Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 974894

NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
KARWEI geeft stylingadvies via Instagram
21-04-2017 | 12:21:00
Gebruikers konden tijdens de InstaSketch-campagne een foto plaatsen op Instagram met de hashtags #WegMetSaaieTuinen en #InspireerMijKarwei.
Welkom! lanceert applicatie voor meten bezoekbeleving
21-04-2017 | 11:20:00
Welkom! lanceert vandaag een online applicatie die het ideale bezoekprofiel van een organisatie gratis in kaart brengt
Vodafone en DDB & Tribal maken stotterapp Get The Flow
20-04-2017 | 15:56:00
Vodafone heeft samen met bureau DDB & Tribal Amsterdam, de Nederlandse Federatie Stotteren (NFS) en stotterambassadeur en zangeres Sanne Hans de app ‘Get The Flow’ ontwikkeld
T-Mobile streamt als eerste live commercials via 4G
20-04-2017 | 11:48:53
T-Mobile streamt live commercials op lineaire televisie. De elf commercials worden via het 4G-netwerk van T-Mobile gedurende de avond opgenomen en live via een controlekamer op RTL en SBS uitgezonden
FOUR creating maakt videoserie voor Fruitful office
20-04-2017 | 11:23:00
De grootste kantoorfruitleverancier werkt samen met video agency FOUR creating aan een merkcampagne, waarmee Fruitful Office zijn eigen bedrijfsverhaal vertelt.
TomTom zet Get Going-campagne voort bij Basic-Fit
20-04-2017 | 09:28:00
Medewerkers en personal trainers zullen de TomTom sportwearables gaan gebruiken en leden krijgen meer inzicht in hun prestaties
First Day of Spring ontwikkelt campagne Mazda
20-04-2017 | 09:10:52
Het bureau initieerde een project waarbij de Londense beatboxer en producer Beardyman één werd met de nieuwe Mazda MX-5
Storm Digital aan de slag voor KNVB Campus
20-04-2017 | 08:56:05
Storm Digital start op campagneniveau waarbij eerst SEO, SEA en social ingezet worden
[Interview] Bas van de Wiel over breken met hotelreclametradities
18-04-2017 | 13:42:00
Geen klinisch gestylede vergaderruimtes, lege hotelkamers en gestreken witte tafellakens op ontbijttafels. Reclamebureau De Code pakte de campagne van Postillion Hotels compleet anders aan en schoof de mens, het personeel, naar voren als gezicht van de hotelketen. We spreken met de directeur van De Code, Bas van de Wiel
DigitasLBi en Audi gaan de strijd aan tegen bannerblindheid
14-04-2017 | 12:39:37
Om de attentiewaarde van online uitingen te verhogen, introduceert DigitasLBi haar volgende innovatie: 3D-banners.
Start campagne over de verduurzaming van zuivelpakken
14-04-2017 | 10:22:24
Op 17 april start de campagne 'zuivelpak bestaat uit natuurlijke grondstoffen'
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard
14-04-2017 | 10:11:37
Hertog Jan introduceert Hertog Jan Bastaard, een Radler om van te houden. De naam, het concept en de campagne zijn ontwikkeld door The Valley.
