Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1390960

[Interview] Marcel den Hoed over breken met buitenreclametradities
24-07-2017 | 10:12:21
Recent ontwikkelde Exterion Media samen met Kinetic een nieuwe out-of-homestrategie voor Unilever, waarbij de reguliere abricampagnes van één week worden verspreid over meerdere weken. We spreken met Marcel den Hoed, Sales Director van Exterion Media, over de resultaten
[Interview] Ernst Vos over blowUP media
21-07-2017 | 10:46:00
blowUP media is een volle dochteronderneming van een van Europa’s grootste OOH media en online advertising bedrijven, Ströer Group. We spreken met Ernst Vos, CCO van blowUP media, over The Collective en het écht raken van mensen.
[Vacatures] Exterion Media zoekt Marketing Data Analyst
21-07-2017 | 08:18:53
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Kinetic, Exterion Media en Unilever experimenteren met OOH
20-07-2017 | 11:07:00
De basis is dat de reguliere Unilever-abricampagnes, bestaande uit een mix van de drie grote abri-exploitanten, van 1 week worden verspreid over meerdere weken
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager National Sales
20-07-2017 | 10:56:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
[Vacatures] Exterion Media zoekt Account Manager Concessies
19-07-2017 | 11:47:00
Werken bij Exterion Media betekent werken bij een ambitieus bedrijf in een dynamische branche
Retailmarketingbureau IPOS opent in Amsterdam
18-07-2017 | 14:01:00
Het Britse retailmarketingbureau IPOS is uitgebreid naar continentaal Europa met een nieuw kantoor in Amsterdam, ter ondersteuning van de kantoren in Londen en Manchester
blowUP media lanceert The Collective in Nederland
13-07-2017 | 07:50:00
Het premium netwerk heeft een bereik van 1,5 miljoen passanten per week in steden Amsterdam, Rotterdam en Eindhoven
[Interview] Danny van Beek over buitenreclame op tankstations
11-07-2017 | 07:05:00
MMD breidt de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale 24”-outdoorschermen bij tankstations van Avia. We spreken met Danny van Beek, directeur van MMD, over 1-op-1 communicatie bij en in tankstations
Ngage Media in de ban van de wielersport
06-07-2017 | 09:43:00
Ngage Media zal dagelijks de ontknopingen van de etappes live uitzenden op verscheidene NS Stations, winkelcentra en drukbezochte pleinen
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
MMD breidt uit met 1000 digitale outdoorschermen
27-06-2017 | 13:52:00
MMD breidt vanaf week 27 de nieuwe MMDigital+propositie uit met meer dan 1000 digitale outdoorschermen bij tankstations van Avia
MEC lanceert internationale Mondriaancampagne
23-06-2017 | 12:56:00
Samen met mediabureau MEC en Kinetic lanceert het Gemeentemuseum Den Haag een grote campagne rond de tentoonstelling De ontdekking van Mondriaan
Rituals laat reizigers ontspannen in hammam-abri
22-06-2017 | 08:44:00
De speciale hammam-abri is het resultaat van een samenwerking tussen Rituals, Vizeum, Posterscope en JCDecaux en is tot 28 juni te zien in de Van Baerlestraat in Amsterdam
Exterion Media ontwikkelt Minions spectacular voor Hoogvliet
14-06-2017 | 10:48:00
De Minions spectacular is ontworpen door reclamebureau IVC en was een week lang te zien op het Spui in Den Haag
Reizigers besteden meer tijd op het station
14-06-2017 | 10:02:16
Reizigers verblijven langer op treinstations om te winkelen, koffie te drinken of te eten. Exterion Media biedt adverteerders hierdoor meer exposure op ruim 300 NS stations
Kroonenberg Groep en Ngage Media sluiten meerjarige overeenkomst
06-06-2017 | 16:33:46
De samenwerking omvat het exclusieve mediaexploitatierecht door Ngage Media van grote digitale schermen in meerdere winkelcentra van Kroonenberg Groep
Mediaxplain* zet DOOH van JCDecaux in voor Aperol Spritz
06-06-2017 | 10:15:53
Mediaxplain* is inmiddels 5 jaar verantwoordelijk voor de optimalisatie van de mediastrategie van Aperol
[Interview] Eric Kip over Exterion Media en outdoor advertising
23-05-2017 | 11:59:00
Eric Kip is sinds mei 2015 Managing Director van Exterion Media. Daarvoor was hij CEO van Blyk, eerder werkte hij als Strategy & Planning Director EMEA bij MediaCom. Hij staat op plaats 63 in DeMedia100.
