Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 963018

[Interview] Edwin Visser over het ontwerpen van een awardwinnende ginfles
18-04-2017 | 12:31:00
De gin van Boomsma zit in een bijzondere verpakking. Een die recent verschillende awards in de wacht sleepte. De fles en het logo zijn ontworpen door SOGOOD uit Haarlem. We spreken met mede-oprichter en -directeur Edwin Visser
Desiree Simons treedt toe tot NIMA Bestuur
14-04-2017 | 10:32:32
De Ledenraad van NIMA heeft Desiree Simons benoemd tot nieuw NIMA Bestuurslid.
[Interview] Van uitgeverijen naar voetbal: Martijn Standaart over FC Utrecht
12-04-2017 | 11:52:40
Na jarenlang in de uitgeverijwereld te hebben gewerkt, maakt Martijn Standaart de overstap naar het stadion van FC Utrecht. Als commercieel directeur is hij verantwoordelijk voor onder andere de sales, marketing en pr van de voetbalclub
Marcommit: 55 procent bedrijven hanteert inbound marketing
06-04-2017 | 15:39:22
55 procent van het bedrijfsleven hanteert een inbound marketingstrategie om de marketing- en communicatiedoelstellingen te realiseren
[Interview] Filippo Vizzotto over het AR-platform van Shazam
04-04-2017 | 11:45:00
Shazam lanceert een eigen augmentedrealityplatform voor haar commerciële partners, artiesten en gebruikers. De muziekapp biedt met name merken de mogelijkheid hun marketing tot leven te brengen met custom content. We spreken met Filippo Vizzotto, commercieel manager van Shazam.
Nsecure en BLiS Digital sluiten partnerovereenkomst
31-03-2017 | 08:06:00
Nsecure en BLiS Digital werken samen aan digitale oplossingen voor een veiligere wereld
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma Nederland
30-03-2017 | 15:49:00
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma's pillen tegen winderigheid, maag- en darmklachten
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
New Boys’ Network rondt investeringsronde af
30-03-2017 | 14:09:00
The New Boys’ Network rondt investeringsronde af om groei van creatieve bureaus Mr.Prezident en Fresqo te versnellen
Nederlandse smart-homemarkt door één-miljardbarrière


30-03-2017 | 13:11:00
Nederlandse consumenten hebben inmiddels één miljard euro besteed aan smart home apparaten
[Interview] Annemarije Tillema over duurzaamheid als marketingtool. De Sustainable Brand Index komt naar Nederland
29-03-2017 | 12:46:00
Na Zweden, Noorwegen, Denemarken en Finland mag ook Nederland zich opmaken voor de Sustainable Brand Index, een initiatief dat het duurzaamheidsimago onderzoekt van de 135 grootste Nederlandse merken. We spreken met Sustainable Marketeer en Country Manager Annemarije Tillema.
[Interview] Toon Branbergen over Holland Jersey, nieuwkomer in het zuivelschap
28-03-2017 | 14:16:00
Hoe verover je een plek in een overvol zuivelschap? Peter van Dronkelaar, Harald Hoffmann, Mad Koorn en Toon Branbergen zijn overtuigd dat het gaat lukken met Holland Jersey. We spreken met marketingmanager Branbergen over koeien, de zuivelmarkt en storytelling
Erasmus University (RSM) onderzoekt vloermarkeringen in winkels
23-03-2017 | 08:53:21
Onderzoek van Bram Van den Bergh toont aan dat winkelmanagers vloermarkeringen kunnen gebruiken om hun klanten op de ideale snelheid door de winkel te laten lopen
[Interview] Gisela Rule over Grolsch 0.0%
22-03-2017 | 13:38:00
In navolging van de alsmaar groeiende populariteit van alcoholvrije bier, lanceerde ook Grolsch onlangs een 0,0-variant. We spreken met marketingdirecteur Gisela Rule over de alcoholvrijtrend en de ontwikkelingen op marketinggebied
Buro Benk aan de slag voor Stegeman
22-03-2017 | 08:15:00
