Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582662

Adobe onderzoekt e-mailmarketing
31-08-2017 | 09:42:00
De manier waarop Europese consumenten omgaan met e-mail is aan het veranderen, zo blijkt uit het derde jaarlijkse Adobe-onderzoek naar e-mailmarketing
Karwei opent pop-up in aanloop naar najaarscampagne
24-08-2017 | 12:55:00
City Loft staat drie weken lang elke week in het teken van een andere Europese stad: Londen, Berlijn en Parijs
IKEA met pop-up door het land
15-08-2017 | 17:34:24
IKEA toert met een catalogus pop-up het land door om de catalogus van 2018 uit te delen aan belangstellenden
Method opent pop-up shop op Utrecht-Centraal
15-08-2017 | 11:17:00
De method pop-up shop is geopend van maandag 14 augustus tot en met zondag 20 augustus. Je vindt het op Utrecht Centraal, tegenover de HEMA en Etos
Brand New Live lanceert Brand New Live Events
17-07-2017 | 11:48:00
Entertainmentmarketingbureau Brand New Live zet een zelfstandig eventlabel in de markt: Brand New Live Events
Boek Het event als strategisch marketinginstrument vernieuwd
22-06-2017 | 13:30:14
Het vernieuwde boek Het event als strategisch marketinginstrument gaat over de manier waarop organisaties een event als marketinginstrument kunnen inzetten
Onderzoek: e-mailcampagnes met kleine omvang meest effectief
15-06-2017 | 10:59:55
Dit blijkt uit de DDMA Nationale E-mail Benchmark 2017, waarin 4,8 miljard e-mails verdeeld over 185.000 campagnes zijn onderzocht
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
[Interview] Inge Ruijgrok over de ruimtevaartcampagne van Albert Heijn
18-05-2017 | 14:12:00
Albert Heijn start samen met André Kuipers een ruimtevaartspaaractie waarbij zowel virtual reality als augmented reality worden ingezet. We spreken met Inge Ruijgrok, Brand Activation Manager van Albert Heijn, over plaatjes sparen en nieuwe mediavormen
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
[Interview] Joep Verbunt over marketing en matrassen
08-05-2017 | 11:46:00
Een Hangover Bar, Bed Dates, Mattflix, de Smoesjes Generator, een Matrassen Borrel. Joep Verbunt weet zijn jonge doelgroep uitstekend te bereiken en met een beetje geluk kopen ze nog een matras bij hem ook. We spreken hem over zijn marketingachtergrond en Matt Sleeps
Goud Uberconnected start Goud Ubercommerce
24-04-2017 | 09:45:03
De unit richt zich op brand shopper marketing en staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman
TomTom zet Get Going-campagne voort bij Basic-Fit
20-04-2017 | 09:28:00
Medewerkers en personal trainers zullen de TomTom sportwearables gaan gebruiken en leden krijgen meer inzicht in hun prestaties
Concept Tosti Creative voor Free a Girl
04-04-2017 | 16:54:11
Nederlands' eerste pop-up peepshow op de Amsterdamse Dam was onlangs te bewonderen. Bezoekers van de show kwamen echter van een koude kermis thuis
Elite Mode opent met guerilla-actie
07-03-2017 | 12:10:00
Een rode loper en drie meter hoge eventbanner sierden de stoep voor het winkelpand op de Frederik Hendriklaan in Den Haag
Black+Decker en klusvrouw Hieke helpen Huishoudbeurs-bezoeksters over klusdrempel heen
09-02-2017 | 09:28:16
Black+Decker heeft de handen ineen geslagen met klusvrouw Hieke Grootendorst om bezoeksters van de Huishoudbeurs te inspireren om thuis zelf met een boormachine aan de slag te gaan
[Startups] The Postcard Guys: direct marketing via brievenbus
07-02-2017 | 13:01:47
De startup uit Zoetermeer maakt gebruik van steeds leger wordende brievenbussen met ansichtkaartcampagnes
Brancheorganisatie DDMA voorzichtig positief over EU-VS Privacy Shield
03-02-2016 | 16:00:00
Een gedegen akkoord betekent dat Nederlandse bedrijven gebruik kunnen blijven maken van Amerikaanse clouddiensten of CRM systemen