Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1186451

TMG ziet advertentieinkomsten uit print in eerste 4 maanden 2017 met 25 procent dalen
27-05-2017 | 00:02:00
TMG heeft de omzet in de eerste vier maanden van het jaar met 7,6 procent zien dalen tot 127 miljoen euro. Dit kwam vooral door een daling van advertentie-inkomsten in print (-25%).
Commercieel partnership De Persgroep en Stage Entertainment
24-05-2017 | 13:40:00
De Persgroep en Stage Entertainment Nederland sluiten een overeenkomst om te gaan samenwerken op gebied van ticketing, communicatie en een online video webserie.
[Interview] Peter Vandermeersch over de NRC Code
23-05-2017 | 12:36:00
NRC lanceert met nrc.nl/nrc-code een platform waarop lezers van nrc.next en andere geïnteresseerden worden geïnformeerd over de werkwijze van de NRC-journalisten. We spreken met hoofdredacteur Peter Vandermeersch over de NRC Code, of zoals Vandermeersch het noemt: de bijbel van de redactie.
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Historisch Nieuwsblad lanceert Het Grote Geschiedenis Doeboek
18-05-2017 | 19:57:00
Dit rijk geïllustreerde doeboek is door de redactie van Historisch Nieuwsblad speciaal gemaakt voor kinderen van 8 tot 12 jaar
De Persgroep neemt nationale advertentieverkoop NDC mediagroep over
18-05-2017 | 12:20:00
De Persgroep Nederland zal de advertentieverkoop van de dagbladen, weekbladen en het digitale portfolio van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders gaan verzorgen
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
Hoofdredacteur TMG Arjan Paans van HMC naar Metro
09-05-2017 | 09:31:00
Arjan Paans, nu nog hoofdredacteur van de Holland Media Combinatie,wordt per direct de nieuwe waarnemend hoofdredacteur van het gratis dagblad Metro
PubMedia lanceert Livre Magazine
04-05-2017 | 16:06:14
Op 9 juni verschijnt hét nieuwe tijdschrift voor de boekenliefhebber: Livre Magazine
Toestemming van ACM voor Mediahuis en VP Exploitatie voor overname TMG Amsterdam
02-05-2017 | 10:49:55
Mediahuis en VP Exploitatie startten op 20 april jongstleden het openbare bod op TMG. De biedingsperiode eindigt op 15 juni 2017
MyChannels start academy voor creatieve filmmakers
28-04-2017 | 10:25:52
Dit jaar start MyChannels, onderdeel van de Persgroep Nederland, met een kersverse academy gericht op jonge creatieve filmmakers
Nominatie European Digital Media Awards voor nrc.nl
25-04-2017 | 13:10:00
De awards worden jaarlijks toegekend door de World Association of Newspapers om de beste digitale initiatieven van Europese uitgevers te bekronen
[Column] Bob Goulooze: Geils best
25-04-2017 | 11:29:00
Een dag of tien geleden stond zijn verscheiden in de kranten. Jerome Geils is niet meer, net als zijn band. De naamgever van deze Amerikaanse rock and roll-band speelde gitaar. En hoe! Hakken en scheuren
Het Parool uitgeroepen tot World's Best Designed Newspaper
25-04-2017 | 10:29:00
Afgelopen weekend werd de prijs uitgereikt tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Society for News Design, een internationale koepelorganisatie van vormgevers en journalisten
De Persgroep blikt terug op sterk jaar
19-04-2017 | 14:11:00
De Persgroep, actief in Nederland, België en Denemarken, boekte in 2016 een omzet van 1.455 miljoen euro (+9 procent)
Talpa zet voorgenomen bod op TMG door
12-04-2017 | 07:52:00
Talpa zal, zoals aangekondigd in eerdere berichten, voor 17 april aanstaande een verzoek tot goedkeuring van het biedingsbericht indienen bij de AFM dat ziet op haar voorgenomen bod op alle (certificaten van) aandelen in TMG.
Metro lanceert nieuwe app
11-04-2017 | 10:57:00
Metro lanceert vandaag een testversie van de nieuwe Metro-app
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
Digitale oplage FD groeit, printeditie vrijwel stabiel
30-03-2017 | 09:25:00
Met 68.646 digitale abonnees neemt het FD een derde positie in na de algemene dagbladen De Telegraaf en De Volkskrant
Verkiezingen leiden tot topdrukte op online nieuwsmedia
29-03-2017 | 09:04:00
Op de dag van de verkiezingsuitslagen was het online bereik 30 procent hoger dan op een gemiddelde dag.
