Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582727

RUMAG introduceert De Social Media Politie
21-09-2017 | 11:53:00
RUMAG start met een format om socialmediagebruik in het verkeer aan te pakken. Het programma De Social Media Politie gaat op zoek naar smartphonemisbruikers in het verkeer
Progress Communications wint Global SABRE PR Award
21-09-2017 | 10:47:00
Progress Communications heeft een Global SABRE PR Award gewonnen voor de Microsoft-campagne met de boyband B-Brave voor veilig internetgebruik
First Day of Spring maakt campagne #thisisourhouse voor Absolut
19-09-2017 | 16:24:00
De campagne trapt af met een video waarin Amsterdamse nachticonen aandacht vragen voor het fundament van housecultuur
Ogilvy Amsterdam maakt Europese Ford Motorcraft-campagne
19-09-2017 | 12:27:21
Ford heeft een speciale service voor Fords van 5 jaar en ouder: Ford Motorcraft. Onderhoud bij de dealer voor de prijs van de garage om de hoek
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’
15-09-2017 | 10:07:00
Nuon geeft met klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
14-09-2017 | 13:19:00
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
Sourcy Vitaminwater vult Abri’s met honderden flesjes
14-09-2017 | 09:09:00
De flessen-abri voor Sourcy is het resultaat van een samenwerking tussen Vrumona, Starcom, VoogdVormt, VivaKi-exchange en JCDecaux
Yune ontwikkelt nieuwe online videocampagne voor BMW
14-09-2017 | 08:55:00
Content marketingbureau Yune maakt de nieuwe videocampagne voor BMW Nederland. De campagne draait om de innovatieve Steptronic automaat
Alfred goes Bollywood voor nieuwe campagne Simpel
14-09-2017 | 07:56:00
Binnen de campagne A Simpel Story komt Alfred voor Simpel met een nieuw filmgenre: Bollywood! Indian style! Met swingende muziek, kostuums, olifanten en heel veel glamour
Novel ontwikkelt videoserie voor De Nieuwe Kerk
13-09-2017 | 08:38:00
De Nieuwe Kerk Amsterdam presenteert de tentoonstelling We Have a Dream. Gandhi. King. Mandela. waarvoor millennialbureau Novel een serie video’s ontwikkelde
Meezingen centraal in nieuwe campagne Radio 10
13-09-2017 | 06:21:00
In de campagne zien we Radio 10-luisteraars die vrolijk meezingen met de grootste hits. Het Radio 10-logo en de huisstijl worden tegelijk met de campagne geïntroduceerd
Hornbach start met thuisbrengservice
12-09-2017 | 13:34:00
Hornbach zegt de hele zomer al 'sorry' voor alle keerzijdes van het enorme aanbod in haar vestigingen. Maar daar heeft Hornbach wat op gevonden: de thuisbrengservice voor partner en kids.
Whiskas viert feest in kattencafé
12-09-2017 | 07:30:00
De katten van Kattenparadijs Mispoes staan iedere dag klaar voor hun gasten, die vaak voor een lekkere maaltijd langskomen. Whiskas gunde deze katten dezelfde ervaring en toverde met de Casserole Crew de complete locatie om tot een eetcafé voor mens én kat
Paul Haenen speelt dubbelrol in nieuwe campagne Pricewise
12-09-2017 | 07:07:00
Op dinsdag 12 september gaat een serie gloednieuwe Pricewise commercials van start. Met een dubbele hoofdrol voor Paul Haenen als Bob en Emmy, karakters die in de jaren negentig te zien waren bij de VPRO
Lemon Scented Tea zet waarderen centraal in Nuon-campagne
12-09-2017 | 06:22:00
Met een nieuwe, geïntegreerde campagne geeft Nuon met specifieke klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering Luisteren geeft energie. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Etcetera maakt commercial voor Reaal
11-09-2017 | 08:54:00
Freek Vonk speelt een opvallende rol in de nieuwe commercials van verzekeraar Reaal. De belangrijkste rol in de commercials is echter niet weggelegd voor de bekendste TV-bioloog van Nederland, maar voor zijn moeder: Saskia Vonk
CHANEL met reusachtige BlowUP bij Museumkwartier Amsterdam
