Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1407090

[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD
25-07-2017 | 16:55:14
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit
Arnoud van der Valk Head of Sales The Media Exchange
25-07-2017 | 15:57:00
Arnoud van der Valk heeft de leiding over de salesactiviteiten en is verantwoordelijk voor de verkoop van de bij The Media Exchange aangesloten online-audiokanalen
ABN Amro op zoek naar mediabureau
25-07-2017 | 10:13:43
ABN Amro gaat door middel van een pitch op zoek naar een (nieuw) mediabureau. Het huidige bureau, UM, is ook uitgenodigd door de bank
VIVAT kiest voor The online company
21-07-2017 | 11:44:00
VIVAT, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en ACTIAM, heeft gekozen voor The online company als digitaal mediabureau
Tele2 kiest opnieuw voor iProspect
20-07-2017 | 12:05:00
Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland. Ze gaan ook samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen
Abovo Media werkt voor MultiTankcard
20-07-2017 | 07:50:00
MultiTankcard is in 2017 een nieuwe weg ingeslagen en gaat zich vanwege de snelle groei van het aantal zzp’ers in Nederland nog meer focussen op dit segment.
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes naar Abovo Media
19-07-2017 | 09:41:00
Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken
Saskia Wagenmakers Managing Director iProspect
17-07-2017 | 15:51:00
Ze volgt Mark van Dijk op die na 6 jaar het bedrijf verlaat. Wagenmakers werkt sinds december 2016 als commercieel directeur bij iProspect
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt
13-07-2017 | 12:05:00
We vinden het tegenwoordig helemaal normaal, maar het concept van geluk als levensrecht is vrij recent. Vóór de 18e eeuw was de wereld een pijnlijke plaats en leven een kwestie van uithoudingsvermogen.
Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT
07-07-2017 | 10:59:00
Na een pitchtraject heeft Artsen zonder Grenzen gekozen voor een intensieve samenwerking met RLVNT. Het bureau zal hen als strategische partner ondersteunen op het gebied van mediastrategie en content creatie
BVA en Ebiquity introduceren modelcontract voor mediabureaus
07-07-2017 | 10:05:00
Voor Nederlandse adverteerders is er nu een Modelcontract Mediabureau beschikbaar. Na alle ophef over de ANA Papers vorig jaar heeft Ebiquity Netherlands dit modelcontract geïnitieerd voor de Nederlandse markt
Jolieke Keynes Client Services Director Isobar
06-07-2017 | 15:25:00
Keynes gaat de inhoudelijke dagelijkse leiding van het accountteam op zich nemen en is sinds 2009 werkzaam binnen Dentsu Aegis Network
Roland Teerenstra Managing Director OMD Nederland
03-07-2017 | 23:58:00
De aanstelling is, voorafgegaan door een zorgvuldig searchtraject, verzorgd door Result Recruitment.
XITE lanceert Nederlands eerste programmatic advertising campagne op televisie
03-07-2017 | 23:47:00
Muziekvideo brand XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen.
MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 | 12:09:00
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:57
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Robbert van der Hulst Senior Insights Consultant M2Media
19-06-2017 | 11:32:00
Van der Hulst was Sr. Marketing & Business Intelligence-analist bij RTL en gaat sturing gaat geven aan het Insights-team
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
NetBooster en Artefact bundelen krachten
13-06-2017 | 12:30:57
Zij vormen samen een wereldwijd online marketingbureau dat zich focust op strategische digitale marketingconsultancy met data en artificial intelligence als basis
Cas van Andel Managing Director Executive Alerts bij Meltwater
06-06-2017 | 16:05:00
Van Andel wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het uitbouwen van de Nederlandse Meltwateractiviteiten omtrent AI en machine learning
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
MEC en Maxus + Helder fuseren tot een nieuw mediabureau met nieuwe naam en propositie
01-06-2017 | 20:12:00
GroupM brengt de wereldwijde operatie en teams van Maxus en MEC samen in een media-, content- en technologiebureau onder de wereldwijde leiding van MEC’s huidige CEO Tim Castree.
