Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1294478

[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
[Interview] Marscha Krouwel over de transitie van Hearst Netherlands
21-03-2017 | 16:31:00
Ook Hearst Netherlands had het een aantal jaar geleden moeilijk. De economie en het consumentengedrag veranderden en adverteerders veranderden mee. Met het aanstellen van Marscha Krouwel als Publishing Group Director Women's Brands wist de uitgeverij een compleet nieuwe weg in te slaan en heeft het inmiddels een sterke propositie kunnen formuleren. We spreken haar over de woelige tijden.
[Cross Media Case 2017] Sifra Soer over Fashion Finds
16-03-2017 | 15:26:01
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt Fashion Finds in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
[Cross Media Case 2017] Milou Turpijn over FOGO
14-03-2017 | 14:40:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands stuurt FOGO in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Milou Turpijn, hoofdredacteur van Women's Health
Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
10-03-2017 | 23:17:00
Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak.
Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met chatbot
01-03-2017 | 09:27:00
Om jonge vrouwen wegwijs te maken in de politieke jungle lanceert Cosmopolitan een Verkiezingstoolkit met een chatbot en een videoserie met 6 lijsttrekkers
Arie Boomsma en Women's Health lanceren Stronger than your boyfriend
17-02-2017 | 12:22:00
Arie Boomsma (Vondelgym) en Women’s Health hebben de handen ineengeslagen voor de videocampagne Stronger than your boyfriend
[Interview] Hoofdredacteur Anne Marije de Vries Lentsch over Cosmopolitan
09-02-2017 | 11:02:00
Onlangs won ze de Mercur Hoofdredacteur van het Jaar. Een mooie aanleiding voor een gesprek met Anne Marije de Vries Lentsch van Cosmopolitan (Hearst Netherlands) over het hoofdredacteurschap, crossmedia en het werken voor een licentie
Sander Schimmelpenninck hoofdredacteur Quote, Mirjam van den Broeke blijft bij Hearst
14-11-2016 | 12:26:00
Quote krijgt na vijf jaar een nieuwe hoofdredacteur. Sander Schimmelpenninck, die de afgelopen drie jaar al voor Quote schreef, zal het stokje van Mirjam van den Broeke overnemen
Mercurs 2016: Libelle, LINDA., VICE, Vogue en Quest genomineerd voor Mercur Mediamerk van het Jaar
28-10-2016 | 06:30:00
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de jaarprijzen van de magazine media branche
[MegaTrends in Media] Eerste helft 2016: Nieuwe Namen & Mediabureaus trekken Creatie naar zich toe
03-08-2016 | 13:38:00
Het Nederlands MediaNetwerk gaat megatrends in media bespreken. Vandaag kijken we terug op de eerste helft van 2016 en bespreken we twee megatrends.