Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1469227

Sanoma stopt met WTF.nl en Naar School
08-08-2017 | 15:03:00
Sanoma stopt per direct met het magazine Naar School, een spin-off van Ouders van Nu. Het nummer dat nu in de winkels ligt, is het laatste. Stiekem heeft de uitgever ook de stekker getrokken uit WTF.nl
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
Wordt Ouders van Nu het nieuwe succes van Sanoma?
28-07-2017 | 12:01:00
Ouders van Nu wordt wel eens het nieuwe vtwonen genoemd. En ergens is dat ook wel logisch
Winst Sanoma Nederland en België groeit, omzet daalt licht
25-07-2017 | 12:18:00
De operationele winst steeg met 15 procent in het tweede kwartaal, zonder het verkochte SBS, en ging naar 24,6 miljoen euro (2016: 21,4 miljoen euro)
Tina bestaat 50 jaar
18-07-2017 | 10:27:36
In juni 1967 viel het blad voor het eerst bij duizenden Nederlandse meisjes op de mat. Het blad was destijds een vertaling van het Engelse blad Tina
Sanoma versterkt advertentienetwerk met titels Spil Games en IEX
12-07-2017 | 07:10:00
Sanoma breidt haar advertentienetwerk uit met de titels van Spil Games en IEX Media. Deze uitgevers gaan gebruik maken van de sales oplossingen die Sanoma biedt
Nieuw seizoen Law and Order voor het eerst bij SBS6
12-07-2017 | 06:11:00
Het is voor het eerst dat deze wereldwijd succesvolle crimeserie door de familiezender wordt uitgezonden. Het nieuwe seizoen ging in Amerika van start met meer dan acht miljoen kijkers
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Autoriteit Consument & Markt: Talpa mag SBS overnemen
11-07-2017 | 00:33:00
ACM ziet in de overname geen nadelen voor de keuzemogelijkheden van consumenten en adverteerders
SBS6 met dagelijks verslag van De Vierdaagse 2017
10-07-2017 | 11:46:00
De 101ste editie van de Vierdaagse is dit jaar dagelijks te volgen bij SBS6. Hart van Nederland-presentatrice Evelien de Bruijn brengt elke dag op locatie verslag uit
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
[Interview] Astrid van der Hulst over Flow Lemonade
06-07-2017 | 13:27:00
Het Flow Vakantieboek valt zo goed in de smaak dat er regelmatig vraag was naar een boek voor jonge meiden. Daarom is er nu Flow Lemonade, een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met onder andere tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s, verhalen en interviews. We spreken met Astrid van der Hulst, die samen met Irene Smit de rol van Creative Director inneemt
Sanoma lanceert ’s werelds eerste segmentatiemodel in Augmented Reality
03-07-2017 | 09:20:00
In maart dit jaar lanceerden Sanoma en onderzoekbureau SAMR een interactieve tool die kwalitatieve mediaplanning met de waarden van meer dan 150 merken mogelijk maakt.
Flow Lemonade: het eerste Flow-vakantieboek voor jonge meiden
27-06-2017 | 08:57:00
Voor het eerst komt er van de makers van Flow Magazine een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten: Flow Lemonade.
Margriet start vriendinnenplatform
26-06-2017 | 09:47:00
Margriet lanceert het platform Margriet Vriendinnen, een online omgeving waar het vinden van vriendschappen centraal staat
[Interview] Marjolein Verdam over VIVA400 Visionista’s
19-06-2017 | 12:12:00
Nu VIVA400 tien jaar bestaat, werd het tijd voor een spin-off. Dit werd VIVA400 Visionista’s, een springplank om ambitieuze, jonge vrouwen verder te helpen in hun carrière. We spreken met marketingmanager bij Sanoma Marjolein Verdam over het initiatief, de samenwerking met Renault en de resultaten
Bonje met de buren terug op SBS6
15-06-2017 | 09:27:47
Bonje met de buren keert na een afwezigheid van twee jaar terug. Dennis van der Geest en Leontine Borsato vormen het presentatieduo
[Kijkcijfers] SBS6 trekt 1,4 miljoen kijkers met Nederland - Ivoorkust
05-06-2017 | 12:30:00
Het voorjaar is na een koude start in alle hevigheid losgebarsten en vrijwel avond na avond kan de BBQ in vuur en vlam worden gezet of een traatje worden weggepinkt bij alweer een fantastische zonsondergang aan zee.