Activatieburo Buro Benk gaat de introductiecampagne rondom Stegeman ambachtelijke droge worst creëren. Het Buro mag ook de Stegeman-website onder handen nemen en werken aan zichtbaarheid op de winkelvloer
André Manning benoemd tot directeur Logeion
21-03-2017 | 08:32:00
Het bestuur van Logeion heeft André Manning benoemd tot directeur van Logeion, de Nederlandse beroepsorganisatie voor communicatieprofessionals. Manning begint in april
Heineken gaat brood bakken in The Heineken Bakery
16-03-2017 | 08:09:00
Heineken opent binnenkort de deuren van zijn eigen bakkerij in Amsterdam. Een tijdelijke bakkerswinkel waar broden gebakken worden met een geheim ingrediënt van Heineken: A-gist
Dawn maakt campagnefilm Groen Links: laat je niet leiden door angst
15-03-2017 | 08:56:00
In aanloop naar de verkiezingen heeft GroenLinks samen met Dawn een campagne gelanceerd
Brandstichting presenteert animatiefilm Vika's Dream voor ING en Unicef
15-03-2017 | 07:42:00
Na vier maanden presenteert bureau Brandstsichting de animatie voor ING en Unicef: Vika's Dream
One Shoe lanceert nieuw ehealthlabel Todae
15-03-2017 | 06:53:00
Met het nieuwe label wil het reclame- en internetbureau al haar activiteiten op het gebied van eHealth samenbrengen
DUO wint Gouden Oor Award voor beste feedbackmanagement
10-03-2017 | 07:17:00
De uitvoeringsorganisatie van de Rijksoverheid voor het onderwijs (DUO) kreeg op 9 maart in Zeist de Gouden Oord Award uitgereikt voor het zichtbaar maken van de stem van de klant
Tamara Tong Sang marketing director Infotheek Group
08-03-2017 | 08:31:00
Ze gaat zich onder meer richten op het verhogen van de omzet via online kanalen
Ahold Delhaize kiest Edelman als global Agency of Record
07-03-2017 | 13:58:02
Edelman zal ondersteunen bij het ontwerp en de implementatie van de volledig geïntegreerde communicatiestrategie, inclusief investor relations
Shazam launches augmented reality platform
07-03-2017 | 12:40:00
Shazam’s new platform can bring marketing materials to life - products, packaging, POS, advertising, events and more - by utilizing the app to scan Shazam Codes
Actie Leef een jaar gratis bij Sky Radio
07-03-2017 | 08:11:00
Van 6 tot en met 26 maart maken luisteraars van Sky Radio kans op één jaar gratis leven. De zender betaalt het hele jaar de huur of hypotheek, boodschappen, kleding, benzine en zelfs een vakantie
World Hearing Day start samenwerking met Alpine Hearing Protection en Mixmash Records
02-03-2017 | 11:13:00
Amsterdams platenlabel Mixmash Records en Alpine Hearing Protection bundelen de krachten omtrent het belang van gehoorbescherming in de dance scene
VVCS kiest voor samenwerking met Happy Leads
01-03-2017 | 09:43:00
De Vereniging van Contractspelers, de Nederlandse vakbond voor voetballers die in het betaald voetbal uitkomen, gaat voor haar online marketing- en communicatieactiviteiten samenwerken met Happy Leads.
BBDO, Kunstmaan, Intracto, Loyalty Rockstars en Newcraft partners Selligent
28-02-2017 | 13:40:47
Selligent, leverancier van oplossingen voor relationshipmarketing op basis van inzicht in de consument, breidt zijn partnernetwerk in de Benelux uit
[Interview] Raymond van Vliet over valkuilen in de dj-scene
28-02-2017 | 12:03:01
Hoe word je als dj opgemerkt door een label? Is het als producer handig om je eigen marketing te doen? Waarom staat Nederland aan de top van de dj-scene? We spreken Raymond van Vliet, Managing Director en mede-eigenaar van Cloud 9 Music
[Interview] Marketingmanager Jetske Freeve over Heineken
27-02-2017 | 11:25:00
Het is Heineken samen met creatief bureau TBWA\NEBOKO weer gelukt: onlangs werd een nieuwe commercial gelanceerd en ook deze is duidelijk met veel aandacht en een fijn budget gemaakt. We spreken met marketingmanager Jetske Freeve over creatieve bureaus, media en inspiratie
