Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1143426

Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6
12-05-2017 | 17:22:00
In het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen trekt een groep hoogbejaarden de stoute schoenen aan om samen de reis van hun leven te maken
SBS start programma Van onze centen
09-05-2017 | 12:21:32
Meer dan 100 miljoen euro aan verspilling in eerste seizoen SBS-programma Van onze centen
Douwe Bob uit de kleren voor L’HOMO.
09-05-2017 | 10:06:00
L’HOMO. is het jaarlijkse homotijdschrift van LINDA., van Linda de Mol en hoofdredacteur Iebele van der Meulen
vtwonen opent beach office in Ajuma
08-05-2017 | 15:00:00
Op 8 mei is bij Ajuma in Zandvoort het vtwonen beach office geopend door vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom
Fajah Lourens verrast moeder met videoboodschap op Libelle TV
04-05-2017 | 08:21:00
In de Libelle TV-serie ‘Het zal je kind maar wezen’ praten moeders van BN’ers openhartig over de bijzondere band met hun kind
Styletoday van Sanoma bestaat 10 jaar
03-05-2017 | 10:30:00
Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar. Dit wordt gevierd met een nieuwe huisstijl, een nieuw logo, fashion events en partnerships
Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen
02-05-2017 | 10:38:12
Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement wordt georganiseerd in Brabanthallen 's-Hertogenbosch
Sanoma | SBS ziet operationele winst verder stijgen in eerste kwartaal 2017
28-04-2017 | 11:54:00
In het eerste kwartaal zag Sanoma haar operationele ebit stijgen naar 9,3 miljoen euro onder meer als gevolg van een kostenbeheersing
Net5 start met Rik over de grens
25-04-2017 | 13:42:00
Rik van de Westelaken reist de wereld over en bezoekt hij groepen mensen die - soms vrijwillig, soms noodgedwongen - een opmerkelijk leven leiden
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift
21-04-2017 | 09:54:09
Sanoma Media Netherlands is met Reshift tot overeenstemming gekomen tot verkoop van de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl
[Column] Marianne van Soomeren: Make The Netherlands great again
18-04-2017 | 14:10:11
Sanoma vindt de tv-zenders met de afkalvende kijkcijfers commercieel niet meer interessant. John de Mol wel. Hij wil ze gebruiken om nieuwe tv-formats uit te proberen. Dat wilde hij in 2011 ook al, maar toen was dat nog te hoog gegrepen
NU.nl met 49,3 procent bereik grootste nieuwsplatform
13-04-2017 | 10:40:00
NOBO is het internetonderzoek dat betrouwbaar het bereik over verschillende devices rapporteert en bezoekvolumes weergeeft
Viggo doet vrouwendingen op Libelle TV
12-04-2017 | 15:28:00
Vanaf 12 april is Viggo Waas met zijn eigen programma te zien op Libelle TV: Viggo doet vrouwendingen
50-plussers bezorgd over veiligheid persoonsgegevens online
12-04-2017 | 09:56:00
Meer dan de helft van de ouderen boven de 50 jaar vindt dat de eigen persoonsgegevens online niet veilig zijn. Vooral commerciële bedrijven zoals Facebook en Google worden met argusogen bekeken
Net5 geeft vrouwen een Fashionchick make-over
11-04-2017 | 10:41:00
Zondag start een gloednieuw make-overprogramma met een sprankelend dreamteam bij Net5
Fashionchick maakt VIVA
11-04-2017 | 09:00:06
Het grote modenummer van VIVA is compleet onder handen genomen door Fashionchick's founder Ellen Snijder.
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
Sanoma verkoopt SBS aan Talpa voor 237 miljoen euro
10-04-2017 | 07:55:00
Veronica Uitgeverij naar Sanoma
Televisie marktaandelen maart: NPO (+11,6%) geselt RTL (-6,3%) en SBS (-6,8%)
08-04-2017 | 11:00:00
De ontwikkeling van de televisiemarkt is natuurlijk altijd al interessant maar nu het verhaal gaat dat Sanoma uit SBS stapt en Talpa dus groot instapt in televisie exploitatie, is het zo mogelijk nog interessanter.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
NUsport presenteert dagelijks sportprogramma op Veronica en SBS6
05-04-2017 | 08:50:00
De NUsport Minuut is elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws
[Kijkcijfers] Ajax-Feyenoord trekt trekt 749.000 kijkers op Fox Sports
03-04-2017 | 11:15:00
Naar de samenvatting bij Studio Sport Eredivisie (NOS, NPO1) keken 2,8 miljoen mensen.