SBS lanceert nieuwe vorm van interactieve tv-reclame met Chio, 24i, Isobar en Carat
01-06-2017 | 16:39:07
SBS Broadcasting zet de eerste stap wat betreft de implementatie van addressable tv. SBS slaat hiervoor de handen ineen met Chio, 24i, Isobar en Carat.
Donald Duck komt met Mondrizwaan-editie
01-06-2017 | 12:21:00
Het weekblad staat deze week geheel in het teken van De Stijl en Piet Mondriaan. Met een cover gemaakt door tekenaar Maarten Gerritsen
Pr-stunt Kek Mama met Bobbi Eden
30-05-2017 | 10:41:00
Bobbi Eden twitterde onlangs dat ze niet ingaat op geruchten over een uitgelekte sekstape van haar en haar man Mark. De tape blijkt een pr-stunt van Kek Mama
Isa Hoes en Medina Schuurman columnisten Nouveau
29-05-2017 | 11:23:00
Hoes en Schuurman zijn volgens het magazine voorbeelden van een ageless generatie en zullen schrijven over burn-out, rouw, vriendschap en knap oud worden
[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6
12-05-2017 | 17:22:00
In het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen trekt een groep hoogbejaarden de stoute schoenen aan om samen de reis van hun leven te maken
SBS start programma Van onze centen
09-05-2017 | 12:21:32
Meer dan 100 miljoen euro aan verspilling in eerste seizoen SBS-programma Van onze centen
Douwe Bob uit de kleren voor L’HOMO.
09-05-2017 | 10:06:00
L’HOMO. is het jaarlijkse homotijdschrift van LINDA., van Linda de Mol en hoofdredacteur Iebele van der Meulen
vtwonen opent beach office in Ajuma
08-05-2017 | 15:00:00
Op 8 mei is bij Ajuma in Zandvoort het vtwonen beach office geopend door vtwonen hoofdredacteur Carlein Kieboom
Fajah Lourens verrast moeder met videoboodschap op Libelle TV
04-05-2017 | 08:21:00
In de Libelle TV-serie ‘Het zal je kind maar wezen’ praten moeders van BN’ers openhartig over de bijzondere band met hun kind
Styletoday van Sanoma bestaat 10 jaar
03-05-2017 | 10:30:00
Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar. Dit wordt gevierd met een nieuwe huisstijl, een nieuw logo, fashion events en partnerships
Margriet Winter Fair verhuist naar Brabanthallen
02-05-2017 | 10:38:12
Het is de eerste keer dat een dergelijk groot vrouwenevenement wordt georganiseerd in Brabanthallen 's-Hertogenbosch
Sanoma | SBS ziet operationele winst verder stijgen in eerste kwartaal 2017
28-04-2017 | 11:54:00
In het eerste kwartaal zag Sanoma haar operationele ebit stijgen naar 9,3 miljoen euro onder meer als gevolg van een kostenbeheersing
Net5 start met Rik over de grens
25-04-2017 | 13:42:00
Rik van de Westelaken reist de wereld over en bezoekt hij groepen mensen die - soms vrijwillig, soms noodgedwongen - een opmerkelijk leven leiden
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift
21-04-2017 | 09:54:09
Sanoma Media Netherlands is met Reshift tot overeenstemming gekomen tot verkoop van de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl
[Column] Marianne van Soomeren: Make The Netherlands great again
18-04-2017 | 14:10:11
Sanoma vindt de tv-zenders met de afkalvende kijkcijfers commercieel niet meer interessant. John de Mol wel. Hij wil ze gebruiken om nieuwe tv-formats uit te proberen. Dat wilde hij in 2011 ook al, maar toen was dat nog te hoog gegrepen
NU.nl met 49,3 procent bereik grootste nieuwsplatform
13-04-2017 | 10:40:00
NOBO is het internetonderzoek dat betrouwbaar het bereik over verschillende devices rapporteert en bezoekvolumes weergeeft
Viggo doet vrouwendingen op Libelle TV
12-04-2017 | 15:28:00
Vanaf 12 april is Viggo Waas met zijn eigen programma te zien op Libelle TV: Viggo doet vrouwendingen
50-plussers bezorgd over veiligheid persoonsgegevens online
12-04-2017 | 09:56:00
Meer dan de helft van de ouderen boven de 50 jaar vindt dat de eigen persoonsgegevens online niet veilig zijn. Vooral commerciële bedrijven zoals Facebook en Google worden met argusogen bekeken
Net5 geeft vrouwen een Fashionchick make-over
11-04-2017 | 10:41:00
Zondag start een gloednieuw make-overprogramma met een sprankelend dreamteam bij Net5
Fashionchick maakt VIVA
11-04-2017 | 09:00:06
Het grote modenummer van VIVA is compleet onder handen genomen door Fashionchick's founder Ellen Snijder.