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Sumis Company onderdeel van Altavia
16-05-2017 | 17:30:25
Met deze toetreding versterkt Sumis Company haar positie in marketingcommunicatie en printmanagement
Bereik plaatst digitale billboards in Roosendaal
12-05-2017 | 17:43:30
Bereik gaat medio juni zes digitale billboards op drukke locaties binnen de gemeente Roosendaal plaatsen
Strandzuid opent seizoen met buitenreclame JCDecaux
11-05-2017 | 11:44:00
Op twee locaties in Amsterdam prijkt een historische strandfoto die wordt vergezeld door meerdere 2D-surfboards
[Interview] Timothy Vos over adverteren op de fiets
11-05-2017 | 09:17:34
Daar waar iedereen het hardst van de daken schreeuwt dat ze online zo innovatief bezig zijn, besloot een aantal jonge ondernemers in te zetten op de tastbare en oer-Hollandse fiets als communicatiemiddel. Geen digitale schermen, wel bewegende beelden. We spreken met Timothy Vos over The Bikevertising Company.
Uitbreiding samenwerking Syntus en Ngage Media
10-05-2017 | 10:34:59
De samenwerking betreft de exclusieve mediaexploitatie door Ngage Media van alle schermen in de bussen van Syntus in de Veluwe, Twente en Utrecht
blowUP media en kunstenaar Joseph Klibansky exposeren kunstwerk van 700 m²
05-05-2017 | 10:39:00
Een reusachtig kunstwerk van 700 m², ontworpen door de hedendaagse kunstenaar Joseph Klibansky, siert het gebouw in aanbouw Gershwin Brothers aan de Amsterdamse Zuidas
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
JCDecaux en FIA lanceren verkeersveiligheidscampagne #3500lives
04-04-2017 | 11:01:05
De wereldwijde #3500lives-campagne heeft tot doel overheden en burgers te stimuleren om de veiligheid op de weg te bevorderen en het aantal verkeersdoden te verlagen
1 april grap: Exterion Media introduceert weergevoelig bushokje
31-03-2017 | 10:30:00
Out-of-home exploitant Exterion Media introduceert haar nieuwste model bushokje, de cabri
1 april grap: JCDecaux start commerciële exploitatie straatverlichting Den Haag
30-03-2017 | 15:09:00
Buitenreclame-exploitant JCDEcaux ziet mogelijkheden voor adverteerders om met hun huisstijlkleuren in te haken
[Startups] OOH met The Bikevertising Company
28-03-2017 | 12:52:00
Vanaf begin april rijden ruim 1000 studenten in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht met een gratis billboardfiets
Scotch & Soda showcase newest campaign at Amsterdam Airport Schiphol
21-03-2017 | 07:05:50
Fashionlabel Scotch & Soda occupy the out of home spot that welcomes visitors to the brand’s home city at Schiphol Airport, using it to showcase its brand campaign. Titled From Amsterdam, From Everywhere
Chantal Janzen en ZIGT: &C is taking over!
16-03-2017 | 17:23:00
Terwijl de partijen zich nu druk kunnen maken over het te vormen kabinet is op veel verkiezingsborden inmiddels een ander prominent gezicht te zien: Chantal Janzen met haar &C.
JCDecaux haalt Rotterdamse RET binnen
16-03-2017 | 13:45:00
Alle abri’s, trams, bussen, metrostations en A3-frames in het ov van Rotterdam maken voortaan deel uit van het portfolio van JCDecaux
[Cross Media Innovatie 2017] Quintijn van Kessel over de wintercampagne voor Transavia
16-03-2017 | 09:53:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. NMPi stuurt de wintercampagne voor Transavia in voor Cross Media Innovatie van het Jaar. Aan het woord is Quintijn van Kessel, Head of Consultancy bij NMPi.