Trouble Hour het winnende idee van Open Minds voor Amsterdam
14-04-2017 | 09:29:00
Creatief team Jazz Tonna en Arieke van Liere (WDKA) en gedragswetenschapper Dirkje van der Ven winnaars pitch van gemeente Amsterdam en reclamebureau Open Now
ICK selecteert Novel voor nieuwe campagne
14-04-2017 | 09:00:34
Creatief bureau Novel ontwikkelt het concept en de strategie van de campagne voor het jaarlijkse internationale dansfestival ICKFest in september
MassiveMusic strikt Batman voor campagne War Child
13-04-2017 | 09:50:19
Batman als best friend van een jonge vluchteling
[Interview] Jasper Spaargaren over de comeback van SiSi
10-04-2017 | 11:50:00
Iedereen van boven de 27 kent de slogan Take it easy, take a SiSi. Met name in de jaren negentig wist de frisdrank zich stevig te positioneren. Moederbedrijf Vrumona vond het tijd dat SiSi weer terug zou keren in de spotlights en lanceerde een TVC met Churandy Martina in de hoofdrol. We spreken met marketingmanager Jasper Spaargaren
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
Sunshine and Sausages en Brompton Road aan de slag voor Icepeak
06-04-2017 | 16:22:44
Naast een serie commercials bestaat de campagne uit instore en outdoor visibility-materiaal en een socialmedia-activatie
Verkade start herpositionering met The Valley
06-04-2017 | 10:41:00
De campagne zal te zien zijn via televisie, online video, outdoor en print. Na de zomer volgt, binnen de nieuwe Verkade positionering, nog een grote activatie en worden nieuwe producten gelanceerd
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
Hammerfest creëert campagne #GEENZIN
05-04-2017 | 13:09:00
Seksueel geweld tegen jongens (13-18 jaar) is het thema van de Amsterdamse bewustzijnscampagne #GEENZIN
The Oddshop lanceert campagne BrightPensioen
05-04-2017 | 12:34:00
Onder de titel De toekomst is Bright, presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten
Concept Tosti Creative voor Free a Girl
04-04-2017 | 16:54:11
Nederlands' eerste pop-up peepshow op de Amsterdamse Dam was onlangs te bewonderen. Bezoekers van de show kwamen echter van een koude kermis thuis
ASN Bank, Selmore en Ambassadors introduceren de Eendagsvlieg
04-04-2017 | 15:58:00
Voor de tweede film van de ASN Bank-campagne Zo maakt geld gelukkig, volgen we een nieuwe bewoner van het fabelbos, genaamd de Eendagsvlieg
GANDA verzorgt introductiecampagne easyEnergy
04-04-2017 | 15:30:54
EasyEnergy komt op de markt onder de vlag van de easy family of brands, bekend van onder andere easyJet
Crowdmedia aan de slag voor Syntus
04-04-2017 | 14:26:58
De elektrische Syntus-trein die in december gaat rijden, heeft nog bestuurders nodig. Met de slogan Laat je verleiden, gaat Crowdmedia aan de slag voor de vervoersmaatschappij
Buro Benk ontwikkelt campagne Oostenrijks Toeristenburo
04-04-2017 | 13:35:00
Buro Benk, een activatieburo gespecialiseerd in joint marketing, ontwikkelde de campagne Zet je wanderlust aan en win! voor het Oostenrijks Toeristenburo
Youngworks ontwikkelt campagne Walibi
04-04-2017 | 13:21:08
Om de positie van Walibi als jongerenpark te versterken en te blijven groeien in aantal gasten, ontwikkelden Walibi en Youngworks een nieuwe merkbelofte en campagne: Dare to get Real
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
Jupiler League lanceert TV commercial
31-03-2017 | 11:57:00
Met de TV commercial toont de Jupiler League hoe talenten moeten knokken voor hun doorbraak
Open Universiteit kiest voor l’eau
31-03-2017 | 09:41:00
l'eau gaat werken aan de naamsbekendheid en aan de kloof tussen identiteit en imago
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma Nederland
30-03-2017 | 15:49:00
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma's pillen tegen winderigheid, maag- en darmklachten
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
Vruchtvlees aan de slag voor Theater Rotterdam
30-03-2017 | 09:50:32
Vruchtvlees ontwerpt visuele identiteit van Theater Rotterdam
[Interview] Anne Lobbes over Citroën en wat we allemaal in een auto doen
29-03-2017 | 11:55:06
Voor de laatste campagne van Citroën onderzocht de autofabrikant het gedrag in de auto van ruim 3500 automobilisten en passagiers. Met de gegevens werd Citroën, Inspired by You gecreëerd. We spreken met pr-manager Anne Lobbes
GREY Amsterdam helpt BOTTEL met start-up
29-03-2017 | 11:45:00