PIM Trendrapport 2017: marketing draait meer dan ooit om vertrouwen
21-02-2017 | 13:39:55
Menigeen vraagt zich af hoe een wereld in de war zijn kloven tussen harde cijfers en alternatieve feiten dicht en mensen en merken bij elkaar brengt
David Lette marketingdirecteur Heineken Nederland
21-02-2017 | 10:01:00
David Lette volgt Bram Westenbrink op, die zijn carrière voortzet als marketingdirecteur Heineken Brazilië
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Yvonne Nassar voorzitter PIM
17-02-2017 | 13:22:00
Yvonne Nassar neemt de rol van voorzitter Platform Innovatie in Marketing (PIM) over van Hans Molenaar
Radio 538 zoekt een Heer voor Gerard Joling
16-02-2017 | 12:01:00
Op de site van Radio 538 konden mannen aangeven wel een pijpje te willen roken met de eenzame zanger
Marketingfacts lanceert Marketingfacts.tv
14-02-2017 | 15:56:31
Marketingfacts lanceert het videocuratieplatform Marketingfacts.tv waar de beste video’s over marketing, technologie en design worden verzameld
Marley Spoon introduceert de maaltijdbox zonder doos
14-02-2017 | 11:07:00
Marley Spoon stapt vanaf 15 februari over op herbruikbare koelboxen voor de levering van ingrediënten op weekdagen in Nederland
[Interview] Michel van Grunsven over sportmarketing bij Triple Double
14-02-2017 | 10:07:00
Emotie, supporters, beweging. Michel van Grunsven, partner bij sportmarketingbureau Triple Double, heeft er iedere dag mee te maken. We spreken hem over zijn specialisatie en de positieve en negatieve ontwikkelingen in het vak
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
Sky Radio presenteert Valentijn’s Hitlijst
14-02-2017 | 06:48:00
Lingerie, bonbons en rozen worden op Valentijnsdag overhandigd in een muzikaal decor van de Sky Radio Valentijnshitlist
K2 Marketing versterkt met Robert-Jan van Nievelt
13-02-2017 | 07:26:00
K2 Marketing voegt Robert-Jan Nievelt toe aan haar team
Ikea werkt samen met Afrikaanse designers
10-02-2017 | 15:12:00
IKEA gaat samenwerken met een groep creatieven uit Zuid-Afrika, Kenia, Senegal, Egypte, Angola, Ivoorkust en Rwanda
BP voegt BCC toe aan FreeBees-spaarprogramma
10-02-2017 | 13:47:00
Vanaf nu kan de Nederlandse consument ook FreeBees inwisselen bij BCC
Samenwerking Manchester United en Deezer
02-02-2017 | 12:03:51
Spelers Bastian Schweinsteiger, Jesse Lingard en Ashley Young onthullen hun favoriete nummers via het ManU-kanaal op Deezer
Pien Oosterman CCO bij Levi Nine
02-02-2017 | 10:33:08
Oosterman krijgt ook een plek in het dagelijkse bestuur dat verder bestaat uit CEO Paul Schuyt, CFO Menno de Jong en CMO Bernhard van Oranje
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Papieren vagina's in de strijd tegen meisjesbesnijdenis
01-02-2017 | 08:44:00
Plan Nederland vraagt aandacht voor meisjesbesnijdenis. Met papier. En een schaar.
[Interview] Dj Dannic over zijn kledinglijn bij Van Gils
31-01-2017 | 11:41:30
Met een nieuwe, eigen sportswearlijn bij Van Gils zet Daan Romers, alias dj Dannic, een nieuwe stap in zijn muzikale carrière. Wij spreken hem over wat kleding nu precies met zijn muziek te maken heeft
Nederlandse startup Store-E wil storytelling werkbaar maken voor het MKB
31-01-2017 | 10:51:00
Nederland is een marketingplatform rijker. Store-E maakt content marketing en storytelling voor ieder bedrijf werkbaar en betaalbaar.
Dit kunnen videomarketeers leren van Wie Is De Mol?
31-01-2017 | 08:14:00
Seizoen 17. Hoezo saai? Hoezo klaar mee? Hoezo uitgewerkt? Een goed format is nooit uitgewerkt. Nooit. Dat bewijst ‘Wie is de mol?‘ maar weer eens.