Oostenrijk: Bergen en meren ook in de zomer het ontdekken waard
15-03-2017 | 08:11:00
Het toeristenburo probeert voorbijgangers met een special bij JCDecaux naar de zomerse bergweiden en de meren te lokken
McDonald’s en TBWA NEBOKO: burgerintroductie met street art van Bushwick Collective
14-03-2017 | 08:13:00
McDonald’s introduceert haar nieuwe tijdelijke burger: New York Bagel Supreme
The Communication Company samplet via billboards: Niet te zuinig met Melkmeisje
13-03-2017 | 08:09:00
Billboardsamples TCC communiceren dat Melkmeisje bedoeld is om ruim te gebruiken
De KPN ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ blinken je tegemoet
03-03-2017 | 10:24:00
Met bestickerde Abri’s en blinkende Mupi’s brengt KPN haar campagne ‘Alles-in-1 keer voor elkaar weken’ extra onder de aandacht
[Column] Martin Leeflang: Fingerfood voor marketeers en de dopaminejagers van Netflix
01-03-2017 | 12:02:00
Door klachten van het Duitse volk werd Netflix gedwongen te stoppen met de Santa Clarita Diet-campagne. Ik vraag mij af of de Duitse Netflixmarketeers in polonaise de carnaval ingingen of dat het een tranendal van verbeten marketeers was. Tijd voor een analyse
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Clear Channel organiseert STL Skillbreak
27-02-2017 | 15:57:00
De STL Skillbreak vindt plaats in de laatste twee weken van februari op zeven middelbare scholen in Nederland
WE ARE Pi creates ATL Outdoor Campaign Heineken
23-02-2017 | 13:56:00
The best ‘Dam welcome Outdoor campaign for Spring 2017 launches, introducing tourists across the world to the warm welcome of the Heineken Experience
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Snotteraars en loopneuzen warmen zich op bij Kleenex-abri
17-02-2017 | 11:51:00
Wat een mooi vak is dit toch: Het griepseizoen blijft maar aanhouden en bij de grootste abri van het land kunnen snotteraars en loopneuzen zich opwarmen bij de open haard en genieten van een kop hot choco
Ngage Media brengt ode aan de liefde
14-02-2017 | 12:36:00
Ngage Media brengt op Valentijnsdag een ode aan de liefde met speciale augmented reality content. Passanten worden onderdeel van een levensecht liefdesverhaal
Megakunstwerk op voormalig hogeschool gebouw Wibautstraat
14-02-2017 | 12:29:22
Een 898 vierkante meter groot kunstwerk siert het voormalig hogeschoolgebouw aan de Amsterdamse Wibautstraat
TUI laat reizigers eigen vliegtuig ontwerpen
14-02-2017 | 07:20:00
TUI schrijft een wedstrijd uit waarin klanten een Boeing 767 hun eigen design kunnen geven
[Commercial Review] Machiel Verkuyl: McDonald's, Hornbach, Nierstichting
09-02-2017 | 09:20:43
Het eerste spotje is in ieder geval grappig, prachtig uitgevoerd en positief. En perfect belicht. Dus gescript. Prima reclame, dat geeft de burger moed
Ceci n’est pas un bureau maakt campagne Metakids
02-02-2017 | 11:45:00
Dankzij de medewerking van onder meer JCDecaux en BrandDeli zal de campagne landelijk zichtbaar zijn op tv en in outdoor. Ook online en radio worden ingezet
[Interview] Marketingmanager Maarten Post over Hornbach
01-02-2017 | 12:06:00
Hornbach staat bekend om de opvallende campagnes vol met rondvliegend puin, zwetende klussers en originele pay-offs. Voor de introductie van de eerste Amsterdamse vestiging pakte marketingmanager Maarten Post ook weer groot uit. We spreken hem over enorme hamers en lichtprojecties
Introductiecampagne Hornbachvestiging in Amsterdam
31-01-2017 | 12:06:00