GREY Amsterdam is verantwoordelijk voor het Bottel logo, packaging design, huisstijl, website, merkidentiteit, pr en de campagne
MOSES maakt campagne Viacom's Spike
28-03-2017 | 17:09:00
Spike is de nieuwste zender in het merkenportfolio van Viacom Benelux. In november2015 ging de zender van start met een avond- en nachtblok op de positie van Nickelodeon
Khanna \ Reidinga maakt campagne NN Group
28-03-2017 | 16:17:57
Khanna \ Reidinga lanceert hun tweede campagne van dit jaar voor de internationale verzekeraar NN Group
[Interview] Toon Branbergen over Holland Jersey, nieuwkomer in het zuivelschap
28-03-2017 | 14:16:00
Hoe verover je een plek in een overvol zuivelschap? Peter van Dronkelaar, Harald Hoffmann, Mad Koorn en Toon Branbergen zijn overtuigd dat het gaat lukken met Holland Jersey. We spreken met marketingmanager Branbergen over koeien, de zuivelmarkt en storytelling
Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea
28-03-2017 | 13:02:01
Voor de herpositionering van de regio maakt het Amsterdamse bureau een merkcampagne om meer bezoekers naar Twente te trekken
Burst en Puurpxl winnen pitch Natuurmonumenten
24-03-2017 | 16:31:00
Natuurmonumenten wil haar totale digitale omgeving vernieuwen
Hartstiching en Kingsday lanceren oplossingsgerichte campagne
24-03-2017 | 10:04:00
Kingsday ontwikkelde samen met de Hartstichting een nieuwe strategie
T-Mobile start samenwerking met band Gorillaz
24-03-2017 | 09:46:00
Deutsche Telekom slaat de handen ineen met de band Gorillaz
Meijer & Walters aan de slag voor Getty Images DE
23-03-2017 | 12:19:28
Het Amsterdamse bureau ontwikkelt zowel content- als activatiecampagnes voor de merken Getty Images en iStock
KOKORO Amsterdam maakt campagne Trouw
23-03-2017 | 12:02:47
De merkcampagne bestaat uit een tv-commercial, online video, printadvertenties en een radiocommercial
[Interview] Jamie Reilly about going Off The Wall with Vans
23-03-2017 | 11:28:00
Vans celebrates its founding pillars with the global This is Off the Wall campaign. We talk to Jamie Reilly, Vans Vice President of Global Creative about the footwear, apparel and accessories brand, the campaign, and the Off The Wall spirit
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
[Cross Media Case 2017] Anke de Jong over Glamour Beautylovers
20-03-2017 | 13:39:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. G+J Media stuurt Glamour Beautylovers in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anke de Jong, hoofdredacteur van Glamour
[Interview] Albert de Koning over de Altijd Daltarief-campagne van Essent
20-03-2017 | 11:32:00
Essent zet in de recente campagne de was in een bijzonder daglicht. Of liever gezegd maanlicht. Samen met Etcetera lieten ze een aantal street artists hun gang gaan met 3900 kilo was om duidelijk te maken dat ’s nachts wassen niet meer nodig is. We spreken met Albert de Koning, Head of Marketing Formula bij Essent
Adobe start Make the Cut-wedstrijd
16-03-2017 | 15:56:45
Adobe biedt creatievelingen de kans om een videoclip te maken bij het nieuwste nummer van Imagine Dragons, Believer
SuperHeroes lanceert 3D-podcast voor ING
16-03-2017 | 14:19:00
De geluiden in het veld zijn met een binaural opnamehoofd opgenomen
[Interview] David Snellenberg over de Swinckels' campagne met Morgan Freeman
14-03-2017 | 12:03:00
Dawn zet de inner voice van niemand minder dan Morgan Freeman in om Swinckels’ bier aan de man te brengen. We spreken met creatief directeur David Snellenberg over de uitgebreide campagne, zijn eigen inner voice en het werken met een Hollywood-acteur van Freeman’s kaliber
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
KoeweidenPostma doet rebranding Loveland
10-03-2017 | 10:20:00
Voor de nieuwe identiteit en campagne wordt het symbool van Loveland, de vlinder, nieuw leven ingeblazen
Exterion Media faciliteert campagnes voor Gstar Raw, Deliveroo en Kleenex
10-03-2017 | 10:12:00
Om de nieuwste 3D-denim te introduceren koos G-Star ervoor metrostation Beurs in Rotterdam te domineren
KesselsKramer tekent samen met René Nuijens en Smarthouse voor nieuwe Belastingdienstcommercial
10-03-2017 | 07:59:00
Wij kunnen ook niet alles weten, is de boodschap van de nieuwe commercial voor de Belastingdienst
Novel ontwikkelt campagne voor eerste Strijkkwartet Biënnale Amsterdam
09-03-2017 | 09:54:00