[Forum] Wat is de betekenis van de verkoop van SBS door Sanoma aan Talpa?
10-04-2017 | 18:43:00
Talpa koopt SBS. Opmerkelijk. Maar nog opmerkelijker is dat Sanoma uit SBS stapt. Afhankelijk van hoe deze gebeurtenis kan worden geduid, heeft deze gebeurtenis de potentie om uit te groeien tot de belangrijkste media deal van het decennium
Sanoma verkoopt SBS aan Talpa voor 237 miljoen euro
10-04-2017 | 07:55:00
Veronica Uitgeverij naar Sanoma
Televisie marktaandelen maart: NPO (+11,6%) geselt RTL (-6,3%) en SBS (-6,8%)
08-04-2017 | 11:00:00
De ontwikkeling van de televisiemarkt is natuurlijk altijd al interessant maar nu het verhaal gaat dat Sanoma uit SBS stapt en Talpa dus groot instapt in televisie exploitatie, is het zo mogelijk nog interessanter.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 | 13:34:00
Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon
NUsport presenteert dagelijks sportprogramma op Veronica en SBS6
05-04-2017 | 08:50:00
De NUsport Minuut is elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws
[Kijkcijfers] Ajax-Feyenoord trekt trekt 749.000 kijkers op Fox Sports
03-04-2017 | 11:15:00
Naar de samenvatting bij Studio Sport Eredivisie (NOS, NPO1) keken 2,8 miljoen mensen.
Sanoma | SBS lanceert NUauto
03-04-2017 | 10:00:00
NU.nl en AutoWeek hebben de krachten gebundeld om het nieuwsaanbod van NU.nl uit te breiden met NUauto
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Inventaris-app AppNexus van Sanoma | SBS live
27-03-2017 | 12:06:07
De display inventory voor alle merken en alle devices, zowel web als app, zijn nu via één platform in te kopen
Verkoop Sanoma | SBS display inventory nu volledig via SSP van AppNexus
23-03-2017 | 11:18:00
De tool voegt een extra dimensie aan mediaplanning toe; naast de gebruikelijke socio-demografische gegevens is er ook de beschikking over psychografische gegevens
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
[Cross Media Case 2017] Anneliese Bergman over VIVA400
21-03-2017 | 13:14:17
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Anneliese Bergman, Publishing Director bij Sanoma | SBS
[Cross Media Case 2017] Roger Verdurmen en Jamie Kleijne over de Toyota Hybrid Sing A Long Challenge
21-03-2017 | 12:44:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Talpa Radio zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord zijn Roger Verdurmen, marketing- en communicatiestrateeg bij Sanoma Media, en Jamie Kleijne, Brand Partnerships Manager bij Talpa Radio
Sanoma | SBS Cross Media Exploitant 2017
21-03-2017 | 10:43:00
Sanoma | SBS is Cross Media Exploitant van het Jaar 2017. Aan het woord is Peter de Mönnink, CEO van Sanoma | SBS
Krasse knarren weg uit eigen wereld in SBS-De wereld rond met 80-jarigen
21-03-2017 | 08:51:00
Dat het nooit te laat is om nog iets van de wereld te zien, bewijst het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6. Acht hoogbejaarden die nog volop in het leven staan, krijgen de kans om samen een wereldreis te maken
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Taco Vinkeles over TUI | lastminutes@work
17-03-2017 | 12:48:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en TUI zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Taco Vinkeles, Creative Director SBS Concepts.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Tina Festival
17-03-2017 | 10:57:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt Tina Festival in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over Libelle Zomerweek
17-03-2017 | 10:55:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle Zomerweek is genomineerd voor Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
[Cross Media Event 2017] Mark Miedema over VIVA400
17-03-2017 | 09:34:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS stuurt VIVA400 in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Mark Miedema, Director Events bij Sanoma.
