Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582680

LINDA. doet rondje mediabureaus met Rico Verhoeven
19-09-2017 | 17:00:00
Het LINDA.salesteam is samen met hoofdredacteur Jildou van der Bijl en B2B-directeur Caren Wassink op een Tour de Rumoer langs verschillende mediabureaus gegaan
Jess Gunn & James Crossley winnaar JongeHonden-pitch Booking.com
18-09-2017 | 11:03:00
Stichting JongeHonden verbindt jonge creatieven aan bureaus en merken. Het duo Jess Gunn & James Crossley won de openingspitch voor Booking.com
[Column] Paola Cassone: Wat houdt ons tegen?
15-09-2017 | 12:46:00
Onlangs is de nieuwe televisiecampagne van de Nederlandse Spoorwegen gestart. Geconfronteerd met een slappe boterham in hun verzorgingstehuis, beslissen twee vrienden om in Parijs te gaan lunchen
Marc Verschoor Managing Director Zenith Nederland
14-09-2017 | 10:51:00
Na het afgelopen jaar als coo geopereerd te hebben van Zenith is Marc Verschoor per direct benoemd tot Managing Director Zenith Nederland
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
STER schrapt in 2018 zowel bureau- als volumekorting
12-09-2017 | 15:45:00
Vanaf 2018 worden de inkoopmogelijkheden bij Ster voor radio en tv vereenvoudigd.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Abovo Media werkt voor sfeerlichtspecialist Calex
07-09-2017 | 06:11:00
Abovo Media gaat werken voor sfeerlichtspecialist Calex en is verantwoordelijk voor de mediastrategie en -planning, inkoop, creatie en het monitoren van de effecten van de gehele multi-mediale campagne
Brego Keller ceo UM
06-09-2017 | 11:57:00
IPG Mediabrands Nederland benoemt Brego Keller per 1 november als ceo van UM. Brego volgt in deze functie Rik Ruts op die mediabureau UM heeft verlaten
Maxus+Helder en MEC worden WAVEMAKER
06-09-2017 | 11:38:00
De naam van het nieuwe media-, content- en technologiebureau, dat wordt gecreëerd door de wereldwijde samenvoeging van Maxus en MEC, is WAVEMAKER
[Column] Ruud Verheijen: Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?
04-09-2017 | 22:44:00
Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen.
JWT en Mindshare ontwikkelen ING introduceert
28-08-2017 | 11:59:00
Met een aangescherpte media-inzet speelt ING in op het veranderende mediagebruik onder consumenten door minder uit te gaan van campagneperiodes
PHD presenteert publicatie Merge | The closing gap between technology and us
28-08-2017 | 10:09:54
Aan de hand van business leaders, academici en onderzoekers wordt een toekomst verkend waarin consumenten zowel virtueel als biologisch zullen samengaan met technologie
[Column] Niels Bruinsma: De ontwikkelingen van het dagbladenlandschap
25-08-2017 | 11:24:00
Het is al jaren onrustig in de dagbladwereld. De totaal verspreide oplage van alle dagbladen ligt nu nog tegen de 3 miljoen exemplaren. Dat was vóór de eeuwwisseling wel anders, toen De Telegraaf alleen al een oplage van zo’n 800.000 had. Toch zien wij kansen om iets te doen aan de dalende oplagecijfers
Havas Media en Pointlogic lanceren Commspoint Journey
24-08-2017 | 10:46:29
Met Commspoint Journey breidt Havas Media haar expertise op het gebied van strategische communicatieplanning uit
L’Oréal eerste adverteerder op datingapp Happn
23-08-2017 | 12:28:00
Zenith heeft in samenwerking met McCann Amsterdam een samenwerking opgezet tussen L’Oréal Nederland en datingapp Happn
Jeroen Verkroost Managing Director Digital bij Omnicom Media Group Nederland
17-08-2017 | 15:10:00
Tot voor kort vervulde onze columnist ad interim de directeursfunctie van het IAB en was hij eerder werkzaam bij de Persgroep
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
GroupM benoemt Robin Bach Kolling tot Managing Director [m]PLATFORM Amsterdam
07-08-2017 | 11:09:00
Hij volgt Geert Hoogeveen op die deze zomer de groep heeft verlaten.