In de nieuwe campagne wil Novel Creative Consultancy het eerste grootschalige strijkkwartetfestival ter wereld op een vooruitstrevende manier positioneren
Kapperscampagne Ben jij geknipt om te stemmen? van start
08-03-2017 | 11:35:00
Ben jij geknipt om te stemmen? is een initiatief van Laurens van de Vijver, CEO van Wave International, het moederbedrijf van Cosmo Hairstyling en Team Kapper
Artifacts en Denise Weeks brengen single uit voor McDonald's
08-03-2017 | 10:55:00
Vanwege hun gezamenlijke liefde voor New York City, vroeg McDonald’s Nederland de artiesten om samen te werken aan een reclamecampagne
MassiveMusic maakt merkcampagne UBS met Joss Stone
07-03-2017 | 13:46:00
Bankgigant UBS heeft samen met Publicis London een wereldwijde merkcampagne gelanceerd die samenvalt met International Women’s Day 2017
Wayne Parker Kent lanceert NIETSTEMMENNIETZEIKEN.nl
07-03-2017 | 13:10:00
De initiatiefnemers stapten naar de directie van Wayne Parker Kent met de vraag of het volledige onverkochte display inventory ingezet mocht worden
Reclamecampagne Remonstranten op BNR
07-03-2017 | 07:32:00
De Remonstranten intensiveren na een goede start hun reclamecampagne op BNR.
Khanna\Reidinga ontwikkelt film voor Nationale-Nederlanden
03-03-2017 | 14:00:00
'It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland bekend als Nationale-Nederlanden
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
Kim Feenstra in campagne Christine le Duc
02-03-2017 | 13:43:02
Erotiekconcern Christine le Duc is in samenwerking met partners Corendon, Vrouw Magazine en OUTtv een zoektocht begonnen naar De meest verleidelijke man van Nederland
World Hearing Day start samenwerking met Alpine Hearing Protection en Mixmash Records
02-03-2017 | 11:13:00
Amsterdams platenlabel Mixmash Records en Alpine Hearing Protection bundelen de krachten omtrent het belang van gehoorbescherming in de dance scene
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
SUPERREBEL develops international campaign Kotug Smit
26-02-2017 | 18:09:00
The Challenge accepted-campaign will be a 360 degrees approach. The campaign will run online as well as offline in international magazines.
Joe Public zit achter filmpje voor CDA met jonge Wilders, Rutte en Buma
26-02-2017 | 00:21:00
Joe Public heeft het opvallende inhaakfilmpje gemaakt voor het CDA waarin een jonge Wilders, Buma en Rutte elkaar in de zomer van 1974 al tijdens een vakantie op het strand hebben leren kennen.
BeyenMeyer ontwikkelt verkiezingscampagne voor Kruidvat
24-02-2017 | 15:04:00
BeyenMeyer ontwikkelt verkiezingscampagne 'Stem op voordeel' voor Kruitvat
Rob Lowe in campagne Skechers
23-02-2017 | 12:31:14
Rob Lowe keert na vijftien jaar terug naar Skechers. De film- en tv-ster maakt zich op voor een nieuwe marketingcampagne
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
SuperHeroes ontwikkelt campagne Setapp
22-02-2017 | 13:14:00
SuperHeroes New York en softwaremaker MacPaw verrasten nietsvermoedende vissers op een meer in Orlando met een keuze
Audi and MediaMonks invite drivers to enter VR sandbox
22-02-2017 | 12:37:00
Audi Norway have teamed up with creative agency, POL, and digital production house, MediaMonks, to bring car enthusiasts back to the sandpit for a VR driving experience
Goud Uberconnected internationaal aan de slag voor Danerolles
22-02-2017 | 09:39:38
Danerolles en Goud Uberconnected gaan samenwerken op het gebied van social media-conversatie
Margot Robbie nieuwe gezicht elektrische auto's Nissan
21-02-2017 | 14:02:14
De actrice Margot Robbie, bekend van de films The Wolf of Wall Street en Suicide Squad, is de eerste ambassadeur voor Nissans volledig elektrische en emissievrije auto's
WWAV ontwikkelt campagne VluchtelingenWerk Nederland
21-02-2017 | 12:55:11
VluchtelingenWerk Nederland laat in de verkiezingscampagne In welk land wil jij wonen? mensen hun droom uitspreken over het ideale Nederland
Boomerang Create ontwikkelt socialmediacampagne voor ING
20-02-2017 | 16:53:00
ING heeft samen met Boomerang Create een campagne ontwikkeld die uitgerold wordt via social media en de ING Community
DDB & Tribal maakt maakt zestigste Even Apeldoorn Bellen commercial voor Centraal Beheer
20-02-2017 | 16:43:00
De film Hulk is nummer 60 in de reeks van commercials die ruim 30 jaar geleden bij Centraal Beheer ontstond.