Sanoma | SBS lanceert NUauto
03-04-2017 | 10:00:00
NU.nl en AutoWeek hebben de krachten gebundeld om het nieuwsaanbod van NU.nl uit te breiden met NUauto
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Inventaris-app AppNexus van Sanoma | SBS live
27-03-2017 | 12:06:07
De display inventory voor alle merken en alle devices, zowel web als app, zijn nu via één platform in te kopen
Verkoop Sanoma | SBS display inventory nu volledig via SSP van AppNexus
23-03-2017 | 11:18:00
De tool voegt een extra dimensie aan mediaplanning toe; naast de gebruikelijke socio-demografische gegevens is er ook de beschikking over psychografische gegevens
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
[Cross Media Case 2017] Anneliese Bergman over VIVA400
21-03-2017 | 13:14:17
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anneliese Bergman, Publishing Director bij Sanoma | SBS
[Cross Media Case 2017] Roger Verdurmen en Jamie Kleijne over de Toyota Hybrid Sing A Long Challenge
21-03-2017 | 12:44:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Talpa Radio zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord zijn Roger Verdurmen, marketing- en communicatiestrateeg bij Sanoma Media, en Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
Sanoma | SBS Cross Media Exploitant 2017
21-03-2017 | 10:43:00
Sanoma | SBS is Cross Media Exploitant van het Jaar 2017. Aan het woord is Peter de Mönnink, CEO van Sanoma | SBS
Krasse knarren weg uit eigen wereld in SBS-De wereld rond met 80-jarigen
21-03-2017 | 08:51:00
Dat het nooit te laat is om nog iets van de wereld te zien, bewijst het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6. Acht hoogbejaarden die nog volop in het leven staan, krijgen de kans om samen een wereldreis te maken
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Taco Vinkeles over TUI | lastminutes@work
17-03-2017 | 12:48:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en TUI zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Taco Vinkeles, Creative Director SBS Concepts.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Tina Festival
17-03-2017 | 10:57:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt Tina Festival in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Libelle Zomerweek
17-03-2017 | 10:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle Zomerweek is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over VIVA400
17-03-2017 | 09:34:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
Ruim vier miljoen bezoekers op NU.nl tijdens Tweede Kamerverkiezingen
17-03-2017 | 07:12:00
In totaal werden de politieke berichten op 15 maart bijna 40 miljoen keer gelezen, een livestream met de uitslagen is ruim 800 duizend keer bekeken.
[Cross Media Case 2017] Louise van Nispen over De boer op met Diane
16-03-2017 | 13:22:13
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt De boer op met Diane in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Louise van Nispen, domeindirecteur Women bij Sanoma | SBS
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
Jan Smit, Miss Montreal en Sunnery James & Ryan Marciano op Share a Perfect Day
16-03-2017 | 12:21:00
Share a Perfect Day is een initiatief van Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS
[Cross Media Innovatie 2017] Hilmar Mulder over Libelle TV
16-03-2017 | 09:06:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt Libelle TV in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV.
[Kijkcijfers] Eerste optreden Winston Gerschtanowitz SBS6, groeipotentieel Viceland blijkt immens
10-03-2017 | 16:23:00
SBS6 heeft een nieuwe donderdagavond. Op prime time Ninja Warriors, apenkooien op niveau, er keken 617.000 mensen. Het programma wordt gesponsord door Pattex.
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in februari met 3,9 procent, NPO vergroot marktaandeel
08-03-2017 | 08:51:00
In februari keken we dagelijks bijna een kwartier - 14 minuten - minder lang televisie dan in februari 2016, een daling van 3,9 procent.