08-09-2017 | 14:35:00
CHANEL is de komende weken de blikvanger in de Antwerpse Meir en in het prestigieuze Museumkwartier van Amsterdam
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Ogilvy Amsterdam zet Philips Hue internationaal in de spotlights
07-09-2017 | 07:22:00
De kleurrijke herofilm is meer videoclip dan ad en werd gemaakt door rising star regieduo Dent de Cuir. De film laat op impactvolle manier zien hoe Philips Hu dagelijkse momenten bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt Lip Sync Challenge voor Zeldzame Ziekten Fonds
06-09-2017 | 12:23:00
Via een Lip Sync Challenge worden Nederlanders door ZZF opgeroepen om mee te doen aan een wereldrecordpoging om de langste muziekvideo ter wereld te maken
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Knab
06-09-2017 | 10:12:00
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden satire voor zomercampagne innocent drinks
06-09-2017 | 09:15:00
Storyboard en De Speld & Partners ontwikkelden een minidocu voor innocent drinks. In de video volgen we antiheld Tom die elke kans aangrijpt om de wereld een klein beetje beter te maken
[Column] Remco Klöters: Jesse Klaver ontrafeld
05-09-2017 | 11:52:00
Een lieve film? Propaganda? Een journalistieke documentaire? Een kritiekloze hagiografie? Was het vooraf al the talk of the town: ook na de vertoningen van de film ‘Jesse’ blijven de meningen verdeeld
Selmore komt met nieuwe film voor Prominent
05-09-2017 | 10:46:01
Selmore blaast de Prominent campagne nieuw leven in met deze nieuwe film rondom een bladblazer, een tuin vol bladeren en een man die vol in het leven staat
WOMEN Inc. pakt stereotypering aan met nieuwe campagne
04-09-2017 | 09:45:00
Vanaf vandaag roept WOMEN Inc. alle Nederlanders een maand lang op om éxtra alert te zijn op stereotypering in de media. Op de dag dat het nieuwe mediaseizoen van start gaat, lanceert de organisatie haar nieuwe campagne Beperkt Zicht
Groen & Kool ontwikkelt campagne voor CCV
01-09-2017 | 12:15:14
Groen & Kool maken de merkcampagne Voorkom pauze. Ze laten letterlijk zien én horen wat er gebeurt als klanten niet meer kunnen betalen
KWF start collecteweek met innovatieve collectebussen
01-09-2017 | 09:15:42
KWF introduceert een collectebus waarmee op 3 manieren geld kan worden gegeven: contactloos, met pin en contant
8 miljoen gesprekken-campagne VEA afgeblazen
30-08-2017 | 10:59:00
De campagne 8 miljoen gesprekken, een initiatief van onder andere de VEA, is afgeblazen. De samenwerking tussen bureaus bleek te lastig
Selmore ontwikkelt internationale campagne voor Sixt
30-08-2017 | 10:48:11
Selmore ontwikkelde samen met de Zweedse Hobby Film-regisseur Magnus Renfors drie nieuwe films
Alfred en Vijf890 creëren campagne Jumbo
29-08-2017 | 17:47:00
Tijdens de campagne rijdt een truck met hierop de echte racewagen van Max Verstappen, verpakt als een levensgrote speelgoedauto, door heel Nederland
Storyboard ontwikkelt socialcampagne Qmusic’s Het Geluid
29-08-2017 | 14:08:00
Storyboard ontwikkelde Ik Wist Het!, een concept waarbij wordt ingehaakt op de emotie van luisteraars
Bureau NEEW ontwikkelt campagne voor Entrée
29-08-2017 | 11:05:00
Entrée, de jongerenvereniging van Het Concertgebouw en het Koninklijk Concertgebouworkest, lanceert een campagne waarin klassieke meesterwerken worden vertaald naar de belevingswereld van jongeren
Winnaar SEAT’s Pitch and Ride-campagne bekend
29-08-2017 | 10:38:00
De jury was erg onder de indruk van het idee van Koen Brouwer en zijn vrienden. Ze ontwikkelden biologisch afbreekbare oordopjes met bloemzaadjes erin
Kipling lanceert internationale merkcampagne in samenwerking met DDB & Tribal
29-08-2017 | 09:13:00