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Sven Huberts Managing Director ad interim Isobar Nederland
01-08-2017 | 11:05:34
Huberts zal met ingang van 1 september het management van Isobar Nederland voeren voor een periode van minimaal 6 maanden
Neneh Verburg consultant Mediaxplain*
01-08-2017 | 10:19:00
Verburg heeft een achtergrond in social media, contentproductie en influencermarketing en was voorheen werkzaam als Social Media Executive bij Moxie Amsterdam
Wordt Ouders van Nu het nieuwe succes van Sanoma?
28-07-2017 | 12:01:00
Ouders van Nu wordt wel eens het nieuwe vtwonen genoemd. En ergens is dat ook wel logisch
[Interview] Patrick Molleman over de HEMA als nieuwe klant van OMD
25-07-2017 | 16:55:14
Na een uitgebreide bureau-oriëntatie heeft HEMA OMD geselecteerd als haar nieuwe internationale mediapartner. We spreken met CEO Omnicom Media Group Nederland Patrick Molleman over het warenhuis, de doelstellingen en data als bezit
Arnoud van der Valk Head of Sales The Media Exchange
25-07-2017 | 15:57:00
Arnoud van der Valk heeft de leiding over de salesactiviteiten en is verantwoordelijk voor de verkoop van de bij The Media Exchange aangesloten online-audiokanalen
ABN Amro op zoek naar mediabureau
25-07-2017 | 10:13:43
ABN Amro gaat door middel van een pitch op zoek naar een (nieuw) mediabureau. Het huidige bureau, UM, is ook uitgenodigd door de bank
VIVAT kiest voor The online company
21-07-2017 | 11:44:00
VIVAT, het moederbedrijf van onder meer Zwitserleven, Reaal en ACTIAM, heeft gekozen voor The online company als digitaal mediabureau
Tele2 kiest opnieuw voor iProspect
20-07-2017 | 12:05:00
Tele2 werkt al meer dan 10 jaar samen met iProspect in Nederland. Ze gaan ook samenwerken met iProspect Kroatië en Litouwen
Abovo Media werkt voor MultiTankcard
20-07-2017 | 07:50:00
MultiTankcard is in 2017 een nieuwe weg ingeslagen en gaat zich vanwege de snelle groei van het aantal zzp’ers in Nederland nog meer focussen op dit segment.
Weleda en MEC Wavemaker introduceren The Tiny Five
19-07-2017 | 09:58:00
Weleda introduceert The Tiny Five, de kleinste, maar meest belangrijke medewerkers in een reeks van vier video's
Michael Luttik, Daan Vrijsen, Rob de Boer en Sjoerd Wijtzes naar Abovo Media
19-07-2017 | 09:41:00
Digital Brixx, onderdeel van Abovo Media heeft vier nieuwe specialisten aangetrokken
Saskia Wagenmakers Managing Director iProspect
17-07-2017 | 15:51:00
Ze volgt Mark van Dijk op die na 6 jaar het bedrijf verlaat. Wagenmakers werkt sinds december 2016 als commercieel directeur bij iProspect
Erkende Verhuizers kiezen voor M2Media
14-07-2017 | 13:32:00
De Organisatie voor Erkende Verhuizers, met circa 240 aangesloten verhuisbedrijven, heeft na een bureau-oriëntatie gekozen om haar marketing, media en creatie onder te brengen bij M2Media
[Column] Paola Cassone: Wat ons blij maakt
13-07-2017 | 12:05:00
We vinden het tegenwoordig helemaal normaal, maar het concept van geluk als levensrecht is vrij recent. Vóór de 18e eeuw was de wereld een pijnlijke plaats en leven een kwestie van uithoudingsvermogen.