[Kijkcijfers] Boer Zoekt Vrouw trekt drie keer zoveel kijkers als RTL Rode Hoed Debat
27-02-2017 | 07:52:00
Gisteravond keken 3,5 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw (KRO-NCRV, NPO1) tegen 1,2 miljoen naar het RTL Rode Hoed Debat.
Live halve finales KNVB Beker bij Veronica en NUsport
22-02-2017 | 10:42:00
Wytse van der Goot presenteert beide uitzendingen samen met John Heitinga, die de wedstrijden analyseert
Rik van de Westelaken presenteert Peking Express
21-02-2017 | 15:01:50
Na vijf jaar afwezigheid keert Peking Express terug op Nederlandse televisie. Rik van de Westelaken maakt zijn presentatiedebuut bij Net5
Net5 start met Fashionchick make-over
21-02-2017 | 14:20:00
In Fashionchick make-over helpen Yara Michels, Patty Zomer en Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende vrouwen om hun stijl te vinden
Exclusief en live bij Net5 en Superguide de Oscaruitreiking 2017
20-02-2017 | 15:56:00
De hele maand februari staat in het teken van de Oscars bij Net5.
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Tweede editie LINDA.festival
14-02-2017 | 17:33:00
LINDA.festival is een creatieve samenwerking met Modefabriek B.V. PrimaDonna lingerie en Oikos van Danone zijn hoofdsponsor van LINDA.festival 2017
NUsport en Helden lanceren nieuwe videoserie 2 x 45 seconden
14-02-2017 | 14:18:00
De UEFA Champions League is in de knock-outfase aangekomen en NUsport gaat de wedstrijden op een nieuwe manier voorbeschouwen
SBS6: Stem van Nederland dicht kloof tussen burgers en politiek
09-02-2017 | 17:03:00
SBS6 komt op 8 maart met een twee uur durende live-uitzending waarin de kloof tussen de burger en de politiek wordt overbrugd
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt 4,3 procent in januari 2017, marktaandeel RTL onder druk
08-02-2017 | 15:10:00
In januari is de kijktijd met 4,3 procent gedaald, van 210 naar 201 minuten per dag.
Sanoma’s 2016 Full-Year Result: Back on Track Faster than Expected
07-02-2017 | 09:07:00
For 2017, Sanoma expects that the Group’s consolidated net sales adjusted for structural changes will be stable and the operational EBIT margin will be around 10%.
Sanoma | SBS boekt 34 procent hogere bruto winst in 2016, autonome omzet stijgt ook
07-02-2017 | 08:29:00
Over 2016 zag Sanoma in Nederland en België haar operationele EBIT (gecorrigeerd voor incidentele baten en lasten) met 34 procent stijgen naar 86 miljoen euro.
Jumbo en Sanoma | SBS organiseren tweede editie Share a Perfect Day
03-02-2017 | 14:16:00
Na het succes van de eerste editie van Share a Perfect Day, organiseren Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS komende zomer opnieuw deze ultieme dag uit voor vriendinnen
Lethal Weapon terug als serie bij SBS6
03-02-2017 | 12:20:35
De populaire, vierdelige filmreeks Lethal Weapon is na bijna tien jaar terug als spannende tv-serie.
Libelle lanceert kiescoach
02-02-2017 | 14:29:31
Via Libelle.nl/kiescoach komt de lezeres er aan de hand van een vragenlijst achter welke partij het beste bij haar en haar idealen past
Veronica start met The Dutch MacGyver
02-02-2017 | 14:04:00
Elke donderdagavond is te zien hoe Benten Wijnen lifehacks uitvoert om uit benarde situaties te komen
Februari Oscarmaand bij Net5
27-01-2017 | 10:17:00
Net5 brengt de beste Oscarwaardige films zoals 12 Years a Slave en Les Misérables, en exclusief en live de uitreiking van The Oscars 2017 op 27 februari
Ninja Warrior naar SBS6
25-01-2017 | 09:54:00
Ninja Warrior biedt de zwaarste en meest uitdagende hindernisbaan ter wereld. Jack van Gelder geeft op zijn eigen authentieke wijze commentaar
[Column] Lars Krieg: Waar blijft het antwoord op Google en Facebook?