Ruim vier miljoen bezoekers op NU.nl tijdens Tweede Kamerverkiezingen
17-03-2017 | 07:12:00
In totaal werden de politieke berichten op 15 maart bijna 40 miljoen keer gelezen, een livestream met de uitslagen is ruim 800 duizend keer bekeken.
[Cross Media Case 2017] Louise van Nispen over De boer op met Diane
16-03-2017 | 13:22:13
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt De boer op met Diane in voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Louise van Nispen, domeindirecteur Women bij Sanoma | SBS
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
Jan Smit, Miss Montreal en Sunnery James & Ryan Marciano op Share a Perfect Day
16-03-2017 | 12:21:00
Share a Perfect Day is een initiatief van Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS
[Cross Media Innovatie 2017] Hilmar Mulder over Libelle TV
16-03-2017 | 09:06:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma stuurt Libelle TV in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV.
[Kijkcijfers] Eerste optreden Winston Gerschtanowitz SBS6, groeipotentieel Viceland blijkt immens
10-03-2017 | 16:23:00
SBS6 heeft een nieuwe donderdagavond. Op prime time Ninja Warriors, apenkooien op niveau, er keken 617.000 mensen. Het programma wordt gesponsord door Pattex.
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in februari met 3,9 procent, NPO vergroot marktaandeel
08-03-2017 | 08:51:00
In februari keken we dagelijks bijna een kwartier - 14 minuten - minder lang televisie dan in februari 2016, een daling van 3,9 procent.
[Kijkcijfers] Boer Zoekt Vrouw trekt drie keer zoveel kijkers als RTL Rode Hoed Debat
27-02-2017 | 07:52:00
Gisteravond keken 3,5 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw (KRO-NCRV, NPO1) tegen 1,2 miljoen naar het RTL Rode Hoed Debat.
Live halve finales KNVB Beker bij Veronica en NUsport
22-02-2017 | 10:42:00
Wytse van der Goot presenteert beide uitzendingen samen met John Heitinga, die de wedstrijden analyseert
Rik van de Westelaken presenteert Peking Express
21-02-2017 | 15:01:50
Na vijf jaar afwezigheid keert Peking Express terug op Nederlandse televisie. Rik van de Westelaken maakt zijn presentatiedebuut bij Net5
Net5 start met Fashionchick make-over
21-02-2017 | 14:20:00
In Fashionchick make-over helpen Yara Michels, Patty Zomer en Xelly Cabau van Kasbergen zes verschillende vrouwen om hun stijl te vinden
Exclusief en live bij Net5 en Superguide de Oscaruitreiking 2017
20-02-2017 | 15:56:00
De hele maand februari staat in het teken van de Oscars bij Net5.
[Forum] Waarmee moeten marketeers onmiddellijk stoppen? En waarmee moeten ze beginnen?
20-02-2017 | 14:29:00
Een groot aantal professionals in de mediawereld legden we deze vragen voor. Vandaag de eerste serie antwoorden.
Tweede editie LINDA.festival
14-02-2017 | 17:33:00
LINDA.festival is een creatieve samenwerking met Modefabriek B.V. PrimaDonna lingerie en Oikos van Danone zijn hoofdsponsor van LINDA.festival 2017
NUsport en Helden lanceren nieuwe videoserie 2 x 45 seconden
14-02-2017 | 14:18:00
De UEFA Champions League is in de knock-outfase aangekomen en NUsport gaat de wedstrijden op een nieuwe manier voorbeschouwen
SBS6: Stem van Nederland dicht kloof tussen burgers en politiek
09-02-2017 | 17:03:00
SBS6 komt op 8 maart met een twee uur durende live-uitzending waarin de kloof tussen de burger en de politiek wordt overbrugd
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt 4,3 procent in januari 2017, marktaandeel RTL onder druk
08-02-2017 | 15:10:00
In januari is de kijktijd met 4,3 procent gedaald, van 210 naar 201 minuten per dag.
