Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1593789

KNLTB lanceert online platform Tennis.nl
21-09-2017 | 10:13:00
De Koninklijke Nederlandse Lawn Tennis Bond wil de komende jaren meer Nederlanders laten kennismaken met de tennissport
[Column] Reinier Rombouts: Typische verhalen
05-09-2017 | 13:29:00
Hoe vertel je een geloofwaardig verhaal? Een vraag waar leiders, bedrijven en merken iedere dag weer een antwoord op moeten formuleren. In een vorige column betoogde ik dat dit kan door persoonlijk te zijn (IK), duidelijk een groep aan te spreken (WIJ) en actualiteit in je verhaal te stoppen (NU)
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
Natwerk ontwikkelt B2B-campagne Port of Amsterdam
27-07-2017 | 10:58:10
Het vertellen van de onbekende verhalen uit de haven vormt de kern van de campagne The Greatest Port You Never Thought Of
[Interview] Reinier Rombouts over Raak!, zijn boek over leiderschap en storytelling
04-07-2017 | 08:10:00
Renier Rombouts is oprichter en eigenaar van Chief Storteller. Samen met collega Raf Stevens schreef hij een boek met als thema storytelling voor leiders
Raf Stevens en Reinier Rombouts publiceren RAAK!, boek over storytelling
03-07-2017 | 17:02:00
Effectieve vertellers communiceren op drie niveaus communiceren om hun publiek te bereiken, te raken en in beweging te brengen. Dat doen ze via een eenvoudig model: van ik, naar wij, naar nu: het Story-Kompas. In RAAK! laten de auteurs zien hoe het Story-Kompas werkt
Christian Borstlap maakt promotiefilm voor Artis
21-06-2017 | 10:33:00
Artis heeft Christian Borstlap gevraagd om mee te denken hoe we deze nieuwe missie en visie verbeeldend over kunnen brengen naar het publiek
[Column] Deike Schulz: Save a (band) T-shirt - of, hoe zat dat ook alweer met betekenisvolle content?
08-06-2017 | 12:19:00
Het leek wel alsof ik een hele slechte TED-Talk aan een groep giechelende tienermeiden gaf. Mijn oudste dochter keek vol afschuw naar mij, hopend dat dit spektakel snel over zou zijn. Later vroeg ik haar of ze de band wel kende en of haar leeftijdsgenoten ook bekend waren met Joy Division. Het antwoord was een tamelijk ongeïnteresseerd: “Denk het niet – hoezo?”
Lied Paul de Munnik als cadeau van Opel voor alle Feyenoorders
13-04-2017 | 10:13:00
Opel, tot 1 juli hoofdsponsor van Feyenoord, benaderde zanger Paul de Munnik voor een clublied
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
MOSES maakt campagne Viacom's Spike
28-03-2017 | 17:09:00
Spike is de nieuwste zender in het merkenportfolio van Viacom Benelux. In november2015 ging de zender van start met een avond- en nachtblok op de positie van Nickelodeon
[Interview] Toon Branbergen over Holland Jersey, nieuwkomer in het zuivelschap
28-03-2017 | 14:16:00
Hoe verover je een plek in een overvol zuivelschap? Peter van Dronkelaar, Harald Hoffmann, Mad Koorn en Toon Branbergen zijn overtuigd dat het gaat lukken met Holland Jersey. We spreken met marketingmanager Branbergen over koeien, de zuivelmarkt en storytelling
Twente Marketing kiest Lemon Scented Tea
28-03-2017 | 13:02:01
Voor de herpositionering van de regio maakt het Amsterdamse bureau een merkcampagne om meer bezoekers naar Twente te trekken
[Column] Deike Schulz: Cosiness ad absurdum - scripting your own media(life)
20-03-2017 | 09:21:53
Elk hoekje in huis wordt in scene gezet, meestal met een voorafgaand gepland socialmediaverhaal in het achterhoofd. Je wilt immers elk mooi moment vastleggen, delen en als een verhaal aan elkaar rijgen
Vans introduces This is Off the Wall campaign
21-02-2017 | 13:14:19
Vans announced the release of its global campaign This Is Off The Wall which focuses on creative expression
Energize maakt storytellingwebsite voor Mauritshuis
15-02-2017 | 13:24:34
Het eerste deel van een reeks online verhalen achter meesterwerken, gaat over het verhaal achter het beroemde schilderij van Carel Fabritius, Het puttertje
EvenementContact verwacht verdubbeling aantal bezoekers
14-02-2017 | 08:04:00
Op 9 maart opent in Ahoy de negende editie van EvenementContact met een naar verwachting dubbel aantal bezoekers
Valentijnsactie Samsung viraal met 67 miljoen views
13-02-2017 | 08:25:00
Meer dan 295.394 mensen maakten in de eerste 72 uur van de Samsung Valentijnsactie hun persoonlijke filmpje
Nederlandse startup Store-E wil storytelling werkbaar maken voor het MKB
31-01-2017 | 10:51:00
Nederland is een marketingplatform rijker. Store-E maakt content marketing en storytelling voor ieder bedrijf werkbaar en betaalbaar.
[Column] Reinier Rombouts: Storytelling? Gooi maar in de container
30-01-2017 | 12:09:00
Verhalen vertellen? Oh ja, iedereen doet tegenwoordig aan storytelling. Je koopt geen product, maar een verháál. Bestuurders die de bedrijfsvisie verbindend vertellen. Natuurlijk. Onzinverhalen. Praatjesmakers
[Column] Gerard Molenaar: Creatief met commerciële content
23-01-2017 | 09:20:35
Het is ook zo’n aantrekkelijke gedachte voor uitgeverijen: goedkope, jonge krachten die op een leuke manier het verhaal van de adverteerder kunnen vertellen
[Interview] Maira Evers, The Gardeners: Consumenten zijn de nieuwe media
15-12-2016 | 12:18:00
The Gardeners is begonnen als online PR- en social bureau maar groeide uit tot een allround creatief bureau. Wij spreken met Maira Evers, oprichter en eigenaar van The Gardeners, over onder meer het verschil tussen storytelling en storybuilding.
VPRO presenteert de White Spots VR-app
17-11-2016 | 12:20:00
White Spots neemt de gebruikers mee op een reis naar het einde van het internet met de eerste VR-productie waarin live datavisualisatie gecombineerd wordt met documentaire storytelling in 360°
[Column] Reinier Rombouts: Storytelling is geen speeltje
08-11-2016 | 10:40:00
Authentieke storytelling is een cruciaal onderdeel van hedendaags leiderschap. Consumenten, burgers en medewerkers zijn tegenwoordig zelf communicatiespecialist en prikken zo door ongeloofwaardige verhalen. Merken en leiders die wat willen bereiken, durven persoonlijk te zijn
[Interview] Nathan Vos over storytelling bij Zin
17-10-2016 | 09:28:00
Storytelling en branded content zijn al lang geen vieze woorden meer. We spreken met Nathan Vos, hoofdredacteur van Zin, over hoe hij geloofwaardig blijft, de mogelijkheden die Zin biedt en het speelveld in het algemeen