Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582636

[Interview] Gerard van Driesten en Pier Baarsma over NDC Brand Concepts
17-09-2017 | 10:26:00
NDC mediagroep is bezig met een ingrijpende transformatie die het bedrijf van traditionele dagbladuitgever tot een crossmediale speler in nieuwsmedia maakt. En daar hoort een vertegenwoordiging in Amsterdam bij want daar zitten de bureaus en wordt het advertentiegeld uitgegeven.
Xavier van Leeuwe directeur Consumenten bij Telegraaf Media Groep
15-09-2017 | 10:56:00
Xavier van Leeuwe wordt bij TMG onder meer verantwoordelijk voor de marketing van de merken, werving en behoud van abonnees, data-analyse en klantbeleving
ProMille Media breidt portfolio uit met 27 titels
12-09-2017 | 09:52:00
ProMille Media, het loket voor de nationale adverteerdersmarkt voor regionale en lokale media, heeft per 1 september zijn portfolio uitgebreid met 27 nieuwe titels. Adverteerders kunnen nu ruim vijf miljoen Nederlanders in de regio en lokaal bereiken
Katja Schuurman lanceert via het AD videoplatform haar videoserie Return to Sender
08-09-2017 | 13:44:00
Vanaf medio september verschijnen de video’s van Katja wekelijks op AD.nl en de regiosites van ADR Nieuwsmedia
De Persgroep neemt Reclamefolder.nl over
04-09-2017 | 11:30:00
Nederlands grootste aanbiedingenplatform Reclamefolder.nl is overgenomen door de Persgroep Nederland. Huidige eigenaren, waaronder RTL Ventures en H2 Equity partners, verkopen hun aandelen
[Column] Niels Bruinsma: De ontwikkelingen van het dagbladenlandschap
25-08-2017 | 11:24:00
Het is al jaren onrustig in de dagbladwereld. De totaal verspreide oplage van alle dagbladen ligt nu nog tegen de 3 miljoen exemplaren. Dat was vóór de eeuwwisseling wel anders, toen De Telegraaf alleen al een oplage van zo’n 800.000 had. Toch zien wij kansen om iets te doen aan de dalende oplagecijfers
Hé wat leuk! Een bericht van... Jort Koopman (en je mag zijn baan hebben)
23-08-2017 | 12:08:00
Met in mijn ogen de mooiste baan binnen het pand neem ik na 7,5 jaar, waarvan ruim 4,5 jaar bij NU.nl, afscheid van Sanoma en is het tijd voor een nieuwe uitdaging!
[Onderzoek] Online zorgt voor groei landelijke dagbladmerken
23-08-2017 | 08:41:00
Het printbereik van de landelijke dagbladmerken bleef stabiel, terwijl de digitale nieuwsconsumptie bij deze merken voor groei zorgde
AD dagelijks live vanuit Spanje bij Vuelta met Thijs Zonneveld en Edwin Winkels
18-08-2017 | 10:06:00
Tijdens de Vuelta komen AD.nl en de regionale titels van AD weer met het online programma In Het Wiel
Talpa staakt overnamepoging TMG - houdt wel strategisch belang van 29 procent aan
09-08-2017 | 21:45:00
Talpa Holding kondigt aan dat het openbaar bod op alle uitgegeven gewone aandelen in Telegraaf Media Groep tegen een biedprijs van 6,50 euro in cash per TMG Aandeel niet gestand wordt gedaan.
TMG ziet advertentieomzet in print in eerste halfjaar 2017 met 27 procent dalen - winst van 3,1 miljoen euro slaat om in verlies van 11,4 miljoen euro
28-07-2017 | 08:05:00
De resultaten van Telegraaf Media Groep over het eerste halfjaar van 2017 zijn fors lager dan over de eerste helft van 2016.
Rotterdamse kinderkrant Jong010 wil landelijk uitbreiden
27-07-2017 | 15:46:00
In 2009 startte Angelique van Tilburg op eigen houtje en zonder ervaring met het opzetten van haar eigen gratis lokale kinderkrant Jong010
TMG verkoopt Keesing Media Group aan Ergon, houdt belang van 30 procent - waardering Keesing 150 miljoen euro
18-07-2017 | 18:17:00
Telegraaf Media Groep maakt bekend dat na een zorgvuldig en zeer voortvarend verlopen proces, de aandelen Keesing Media Group worden verkocht aan een samen met Ergon Capital Partners III te vormen partnership.
Jaarcijfers NRC: Omzet daalt 5,1 procent, winst groeit 6,6 procent, sterke groei digitale abonnementen
14-07-2017 | 07:45:00
De betaalde verkoop van NRC Handelsblad en nrc.next steeg, het aantal leesminuten op de site nrc.nl maakte een grote sprong voorwaarts en de zaterdagverkoop van de papieren krant deed het uitstekend.
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
HP/De Stijl richt zich op vrouwen
06-07-2017 | 18:31:00
Op 7 juli verschijnt het eerste nummer van HP/De Stijl: een speciale uitgave vooral voor haar door de makers van HP/De Tijd.