KOKORO Amsterdam maakt campagne Trouw
23-03-2017 | 12:02:47
De merkcampagne bestaat uit een tv-commercial, online video, printadvertenties en een radiocommercial
[Analyse] Talpa blijft aandelen TMG kopen - wat wil John de Mol?
23-03-2017 | 09:53:00
Op dinsdag 21 maart deed de Ondernemingskamer in de zaak die Talpa had aangespannen tegen TMG. Daar werd reikhalzend naar uitgekeken. Daarna gebeurde er eigenlijk verrassend weinig.
Talpa verliest rechtszaak tegen TMG
21-03-2017 | 18:38:00
De Ondernemingskamer heeft uitspraak gedaan inzake de overnamestrijd rondom TMG.
John de Mol koopt half miljoen aandelen TMG in afwachting op uitspraak Ondernemerskamer
19-03-2017 | 14:01:00
Bij de grootste en meest spraakmakende media-overname van de afgelopen jaren hoort natuurlijk ook een rechtszaak. Afgelopen donderdag diende de zaak die Talpa bij de Ondernemerskamer had aangespannen tegen TMG.
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
Alexander Klöpping: Dat Blendle niet zou innoveren, is de wereld op z'n kop
15-03-2017 | 13:19:00
NRC trekt zich terug uit Blendle. Gebruikers van Blendle hebben per 1 april geen toegang meer tot NRC content.
Commissarissen TMG benoemen Hans Bakker tot interim directeur, Harry de Wit weg, John de Mol en Mediahuis blijven aandelen TMG kopen
14-03-2017 | 21:28:00
De raad van commissarissen van TMG heeft met onmiddellijke ingang Hans Bakker benoemd tot algemeen directeur ad-interim van TMG.
De Telegraaf haalt wel alle lijsttrekkers binnen
11-03-2017 | 08:00:00
Er heerst een fascinerende overnamestrijd met betrekking tot TMG die veel aandacht naar zich toetrekt. Je zou haast vergeten dat TMG en vlaggenschip De Telegraaf ook gewoon doordraaien en doorontwikkelen.
Mediahuis en VP Exploitatie dienen biedingsbericht TMG ter goedkeuring in bij AFM
08-03-2017 | 16:38:00
Mediahuis,VP Exploitatie,biedingsbericht,goedkeuring,AFM,TMG
[Column] Herman Spinhof: De bloedigste strijd in krantenland
08-03-2017 | 13:20:00
Mediastrategisch is John de Mol een brokkenpiloot. De mislukkingen zijn bekend: Sport 7, Veronica TV en Talpa TV. Op journalistieke belangstelling kun je hem niet betrappen. Alleen als het geld oplevert, beginnen zijn ogen te fonkelen
TMG boekt 1,6 miljoen euro winst in 2016, omzet daalt
08-03-2017 | 08:22:00
Door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen is er voor TMG een buitengewone situatie ontstaan. Op grond daarvan is besloten om de volledige goedgekeurde jaarrekening en het jaarverslag binnen enkele weken te publiceren.
John de Mol verzoekt Ondernemingskamer onderzoek te gelasten en onafhankelijke commissaris TMG te benoemen
07-03-2017 | 23:11:00
Talpa en Dasym Investments hebben gezamenlijk de Ondernemingskamer verzocht om een onderzoek in te stellen naar het beleid en de gang van zaken van TMG en tot het treffen van onmiddellijke voorzieningen.
Ondernemingsraad TMG sleept commissarissen voor de rechter, Geert-Jan van der Snoek en John de Mol beraden zich
07-03-2017 | 22:34:00
We kijken nu al uit naar TMG het Boek, de Film, het Toneelstuk en de Musical maar we zitten voorlopig nog midden in de meer dan boeiende overnamestrijd.
Blendle ingehaald door journalistieke online werkelijkheid: NRC stapt eruit
07-03-2017 | 18:40:00
Per 1 april kunnen de gebruikers van Blendle geen NRC artikelen meer kopen en lezen
TMG wijst bod Talpa af, Talpa vergroot belang in TMG tot 23,3 procent
06-03-2017 | 21:02:00
TMG bevestigt ontvangst verhoogd voorstel Talpa en herbevestigt steun voor bod Mediahuis en VP Exploitatie
Mediahuis neemt TMG over, overnameprijs naar 6 euro per aandeel, Raad van Bestuur TMG geschorst door commissarissen, Keesing wordt verkocht, Talpa verhoogt bod naar 6,50 euro
05-03-2017 | 19:16:00
Zo, dat ging allemaal wel heel erg hard op. De dynamiek rondom de overname van TMG liep eerder dit weekend al hoog op toen verschillende stakeholders zich uitspraken naar welke biedende partij hun voorkeur uitging.