Tussen de hoge gebouwen van de Zuidas en op de rode klinkers van de Arena Boulevard doken afgelopen dagen ineens enorme hamers op
Clear Channel Nederland komt met crossmediale location based oplossing
30-01-2017 | 17:43:00
De impact van out-of-home kan worden vergroot door het toevoegen van mobile marketing
Interbest en Six Word Collective organiseren wedstrijd rondom Valentijn
30-01-2017 | 15:52:00
Six Word Collective en Interbest zijn terug met de schrijfwedstrijd: Six Word Story, een officiële krachtmeting in het schrijven van extreem korte verhalen
Persoonlijke Gezondheidscheck bij Becel
27-01-2017 | 13:29:00
Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie
Exterion Media omarmt Fight cancer als goed doel
25-01-2017 | 08:29:15
Exterion Media steunt het goede doel door Fight cancer zichtbaar te maken op al haar digitale schermen in Nederland en in abri’s in de Randstad
ING maakt geveldoek Leeuwarden-Fryslân 2018
23-01-2017 | 15:44:00
Het geveldoek is gemaakt door fotograaf en kunstenaar Jaap Vliegenthart
Clear Channel International lanceert out-of-home programmatic buying platform
19-01-2017 | 18:05:00
De eerste versie van Clear Channel International’s programmatic tool focust op geautomatiseerde in- en verkoop van mediaruimte
JCDecaux lanceert website
18-01-2017 | 12:45:00
JCDecaux brengt zowel zichzelf als het medium buitenreclame op moderne en gebruiksvriendelijke wijze onder de aandacht.
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
BlowUP media lanceert in Eindhoven The Tower
13-01-2017 | 12:37:00
BlowUP media Benelux presenteert zijn nieuwste aanwinst en breidt daarmee zijn digitale buitenreclamenetwerk in Nederland uit.
Exterion Media: Ford kiest voor 2m² formaat
12-01-2017 | 18:52:00
Ford is als billboard adverteerder voor de eerste keer groots overgestapt op 2m² formaat, beter bekend als een abri. Voor de nieuwe Ford Kuga wil Ford een groot en breed publiek bereiken en kiest er daarom voor om de campagne in te zetten op dit formaat.
Clear Channel start plaatsing Abri’s Noordwijk en Zandvoort
06-01-2017 | 16:46:00
Deze week zijn de contracten voor exploitatie en beheer ook daadwerkelijk overgedragen van Exterion Media naar Clear Channel
Jägermeister lanceert flesontwerp, campagne en pay-off: It’s a matter of taste
04-01-2017 | 10:09:00
Na jaren Alleen als ie ijs en-ijskoud is laat Jägermeister zijn nieuwe gezicht zien door een hernieuwd flesontwerp, nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: It’s a matter of taste. De campagne is ontwikkeld door NEEW
[Column] Martin Leeflang: Likken aan wijnvlekken
02-01-2017 | 10:01:35
Er is lef nodig om opvallende en spraakmakende creatieve uitingen te maken. Sinds een aantal weken hangt in Amsterdam de opvallende uiting van Chabrol Wines, namelijk een met een dame die met haar tong over een wijnvlek likt
JCDecaux verliest rechtszaak: Exterion Media blijft reclamevlakken Rotterdam exploiteren
30-12-2016 | 16:15:00
De rechtbank heeft de RET, het gemeentelijke vervoersbedrijf van Rotterdam, in het gelijk gesteld in het door JCDecaux aangespannen kort geding
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
MediaReach verwerft de concessie van AVIA Nederland voor exploitatie van ruim 1000 Digital Screens Outdoor
22-12-2016 | 15:50:00
Het Digital On the Go netwerk van MediaReach bestaat op dit moment uit ruim 450 Digital Screens Instore. De schermen zijn op ooghoogte geplaatst in de shops van onder andere Shell, Total, Esso en Texaco.