Artsen zonder Grenzen kiest voor RLVNT
07-07-2017 | 10:59:00
Na een pitchtraject heeft Artsen zonder Grenzen gekozen voor een intensieve samenwerking met RLVNT. Het bureau zal hen als strategische partner ondersteunen op het gebied van mediastrategie en content creatie
BVA en Ebiquity introduceren modelcontract voor mediabureaus
07-07-2017 | 10:05:00
Voor Nederlandse adverteerders is er nu een Modelcontract Mediabureau beschikbaar. Na alle ophef over de ANA Papers vorig jaar heeft Ebiquity Netherlands dit modelcontract geïnitieerd voor de Nederlandse markt
Jolieke Keynes Client Services Director Isobar
06-07-2017 | 15:25:00
Keynes gaat de inhoudelijke dagelijkse leiding van het accountteam op zich nemen en is sinds 2009 werkzaam binnen Dentsu Aegis Network
Roland Teerenstra Managing Director OMD Nederland
03-07-2017 | 23:58:00
De aanstelling is, voorafgegaan door een zorgvuldig searchtraject, verzorgd door Result Recruitment.
XITE lanceert Nederlands eerste programmatic advertising campagne op televisie
03-07-2017 | 23:47:00
Muziekvideo brand XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen.
MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 | 12:09:00
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
Roorda en Mediaxplain* aan de slag voor Superunie
29-06-2017 | 10:56:57
Superunie, inkooporganisatie van dertien onafhankelijke retailorganisaties, lanceert de nieuwe communicatiecampagne van het merk g’woon
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Robbert van der Hulst Senior Insights Consultant M2Media
19-06-2017 | 11:32:00
Van der Hulst was Sr. Marketing & Business Intelligence-analist bij RTL en gaat sturing gaat geven aan het Insights-team
Fotografe Robin de Puy speelt hoofdrol in Spa campagne
14-06-2017 | 11:17:00
De film, The Purest Picture. Life through a Spa lens, vormt de basis van de online campagne van Spa waarmee het merk zijn visie in de puurste vorm wil uitdragen
NetBooster en Artefact bundelen krachten
13-06-2017 | 12:30:57
Zij vormen samen een wereldwijd online marketingbureau dat zich focust op strategische digitale marketingconsultancy met data en artificial intelligence als basis
Cas van Andel Managing Director Executive Alerts bij Meltwater
06-06-2017 | 16:05:00
Van Andel wordt in zijn nieuwe functie verantwoordelijk voor het uitbouwen van de Nederlandse Meltwateractiviteiten omtrent AI en machine learning
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
MEC en Maxus + Helder fuseren tot een nieuw mediabureau met nieuwe naam en propositie
01-06-2017 | 20:12:00
GroupM brengt de wereldwijde operatie en teams van Maxus en MEC samen in een media-, content- en technologiebureau onder de wereldwijde leiding van MEC’s huidige CEO Tim Castree.
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef creatieve directie Publicis One
01-06-2017 | 18:14:00
Mischa Schreuder en Ramon Stalenhoef stappen over van TBWA om de creatieve directie te voeren over de creatieve labels van Publicis One
Gemeente Rotterdam kiest voor VHGK
01-06-2017 | 14:24:12
De opdracht, gegund na een Europese aanbesteding, omvat communicatie- en vormgevingsopdrachten
Omnicom Public Relations Group aan de slag voor overheid
01-06-2017 | 13:30:00
Omnicom Public Relations Group (OPRG) gaat cybersecurity onder de aandacht brengen in opdracht van het ministerie van Veiligheid en Justitie
[Column] Paola Cassone: We vertrouwen alleen onze drugsdealer
30-05-2017 | 13:16:00
We hebben een nieuw geloof nodig. Iets dat ons troost geeft, hoop en vertrouwen in de toekomst. Het hoeft niet per se wetenschappelijk waterdicht te zijn, maar het moet wel geloofwaardig klinken en vooral geen slecht nieuws bevatten, alleen goede bedoelingen. Een visie, een missie
[Interview] Marc Verschoor over het nieuwe Zenith en de toekomst van mediabureaus
18-05-2017 | 13:22:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, tezamen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk.