Mediahuis haalt in na-aanmeldingstermijn 3,3 procent van de TMG aandelen binnen en groeit naar belang van 64,7 procent
03-07-2017 | 20:33:00
Mediahuis heeft in de na-aanmeldingstermijn, een korte periode na het moment dat het bod definitiief was geworden, nog 1,5 miljoen aandelen TMG gekocht voor 6 euro per stuk.
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
Metro-app voor millennials on the move
28-06-2017 | 11:18:00
Metro lanceert een app, speciaal voor de in het openbaar vervoer reizende millennial. Met onder meer nieuws, video's, puzzels, locatiegebonden voordelen en interactiemogelijkheden
NDC mediagroep koopt regionale nieuwsmediabedrijf van Boom
28-06-2017 | 09:15:00
Zo ontstaat één groot Noordelijk mediabedrijf dat zich via diverse kanalen bezighoudt met onafhankelijke nieuwsvoorziening voor en over Noord-Nederland, Flevoland en delen van Overijssel
Dominic Stas CEO Media Groep Limburg, Henk Pansters COO
15-06-2017 | 07:57:00
Media Groep Limburg, uitgever van onder meer De Limburger, is overgenomen door Mediahuis BV. De Limburgse dagbladen vallen daarmee onder dezelfde eigenaar als NRC/NRC Next, Het Nieuwsblad, De Standaard en Het Belang van Limburg.
Talpa en Mediahuis blijven stappen zetten in overnamegevecht TMG - nog geen winnaar aan te wijzen
14-06-2017 | 14:12:00
Na wekenlange stilte is er weer beweging in de overnamestrijd rondom TMG maar erg opschieten doet het allemaal niet, de daadwerkelijke overname kan nog wel eens lang op zich laten wachten.
Gerard van Driesten naar NDC Brand Concepts
14-06-2017 | 09:37:26
Gerard van Driesten, voorheen strategie & concept manager bij Sanoma Marketing Partnerships, gaat leiding geven aan het NDC Brand Concepts team in Amsterdam. Het creatieve team is onderdeel van de NDC mediagroep
Talpa koopt 200.000 aandelen TMG, breidt belang uit van 28,7 naar 29,2 procent
12-06-2017 | 23:23:00
Na een tijd lang radiostilte is er weer beweging in de overnamestrijd rondom TMG. Twee dagen geleden laat Talpa weten TMG nog steeds te willen overnemen
Christian van Thillo: Multi Platform Broadcasting gaat echte convergentie brengen tussen uitgevers en televisie-exploitanten
09-06-2017 | 10:56:00
De Persgroep organiseert de Advertiser's Summit, het tweedaagse congres voor adverteerders en mediabureaus ergens in europa op max anerhalf uur vliegen van Amsterdam. Dit jaar in Boedapest.
[Column] Didier Kick: De Kanttekening
08-06-2017 | 11:53:08
Sinds de krant Zaman Vandaag zijn naam heeft veranderd in De Kanttekening, heb ik een abonnement genomen. De Kanttekening plaatst letterlijk een kanttekening bij nieuwsberichten. Dit is geweldig voor de pluriformiteit van je informatiebronnen
Het FD benoemt Sanne Walvisch tot adjunct-hoofdredacteur digitaal
07-06-2017 | 10:40:00
Per 1 juli treedt Sanne Walvisch in dienst als adjunct-hoofdredacteur digitaal van Het Financieele Dagblad. De hoofdredactie bestaat dan uit Jan Bonjer, Prisco Battes en Sanne Walvisch
FD Mediagroep neemt strategisch belang in Springest
07-06-2017 | 09:30:00
Springest is het leidende online platform waar opleidingen, e-learning en trainers vergeleken en geboekt kunnen worden
TMG ziet advertentieinkomsten uit print in eerste 4 maanden 2017 met 25 procent dalen
27-05-2017 | 00:02:00
TMG heeft de omzet in de eerste vier maanden van het jaar met 7,6 procent zien dalen tot 127 miljoen euro. Dit kwam vooral door een daling van advertentie-inkomsten in print (-25%).
Commercieel partnership De Persgroep en Stage Entertainment
24-05-2017 | 13:40:00
De Persgroep en Stage Entertainment Nederland sluiten een overeenkomst om te gaan samenwerken op gebied van ticketing, communicatie en een online video webserie.
[Interview] Peter Vandermeersch over de NRC Code
23-05-2017 | 12:36:00
NRC lanceert met nrc.nl/nrc-code een platform waarop lezers van nrc.next en andere geïnteresseerden worden geïnformeerd over de werkwijze van de NRC-journalisten. We spreken met hoofdredacteur Peter Vandermeersch over de NRC Code, of zoals Vandermeersch het noemt: de bijbel van de redactie.
