Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1593820

[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
[Cross Media Adverteerder 2017] Maarten Post over Hornbach
03-04-2017 | 09:13:00
Hornbach is genomineerd voor Cross Media Adverteerder van het Jaar 2017, voorgedragen door ZIGT. Aan het woord is Maarten Post, marketing manager Hornbach Nederland.
ZIGT Cross Media Bureau 2017
23-03-2017 | 14:32:00
ZIGT heeft data, insights en creatie samengebracht om zo te dienen als uitgangspunt voor de briefing, waardoor er per definitie een crossmediale basis onder elk plan ligt.
[Cross Media Case 2017] Ramon Kragtwijk over Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero
22-03-2017 | 21:08:15
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. ZIGT stuurt Hornbach | Outsmart the competition and become the local hero in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ramon Kragtwijk, Media Director bij ZIGT Mediabureau.
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Martin Wink Business Director ZIGT
02-02-2017 | 14:09:00
Wink deed veel kennis en ervaring op bij diverse mediabureaus als Kobalt, MPG/Havas en OMD in diverse vakinhoudelijke en managementfuncties
ZIGT werkt voor Coolblue
25-01-2017 | 15:10:00
ZIGT zal Coolblue adviseren en ondersteunen bij de massamediale campagnes
[Forum] Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017?
27-12-2016 | 12:08:00
Hoe zal de advertentiemarkt zich ontwikkelen in 2017? We vragen het een aantal bepalende spelers in de markt.
[Forum] Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
18-12-2016 | 22:35:00
De wereld van media- en reclamebureaus verandert razendsnel. Ze begeven zich op elkaars terrein, schurken tegen elkaar aan en ondertussen dendert innovatie voort. Wat moeten mediabureaus doen om relevant te blijven?
[Interview] Joost Istha: "ZIGT verdient helemaal niets aan de achterkant"
24-11-2016 | 17:22:00
Joost Istha CEO van ZIGT, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.
ZIGT neemt social media bureau Brandwriters over
04-07-2016 | 17:34:00
Social media, community management en content marketing krijgen binnen ZIGT door de overname van Brandwriters een nog belangrijkere rol
NIBC Bank kiest voor mediabureau ZIGT
01-07-2016 | 14:48:00
NIBC Bank heeft na een bureau-oriëntatie gekozen voor een samenwerking met mediabureau ZIGT
ZIGT werkt voor Sixt
12-05-2016 | 17:48:00
Na een bureau-oriëntatie heeft autoverhuurbedrijf Sixt besloten om met mediabureau ZIGT samen te gaan werken
[Column] Anieke Van Der Lee: De wereld van folders is under attack!
21-03-2016 | 11:20:00
De gemeente Amsterdam heeft het besluit genomen om het voorstel van de Partij voor de Dieren door te voeren; per januari 2017 zullen alleen huishoudens die de nieuwe JA/JA-sticker op de brievenbus hebben nog folders/folderpakketten ontvangen.
Rogier Bruggeman in directie ZIGT
11-02-2016 | 10:29:00
Rogier zal in zijn nieuwe rol de dagelijkse leiding hebben over het mediabureau
ZIGT werkt voor Marktplaats
08-02-2016 | 15:38:00
De eerste campagne die door ZIGT is gepland gaat deze week live op TV, radio en online en focust op de categorie auto’s binnen Marktplaats
KFC kiest voor ZIGT
26-02-2015 | 11:08:00
Kentucky Fried Chicken Nederland heeft besloten om met ZIGT samen te werken voor media-advies, -planning en -inkoop
ZIGT werkt voor Prominent
22-01-2015 | 12:03:00
Winkelketen Prominent gaat met ZIGT in zee voor media-advies, -planning en de inkoop op TV