Kipling, het merk dat bekend staat om haar iconische casual tassen en aap, heeft DDB & Tribal, Amsterdam verkozen tot lead agency voor alle internationale campagnes
These Days ontwikkelt tv-campagne voor Palm bier
29-08-2017 | 08:46:00
In de nieuwe tv-campagne van Palm staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee wil de brouwer laten zien wat Palm zo bijzonder maakt
Icemedia ontwikkelt campagne DFDS Seaways
28-08-2017 | 11:23:35
DFDS Seaways heeft Icemedia gevraagd om een campagne te ontwikkelen die zich richt op consumenten die buiten de schoolvakanties reizen
Campagne Nationale-Nederlanden van JWT
28-08-2017 | 09:50:00
Nationale-Nederlanden komt met een reeks portretten van Nederlanders voor haar najaarscampagne die is gecreëerd door J. Walter Thompson Amsterdam
L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 | 12:28:00
Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn
D-reizen lanceert Facebookcampagne
23-08-2017 | 11:11:47
De campagne start op 26 augustus om 12.00 uur met een livestream op Facebook. Er zijn vier reischeques ter waarde van 1000 euro te winnen
Beekse Bergen kiest voor Today is Canday
22-08-2017 | 12:59:00
De Beekse Bergen staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, het start met het aanbieden van 200 accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten
N=5 ontwikkelt campagne voor XS4ALL
22-08-2017 | 10:43:00
N=5 is verantwoordelijk voor de strategie en bedacht het concept. Het schakelde voor Wonders of the Web onder meer programmamakers en researchers in van VPRO Tegenlicht, Zomergasten en het NOS Journaal
Bavaria strikt Maradona voor remake commercial
18-08-2017 | 14:04:00
Op verzoek van Bavaria heeft Maradona een remake opgenomen van Bavaria's spraakmakende commercial voor Bavaria 0.0 uit 1993 met Marco van Basten in de hoofdrol
The North Face lanceert campagne Walls Are Meant For Climbing
18-08-2017 | 12:43:00
Campagne laat zien dat muurklimmen draait om vertrouwen en samenwerking
Cabaretier Rob Scheepers en Sigma lanceren anti-reviewvideo
14-08-2017 | 11:55:00
Om onze ongefundeerde afhankelijkheid van reviews aan de kaak te stellen, lanceert Scheepers samen met Sigma Coatings een anti-review videoop stopmetvergelijken.nl
LEWIS, ACHTUNG! en Adobe genomineerd voor Digital Communications Awards
14-08-2017 | 09:45:00
LEWIS en ACHTUNG! mcgarrybowen zijn twee keer genomineerd voor The Hovering Art Director, een campagne voor Adobe
Sanne Vogel regisseert campagne Woedend! voor Soa Aids Nederland
14-08-2017 | 08:56:03
In de door Woedend! ontwikkelde campagne wil Man tot Man laten zien dat seks en seksualiteit voor iedereen een andere betekenis heeft
Spotify lanceert playlist generator voor jubilerend Lowlands
09-08-2017 | 14:13:13
Lowlandsfans kunnen hun eigen Spotifyplaylist aanmaken met hun favoriete Lowlandsoptredens van de afgelopen 25 jaar
Stichting Nederland Schoon lanceert online strandvideo
09-08-2017 | 12:16:30
Drie weken geleden hebben honderden mensen op tientallen stranden samengewerkt aan een project dat vanuit een helikopter is gefilmd
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Elkeplek.nl start miljoenencampagne voor meer bekendheid
01-08-2017 | 10:48:18
Elkeplek.nl is een boekingsplatform dat plaats biedt aan ieder type recreatiebedrijf in Nederland
[Interview] Lucy van der Helm over de veelbesproken jongenscampagne van SIRE
27-07-2017 | 16:13:00
SIRE lanceerde een campagne om aandacht te vragen voor de (bewegings)vrijheid van jongens. Het sloeg in als een bom. Social media stroomden binnen no time vol met lof en kritiek. We spreken met de directeur van SIRE, Lucy van der Helm
Boomerang Agency creëert Unbox Your Life-video Samsung
27-07-2017 | 12:06:00
Het concept en de realisatie van de video zijn afkomstig van Boomerang Agency, met technische realisatie van StoryTEQ