Sanoma’s 2016 Full-Year Result: Back on Track Faster than Expected
07-02-2017 | 09:07:00
For 2017, Sanoma expects that the Group’s consolidated net sales adjusted for structural changes will be stable and the operational EBIT margin will be around 10%.
Sanoma | SBS boekt 34 procent hogere bruto winst in 2016, autonome omzet stijgt ook
07-02-2017 | 08:29:00
Over 2016 zag Sanoma in Nederland en België haar operationele EBIT (gecorrigeerd voor incidentele baten en lasten) met 34 procent stijgen naar 86 miljoen euro.
Jumbo en Sanoma | SBS organiseren tweede editie Share a Perfect Day
03-02-2017 | 14:16:00
Na het succes van de eerste editie van Share a Perfect Day, organiseren Jumbo Supermarkten en Sanoma | SBS komende zomer opnieuw deze ultieme dag uit voor vriendinnen
Lethal Weapon terug als serie bij SBS6
03-02-2017 | 12:20:35
De populaire, vierdelige filmreeks Lethal Weapon is na bijna tien jaar terug als spannende tv-serie.
Libelle lanceert kiescoach
02-02-2017 | 14:29:31
Via Libelle.nl/kiescoach komt de lezeres er aan de hand van een vragenlijst achter welke partij het beste bij haar en haar idealen past
Veronica start met The Dutch MacGyver
02-02-2017 | 14:04:00
Elke donderdagavond is te zien hoe Benten Wijnen lifehacks uitvoert om uit benarde situaties te komen
Februari Oscarmaand bij Net5
27-01-2017 | 10:17:00
Net5 brengt de beste Oscarwaardige films zoals 12 Years a Slave en Les Misérables, en exclusief en live de uitreiking van The Oscars 2017 op 27 februari
Ninja Warrior naar SBS6
25-01-2017 | 09:54:00
Ninja Warrior biedt de zwaarste en meest uitdagende hindernisbaan ter wereld. Jack van Gelder geeft op zijn eigen authentieke wijze commentaar
[Column] Lars Krieg: Waar blijft het antwoord op Google en Facebook?
24-01-2017 | 10:36:00
Media-exploitanten zullen de handen ineen moeten slaan in de strijd tegen Facebook en Google. Martin Sorrell (WPP) en Christian van Thillo (Persgroep) riepen hen in 2016 op om zich te verenigen. Tot op heden zien we echter nog geen beweging
Winston Gerschtanowitz stapt over van RTL4 naar SBS6
23-01-2017 | 16:25:00
Presentator Winston Gerschtanowitz (40) maakt de overstap van RTL 4 naar SBS6, waar hij een contract heeft getekend voor de aankomende drie jaar.
LINDA. lanceert LINDA.vliegtuig
15-01-2017 | 17:20:00
150 lezeressen worden getrakteerd op een LINDA. trip, in maart, met een eigen LINDA.vliegtuig naar Milaan.
SCOUPY lanceert spaarkaart voor A-merken
13-01-2017 | 11:09:27
Cashback-platform SCOUPY voegt deze maand digitale, merkspecifieke spaarkaarten toe aan zijn app. Deze zijn te gebruiken voor specifieke merkaankopen, onafhankelijk van de retailer.
[Kijkcijfers] 5 Golden Rings; 588.000 kijkers
13-01-2017 | 08:10:00
SBS6 lanceerde gisteren het nieuwe programma 5 Golden Rings, geproduceerd door Talpa. Het was het eerste SBS optreden van Rik van de Westelaken.
Rik van de Westelaken presenteert 5 Golden Rings bij SBS6
09-01-2017 | 21:33:00
Oud-nieuwslezer Rik van de Westelaken stapte eerder dit jaar over van de NOS naar de zendergroep van SBS. Op donderdag 12 januari 2017 maakt hij zijn presentatiedebuut met de nieuwe kennisquiz 5 Golden Rings.