Clear Channel verlengt partnership met KNVB
22-12-2016 | 10:52:09
Ook de komende twee jaar werken de buitenreclame-exploitant en de KNVB samen. Recentelijk werd het contract getekend in de Amsterdam ArenA
JCDecaux stelt billboard beschikbaar voor 3FM Serious Request
22-12-2016 | 10:35:00
Geïnteresseerden hebben tot en met 25 december om te bieden op een speciale veilingsite
Jan Wichers verlaat Clear Channel Nederland
21-12-2016 | 15:06:00
Clear Channel Nederland kondigt aan dat Jan Wichers het bedrijf gaat verlaten om nieuwe kansen aan te grijpen
Holland Casino presenteert Tramroulette
19-12-2016 | 10:18:00
TBWA\NEBOKO, in-house productiemaatschappij Vidiboko en JCDecaux poduceerden de tram-actie voor Holland Casino
Verlichte Scotch & Soda-tram door JCDecaux
05-12-2016 | 11:22:56
De tram heeft opvallende bodemverlichting, verlichte branding op de zijkant en reflecterende gouden letters
Eindhoven247: JCDecaux is tot twee keer toe in het ongelijk gesteld
02-12-2016 | 14:23:00
Eindhoven247 is deze week wederom in hoger beroep in het gelijk gesteld in het proces dat buitenreclame exploitant JCDecaux aangespannen had.
JCDecaux breidt netwerk Métropole uit met 25 dubbelzijdige digitale Mupi’s
29-11-2016 | 13:30:00
De digitale Mupi’s zijn onder meer te vinden op het Stationsplein, het Damrak en het Rokin in Amsterdam, rond de Koopgoot in Rotterdam en op de Stadhuisbrug in Utrecht
Exterion Media: Just DOOH it inhakers in teken Sinterklaas
18-11-2016 | 15:03:00
In navolging van de eerdere campagnes waarmee ingehaakt werd op thema’s als de Olympische Spelen, Prinsjesdag en Halloween stond het Just DOOH it project van Exterion Media nu in het teken van Sinterklaas
Exterion Media: OOH Update, The Future is Digital
08-11-2016 | 13:07:00
Afgelopen week kwamen 150 vakgenoten in het Cobra Museum in Amstelveen bij elkaar om het te hebben over OOH advertising
Exterion Media neemt afscheid van de traditionele Billboards
02-11-2016 | 09:20:00
Exterion Media stopt per 1 januari 2017 met haar traditionele Billboardnetwerk en gaat zich volledig focussen op het aanbieden van portrait formaten waarbij Digitaal Out-of-Home (DOOH) een steeds belangrijkere rol speelt
Exterion Media: Just DOOH it inhakers op Halloween
31-10-2016 | 14:52:00
Zowel reclamebureaus als adverteerders werden uitgedaagd om met digitale content in te spelen op de griezeligste dag van het jaar
[Interview] Marcel den Hoed over buitenreclame
31-10-2016 | 10:34:00
Buitenreclame behoort tot de mediumtypen die de wind goed in de zeilen hebben. De netto mediabestedingen in outdoor groeiden in 2015 met 6,8 procent. De op één hoogste groei in de afgelopen tien jaar. Ook 2016 ziet er goed uit. Wij spreken met Marcel den Hoed, sales director bij Exterion Media.