Gemeente Den Haag kiest Weber Shandwick
27-07-2017 | 11:42:00
Weber Shandwick zal zich bezighouden met de ontwikkeling en uitrol van een strategische B2B-communicatiecampagne
Natwerk ontwikkelt B2B-campagne Port of Amsterdam
27-07-2017 | 10:58:10
Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de campagne The Greatest Port You Never Thought Of
Campagne Ogilvy Amsterdam en Philips voor Rijksmuseum
27-07-2017 | 10:52:31
Philips, Ogilvy Amsterdam en Rijksmuseum nemen ons mee in de medische wereld van de gouden eeuw via een socialcampagne
Kröller-Müller Museum en Lukkien lanceren First Time Vloggers
25-07-2017 | 14:01:00
Het Kröller-Müller Museum ontwikkelde samen met Lukkien vernieuwende promotiefilms voor de internationale markt
Sunshine and Sausages ontwikkelt zomercampagne Schiphol
25-07-2017 | 11:20:00
Sunshine and Sausages ontwikkelt de crossmediale zomercampagne 2017 voor de commerciele producten van Schiphol, waaronder See Buy Fly en Parking
Grey Amsterdam maakt SIRE-campagne
25-07-2017 | 10:46:00
SIRE lanceert de campagne Laat jij jouw jongen genoeg jongen zijn?. Met deze campagne wil SIRE opvoeders aan het denken zetten over hoe ze met jongens omgaan
Iris Amsterdam creates campaign Ella’s Kitchen
24-07-2017 | 11:55:31
The integrated campaign contains a targeted EDM series, amplified by a collection of online films, print and social media executions
Wakker Dier start tv-campagne tegen kiloknallers Emté
24-07-2017 | 09:16:00
Emté eindigde afgelopen half jaar hoog in de kiloknaller-ranglijst van Wakker Dier en is daardoor doelwit van de campagne
HEMA en XXS Amsterdam ♥ iedereen
21-07-2017 | 09:09:00
HEMA houdt van iedereen. Zonder vooroordelen. En dat wil HEMA dit jaar tijdens Pride Amsterdam op een bijzondere manier uitdragen
Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
20-07-2017 | 14:24:00
De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Europcar kiest voor Winkelman en Van Hessen
18-07-2017 | 11:16:00
In de campagne heeft het internationale thema Moving your way een lokale invulling gekregen: Kies je eigen weg. Europcar brengt je verder
Desperados klopt aan bij Natwerk voor Be the Party Starter-campagne
17-07-2017 | 16:07:00
Natwerk is verantwoordelijk voor de strategie en de campagne Be the Party Starter van biermerk Desperados
[Interview] Marc Oosterhout over praatjes met vreemden en 8 miljoen gesprekken
17-07-2017 | 13:50:00
De creatieve industrie is in samenwerking met 4 en 5 mei Amsterdam een campagne gestart om mensen met elkaar te verbinden. Omdat mensen steeds meer over elkaar praten, in plaats van met elkaar. We spreken Marc Oosterhout, voorzitter van de VEA, over 8 mln. gesprekken
Lukkien maakt crossmediale campagne vidaXL
17-07-2017 | 12:11:15
Online retailer vidaXL gaat live op televisie, radio en sociale media met een vervolg op de campagne Kan niet? echt wel!
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
BrandBase lanceert campagne WNF op Amsterdam FashionWeek
14-07-2017 | 10:19:50
Bas Kosters ontwierp een serie exclusieve tijgershirts
Flair & time to momo lanceren citydropping-campagne
13-07-2017 | 20:12:00
Reisgidsenserie time to momo en tijdschrift Flair voeren van 15 augustus tot en met 30 september 2017 een campagne in de boekhandel, waarbij 50 lezers kans maken om een citytrip te winnen naar onbekende stad
BMW presenteert Leftover Art
13-07-2017 | 17:32:00
'Nu tijdelijk een automaat op elke BMW', luidt de slogan van de actie die sinds enkele weken loopt waarbij elke nieuw aangeschafte BMW beschikt over een Steptronic automaat.
KWF verwelkomt 3 nieuwe ambassadeurs
13-07-2017 | 15:53:46
Dj Gijs Staverman, RTL 4-metereoloog Dennis Wilt en Qmusic-nieuwslezeres Fien Vermeulen zijn vanaf vandaag 'Vrienden van KWF'.