Initiative Tomorrow ontwikkelt campagne NS
18-05-2017 | 10:44:00
In de campagne van NS International, genaamd Retour, wordt de consument door Susan Smit meegenomen op reis
BCG: consumenten gaan over op digitaal, veel bedrijven blijven achter
18-05-2017 | 10:22:00
Dit staat in The Digital Marketing Revolution Has Only Just Begun, een rapport van de The Boston Consulting Group (BCG) en Facebook
CEO Rik Ruts vertrekt bij UM
18-05-2017 | 09:45:00
Rik Ruts heeft besloten om na ruim vier jaar te vertrekken als CEO van mediabureau UM. Hij vindt het tijd voor een nieuwe uitdaging
[Column] Ruud Verheijen: Gezocht: adverteerders met Europese ballen
17-05-2017 | 11:48:29
Als ik zeg dat er een mogelijkheid is om meer dan 200 miljoen tv-kijkers en ruim 40 miljoen twitteraars in Europa in één keer te bereiken met een extreem hoge betrokkenheid en tegen relatief lage kosten. Wat zeg je dan als adverteerder? Daar moet je bij zijn toch?
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
Wayne Parker Kent en MINI lanceren platform voor outdoor liefhebbers
12-05-2017 | 10:43:00
Het mediabedrijf Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met MINI het online platform outdoor.manners.nl voor outdoor liefhebbers
ZenithOptimedia wordt Zenith en lanceert mondiale visie en merkidentiteit
12-05-2017 | 09:57:00
Zenith heeft een nieuwe mondiale benadering van communicatie onthuld, samen met een geheel nieuwe opzet van de merkidentiteit, propositie en platforms van het netwerk
Nivea schakelt FCB Amsterdam in voor moederdagcampagne
08-05-2017 | 11:08:00
Voor Moederdag heeft Nivea meer dan 40.000 van haar Silk Mousse-flessen aangepast tot knutselverpakking
Candid Group neemt The Edge Initiative over
03-05-2017 | 12:53:53
The Edge Initiative, gespecialiseerd in programmatic, automated trading, big data en data science, heeft aansluiting gevonden bij de Candid Group
SKO komt met verrijkte kijkcijferdataset
02-05-2017 | 16:30:00
Stichting KijkOnderzoek levert een nieuwe dataset aan de markt waarbij de online kijkcijfers en tv kijkcijfers met elkaar zijn gefuseerd
[Column] Paola Cassone: Mag ik mijn data terug?
02-05-2017 | 13:24:00
“Wat zegt u? Hoeveel bereik heeft Messenger in uw doelgroep? Helaas, daarover kan ik geen uitspraak doen. Vertrouwt u maar op mijn blauwe ogen dat Messenger het perfecte kanaal is om uw doelstellingen te realiseren”
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Sven Huberts Director of Strategic Growth at Isobar EMEA
12-04-2017 | 09:03:00
Huberts will be responsible for driving strategic growth opportunities for the EMEA region by working closely with the Dentsu Aegis Network Global Media Partnerships Team
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
Abovo Media twee keer nummer één in Emerce 100
07-04-2017 | 09:06:00
Abovo Media heeft in de categorie Mediabureaus van de Emerce 100 een gedeelde eerste plaats behaald en is in de categorie Tradingdeskbureaus verkozen tot onbetwiste nummer één met een waardering van 5,5 ster.