Max Verheul marketingdirecteur OMS
30-01-2017 | 09:00:00
Max Verheul wordt verantwoordelijk voor marketingcommunicatie, pr, events, research en business intelligence
Yourzine verwelkomt zeventien nieuwe medewerkers
27-01-2017 | 11:18:00
Marketingbureau Yourzine kondigt vandaag aan dat het zeventien nieuwe medewerkers in dienst heeft genomen
Gerard Ekdom en Dennis Weening openen Batcave Movie Studio
26-01-2017 | 09:15:45
De filmstudio is geheel in stijl van de film De LEGO Batman Film ingericht en kinderen kunnen er een actievideo laten opnemen
212 huwelijksaanzoeken via Pickwick Tea Topics
25-01-2017 | 13:20:00
Sinds de start van de campagne voor Tea Topics van Pickwick hebben ruim 14.000 mensen via een topic iemand een vraag gesteld
NIMA Integrity Keurmerk voor CDDN
20-01-2017 | 13:30:00
Alle marketing- en communicatiemedewerkers van CDDN hebben een actuele certificering op het gebied van de integriteit
House of Sports en Southfields richten Eyecons op
20-01-2017 | 12:00:00
Eyecons is het media, marketing en fandata exploitatieplatform ten dienste van de Nederlandse sport. Eyecons is een joint venture van sportmarketingbureau House of Sports en sportproducent Southfields
PostNL: Bedrijven communiceren onvoldoende na verkoopfase
20-01-2017 | 11:15:08
Merken steken veel energie in het genereren van nieuwe klanten, maar als consumenten eenmaal klant zijn geworden dan is er van die aandacht weinig meer over.
Amerikaanse millennials keren hun favoriete merk de rug toe
18-01-2017 | 13:51:00
Merkloyaliteit van millennials vergroot druk op logistieke afdelingen, aldus Amerikaans onderzoek
DDMA: focus op Europese regelgeving, technologische veranderingen en creativiteit
18-01-2017 | 13:16:00
De nieuwe Europese privacyregelgeving en de veranderingen in het marketingvak zijn de belangrijkste aandachtspunten voor brancheorganisatie DDMA in 2017
Persoonlijk contact en lekker bed blijken essentieel voor klanten Booking.com
17-01-2017 | 12:04:48
Zes accommodaties in Nederland halen de perfecte score tijdens de jaarlijkse Booking.com-Guest Review Awards 2016.
Zalando breaks one billion euro barrier in Q4 2016
17-01-2017 | 08:49:00
Zalando SE, online platform for fashion, grew revenues in the fourth quarter of 2016 by 25-26% to EUR 1,086-1,094 million
[Startups] Marja Silvertant over Feli
16-01-2017 | 11:10:00
Nederlands MediaNetwerk doet een serie interviews met startups. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in het Compagnietheater in Amsterdam. Vandaag spreken we met Marja Silvertant, mede-oprichter van Feli
Shell ontwikkelt het meest opbeurende broodje
16-01-2017 | 10:45:00
Speciaal voor Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar, heeft Shell een onderzoek uitgevoerd naar de ideale ingrediënten van ‘het meest opbeurende broodje’
[Column] Roland van Kralingen: Is uw product eigenlijk wel gewenst?
16-01-2017 | 10:22:00
Op een vraag van een collega ‘wat me in 2016 het meest was opgevallen’, was het mijn gevoel dat er een massaal verlangen leeft naar integriteit, veiligheid, gelijkheid, menselijkheid en verantwoordelijkheid.
[Merken Top 40] Samsung nummer 1, Vodafone 17
15-01-2017 | 22:53:00
Een groot deel van december heeft Albert Heijn op nummer 1 gestaan in de Merken Top 40. Die positie is nu overgenomen door Samsung.
Mast-Jägermeistergeeft flessen een nieuwe look.
11-01-2017 | 08:06:00
Het gaat om alle flessen uit het assortiment van de 0,02 tot de 1,75 liter fles. Henning Madea van Jägermeister: "Met het nieuwe ontwerp willen we de kernwaarden van ons merkbeeld verder aanscherpen en onze relatie met vakmanschap en kwaliteit benadrukken."
Hanneke Bannink Head of Legal Cloud 9 Music
10-01-2017 | 13:57:00
Hanneke Bannink is vanaf deze week begonnen bij Cloud 9 Music als Head of Legal- & Business Affairs.
HAK speelt met eigentijdse verpakkingen in op bonentrend
10-01-2017 | 13:32:00
HAK komt met nieuwe verpakkingsconcepten die inspelen op de trend van stijgende consumptie van bonen.
Ooms Makelaars lanceert eigen home fragrance
10-01-2017 | 12:04:00
Het Rotterdamse Ooms Makelaars lanceert haar eigen home fragrance: Home by Ooms. Geur speelt volgens de Makelaar een belangrijke rol in haar relatie met de klant.