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef creatieve directie Publicis One
01-06-2017 | 18:14:00
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef stappen over van TBWA om de creatieve directie te voeren over de creatieve labels van Publicis One
Gemeente Rotterdam kiest voor VHGK
01-06-2017 | 14:24:12
De opdracht, gegund na een Europese aanbesteding, omvat communicatie- en vormgevingsopdrachten
Omnicom Public Relations Group aan de slag voor overheid
01-06-2017 | 13:30:00
Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie
[Column] Paola Cassone: We vertrouwen alleen onze drugsdealer
30-05-2017 | 13:16:00
We hebben een nieuw geloof nodig. Iets dat ons troost geeft, hoop en vertrouwen in de toekomst. Het hoeft niet per se wetenschappelijk waterdicht te zijn, maar het moet wel geloofwaardig klinken en vooral geen slecht nieuws bevatten, alleen goede bedoelingen. Een visie, een missie
[Interview] Marc Verschoor over het nieuwe Zenith en de toekomst van mediabureaus
18-05-2017 | 13:22:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, tezamen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk.
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
CEO Rik Ruts vertrekt bij UM
18-05-2017 | 09:45:00
Rik Ruts heeft besloten om na ruim vier jaar te vertrekken als CEO van mediabureau UM. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging
[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen
17-05-2017 | 11:48:29
Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
Wayne Parker Kent en MINI lanceren platform voor outdoor liefhebbers
12-05-2017 | 10:43:00
Het mediabedrijf Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met MINI het online platform outdoor.manners.nl voor outdoor liefhebbers
ZenithOptimedia wordt Zenith en lanceert mondiale visie en merkidentiteit
12-05-2017 | 09:57:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, samen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Candid Group neemt The Edge Initiative over
03-05-2017 | 12:53:53
The Edge Initiative, gespecialiseerd in programmatic, automated trading, big data en data science, heeft aansluiting gevonden bij de Candid Group
SKO komt met verrijkte kijkcijferdataset
02-05-2017 | 16:30:00
Stichting KijkOnderzoek levert een nieuwe dataset aan de markt waarbij de online kijkcijfers en tv kijkcijfers met elkaar zijn gefuseerd
[Column] Paola Cassone: Mag ik mijn data terug?
02-05-2017 | 13:24:00
“Wat zegt u? Hoeveel bereik heeft Messenger in uw doelgroep? Helaas, daarover kan ik geen uitspraak doen. Vertrouwt u maar op mijn blauwe ogen dat Messenger het perfecte kanaal is om uw doelstellingen te realiseren”
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Sven Huberts Director of Strategic Growth at Isobar EMEA
12-04-2017 | 09:03:00
Huberts will be responsible for driving strategic growth opportunities for the EMEA region by working closely with the Dentsu Aegis Network Global Media Partnerships Team
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
Abovo Media twee keer nummer één in Emerce 100
07-04-2017 | 09:06:00
Abovo Media heeft in de categorie Mediabureaus van de Emerce 100 een gedeelde eerste plaats behaald en is in de categorie Tradingdeskbureaus verkozen tot onbetwiste nummer één met een waardering van 5,5 ster.
