over de comeback van SiSi
10-04-2017 | 11:50:00
Iedereen van boven de 27 kent de slogan Take it easy, take a SiSi. Met name in de jaren negentig wist de frisdrank zich stevig te positioneren. Moederbedrijf Vrumona vond het tijd dat SiSi weer terug zou keren in de spotlights en lanceerde een TVC met Churandy Martina in de hoofdrol. We spreken met marketingmanager Jasper Spaargaren
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
Sunshine and Sausages en Brompton Road aan de slag voor Icepeak
06-04-2017 | 16:22:44
Naast een serie commercials bestaat de campagne uit instore en outdoor visibility-materiaal en een socialmedia-activatie
Verkade start herpositionering met The Valley
06-04-2017 | 10:41:00
De campagne zal te zien zijn via televisie, online video, outdoor en print. Na de zomer volgt, binnen de nieuwe Verkade positionering, nog een grote activatie en worden nieuwe producten gelanceerd
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
Hammerfest creëert campagne #GEENZIN
05-04-2017 | 13:09:00
Seksueel geweld tegen jongens (13-18 jaar) is het thema van de Amsterdamse bewustzijnscampagne #GEENZIN
The Oddshop lanceert campagne BrightPensioen
05-04-2017 | 12:34:00
Onder de titel De toekomst is Bright, presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten
Concept Tosti Creative voor Free a Girl
04-04-2017 | 16:54:11
Nederlands' eerste pop-up peepshow op de Amsterdamse Dam was onlangs te bewonderen. Bezoekers van de show kwamen echter van een koude kermis thuis
ASN Bank, Selmore en Ambassadors introduceren de Eendagsvlieg
04-04-2017 | 15:58:00
Voor de tweede film van de ASN Bank-campagne Zo maakt geld gelukkig, volgen we een nieuwe bewoner van het fabelbos, genaamd de Eendagsvlieg
GANDA verzorgt introductiecampagne easyEnergy
04-04-2017 | 15:30:54
EasyEnergy komt op de markt onder de vlag van de easy family of brands, bekend van onder andere easyJet
Crowdmedia aan de slag voor Syntus
04-04-2017 | 14:26:58
De elektrische Syntus-trein die in december gaat rijden, heeft nog bestuurders nodig. Met de slogan Laat je verleiden, gaat Crowdmedia aan de slag voor de vervoersmaatschappij
Buro Benk ontwikkelt campagne Oostenrijks Toeristenburo
04-04-2017 | 13:35:00
Buro Benk, een activatieburo gespecialiseerd in joint marketing, ontwikkelde de campagne Zet je wanderlust aan en win! voor het Oostenrijks Toeristenburo
Youngworks ontwikkelt campagne Walibi
04-04-2017 | 13:21:08
Om de positie van Walibi als jongerenpark te versterken en te blijven groeien in aantal gasten, ontwikkelden Walibi en Youngworks een nieuwe merkbelofte en campagne: Dare to get Real
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
Jupiler League lanceert TV commercial
31-03-2017 | 11:57:00
Met de TV commercial toont de Jupiler League hoe talenten moeten knokken voor hun doorbraak
Open Universiteit kiest voor l’eau
31-03-2017 | 09:41:00
l'eau gaat werken aan de naamsbekendheid en aan de kloof tussen identiteit en imago
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma Nederland
30-03-2017 | 15:49:00
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma's pillen tegen winderigheid, maag- en darmklachten
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
Vruchtvlees aan de slag voor Theater Rotterdam
30-03-2017 | 09:50:32
Vruchtvlees ontwerpt visuele identiteit van Theater Rotterdam
[Interview] Anne Lobbes over Citroën en wat we allemaal in een auto doen
29-03-2017 | 11:55:06
Voor de laatste campagne van Citroën onderzocht de autofabrikant het gedrag in de auto van ruim 3500 automobilisten en passagiers. Met de gegevens werd Citroën, Inspired by You gecreëerd. We spreken met pr-manager Anne Lobbes
GREY Amsterdam helpt BOTTEL met start-up
29-03-2017 | 11:45:00
GREY Amsterdam is verantwoordelijk voor het Bottel logo, packaging design, huisstijl, website, merkidentiteit, pr en de campagne
MOSES maakt campagne Viacom's Spike
28-03-2017 | 17:09:00
Spike is de nieuwste zender in het merkenportfolio van Viacom Benelux. In november2015 ging de zender van start met een avond- en nachtblok op de positie van Nickelodeon