Harry de Wit spreekt voorkeur uit voor Talpa - Centrale Ondernemingsraad TMG wil gelijkwaardig speelveld voor bieders
04-03-2017 | 09:35:00
De overname van TMG behoort inmiddels tot de meest besproken overnames in de Nederlandse mediageschiedenis en zolang deze niet definitief is, houdt het spreken over de overname aan.
Mediahuis en VP Exploitatie: Bod van Talpa niet realistisch
01-03-2017 | 08:44:00
"Elk bod van Talpa is kansloos, omdat het geen meerderheid kan halen."
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
John de Mol verhoogt bod op TMG naar 6,35 euro per aandeel
01-03-2017 | 07:52:00
Het verbeterde bod betekent een premie van 8 procent ten opzichte van het bod van Mediahuis en VP Exploitatie
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Mediahuis en VP Exploitatie verhogen bod op TMG van 5,25 naar 5,90 euro - zelfde bod als John de Mol
19-02-2017 | 16:37:00
Bod biedt premie van 70 procent ten opzichte van de slotkoers van 13 december 2016
NRC vernieuwt
15-02-2017 | 12:23:00
NRC heeft deze week de integratie van de redactie voltooid. Er was een presentatie in het Compagnietheater in Amsterdam.
Lennard Hoogenraad vertrekt bij TMG
15-02-2017 | 12:04:00
ls gevolg van de in 2016 aangekondigde herstructurering van TMG zijn de directie en Hoogenraad van TMG Landelijke Media (TLM) overeengekomen dat de COO per 1 februari de organisatie heeft verlaten.
Persgroep lanceert grootste campagne ooit met 44 verkiezings-cartoons
14-02-2017 | 22:46:00
In aanloop naar de verkiezingen gidsen de kranten van de Persgroep de lezer door het politieke nieuws.
[Interview] Uitgever René Westening over Infoplaza
14-02-2017 | 10:45:00
Infoplaza is een uitgeverij van actuele informatie op het gebied van weer, verkeer en openbaar vervoer. Met hun weerafdeling leveren ze informatie aan media als de NOS, NU.nl en het Algemeen Dagblad. We spreken met uitgever en eigenaar René Westening
Stevige digitale stijging van NRC maakt daling papier ruimschoots goed
13-02-2017 | 17:33:00
Papier doet het vooral goed in het weekend.
Mediahuis boekt in 2016 11 procent hogere winst, NRC Media groeit mee
10-02-2017 | 09:28:00
Mediahuis presenteert voor 2016 goede cijfers op zowel de lezers- als de adverteerdersmarkt en ziet onder meer zijn digitale omzet gevoelig stijgen.
Mediahuis verwerft recht op overnemen TMG-aandelen van Delta Lloyd
08-02-2017 | 08:27:00
Mediahuis heeft een overeenkomst gesloten met Delta Lloyd waarbij Mediahuis het recht heeft verkregen het aandelenbelang van ongeveer 11 procent dat Delta Lloyd houdt in Telegraaf Media Groep van Delta Lloyd over te nemen.
De Persgroep krimpt arbeidsplaatsen bij huis-aan-huis bladen met 70 procent in
03-02-2017 | 18:06:00
De Persgroep Nederland gaat herstructureren bij de huis-aan-huisbladen. Het doel is de productiekosten van de weekkranten te verlagen.
Nieuws in de klas introduceert de Nieuwsservice Digitaal in samenwerking met Blendle
01-02-2017 | 08:24:00
Landelijke en regionale nieuwsmerken stellen in samenwerking met Nieuws in de klas en Blendle hun nieuwsartikelen beschikbaar voor het onderwijs
MGL en L1 beëindigen samenwerking 1Limburg
01-02-2017 | 07:39:00
De Limburger stapt uit het digitale samenwerkingsproject 1Limburg.
