Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1576475

JWT en Mindshare ontwikkelen ING introduceert
28-08-2017 | 11:59:00
Met een aangescherpte media-inzet speelt ING in op het veranderende mediagebruik onder consumenten door minder uit te gaan van campagneperiodes
Lipton Ice Tea stimuleert groene mindset met Green Wall-Mupi´s
17-08-2017 | 09:02:00
Met een Green Wall van gerecycled plastic op Mupi´s brengt Lipton Ice Tea Green iedereen in groene sferen ´Taste green, feel good’
ING pakt uit voor Pride Amsterdam
01-08-2017 | 14:50:00
ING geeft vervolg aan de Kleur het leven-campagne tijdens de Pride Amsterdam. ING ontwikkelde onder andere in samenwerking met Snapchat een Pride worldlens en een filter
Goede branded content geeft een hogere ROI dan goede reclame
23-06-2017 | 15:02:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging
The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:00
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
Branded content: het antwoord op adblockers!
14-04-2017 | 10:33:55
Branded content wordt zowel door afzenders, media als diezelfde consument gewaardeerd en is dus een goed alternatief voor de advertentie, die massaal wordt geblokt
Wayne Parker Kent en Muriel Oonincx lanceren Famme Baby
06-04-2017 | 13:59:08
Famme Baby is op advies van mediabureau Mindshare gelanceerd in partnership met Unilevers babyverzorgingsmerk Zwitsal
ING Cross Media Adverteerder 2017
04-04-2017 | 21:15:00
Kwantitatief meetbaar, geen makkelijk merk, juist daarom des te knapper om dit merk op zo een praktische manier te presenteren qua dienstverlening.
[Cross Media Case 2017] Ruud de Langen over ING | #KleurHetLeven
17-03-2017 | 12:07:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare, Brand New Telly en ING zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands.
[Cross Media Bureau 2017] Ruud de Langen over Mindshare
16-03-2017 | 11:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare is genomineerd voor Cross Media Bureau van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands
Centraal Beheer en DDB: Campagne Thuis Hypotheek
16-03-2017 | 08:45:00
De eerste grote consumentencampagne voor de Thuis Hypotheek van Centraal Beheer is gestart
Reclame is dood, lang leve branded content!
13-03-2017 | 14:58:00
Effectiviteit van reclame neemt af, branded content is hot. Het medialandschap verandert en het denken over marketing en communicatie gaat mee in die beweging.
Dawn zet Morgan Freeman in voor premium pils Swinckels
08-03-2017 | 07:58:00
De campagne ondersteunt de introductie van het premium pilsner in de supermarkt
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
Letgo kiest voor Mindshare
28-02-2017 | 11:16:50
Letgo, een nieuwe app om gebruikte spullen te kopen en verkopen in je eigen buurt, heeft Mindshare gekozen na een bureau-oriëntatie
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Wordt jouw klant Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017? Stuur jouw voordracht in!
31-01-2017 | 16:52:00
Wie wordt de opvolger van KPN - voorgedragen door Mindshare - de huidige Cross Media Adverteerder van het jaar?
Mindshare: Spotify en impact radiocampagnes
12-01-2017 | 12:47:00
Mindshare presenteert de resultaten van een onderzoek naar de toegevoegde waarde van Spotify in de radio-mix.
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
Haribo kiest voor Mindshare
14-12-2016 | 09:32:00
Haribo start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, planning en inkoop
[Forum] Hoeveel creatie kunnen mediabureaus zinvol naar zich toetrekken?
11-12-2016 | 13:10:00
Mediabureaus gaan zich steeds meer op creatie richten. Ze ontwikkelen creatieve concepten, houden zich bezig met online- en steeds vaker ook offline creatie, nemen creatieven in dienst of richten zelfs complete creatieve afdelingen op.
Anderzorg lanceert Zorg voor #deleven
08-12-2016 | 09:33:00
Voor het aantrekken en behoud van millennials zet Anderzorg een online documentaire met Sef, twee TVC’s, Spotify, radiospots, een actiepagina en de overstapservice via Instagram in
KOKORO ontwikkelt Oxxio-campagne
05-12-2016 | 09:22:00
Energieleverancier Oxxio lanceert een campagne, waarin het zich inleeft in de wereld van de mobile millennial en een hoofdrol geeft aan de slimme Oxxio energie-app
[Interview] Ruud de Langen - Mindshare: "Automated trading wordt programmatic marketing"
25-11-2016 | 11:32:00
Ruud de Langen, CEO van Mindshare, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.