Roorda breidt uit
13-07-2017 | 09:45:00
Roorda Reclamebureau versterkt deze zomer de vloer met vier nieuwe talenten. Op de designafdeling is Dino Kho begonnen en op account start Michelle de Vos
Havas Lemz en Ambassadors: Stop met aardkloten voor Greenchoice
12-07-2017 | 06:56:00
Energieleverancier Greenchoice lanceert deze week een campagne die op een activerende toon consumenten oproept om het heft in eigen hand te nemen
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: NPO, KIA, KLM
10-07-2017 | 13:09:00
NPO bewijst: klein budget stimuleert creativiteit, Kia schiet net naast met ode aan het vrouwenvoetbal en de Care Tag commercial van KLM is bij voorbaat al prijswinnend
Wubbe ontwikkelt interactieve stand voor Sanex
06-07-2017 | 15:57:38
Afgelopen weekend vond Share a Perfect Day plaats. Bezoekers aan dit grote meerdaagse evenement, werden op de Sanex-stand getest op hun reflexen.
J. Walter Thompson Amsterdam en PLUS introduceren SuperSaus
06-07-2017 | 11:18:00
Undercover-groentesaus laat kinderen ongemerkt gezonder eten
Gemeente Den Haag kiest voor KOKORO Amsterdam
06-07-2017 | 10:37:00
KOKORO Amsterdam gaat samen met Den Haag Marketing aan de slag voor een toeristische campagne voor binnen- en buitenland
CapeRock en Sundio Group ontwikkelen nieuwe identiteit voor Sunweb
06-07-2017 | 10:03:27
Aanleiding hiervoor was een herziene merkpositionering van Sunweb en de sponsoring van het wielerteam Team Sunweb
Sunshine and Sausages en Wayne Parker Kent ontwikkelen SEAT Ibiza-campagne
06-07-2017 | 09:27:00
In de aanloop naar de lancering van de vernieuwde Ibiza wil SEAT de thematiek Start Moving introduceren en mensen met een can-do mentality aanspreken.
Parship kiest voor Storm Digital
04-07-2017 | 10:14:00
Storm Digital gaat aan de slag voor Parship, een van de grootste datingsites van Europa voor singles die op zoek zijn naar een serieuze, duurzame relatie
Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 | 07:17:00
Screenforce en Pop the Campaign lanceren Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien
Defensie lanceert campagne voor jonge vrouwen
30-06-2017 | 19:42:44
Defensie wil met een nieuwe opvallende campagne opnieuw de aandacht trekken van jonge meiden en vrouwen voor de inhoud van het werk bij Defensie. Bij vrouwen leven veel vragen over dit onderwerp
Blauw Gras ontwikkelt campagne voor Burendag
30-06-2017 | 09:04:00
Blauw Gras ontwikkelt een campagne voor het Oranje Fonds en Jacobs Douwe Egberts om Burendag op zaterdag 23 september onder de aandacht te brengen als het sociaalste feestje van het jaar
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:57
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
Creatieve industrie lanceert campagne 8 miljoen gesprekken
29-06-2017 | 10:00:00
We praten steeds meer over elkaar, niet met elkaar. Maar wat als iedere Nederlander eens een gesprekje zou voeren met een onbekende? Dat is het idee achter de campagne 8 miljoen gesprekken
Kumpany activeert bobsleesponsoring Holland Casino
29-06-2017 | 08:31:00
Holland Casino is de hoofdsponsor van het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Kumpany is aangetrokken om deze sponsoring de komende tijd te activeren
Havas Lemz maakt campagne Koninklijke Nederlandse Redding Maatschappij
27-06-2017 | 11:45:00
Met de campagne wil de KNRM steun werven voor haar 1300 vrijwilligers, die elk jaar meer dan 3800 drenkelingen uit het water vissen
Campagne Blue Band door MullenLowe Alfred
26-06-2017 | 09:17:00
MullenLowe Alfred maakt een nieuwe commercial voor Blue Band. In augustus zal dit ondersteund worden met een printcampagne
Rebranding en 360-gradencampagne Youfone door Natwerk
26-06-2017 | 08:56:00
Youfone introduceert haar nieuwe campagne Wat You Wil: een 360-gradencampagne met twee TVC’s en diverse activaties
Roorda brengt ode aan de praatpaal
23-06-2017 | 14:30:00
Nico Dijkshoorn, Sanne Wallis de Vries en Ronald Giphart nemen met een ode afscheid van de praatpaal
Evers Staat Op in de Efteling
23-06-2017 | 13:44:00
538-luisteraars maken als één van de eersten rit in gloednieuwe attractie Symbolica
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
McDonald's introduces Good Times Island
16-06-2017 | 17:12:00
Good Times Island is McDonald’s’ summer campaign within the Always Open For Good Times theme. The main goal is to bring summer good times to all the Dutch people who can’t visit a sunny destination this summer.