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
[Column] Niels Langereis: Eén grote familie
06-04-2017 | 10:27:11
Als we kijken naar de Nederlandse media- en creatiebureaus valt me in ieder geval één ding op: hoe vaak er op dit moment gesproken wordt over integratie en specialisatie
[Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
06-04-2017 | 09:28:56
Laten we meteen met de deur in huis vallen: het klopt helemaal dat millennials internetverslaafd zijn, op Facebook zitten zodra ze wakker worden en geen dag zonder hun mobiel kunnen leven. Dat ze steeds meer YouTube en Netflix kijken dan televisie en dat ze kranten niet onmisbaar vinden
Aart Kok overleden
04-04-2017 | 15:40:00
Kok was, naast Head of Trading bij VivaKi eXchange, sinds 2005 verbonden aan Publicis Groupe/Starcom/ZenithOptimedia
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Centraal Beheer, ING, Nissan
03-04-2017 | 09:49:00
Onlangs lanceerde Centraal Beheer met veel bombarie een nieuwe themacampagne met bijhorende thematische TVC. Voor deze zoveelste (60e) commercial in de Even Apeldoorn bellen-serie werden wederom kosten nog moeite gespaard
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
Abovo Media lanceert Digital Brixx, bureau voor digital advertising
03-04-2017 | 07:02:00
Het digitale medialandschap heeft de afgelopen jaren een enorme vlucht genomen. Meer dan ooit is digital advertising een essentieel onderdeel van de crossmediale marketingmix
MediaScience lanceert internationale tulpencampagne
30-03-2017 | 10:20:00
MediaScience lanceert in samenwerking met Tulpen Promotie Nederland en Royal FloraHolland, een campagne om Hollandse tulpen te promoten, waarin micro-targeting een cruciale rol speelt
[Onderzoek] De jeugd vindt zichzelf een betere premier dan Mark Rutte
29-03-2017 | 12:28:00
Mediabureau Initiative heeft 300 millennials tussen 20 en 30 jaar oud hun opinie over politiek, technologie en media gevraagd en vergeleken met 300 generatie-x’ers tussen 40 en 50 jaar oud
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
EXACT kiest voor UM
23-03-2017 | 10:17:49
UM is zowel nationaal als internationaal verantwoordelijk voor de strategie, planning, inkoop en optimalisatie van de media-inzet
[Cross Media Case 2017] Isabelle Dacz over Appelsientje 100% Pure campaign
23-03-2017 | 09:31:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. MEC Nederland is genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar.
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
[Cross Media Bureau 2017] Lodewijk Varossieau over SUPERREBEL
17-03-2017 | 14:17:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. SUPERREBEL is genomineerd voor Cross Media Bureau van het jaar. Aan het woord is Lodewijk Varossieau Creative Director bij SUPERREBEL.
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
OBI4wan opent kantoor in Berlijn
16-03-2017 | 13:32:00
Het regionale kantoor is wereldwijd het tweede kantoor voor OBI4wan, naast het hoofdkantoor in Zaandam
[Cross Media Bureau 2017] Ruud de Langen over Mindshare
16-03-2017 | 11:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands
AkzoNobel kiest voor The online company
16-03-2017 | 06:38:08
AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat samenwerken met The online company. The online company gaat het digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen
Abovo Media werkt voor Weber
15-03-2017 | 06:22:00
BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes.
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
Ninja Warrior en Pattex bundelen krachten op SBS6
09-03-2017 | 23:29:00
Het internationale format Ninja Warrior waarvan de Nederlandse versie vanaf donderdag 9 maart 20:30 uur op SBS6 wordt uitgezonden, wordt op een creatief verrassende wijze omarmd door Pattex
[Commercial Review] Bart Vijlbrief: CDA, Samsung, Skechers
09-03-2017 | 11:22:55
Ik val maar meteen met de deur in huis: deze commercial van het CDA is verschrikkelijk en meteen ook heel typerend voor de politiek in Nederland
Mud Masters kiest voor RLVNT en Clickdistrict
08-03-2017 | 09:48:00
Zowel op het gebied van media als creatie, kiest Mud Masters voor samenwerking met RLVNT en Clickdistrict
Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink naar M2Media
28-02-2017 | 19:15:00
M2Media verwelkomt drie nieuwe collega’s. Dit zijn Jesper Schrijen, Amber Verburg en Nivine de Mönnink. Zij komen het MT100 nummer 1 media- en marketingbureau versterken.