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
[Column] Niels Langereis: Eén grote familie
06-04-2017 | 10:27:11
Als we kijken naar de Nederlandse media- en creatiebureaus valt me in ieder geval één ding op: hoe vaak er op dit moment gesproken wordt over integratie en specialisatie
[Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
06-04-2017 | 09:28:56
Laten we meteen met de deur in huis vallen: het klopt helemaal dat millennials internetverslaafd zijn, op Facebook zitten zodra ze wakker worden en geen dag zonder hun mobiel kunnen leven. Dat ze steeds meer YouTube en Netflix kijken dan televisie en dat ze kranten niet onmisbaar vinden
Aart Kok overleden
04-04-2017 | 15:40:00
Kok was, naast Head of Trading bij VivaKi eXchange, sinds 2005 verbonden aan Publicis Groupe/Starcom/ZenithOptimedia
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Centraal Beheer, ING, Nissan
03-04-2017 | 09:49:00
Onlangs lanceerde Centraal Beheer met veel bombarie een nieuwe themacampagne met bijhorende thematische TVC. Voor deze zoveelste (60e) commercial in de Even Apeldoorn bellen-serie werden wederom kosten nog moeite gespaard
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
Abovo Media lanceert Digital Brixx, bureau voor digital advertising
03-04-2017 | 07:02:00
Het digitale medialandschap heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Meer dan ooit is digital advertising een essentieel onderdeel van de crossmediale marketingmix
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
[Onderzoek] De jeugd vindt zichzelf een betere premier dan Mark Rutte
29-03-2017 | 12:28:00
Mediabureau Initiative heeft 300 millennials tussen 20 en 30 jaar oud hun opinie over politiek, technologie en media gevraagd en vergeleken met 300 generatie-x’ers tussen 40 en 50 jaar oud
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
EXACT kiest voor UM
23-03-2017 | 10:17:49
UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
23-03-2017 | 09:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
[Cross Media Bureau 2017] Lodewijk Varossieau over SUPERREBEL
17-03-2017 | 14:17:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. SUPERREBEL is genomineerd voor Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Lodewijk Varossieau Creative Director bij SUPERREBEL.
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
OBI4wan opent kantoor in Berlijn
16-03-2017 | 13:32:00
Het regionale kantoor is wereldwijd het tweede kantoor voor OBI4wan, naast het hoofdkantoor in Zaandam
[Cross Media Bureau 2017] Ruud de Langen over Mindshare
16-03-2017 | 11:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands
AkzoNobel kiest voor The online company
16-03-2017 | 06:38:08
AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat samenwerken met The online company. The online company gaat het digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen
Abovo Media werkt voor Weber
15-03-2017 | 06:22:00
BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes.
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
Ninja Warrior en Pattex bundelen krachten op SBS6
09-03-2017 | 23:29:00
Het internationale format Ninja Warrior waarvan de Nederlandse versie vanaf donderdag 9 maart 20:30 uur op SBS6 wordt uitgezonden, wordt op een creatief verrassende wijze omarmd door Pattex
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: CDA, Samsung, Skechers
09-03-2017 | 11:22:55
Ik val maar meteen met de deur in huis: deze commercial van het CDA is verschrikkelijk en meteen ook heel typerend voor de politiek in Nederland
Mud Masters kiest voor RLVNT en Clickdistrict
08-03-2017 | 09:48:00
Zowel op het gebied van media als creatie, kiest Mud Masters voor samenwerking met RLVNT en Clickdistrict
Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink naar M2Media
28-02-2017 | 19:15:00
M2Media verwelkomt drie nieuwe collega’s. Dit zijn Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink. Zij komen het MT100 nummer 1 media- en marketingbureau versterken.
[Interview] Pablo van den Berg over Yune en IPG Mediabrands
28-02-2017 | 16:25:00
Begin dit jaar werd Yune overgenomen door IPG Mediabrands. Wij spreken Pablo van den Berg, Managing Director van Yune.
Letgo kiest voor Mindshare
28-02-2017 | 11:16:50
Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie
[Vacatures] Publicis One zoekt Programmatic Consultant
26-02-2017 | 23:24:00
In deze functie werk je met data en techniek, gekoppeld aan content. Je werkt volledig geïntegreerd binnen de verschillende klantenteams.
[Commercial Review] Maurice van Susante: Heineken, Peugeot, Barbie
22-02-2017 | 10:23:00
Het absolute pareltje op videogebied van de afgelopen periode is de laatste commercial van Heineken. Storytelling, detail, humor en een Nederlandse signatuur spatten ervanaf
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Abovo Media verzorgt mediastrategie Halfords
20-02-2017 | 08:52:05
De eerste stap in de vernieuwde mediastrategie is het toepassen van doelgroepsegmentering voor de folderverspreiding
[Column] Ruud Verheijen: Het populisme van Dick van der Lecq en Diederik Breijer
19-02-2017 | 23:36:00
Toegegeven. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen ik de presentatie van Dick van der Lecq zag op het MWG Congres. En al even hilarisch was de reactie van Diederik Breijer. De vorm is leuk. Maar de inhoud is natuurlijk verschrikkelijk.