Khanna \ Reidinga maakt campagne NN Group
28-03-2017 | 16:17:57
Khanna \ Reidinga lanceert hun tweede campagne van dit jaar voor de internationale verzekeraar NN Group
[Interview] Toon Branbergen over Holland Jersey, nieuwkomer in het zuivelschap
28-03-2017 | 14:16:00
Hoe verover je een plek in een overvol zuivelschap? Peter van Dronkelaar, Harald Hoffmann, Mad Koorn en Toon Branbergen zijn overtuigd dat het gaat lukken met Holland Jersey. We spreken met marketingmanager Branbergen over koeien, de zuivelmarkt en storytelling
Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea
28-03-2017 | 13:02:01
Voor de herpositionering van de regio maakt het Amsterdamse bureau een merkcampagne om meer bezoekers naar Twente te trekken
Burst en Puurpxl winnen pitch Natuurmonumenten
24-03-2017 | 16:31:00
Natuurmonumenten wil haar totale digitale omgeving vernieuwen
Hartstiching en Kingsday lanceren oplossingsgerichte campagne
24-03-2017 | 10:04:00
Kingsday ontwikkelde samen met de Hartstichting een nieuwe strategie
T-Mobile start samenwerking met band Gorillaz
24-03-2017 | 09:46:00
Deutsche Telekom slaat de handen ineen met de band Gorillaz
Meijer & Walters aan de slag voor Getty Images DE
23-03-2017 | 12:19:28
Het Amsterdamse bureau ontwikkelt zowel content- als activatiecampagnes voor de merken Getty Images en iStock
KOKORO Amsterdam maakt campagne Trouw
23-03-2017 | 12:02:47
De merkcampagne bestaat uit een tv-commercial, online video, printadvertenties en een radiocommercial
[Interview] Jamie Reilly about going Off The Wall with Vans
23-03-2017 | 11:28:00
Vans celebrates its founding pillars with the global This is Off the Wall campaign. We talk to Jamie Reilly, Vans Vice President of Global Creative about the footwear, apparel and accessories brand, the campaign, and the Off The Wall spirit
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
[Cross Media Case 2017] Anke de Jong over Glamour Beautylovers
20-03-2017 | 13:39:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. G+J Media stuurt Glamour Beautylovers in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Albert de Koning over de Altijd Daltarief-campagne van Essent
20-03-2017 | 11:32:00
Essent zet in de recente campagne de was in een bijzonder daglicht. Of liever gezegd maanlicht. Samen met Etcetera lieten ze een aantal street artists hun gang gaan met 3900 kilo was om duidelijk te maken dat ’s nachts wassen niet meer nodig is. We spreken met Albert de Koning, Head of Marketing Formula bij Essent
Adobe start Make the Cut-wedstrijd
16-03-2017 | 15:56:45
Adobe biedt creatievelingen de kans om een videoclip te maken bij het nieuwste nummer van Imagine Dragons, Believer
SuperHeroes lanceert 3D-podcast voor ING
16-03-2017 | 14:19:00
De geluiden in het veld zijn met een binaural opnamehoofd opgenomen
[Interview] David Snellenberg over de Swinckels' campagne met Morgan Freeman
14-03-2017 | 12:03:00
Dawn zet de inner voice van niemand minder dan Morgan Freeman in om Swinckels’ bier aan de man te brengen. We spreken met creatief directeur David Snellenberg over de uitgebreide campagne, zijn eigen inner voice en het werken met een Hollywood-acteur van Freeman’s kaliber
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
KoeweidenPostma doet rebranding Loveland
10-03-2017 | 10:20:00
Voor de nieuwe identiteit en campagne wordt het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven ingeblazen
Exterion Media faciliteert campagnes voor Gstar Raw, Deliveroo en Kleenex
10-03-2017 | 10:12:00
Om de nieuwste 3D-denim te introduceren koos G-Star ervoor metrostation Beurs in Rotterdam te domineren
KesselsKramer tekent samen met René Nuijens en Smarthouse voor nieuwe Belastingdienstcommercial
10-03-2017 | 07:59:00
Wij kunnen ook niet alles weten, is de boodschap van de nieuwe commercial voor de Belastingdienst
Novel ontwikkelt campagne voor eerste Strijkkwartet Biënnale Amsterdam
09-03-2017 | 09:54:00
In de nieuwe campagne wil Novel Creative Consultancy het eerste grootschalige strijkkwartetfestival ter wereld op een vooruitstrevende manier positioneren