TMG laat John de Mol in de boeken kijken
31-01-2017 | 18:21:00
Door Talpa toegang tot de informatie te geven, creërt TMG een gelijk speelveld voor beide partijen die overwegen een bieding uit te brengen op de onderneming
John de Mol doet bod op TMG
23-01-2017 | 07:59:00
Talpa wordt multimediaal bedrijf in televisie, radio, dagbladen en online
[Interview] Lauren van der Heijden: Onze huis-aan-huiskranten zijn nog steeds een conversiekanon
21-01-2017 | 10:15:00
De Persgroep gelooft nog steeds in print en innoveert tegelijkertijd.
Nieuws prominent aanwezig op devices van Nederlanders
20-01-2017 | 14:59:00
Van de meest gebruikte apps is circa de helft ontwikkeld door nieuwsmedia. Daarnaast wordt nieuws volop via de browsers op laptop of PC bekeken; ruim de helft volgt het nieuws op die wijze
[Analyse] Wat wil John de Mol met TMG
19-01-2017 | 23:12:00
Voor wie het nog niet wist, John de Mol heeft in alle edities van DeMedia100 tot nu toe op nummer 1 gestaan en het ziet er niet naar uit dat dit de komende jaren zal veranderen.
Essent start samenwerking met Blendle Premium
13-01-2017 | 09:40:00
Energieleverancier Essent gaat een samenwerking aan met de online dienst Blendle. Essent klanten kunnen 3 maanden gratis gebruikmaken van het vandaag gelanceerde Blendle Premium
Mediahuis en VP Exploitatie bevestigen voorgenomen gezamenlijk bod op TMG
11-01-2017 | 09:14:00
Het voorgenomen bod is onderdeel van een voorstel aan TMG om de ondernemingen van Mediahuis en TMG te combineren.
[Column] Herman Spinhof: Regio journalistiek
09-01-2017 | 16:16:00
Op Oudejaarsdag maakte de Telegraaf Media Groep (TMG) bekend dat 45 redactieleden (fte) op de regionale redacties zullen verdwijnen. Een schok voor de betrokken redacties, maar ook voor lezers en inwoners in de verspreidingsgebieden. De landelijke redactie van de Telegraaf blijft buiten schot.
[Interview] Erik Roddenhof, CEO Persgroep: Ons verdienmodel is gebaseerd op betrouwbaarheid
07-01-2017 | 14:33:00
Huize Roddenhof is een huis van contrasten. Op het ene moment gaat het er aan de keukentafel over miljoenenorders en dan weer moet elke euro worden omgedraaid.
TMG wil redacties De Telegraaf, Metro en regionale bladen bundelen, bij Holland Media Combinatie zou een kwart van banen verdwijnen
01-01-2017 | 11:37:00
TMG wil de redacties van De Telegraaf, Metro en de regionale bladen en in één organisatie onder te brengen. Daardoor verdwijnen 45 van de 185 FTE's bij Holland Media Combinatie.
Media Groep Limburg neemt Limburgvac.nl over
27-12-2016 | 17:12:00
De uitgever van De Limburger, WijLimburg en 1Limburg zet daarmee opnieuw een stap in het uitbreiden van haar productaanbod
[Interview] Eddy Salfischberger, Alfred: Wij zijn tot meer in staat dan tv-only
21-12-2016 | 09:33:00
Alfred heeft de Creative Press Challenge 2016 gewonnen. Het team won in 2013 ook al de eerste editie van de wedstrijd. Daarnaast gaat Alfred aan de slag met de positionering en campagne van Omoda. We spreken Managing Partner Eddy Salfischberger
Mediahuis en VP Exploitatie doen overnamebod op Telegraaf Media Groep
14-12-2016 | 17:10:00
In antwoord op recente geruchten in de markt, bevestigt TMG dat zij een ongevraagd niet-bindend voorwaardelijk voorstel heeft ontvangen van Mediahuis en VP Exploitatie voor de verwerving van alle uitgegeven en uitstaande certificaten van TMG voor een indicatieve prijs van 5,25 euro in contanten per TMG-certificaat.
Het Financieele Dagblad presenteert De Wereld in 2017
08-12-2016 | 10:00:41
In deze bijlage belicht de redactie belangrijke ontwikkelingen en trends die veeleisende en ambitieuze professionals het komende jaar niet willen of mogen missen
Alfred International wint opnieuw de Creative Press Challenge
02-12-2016 | 10:56:00
Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International hebben de Creative Press Challenge 2016 gewonnen. Dit jaar voor de vierde keer georganiseerd door de Persgroep
Harry de Haas marketing directeur de Persgroep Nederland
24-11-2016 | 14:21:00
Hij is in deze rol verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep
[Interview] Madelon Fortuin over de dynamiek op de lezers- en advertentiemarkt bij NRC
17-11-2016 | 11:21:00
De dagbladuitgevers zijn volop in beweging en dat geldt zeker voor NRC Media. Wij laten ons door Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media, bijpraten over ontwikkelingen op lezers- en advertentiemarkt.