H&M kiest wederom voor MediaCom
15-02-2017 | 22:02:39
H&M heeft in Nederland de samenwerking met Mediacom hernieuwt voor de mediastrategie en -inkoop
Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
13-02-2017 | 16:49:00
MEC Wavemaker is blij om bekend te kunnen maken dat Bavaria voor hen heeft gekozen als Global partner op het gebied van Social Media en digitale activatie voor hun portfolio van merken.
Milieudefensie kiest Abovo Media
13-02-2017 | 10:31:09
Abovo Media verzorgt de media voor de campagne Bescherm de natuurbeschermer van Milieudefensie
Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
10-02-2017 | 16:26:00
Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring
Floris Kok Managing Director PHD Nederland
07-02-2017 | 20:26:00
Floris Kok volgt Patrick Molleman op, die eerder deze maand benoemd is tot CEO van OmnicomMediaGroup
Abovo Media werkt voor 7 provincies
05-02-2017 | 22:46:00
Namens zeven provincies organiseerde de provincie Zuid-Holland de Europese aanbesteding voor het inkopen van de benodigde media. Abovo Media won.
Abovo presenteert zich in nieuwe campagne
03-02-2017 | 11:41:00
Het mediabureau Abovo Media lanceert de campagne 'Eigenzinnig'. Met deze campagne wil het bureau in één woord uitstralen waar zij voor staat: onafhankelijk, doordacht en een tikje eigenwijs
Mediaxplain* werkt voor Duits Verkeersbureau
03-02-2017 | 10:47:00
Het Duits Verkeersbureau heeft Mediaxplain* gekozen als PR partner
Turner dendert voetbalmarkt op met investering in COPA90
02-02-2017 | 11:18:00
Turner International's Digital Ventures & Innovation Group kondigt een investering aan in het moederbedrijf van het mediasportbedrijf Bigballs Media (BBM), COPA90
SpotX: Groeiend aantal private-marketdeals creëert nieuw vak in de ad-techindustrie: de programmatic matchmaker
31-01-2017 | 23:18:00
Naast de aanhoudende groei van programmatic video-advertising neemt ook de vraag naar curated marketplaces binnen private-marketdeals toe
[Interview] Ruud Verheijen en Hidde Zwaagstra over MEC
31-01-2017 | 18:36:00
Hidde Zwaagstra, business development director bij MEC is per 1 januari 2017 met pensioen. We spreken hem en zijn opvolger Ruud Verheijen
Tweede Kamerverkiezingen 2017: de race om aandacht op LijstTracker.nl
31-01-2017 | 17:30:00
LijstTracker meet exact hoe vaak en hoe lang lijsttrekkers in beeld zijn
Nederlands MediaNetwerk bereidt lancering Engelstalige website voor
28-01-2017 | 15:13:00
Nederlands MediaNetwerk heeft de lancering van een Engelstalige website in voorbereiding. Naam van de website wordt Dutch Creative Industry.
Nieuw adviesbureau: PBLCO
26-01-2017 | 09:28:20
Het bureau komt voort uit een fusie tussen Dietz Dröge & van Loo (DDvL), Smeets Stuger & de Vries (SSdV) en voormalig zelfstandig adviseur Taco Juriaanse
Just Entertainment verwerft distributierechten Planet Earth II
24-01-2017 | 13:25:00
Tien jaar na het verschijnen van de bekroonde BBC-natuurdocumentaire Planet Earth, verzorgt Just Entertainment de distributie in de Benelux van de tweede serie
[Column] Roupert Muller: Me(di)a culpa
24-01-2017 | 10:55:50
Wij zijn nog altijd verantwoordelijk voor het onderscheiden van feit en fictie als het gaat om wat wij zien, lezen en horen. Zijn wij in staat om de tijd te nemen om echt aandacht te geven aan wat er om ons heen gebeurt?
Patrick Molleman CEO Omnicom Media Group Netherlands
23-01-2017 | 15:40:00
Effective immediately, Omnicom Media Group EMEA, represented by regional CEO, Colin Gottlieb, has decided to appoint Patrick Molleman as its new CEO to run the Netherlands operation.