Digitaal adverteren in etalages Bruna
28-10-2016 | 13:05:46
Bruna gaat de etalages van de winkels gebruiken voor advertenties op digitale schermen. Daarop zal naast eigen informatie van de keten reclame te zien zijn van andere adverteerders
[Interview] Kim van den Broek over de volgende stap in programmatic buying
27-10-2016 | 11:41:55
Customised adverteren met programmatic buying. OOHA Media was naar eigen zeggen de eerste exploitant van reclamemasten die deze vorm van adverteren aanbood in 2015. Inmiddels heeft de techniek zich verder ontwikkeld en werken ook steeds meer mediabureaus ermee. We spreken met de salesmanager van OOHA Media, Kim van den Broek
Validators, Kinetic, Exterion Media en Ngage Media onderzoeken bereik digitale buitenreclame
26-10-2016 | 12:28:00
Consumenten zien een digitaal scherm met een bewegende uiting vaker vanaf een grotere afstand én kijken hier langer naar
Gemiddelde bereiksprestatie JCDecaux verbetert met 12 procent
18-10-2016 | 14:15:00
Het bereik van Buitenreclame bij JCDecaux stijgt door een update van het Buitenreclame-onderzoek gemiddeld met ruim 12 procent
De Nierstichting opent collecteweek met een spectacular van Exterion
17-10-2016 | 11:27:00
Een aangrijpende spectacular op het Rotterdamse Stationsplein voor de Nierstichting. In samenwerking met Maxus+Helder, Kinetic Nederland, XXS en Exterion Media
Just DOOH it daagt je uit: speel creatief in op Halloween
14-10-2016 | 14:04:00
Het Just DOOH it project van Exterion Media daagt adverteerders en reclamebureaus deze maand uit om met creatieve Full Motion content in te haken op Halloween. De winnaars worden 1 dag uitgezonden op het gehele digitale netwerk
Foodora kleurt de Randstad magenta met outdoorcampagne
14-10-2016 | 13:35:00
Met opvallende creatie en bezorgboxen op Mupi's van JCDecaux nodigt Foodora uit de culinaire trek te stillen
Havas Boondoggle geeft de Expert een podium
13-10-2016 | 15:07:00
Voor de introductie van de Peugeot Expert werden vakmannen ingeschakeld om hun kunnen op een onorthodoxe wijze te etaleren. Dit leverde drie unieke billboards op
Porter Novelli ontwikkelt campagne voor Nierdonatie bij leven
10-10-2016 | 08:40:00
Nierdonatie bij leven start campagne Geven bij leven
Johan Cruijff siert Amsterdamse tram voor lancering autobiografie
07-10-2016 | 09:25:00
Voor de postume lancering van zijn autobiografie siert de legendarische voetballer Johan Cruijff een maand lang het tramnetwerk in Amsterdam
Exterion Media daagt reclamebureaus uit om deel te nemen aan Just DOOH it
09-08-2016 | 09:08:00
Exterion Media trapt 'Just DOOH it' af door reclamebureaus met creatieve digitale content in te laten haken op actuele thema’s
Clear Channel wint aanbesteding Oegstgeest en voltooit plaatsing Abri's
11-07-2016 | 16:03:00
De contractovername, waarbij Clear Channel verantwoordelijk wordt voor de exploitatie en beheer van circa 70 reclamevakken, is van start gegaan op 1 juli
Exterion Media verstevigt haar concessieposities en breidt ook digitaal verder uit
11-07-2016 | 10:10:00
Met de gewonnen aanbestedingen voor Lingewaard en Etten-Leur en toevoeging van 4 digitale schermen in de IJhal van het Amsterdam CS bouwt Exterion Media haar positie verder uit.
Exterion Media en Ambo|Anthos uitgevers introduceren in OOH campagne thriller Huidpijn van Saskia Noort
30-06-2016 | 13:16:00
In de week voorafgaand aan de verschijning van Huidpijn zijn door heel Nederland op Out-of-Home zinnen te lezen uit het gloednieuwe boek, dat 5 juli in de winkel ligt
Introductie BMW i3 in abri-netwerk van Exterion Media
24-06-2016 | 13:35:00
BMW koos ervoor om de veelzijdigheid van de BMWi3 te communiceren middels een thematische abri-campagne
Exterion Media wint de EMT Madrid bustender
15-06-2016 | 09:24:00
Exterion Media verstevigt hiermee de positie als marktleider in vervoersreclame in Spanje
Exterion Media en DekaMarkt lanceren succesvolle beacon campagne
18-04-2016 | 15:44:00
Ter promotie van de bezorgservice van DekaMarkt is er in samenwerking met Exterion Media een Out-of-Home campagne met beacons gelanceerd
Exterion Media en openbaar vervoerbedrijf RET verlengen samenwerking tot 2027
15-03-2016 | 17:57:00
Tot 2027 zal Exterion Media de reclame in alle abri’s, op bussen, trams en de metrostations in de regio Rotterdam blijven verzorgen
Exterion Media neemt winkelcentranetwerk Centercom over
18-02-2016 | 10:23:00
Exterion Media en Centercom maken bekend dat per 1 maart het volledige winkelcentranetwerk van Centercom door Exterion Media wordt overgenomen