[Campagnes] HP lanceert cybersecurityserie The Wolf met Christian Slater
15-02-2017 | 22:02:00
HP Inc. introduceert het eerste deel van een wereldwijde campagne rondom cybersecurity-risico’s.
Peugeot trapt partnership ATP af met Frank Evenblij
15-02-2017 | 12:54:44
Peugeot is officieel partner van het ABN AMRO World Tennis Tournament in Rotterdam Ahoy en lanceert daarbij de contentcampagne A ride with Frank
Persgroep lanceert grootste campagne ooit met 44 verkiezings-cartoons
14-02-2017 | 22:46:00
In aanloop naar de verkiezingen gidsen de kranten van de Persgroep de lezer door het politieke nieuws.
Selmore maakt campagne voor KNGF Geleidehonden
14-02-2017 | 13:04:00
KNGF Geleidehonden traint ook honden om darmkanker op te sporen. Dat weten maar weinig mensen. Selmore tekent voor het filmpje
[Interview] Brand Leader Luuk Hoskam over Chocomel
14-02-2017 | 11:45:05
Onder de noemer Lekker Weertje brengt Chocomel tot eind februari het weerbericht op Facebook en Chocomel.nl, met daarbij het advies om de chocolademelk die dag warm of koud te drinken. We spreken met Brand Leader Luuk Hoskam over het weer, het gebruik van online media en de campagne
Fitzroy aan de slag voor Naturo
14-02-2017 | 09:58:00
Dierenvoedingfabrikant Naturo Petfoods heeft Fitzroy aangesteld als strategisch en creatief bureau voor alle merkcommunicatie
VBAT ontwikkelt campagne Etos
13-02-2017 | 14:55:00
Realisatie van de commercial is gedaan in samenwerking met Woodwork en Sizzer
Coca-Cola enige food-merk in de Merken Top 40
13-02-2017 | 14:07:00
Deze week wordt de categorie in de lijst alleen vertegenwoordigd door Coca-Cola, op nummer 12 - vorige week nummer 39. Waar zijn merken als Unox, Heineken, Red Bull en Snickers?
Mattel: vaders, speel meer met je dochters
13-02-2017 | 12:16:00
Speelgoedfabrikant Mattel richt zich in de nieuwe campagne voor Barbie op vaders
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceren campagne KampioensKoorts
13-02-2017 | 07:53:00
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceerden de campagne KampioensKoorts
Dept aan de slag voor Triumph Motorcycles
10-02-2017 | 09:41:11
De Dept bureaus zijn door Triumph Motorcycles aangesteld om de volledige digitale experience in 55 verschillende landen te ontwikkelen en uit te rollen
Wubbe ontwikkelt valentijnscampagne Fleurop
06-02-2017 | 12:15:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials en een online activatie
BrightPensioen kiest voor The Oddshop
03-02-2017 | 15:02:00
The Oddshop zal de merkpositionering en campagne ontwikkelen voor de pensioenaanbieder die voor het eerst groot naar buiten treedt
Abovo presenteert zich in nieuwe campagne
03-02-2017 | 11:41:00
Het mediabureau Abovo Media lanceert de campagne 'Eigenzinnig'. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs
Johnny Wonder ontwikkelt campagne voor Netbeheer Nederland
03-02-2017 | 10:21:00
Communicatiebureau Johnny Wonder ontwikkelde naar aanleiding van de operatie de meerjaren-campagne 'Ons Energienet', waarmee de netbeheerders zich gezamenlijk presenteren aan het grote publiek.
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Chocomelcampagne door a friend of mine
31-01-2017 | 13:20:00
Onder de noemer Lekker Weertje wordt elke dag een live weerbericht gepresenteerd op Facebook en Chocomel.nl