Wilbert Witkamp start netwerkorganisatie Merk en Media
09-01-2017 | 10:47:00
Directeur Wilbert Witkamp stapt na 11 jaar van Yellowbrick over naar zijn netwerkorganisatie Merk en Media
Folkert van der Molen marketingmanager Sustainalize
09-01-2017 | 10:19:00
Sustainalize, een adviesbureau op het gebied van duurzaamheid en maatschappelijk verantwoord ondernemen, versterkt de gelederen met Folkert van der Molen.
HEMA lanceert loyaliteitsprogramma voor miljoenen klanten
09-01-2017 | 09:13:00
HEMA lanceert het loyaliteitsprogramma 'meer HEMA'. Met een digitale en fysieke klantenpas kunnen klanten sparen voor extra korting op HEMA-producten
Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers voor Marketeers Forum
08-01-2017 | 20:37:00
Het Nederlands MediaNetwerk zoekt marketeers die het leuk vinden om hun mening te geven over ontwikkelingen in media en marketingcommunicatie.
Adrienne van den Heuvel director operational marketing Coca-Cola European Partners
05-01-2017 | 15:06:00
Van den Heuvel wordt verantwoordelijk voor Category Development, Shopper Marketing, Portfolio Development en Digital
CACI: Verzekeraars negeren basisprincipes digitale marketing
05-01-2017 | 00:10:00
Ditzo eindigt op de eerste plaats in de Digital Marketing Scorecard 2016 waarin een meerderheid van verzekeraars een onvoldoende scoort.
Bas Dokter managing director TradeTracker Nederland
02-01-2017 | 15:55:00
Met ingang van 1 januari is Bas Dokter de nieuwe Managing Director van TradeTracker Nederland. Hij volgt daarmee Rob van Bergen op
LinkedIn maakt top 10 most engaged marketeers bekend
22-12-2016 | 11:39:11
De lijst is gebaseerd op de LinkedIn-activiteiten van professionals met een marketing-, communicatie- en/of socialmediafunctie bij een organisatie met meer dan 50 medewerkers
Channable ontvangt investering van 750.000 euro
22-12-2016 | 09:02:00
Het Nederlandse investeringsfonds Peak Capital investeert een bedrag van 750.000 euro in feedmanagementbedrijf Channable
[Vacatures] MediaScience zoekt een social media specialist
21-12-2016 | 11:33:00
Ben jij bezeten van social media en kun je dus geen dag zonder Facebook, Instagram en Snapchat? Heb je ook nog eens ervaring binnen social advertising? Dan zijn we op zoek naar jou!
[Interview] Eelco den Boer, (Formule 1): "Max zet zichzelf op de cover"
20-12-2016 | 17:10:00
Hij kwam, zag en overwon… In ieder geval één keer dan. Max Verstappen denderde de Formule 1 in en Eelco den Boer denderde mee. We spreken met de coördinator van het magazine Formule 1 over de invloed die het succes van Verstappen afgelopen jaar had op zijn blad
Emark start met de Emark Academy
20-12-2016 | 10:22:00
Aanleiding voor het lanceren van de Emark Academy is de voortdurende zoektocht naar nieuw talent van het digitaal marketingtechnologiebureau
[Column] Vincent Andriessen: Praat geen poep
19-12-2016 | 11:24:19
Of Clinton het nu verloren heeft van Trump vanwege een Russische hack, een overijverige FBI-directeur of toch vanwege het nepnieuws op Facebook, zullen we waarschijnlijk nooit weten, maar de plotselinge aandacht voor nepnieuws is wel een interessant fenomeen
[Column] Roland van Kralingen: Activism marketing vereist moed. Bravo Rabobank!
19-12-2016 | 11:06:00
Maatschappelijk Verantwoorde Marketing is nog achtergebleven kind. De verklaring daarvoor is dat marketeers geleerd hebben hoe ze moeten verleiden en daarbij is een groot grijs gebied van wat wel en wat niet ethisch is, onvermijdelijk
[Interview] Marc Verschoor, ZenithOptimedia: Owned assets van klanten zijn cruciaal
17-12-2016 | 12:01:00
Marc Verschoor is COO bij ZenithOptimedia. Wij spreken hem.