Het Parool is European Newspaper of the Year
16-11-2016 | 10:05:00
Het Parool mag zich een jaar lang European Newspaper of the Year noemen
De Persgroep gaat dagbladen publiceren in Virtual Reality - einde van de papieren krant
12-11-2016 | 09:28:00
Nieuws krijgt in welke vorm dan ook de aandacht en merken die tussen het nieuws staan, profiteren hiervan
[Mediafacts Nationale Uitgeefdag] Ernst-Jan Pfauth over hoe De Correspondent leden werft
07-11-2016 | 11:09:00
Uitgever Ernst-Jan Pfauth legt 15 november tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag uit hoe De Correspondent succesvol leden werft en een band met hen opbouwt.
[Interview] Xavier van Leeuwe over distributed content
01-11-2016 | 11:38:00
Xavier van Leeuwe is Directeur Marketing en Data bij NRC Media. Van Leeuwe is onder andere verantwoordelijk voor de werving en het behoud van abonnees, data-analyse en CRM. Wij spreken hem over de kracht van distributed content.
[Mediafacts Nationale Uitgeefdag] Digitale disruptie? We ain’t seen nothing yet!
31-10-2016 | 12:48:00
"We gaan nooit meer terug naar de vliegtuigmodus. Turbulentie is in de mediasector het nieuwe normaal."
Glamour en Clinique organiseren groots beauty-event
31-10-2016 | 09:09:25
Glamour organiseerde in De Hallen Studio's in Amsterdam de 'Clinique & Glamour Beautylovers-dag' die in het teken stond van je mooi voelen – vanbinnen en vanbuiten
[Column] Wouter Bax: De krant is beter dan vroeger, dankzij internet
24-10-2016 | 12:22:00
Twintig jaar geleden dronken wij Antwerpse journalisten geregeld een bolleke bij de lunch, een pintje om drie uur en ’s avonds enige pinten voor we gingen tikken voor de krant van morgen. Leverden we goed werk? Nou, wij hadden er wel een goed gevoel bij
[MediaWeek] TMG lanceert VNDG | Kijktijd in september daalt met 10 procent | KLM lanceert de KLM Media App
20-10-2016 | 22:06:00
Nieuwsoverzicht media en marketingcommunicatie | woensdag 5 - woensdag 12 oktober 2016
Mediahuis neemt Concentra Media Nederland over
19-10-2016 | 10:05:00
Mediahuis, het Belgische multimediabedrijf, neemt per 1 januari 2017 Concentra Media Nederland over. Tot dit concern behoort Media Groep Limburg
Creative Press Challenge: 126 creatieven zetten hun talent in voor Plastic Soup Foundation
12-10-2016 | 16:23:00
De Persgroep heeft gisteravond de vierde editie van de Creative Press Challenge gelanceerd
TMG lanceert digitaal videoplatform Telegraaf VNDG
06-10-2016 | 06:41:00
Telegraaf Media Groep (TMG) toonde adverteerders deze week welke nieuwe ontwikkelingen er binnen het cross mediale merkportfolio zijn en wat voor nieuwe mogelijkheden dit adverteerders biedt om hun doelgroepen te bereiken.
Uitbreiding en vernieuwing TMG apps en sites
03-10-2016 | 19:11:00
Deze maand zet Telegraaf Media Groep (TMG) een aantal nieuwe en vernieuwde apps en websites van verschillende TMG-merken live. Hiermee biedt TMG op ieder gewenst moment nog meer hoogwaardige en op maat gemaakte content.
De Persgroep neemt Synpact over
03-10-2016 | 12:54:00
Synpact, de grootste speler van ondernemersmarketing en onder meer eigenaar van de Week van de Ondernemer, wordt overgenomen door de Persgroep Nederland
[Interview] Lauren van der Heijden over de salesambities van de Persgroep
03-10-2016 | 09:52:00
Sinds januari is directeur Corporate Sales Lauren van der Heijden verantwoordelijk voor de aansturing van alle nationale sales voor de landelijke en regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten van de Persgroep Nederland
Erik Roddenhof nieuwe CEO de Persgroep Nederland
29-09-2016 | 12:18:00
De huidige CEO Frits Campagne blijft actief als voorzitter van de raad van bestuur. Erik Roddenhof neemt alle dagelijkse operationele verantwoordelijkheden van het bedrijf op zich
TMG gaat kosten met 90 miljoen euro terugbrengen, waarvan 40 miljoen euro in 2017
27-09-2016 | 14:00:00
TMG geeft tijdens de Investor Relations-dag een update over de 24/7 strategie en over de vooruitgang ten aanzien van de organisatorische aanpassingen die bij de presentatie van de halfjaarcijfers zijn aangekondigd.
