Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1170662

[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
ItsaRep en Outsource verzorgen communicatie Computer Profile
18-05-2017 | 11:39:00
Computer Profile helpt IT-organisaties met data en analyses hun markt beter te begrijpen en slimme strategische beslissingen te nemen
ESET Nederland kiest voor Zandbeek
16-05-2017 | 14:05:09
IT-beveiligingsbedijf ESET heeft een meerjarige samenwerking gesloten met contentmarketingbureau Zandbeek
Content Marketing Onderzoek 2017 van start
16-05-2017 | 10:33:23
Het is het eerste grootschalige onderzoek naar contentmarketing op de Nederlandse en Belgische markt.
Bynder integreert met Adobe Creative Cloud
04-05-2017 | 09:45:00
Bynder biedt een integratie met Adobe Creative Cloud aan. Hiermee krijgen marketeers meer creatieve mogelijkheden en kunnen zij efficiënter samenwerken
Episerver in Gartner’s Magic Quadrant voor Digital Commerce
01-05-2017 | 11:04:53
Het rapport onderscheidt Episerver vanwege de volledigheid in de visie en het vermogen deze visie uit te voeren
NS kiest voor Content Beat
21-04-2017 | 10:13:00
NS heeft voor het ontwikkelen van de overkoepelende content-marketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat
Blauw Gras en Jonathan Smit lanceren videolabel CLIFF
07-04-2017 | 11:34:00
Ceative content agency Blauw Gras en regisseur Jonathan Smit lanceren CLIFF, creative video for brands. CLIFF houdt zich bezig met creatie, productie en distributie van videocontent voor merken en bureaus
EDM kiest voor Counter Content
06-04-2017 | 16:00:42
Counter Content ondersteunt dataspecialist EDM met pr en contentmarketingactiviteiten
Spinnin’ Records en Gazelle bouwen school om tot danceclub
05-04-2017 | 09:16:00
Spinnin’ Records en Gazelle lanceren de High School Takeover. Jongeren battelen met muziek, fiets en dans voor een schoolfeest met bekende dj’s
G+J Custom Content maakt Msafiri voor Kenya Airways
01-03-2017 | 10:04:17
G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager Savory NL
20-02-2017 | 14:56:00
Voor AHOLD USA is MPG. per direct op zoek naar een Contentmanager Savory NL
[Interview] Dolly van den Akker: Consumenten zoeken echte relevantie in content
19-02-2017 | 22:40:00
Dolly van den Akker is business directeur bij MPG. Zij staat op nummer 50 in DeMedia100. Wij spreken haar.

Nederlandse hotels en contentmarketing: we willen wel, maar ja tijd, kennis
16-02-2017 | 10:45:00
Nederlandse sterrenhotels maken nog weinig gebruik van contentmarketing. Gebrek aan tijd en kennis zijn veelal het grootste probleem. Dat zijn een paar conclusies uit een door online uitgeverij Ensanne.nl uitgevoerd onderzoek
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager culinair Allerhande
15-02-2017 | 10:24:00
MPG. maakt in opdracht van Albert Heijn de content voor het foodplatform Allerhande
[Vacatures] MPG. zoekt Creative
15-02-2017 | 10:06:00
De Creative vervult een voorbeeldrol binnen de transformatie die MPG. doormaakt om MPG. te ontwikkelen naar een strategisch crossmediaal communicatie- en contentmarketingbureau. Je geeft leiding aan het creatieve team
Albert Heijn lanceert Efteling-app
10-02-2017 | 10:17:00
Klanten kunnen de Efteling thuis kunnen beleven door middel van augmented reality
Wayne Parker Kent voegt HP/De Tijd toe aan portfolio
31-01-2017 | 10:14:00
Wayne Parker Kent en HP/De Tijd zullen onder andere samenwerken op het gebied van sales en development
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
[Vacatures] MPG. zoekt strategy director
23-01-2017 | 10:54:00
De functie strategy director met focus op B2B-klanten is nieuw in het bureau. Door de ontwikkeling die MPG. doormaakt, is er behoefte ontstaan aan een meer inhoudelijk gedreven klantcontact
Dimitri Heikamp cliënt content director Allerhande MPG.
16-11-2016 | 09:10:00
Crossmediacontentmarketingbureau MPG. heeft het team uitgebreid met Dimitri Heikamp. Heikamp is werkzaam op het gebied van content, digital media en technical development. Hij werkte de laatste acht jaar bij Sanoma
Paul Zevenboom strategy director digital MPG.
28-10-2016 | 14:25:00
Crossmedia contentmarketingbureau MPG. zet verder in op digitaal met de benoeming van Paul Zevenboom tot strategy director
[Column] Dolly van den Akker: 5 trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden
05-10-2016 | 09:46:00
De technologische ontwikkelingen kun je voor het marketing- en communicatievak vertalen naar vijf trends die de manier van werken, de structuur en processen gaan beïnvloeden.
[Vacatures] MPG. zoekt Contentmanager (online) voor Allerhande
24-08-2016 | 11:00:00
MPG. is in Nederland marktleider op het gebied van contentmarketing en is per direct op zoek naar een Contentmanager (online) voor Allerhande
MPG. en 4net Interactive sluiten strategisch partnership
30-06-2016 | 11:30:00
Contentmarketingbureau MPG. gaat een samenwerking aan met 4net Interactive, specialist in digitale strategie, web- en appbouw en digital custom publishing
Fiona Cordes concept director MPG.
28-06-2016 | 15:57:00
Fiona is al meer dan 20 jaar werkzaam in de media en helpt merken bij de transitie van single media naar een omnichannel-benadering
MPG. produceert video voor Libelle TV
25-05-2016 | 14:50:00
De Today Studio’s van MPG. ontwikkelen speciaal voor het nieuwe crossmediaplatform Libelle TV van Sanoma Media wekelijks nieuwe lifehacks: korte video’s over slimme oplossingen die het leven leuker en makkelijker maken.
[Vacatures] MPG. zoekt Client Content Director Allerhande
23-05-2016 | 16:16:00
Je bent verantwoordelijk voor de crossmediale contentmarketingstrategie van het merk Allerhande en de proces- en foodmarketing-innovaties.
MPG. ontwikkelt videocontent voor nieuwe productlijn Mona
03-05-2016 | 14:37:00
MPG. heeft voor het zuivelmerk onder meer cinemagraphics ontwikkeld: foto's die lijken te leven door de combinatie met bewegend beeld
MPG. wint pitch Intersport
28-01-2016 | 15:01:00
MPG. ontwikkelt voor Intersport een magazine met storytelling vanuit een persoonlijke lifestyle
MPG. zet next step in contentmarketing met live event & WhatsApp chatservice
09-12-2015 | 14:01:00
MPG. is al sinds de start van het merk Allerhande verantwoordelijk voor de content en de culinaire recepten
Dolly van den Akker Business Unit Director bij MPG.
03-11-2015 | 10:36:00
MPG. heeft Dolly van den Akker (43) aangetrokken als nieuwe Business Unit Director voor de Aholdmerken: Allerhande, Etos, Gall & Gall en AH to go