Google Data Studio 360 accreditatie naar Oogst
14-12-2016 | 14:59:00
Het Google 360 onderdeel Data Studio integreert en visualiseert data van alle Google Analytics 360 Suite
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
[Interview] Esther de Waard (Bloemenbureau Holland): “Met moderne technieken kun je echt iets toevoegen”
14-12-2016 | 11:46:00
Esther de Waard is brandmanager bij Bloemenbureau Holland. Met hun campagnes en content zorgen ze ervoor dat bloemen en planten hoog op de agenda van de consument blijven staan. We spreken haar
[Interview] Rosalie Moorman: "De formule van Vue International is Big Screen Entertainment"
14-12-2016 | 09:34:00
Bioscoopketen Vue en Donald Duck Weekblad slaan de handen ineen. Kinderen die een Vue-bioscoop bezoeken, krijgen een Donald Duck. En Donald Duck-lezers krijgen een derde bioscoopticket voor Vaiana. We spreken hoofd marketing van Vue Rosalie Moorman
[Column] Dieuwertje de Bruin: Zo maak je van cold calling een succes
12-12-2016 | 10:13:51
Bel jij nog veel? In mijn omgeving gebeurt het maar weinig. We hebben Whatsapp, Snapchat, Facebook en e-mail om gemakkelijk in contact te komen met onze vrienden en familie. Een uitgebreid telefoongesprek met mensen in mijn omgeving waar ik veel om geef, komt eigenlijk weinig voor. Ik zit dus al helemaal niet te wachten op telefoontjes van een callcenter die me met een boodschap willen overtuigen
Marco Derksen en Guda van Noort leden DDMA Privacy Autoriteit
12-12-2016 | 09:54:00
Guda van Noort, universitair hoofddocent aan de Universiteit van Amsterdam, en marketingexpert Marco Derksen zijn toegetreden tot de DDMA Privacy Autoriteit
[Interview] Martin de Boer over de marketingstrategie van Corendon
09-12-2016 | 13:19:00
Corendon opereert in de zeer competitieve reismarkt. Wij spreken Martin de Boer, Marketing Director bij Corendon
RTV Utrecht en XYMS werken samen
05-12-2016 | 10:16:00
RTV Utrecht Reclame is op zoek gegaan naar een strategisch partnerschap die expert is op het gebied van deze digitale instrumenten. RTV Utrecht Reclame is uitgekomen bij marketingbureau XYMS
[Interview] Peter Groothuis - Prominent: "Naast Nederland willen we ook Europa relaxter maken"
01-12-2016 | 11:29:00
Effie Award-winnaar Prominent heeft besloten om een samenwerking aan te gaan met media- en marketingbureau M2Media in Hilversum. We spreken Marketing Coördinator Peter Groothuis over deze samenwerking en de rol van marketing binnen het bedrijf
Harry de Haas marketing directeur de Persgroep Nederland
24-11-2016 | 14:21:00
Hij is in deze rol verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep
Oracle Marketing Cloud helpt B2B-marketeers bij leadgeneratie
23-11-2016 | 13:55:00
De nieuwe toevoegingen aan Oracle Eloqua en Oracle Content Marketing bieden marketeers de mogelijkheid om content te creëren en distribueren
[Interview] Noëlle van Eijk over GlobalMedia-ID en influencermarketing
23-11-2016 | 08:52:00
Modellist-ID wordt onderdeel van de diensten van GlobalMedia-ID. Het bedrijf zet modellen in als social influencers. Wij spreken met de CEO van GlobalMedia-ID Noëlle van Eijk over influencer marketing
[Interview] Jenny Meester over 10 jaar delicious.
21-11-2016 | 11:01:00
Het culinaire magazine delicious. bestaat 10 jaar en lanceerde onlangs een eigen productlijn. Het merk staat niet stil en blijft innoveren. We spreken met Marketing Director Jenny Meester over haar rol in de explosieve groei van de titel
[Interview] Leon Dekker over het succes van Startpagina
18-11-2016 | 11:58:00
Uit onderzoek van NOBO blijkt dat Startpagina in de top 5 van de meest bezochte Nederlandse websites staat. We laten ons bijpraten door manager marketing en analyse Leon Dekker
Verint Extends Voice of the Customer Suite to Digital Engagement
17-11-2016 | 17:00:00
Verint Systems announced that it has extended its Customer Engagement Optimization portfolio through its acquisition of OpinionLab
[Interview] Michel Vercruyssen over de marketingstrategie van Opel
17-11-2016 | 11:54:00
Onder de noemer 7 in 17 introduceert Opel in 2017 maar liefst zeven nieuwe modellen in uiteenlopende segmenten. Aan marketingmanager Michel Vercruyssen de taak om zo veel mogelijk mensen kennis te laten maken met de nieuwe auto’s. We spreken hem over het komende, drukke jaar