24-01-2017 | 10:36:00
Media-exploitanten zullen de handen ineen moeten slaan in de strijd tegen Facebook en Google. Martin Sorrell (WPP) en Christian van Thillo (Persgroep) riepen hen in 2016 op om zich te verenigen. Tot op heden zien we echter nog geen beweging
Winston Gerschtanowitz stapt over van RTL4 naar SBS6
23-01-2017 | 16:25:00
Presentator Winston Gerschtanowitz (40) maakt de overstap van RTL 4 naar SBS6, waar hij een contract heeft getekend voor de aankomende drie jaar.
LINDA. lanceert LINDA.vliegtuig
15-01-2017 | 17:20:00
150 lezeressen worden getrakteerd op een LINDA. trip, in maart, met een eigen LINDA.vliegtuig naar Milaan.
SCOUPY lanceert spaarkaart voor A-merken
13-01-2017 | 11:09:27
Cashback-platform SCOUPY voegt deze maand digitale, merkspecifieke spaarkaarten toe aan zijn app. Deze zijn te gebruiken voor specifieke merkaankopen, onafhankelijk van de retailer.
[Kijkcijfers] 5 Golden Rings; 588.000 kijkers
13-01-2017 | 08:10:00
SBS6 lanceerde gisteren het nieuwe programma 5 Golden Rings, geproduceerd door Talpa. Het was het eerste SBS optreden van Rik van de Westelaken.
Rik van de Westelaken presenteert 5 Golden Rings bij SBS6
09-01-2017 | 21:33:00
Oud-nieuwslezer Rik van de Westelaken stapte eerder dit jaar over van de NOS naar de zendergroep van SBS. Op donderdag 12 januari 2017 maakt hij zijn presentatiedebuut met de nieuwe kennisquiz 5 Golden Rings.
Libelle TV start ontbijtsoap Over Eva
09-01-2017 | 21:19:00
Libelle TV start met de ontbijtsoap Over Eva. Elke ochtend om 7:30 uur is er een nieuwe aflevering, van 3 minuten, te zien via de website: www.libelletv.nl.
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in 2016 met 3,7 procent
09-01-2017 | 12:20:00
De Nederlander keek in 2016 gemiddeld 183 minuten per dag televisie (3 uur en 3 minuten). Dit is 3,7 procent minder dan in 2015.
Kieskeurig.nl verscherpt regels omtrent reviews
09-01-2017 | 11:08:26
Beoordelingen op basis van beloningen niet langer toegestaan
SBS6 start met programma Mr. Frank Visser rijdt visite
06-01-2017 | 10:25:39
In het nieuwe SBS6-programma biedt Mr. Frank Visser een luisterend oor en bespreekt of er voldoende basis is voor juridische stappen
SBS6: Loes Haverkort als drugsverslaafde ex-prostituee in Celblok H
05-01-2017 | 14:05:00
Het aantal fans van Celblok H dat per aflevering aan de buis gekluisterd zit, steeg het afgelopen seizoen naar gemiddeld ruim 1 miljoen
[Kijkcijfers] 2,1 miljoen mensen kijken naar oudejaarsconference Claudia de Breij
01-01-2017 | 12:37:00
Claudia de Breij deed de oudejaarsconference. Zij deed het voor het eerst en - dat is anno 2017 blijkbaar nog steeds relevant om te vermelden - het was voor het eerst in deze al decennia oude traditie dat de oudejaarsconference door een vrouw werd gedaan.
Startpagina.nl geeft inzicht in online zoektrends afgelopen jaar: Max Verstappen en Kim Holland meest gezocht
27-12-2016 | 13:25:00
Max Verstappen laat iedereen achter zich op de digitale snelweg en was op Startpagina.nl in 2016 de meest populaire bekende Nederlander
[Kijkcijfers] Kerstuitzending All You Need Is Love trekt 3 miljoen kijkers
26-12-2016 | 10:38:00
Raar weekend natuurlijk, kerstmis. In één zin: er werd bij uitzondering heel veel televisie gekeken en in de regel heel weinig.