Lexa terug bij Mindshare
24-11-2016 | 12:49:00
Meetic heef Mindshare gekozen om vanaf 1 januari de mediastrategie, -planning en inkoop voor het merk Lexa.nl te gaan verzorgen in Nederland
Videoland naar Mindshare
21-11-2016 | 08:47:00
Mediabureau Mindshare gaat de mediastrategie, -planning en inkoop voor streamingdienst Videoland verzorgen
Wayne Parker Kent en Mindshare starten campagne Teisseire
06-06-2016 | 14:10:00
Gekozen is voor een oplossing waarin Teisseire zich positioneert als vruchtensiroop dat naast dorstlesser ook ideaal is om cocktails mee te bereiden
Mindshare werkt voort Achmea
18-05-2016 | 14:20:00
Achmea start een samenwerking met mediabureau Mindshare voor de overall mediastrategie, regie, planning en inkoop.
Mindshare ontwikkelt sponsored lens campagne Unilever op Snapchat
26-04-2016 | 14:28:00
De lens, waarmee Snapchat gebruikers hun gezicht kunnen omtoveren tot een wild dier, wordt ingezet door Magnum
KPN Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016
21-04-2016 | 21:27:00
KPN is Cross Media Adverteerder van het Jaar 2016, voorgedragen door Mindshare. Aan het woord is Sonja Vroling, Manager Media Management bij KPN.
Sanoma|SBS, G+J Media, KPN, Albert Heijn, Mindshare en Brand New Telly winnaars Cross Media Awards 2016
21-04-2016 | 11:54:00
Sanoma|SBS en LINDA. hebben de meeste prijzen gewonnen bij de vierde editie van de Cross Media Awards.
RECMA: Mindshare nummer 1 mediabureau in Nederland
11-03-2016 | 13:48:00
Internationaal onderzoeksbureau RECMA beoordeelt Mindshare als het nummer 1 mediabureau in Nederland over 2015.
Mindshare werkt voor Center Parcs
14-01-2016 | 10:43:00
Center Parcs heef Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 januari de mediastrategie, -planning en inkoop voor de nieuwe campagne te gaan verzorgen in Nederland, België en Duitsland
Mindshare en Google samen in content analyse
22-12-2015 | 15:18:00
Content is een effectieve communicatievorm in de wereld waarin consumenten beter getraind raken in het wegfilteren van commerciële boodschappen
Mindshare werkt voor Ubisoft
18-11-2015 | 12:36:00
Per 1 januari aanstaande zal Mindshare verantwoordelijk zijn voor de mediastrategie, planning en inkoop van Ubisoft in Nederland.
Mindshare en Unilever als eerste op Instagram Advertising in Nederland
29-09-2015 | 11:28:00
Deze week opent Instagram ook in Nederland haar deuren voor adverteerders. Mindshare en Unilever zijn de eerste klanten.
Mindshare werkt voor Stage Entertainment
07-09-2015 | 12:21:00
Stage Entertainment heeft Mindshare in Nederland geselecteerd als mediabureau voor haar mediastrategie, -planning en inkoop.