[MediaWeek] Erik Roddenhof nieuwe CEO De Persgroep | SNS Bank wordt Volksbank | HBO verdwijnt uit Nederland
27-09-2016 | 10:54:00
Woensdag werd bekend dat SBS Bank de naam verandert in Volksbank. Kweenie hoor, maar er zullen in Nederland toch met mij vele duizenden mensen een ietwat rare associatie hebben met die naam.
Persgroep en ANP sluiten langjarig contract
16-09-2016 | 12:25:00
De uitgever van nationale, regionale en lokale nieuwsmerken en onder meer Q-music bestendigt de relatie met het ANP vanaf 1 januari 2017 met vier jaar
NRC organiseert NRC Filmwedstrijd
14-09-2016 | 12:44:00
De winnaar, de film met de meeste publieksstemmen, wordt op zondag 23 oktober tijdens een NRC Filmdag in het Ketelhuis in Amsterdam vertoond
Persgroep neemt Hardware.Info over
08-09-2016 | 15:53:00
Hardware.Info wordt binnen het technologiecluster van de Persgroep Online Services naast Tweakers gepositioneerd
Women on Wings, Centrum Internationale Kinderontvoering, Microkrediet voor Moeders en KNRM zijn de winnaars van de NRC Charity Awards 2016
05-09-2016 | 10:07:00
De Publieksprijs is gewonnen door Koninklijke Nederlandse Reddingsmaatschappij
AD/de Persgroep mediapartner van de KNVB
01-09-2016 | 12:08:00
De KNVB en de Persgroep Nederland, uitgever van het AD, sluiten een meerjarige overeenkomst. Doel van de samenwerking is aandacht voor voetbal
[Interview] Hans Nijenhuis over zijn koers bij de Persgroep
31-08-2016 | 10:20:00
Hans Nijenhuis werkt per 1 mei voor de Persgroep als algemeen hoofdredacteur van ADR Nieuwsmedia (het AD en de regiotitels). Bij elkaar werken er bijna 900 journalisten die samen de grootste nieuwsorganisatie van Nederland vormen. Ik spreek hem over zijn overstap, de toegevoegde waarde van de regiotitels en vrolijke krantenberichten
Persgroep presenteert onderzoek naar Live Adblocking
29-07-2016 | 11:03:00
Persgroep en TBWA\ komen met een grootschalige test, genaamd Live Adblocking
Advertentie-inkomsten TMG dalen eerste halfjaar 2016 met 21,8 procent
29-07-2016 | 08:48:00
In de eerste helft van 2016 zette TMG de koers van de 24/7 strategie voort met een steeds scherper wordende focus. TMG concentreert zich op het creëren van relevante content die altijd en overal beschikbaar is voor de consument en op het verder versterken van het bereik van de hoofdmerken
Strategische samenwerking TMG met Talpa - radio, televisie en OTT
22-07-2016 | 08:08:00
De afgelopen maanden hebben Talpa en TMG intensieve gesprekken gevoerd over de voorgenomen strategische samenwerking die op 15 januari 2016 werd aangekondigd
De Persgroep lanceert Topics: Spotify voor journalistiek
20-07-2016 | 10:42:00
De Persgroep lanceert Topics, een dienst waarbij abonnees toegang krijgen tot alle stukken uit de kranten van de uitgever. Onderwerpen staan centraal, niet de afzender van de artikelen
Cannes 2016: Creative Battle De Persgroep
23-06-2016 | 06:27:00
Persgroep en ADCN organiseren Creative Battle Nederland-België in Cannes. Nederlands MediaNetwerk is erbij
Persgroep en ADCN organiseren Creative Battle Nederland-België in Cannes
20-06-2016 | 12:14:00
ADCN en De Persgroep Nederland houden samen met hun Belgische collega’s Creative Belgium en De Persgroep Advertising een tweede ‘Creative Battle’ op woensdag 22 juni tijdens het International Cannes Lions Festival.