De 15 grootste mediatransfers van het jaar 2016
22-12-2016 | 19:07:00
Ook in 2016 transfereerden wij ons weer suf in de mediawereld. Deze 15 transfers waren het meest opvallend.
Kieskeurig.nl lanceert price alert functionaliteit
22-12-2016 | 18:20:00
Productvergelijker Kieskeurig.nl heeft een nieuwe dienst geïntroduceerd die consumenten helpt de beste prijs voor een artikel te vinden. De zogeheten prijsalert houdt de prijs van een product in de gaten.
Net5 sluit het jaar muzikaal af met Top 500 van Het Foute Uur 2016
19-12-2016 | 15:45:00
In de Top 500 van Het Foute Uur 2016 ontvangt Airen Mylene verschillende muzikale gasten
[Interview] Kees van der Spek, Oplichters in het buitenland: Ik raakte in paniek, want hoe leg ik uit wat ik daar kom doen?
19-12-2016 | 10:29:00
Door zijn ruim zestien jaar ervaring als rechterhand van Peter R. de Vries zou je niet denken dat Kees van der Spek - tegenwoordig presentator van het SBS6-programma Oplichters in het buitenland - nachtmerries zou overhouden van een bezoek aan Tanzania. Hij zegt van een koude kermis te zijn thuisgekomen na de, naar eigen zeggen, walgelijkste reportage die hij ooit voor televisie maakte
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in november met 4 procent - Ziggo Sport eist plaats op
19-12-2016 | 09:41:00
In november werd er 194 minuten naar televisie gekeken, tegen 202 minuten in november 2015. Daarmee daalt de kijktijd met 4 procent. De daling van de lijktijd is een vrij recent fenomeen, tot aan 2014 steeg de kijktijd gestaag.
Libelle TV komt met dagelijkse ontbijt-soap
19-12-2016 | 08:59:00
Nieuw soapformat geschreven door Elle van Rijn: 22 afleveringen van 3 minuten
LINDA. grote winnaar Mecurs, Vogue Tijdschrift van het Jaar, Mercur d'Or voor Blendle
16-12-2016 | 11:21:00
In het bomvolle DeLaMar Theater zijn elf Mercurs uitgereikt. Dé vakprijzen in de magazine media branche. LINDA. wint Mercur Mediamerk van het Jaar
[Interview] Ewart van der Horst (PilotStudio): "Een partner is meer dan een salesafspraak"
14-12-2016 | 10:42:00
Ewart van der Horst is bedenker en producent van tv-programma’s De Wereld Draait Door, Hoe Heurt Het Eigenlijk? en Jinek. Ook is hij uitgever van Amayzine.com, Franska.nl en FavorFlav. Vijf jaar geleden begon hij PilotStudio. Wij spreken hem
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
Initiative: televisie-exploitanten jagen adverteerders weg
09-12-2016 | 12:01:00
De onlangs bekend gemaakte TV-tarieven voor 2017 werpen een forse drempel op voor adverteerders.
Kek Mama helpt bij stress in december
07-12-2016 | 14:50:00
Stress in december? Dat kan beter, daarom start Kek Mama met de actie #DecemberStress Kek Mama helpt
Leger des Heils introduceert de Steunpilaar
28-11-2016 | 10:51:00
Het Leger des Heils heeft op het Margriet Winter Festival een nieuwe manier van doneren geïntroduceerd: de Leger des Heils Steunpilaar. Het Leger des Heils heeft de Steunpilaar ontwikkeld samen met l’eau.
[Interview] Peter de Mönnink: "We help you to sell your stuff"
28-11-2016 | 10:07:00
Peter de Mönnink, CEO Sanoma | SBS, is genomineerd voor DeMedia100-2017. Wij spreken hem.
Donald Duck Wonen lanceert Duckstadshop.nl met campagne
28-11-2016 | 08:59:00
Donald Duck Wonen lanceert in samenwerking met reclamebureau NOISE een eerste tv-commercial. De campagne omvat naast tv ook online, OOH en print
Tina nu ook als musical
24-11-2016 | 16:46:00
Volgend theaterseizoen komen in Tina de musical de karakters uit het blad in het theater tot leven