Marlisa Docter wint Mindshare Thesis Award
03-09-2015 | 16:06:00
Zij onderzocht de effectiviteit van in-app Mobile Display Advertising (MDA) met betrekking tot het vergroten van de naamsbekendheid en de koopoverweging
Mindshare koppelt SEA aan televisie-inzet in ING-campagne Voorop Lopen
27-07-2015 | 12:08:00
Mindshare heeft de SEA inzet voor de ING Voorop Lopen campagne middels AdWords Scripting gekoppeld aan het uitzendschema van de televisiereclame
Mindshare & Brand New Telly herlanceren Muziekherinneringen
05-06-2015 | 14:04:00
De campagne is gebouwd op wetenschappelijk onderzoek dat aantoont dat muziek mensen met Alzheimer kan helpen
Mindshare zorgt voor samenwerking Eneco’s Toon Zon met RTL Weer
03-06-2015 | 16:10:00
De Buienradar meteorologen van RTL Weer zullen op zonnige dagen in-program aandacht besteden aan de kracht van de zon
Sanoma/SBS, ING, Mindshare, Persgroep en Platform 161 winnen Cross Media Awards 2015
21-05-2015 | 10:20:00
Sanoma/SBS, ING, Mindshare, Persgroep en Platform 161 winnen Cross Media Awards 2015Sanoma/SBS,ING,Mindshare,Persgroep en Platform 161 winnen Cross Media Awards 2015
Mindshare haalt Eneco en Oxxio binnen
02-03-2015 | 17:53:00
Eneco Consumenten heeft na een uitgebreide bureau oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 april de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor haar merken Eneco en Oxxio
Mindshare trapt af met Twitter Flight School
06-11-2014 | 11:39:00
Mindshare trapt af met Twitter Flight School; een nieuw online kennisprogramma van Twitter speciaal ontworpen voor mediabureaus. Het doel van Flight School is mediabureaus te informeren en te inspireren om zo het maximale uit Twitter te halen als onderdeel van de reguliere marketingmix.
Mindshare en KPN maken standaard voor waardebepaling social footprint
16-09-2014 | 16:34:00
Is de social footprint rondom een merk in euro’s uit te drukken? Beschikbare social monitoring tools tonen vaak wel cijfers, zoals google rankings, retweets, likes...
Sky Radio, Mindshare en Shazam innoveren radiocommercial
13-07-2014 | 23:00:00
 Sky Radio en Shazam starten op initiatief van mediabureau Mindshare een unieke samenwerking. Het radiostation en de populaire mobiele muziekherkenning app introduceren samen met Bavaria de eerste interactieve radiocommercial......
Mindshare en Brand New Telly Industries introduceren de Content Scan
05-07-2014 | 23:00:00
Weet jij precies wat er over jouw merk wordt gezegd en geschreven? 1 merk, zoveel uitingen. Klopt de optelsom met wat je wilt uitstralen? En wordt het ook zo.....
Mindshare werkt voor De Mandemakers Groep
03-06-2014 | 23:00:00
De Mandemakers Groep (DMG) heeft na een bureau oriëntatie Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf 1 juni de mediastrategie en -planning te gaan verzorgen voor haar nationaal opererende formules......
Winnaars AMMA: Mindshare, Starcom, Coca-Cola,TBWA/Neboko, Q-music, The Media Exchange
01-06-2014 | 23:00:00
Gisteravond werden de AMMA's uitgereikt. Belangrijkste winnaar is Mindshare, dat werd gekozen tot Mediabureau van het Jaar.   Beste Mediastrategie Winnaar: Desperados - AM (Heineken)  - Starcom, Vice Media Nominatie:  Share a Coke.....
Carolijn van Boetzelaer naar Mindshare voor Unilever account
18-03-2014 | 15:46:00
Per 17 maart is Carolijn van Boetzelaer gestart bij Mindshare als Client Leader op het Unilever account. De afgelopen jaren is Carolijn op freelance basis werkzaam geweest bij onder.....
Universiteit van Amsterdam sluit ook aan bij derde Mindshare Thesis Award
14-02-2014 | 10:19:00
Dit jaar zal de derde Mindshare Thesis Award worden uitgereikt door Mindshare, faculteitsvereniging EOS en Mercurius voor de meest originele scriptie op het gebied van media.De samenwerking is dit.....
Mindshare werkt voor FOX
16-08-2013 | 08:30:00
  FOX International Channels heeft Mindshare als mediabureau gekozen om vanaf heden de mediastrategie, -planning en inkoop te gaan verzorgen voor haar merken, waaronder ook de nieuwe digitale zender FOX.....
Mindshare: Nederlanders digitaal niet normaal
14-08-2013 | 21:08:00
Nederland blijft achter op alle gebieden van motivatie voor gebruik van digitale media, behalve op het gebied van zelfexpressie en communicatie. Dat blijkt uit een wereldwijd onderzoek van mediabureau.....