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Historisch Nieuwsblad lanceert Het Grote Geschiedenis Doeboek
18-05-2017 | 19:57:00
Dit rijk geïllustreerde doeboek is door de redactie van Historisch Nieuwsblad speciaal gemaakt voor kinderen van 8 tot 12 jaar
De Persgroep neemt nationale advertentieverkoop NDC mediagroep over
18-05-2017 | 12:20:00
De Persgroep Nederland zal de advertentieverkoop van de dagbladen, weekbladen en het digitale portfolio van de NDC mediagroep aan nationale adverteerders gaan verzorgen
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Head Office NL lanceert relatiemagazine GO TOYOTA
12-05-2017 | 18:20:00
Het nieuwe magazine wordt gemaakt door Head Office NL en ligt sinds 5 mei bij meer dan 200.000 Toyota-rijders in Nederland.
Hoofdredacteur TMG Arjan Paans van HMC naar Metro
09-05-2017 | 09:31:00
Arjan Paans, nu nog hoofdredacteur van de Holland Media Combinatie,wordt per direct de nieuwe waarnemend hoofdredacteur van het gratis dagblad Metro
PubMedia lanceert Livre Magazine
04-05-2017 | 16:06:14
Op 9 juni verschijnt hét nieuwe tijdschrift voor de boekenliefhebber: Livre Magazine
Toestemming van ACM voor Mediahuis en VP Exploitatie voor overname TMG Amsterdam
02-05-2017 | 10:49:55
Mediahuis en VP Exploitatie startten op 20 april jongstleden het openbare bod op TMG. De biedingsperiode eindigt op 15 juni 2017
MyChannels start academy voor creatieve filmmakers
28-04-2017 | 10:25:52
Dit jaar start MyChannels, onderdeel van de Persgroep Nederland, met een kersverse academy gericht op jonge creatieve filmmakers
Nominatie European Digital Media Awards voor nrc.nl
25-04-2017 | 13:10:00
De awards worden jaarlijks toegekend door de World Association of Newspapers om de beste digitale initiatieven van Europese uitgevers te bekronen
[Column] Bob Goulooze: Geils best
25-04-2017 | 11:29:00
Een dag of tien geleden stond zijn verscheiden in de kranten. Jerome Geils is niet meer, net als zijn band. De naamgever van deze Amerikaanse rock and roll-band speelde gitaar. En hoe! Hakken en scheuren
Het Parool uitgeroepen tot World's Best Designed Newspaper
25-04-2017 | 10:29:00
Afgelopen weekend werd de prijs uitgereikt tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Society for News Design, een internationale koepelorganisatie van vormgevers en journalisten
De Persgroep blikt terug op sterk jaar
19-04-2017 | 14:11:00
De Persgroep, actief in Nederland, België en Denemarken, boekte in 2016 een omzet van 1.455 miljoen euro (+9 procent)
Talpa zet voorgenomen bod op TMG door
12-04-2017 | 07:52:00
Talpa zal, zoals aangekondigd in eerdere berichten, voor 17 april aanstaande een verzoek tot goedkeuring van het biedingsbericht indienen bij de AFM dat ziet op haar voorgenomen bod op alle (certificaten van) aandelen in TMG.
Metro lanceert nieuwe app
11-04-2017 | 10:57:00
Metro lanceert vandaag een testversie van de nieuwe Metro-app
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
Digitale oplage FD groeit, printeditie vrijwel stabiel
30-03-2017 | 09:25:00
Met 68.646 digitale abonnees neemt het FD een derde positie in na de algemene dagbladen De Telegraaf en De Volkskrant
Verkiezingen leiden tot topdrukte op online nieuwsmedia
29-03-2017 | 09:04:00
Op de dag van de verkiezingsuitslagen was het online bereik 30 procent hoger dan op een gemiddelde dag.
KOKORO Amsterdam maakt campagne Trouw
23-03-2017 | 12:02:47
De merkcampagne bestaat uit een tv-commercial, online video, printadvertenties en een radiocommercial
[Analyse] Talpa blijft aandelen TMG kopen - wat wil John de Mol?
23-03-2017 | 09:53:00
Op dinsdag 21 maart deed de Ondernemingskamer in de zaak die Talpa had aangespannen tegen TMG. Daar werd reikhalzend naar uitgekeken. Daarna gebeurde er eigenlijk verrassend weinig.
Talpa verliest rechtszaak tegen TMG
21-03-2017 | 18:38:00
De Ondernemingskamer heeft uitspraak gedaan inzake de overnamestrijd rondom TMG.
John de Mol koopt half miljoen aandelen TMG in afwachting op uitspraak Ondernemerskamer
19-03-2017 | 14:01:00
Bij de grootste en meest spraakmakende media-overname van de afgelopen jaren hoort natuurlijk ook een rechtszaak. Afgelopen donderdag diende de zaak die Talpa bij de Ondernemerskamer had aangespannen tegen TMG.
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
Alexander Klöpping: Dat Blendle niet zou innoveren, is de wereld op z'n kop
15-03-2017 | 13:19:00
NRC trekt zich terug uit Blendle. Gebruikers van Blendle hebben per 1 april geen toegang meer tot NRC content.
Commissarissen TMG benoemen Hans Bakker tot interim directeur, Harry de Wit weg, John de Mol en Mediahuis blijven aandelen TMG kopen
14-03-2017 | 21:28:00
De raad van commissarissen van TMG heeft met onmiddellijke ingang Hans Bakker benoemd tot algemeen directeur ad-interim van TMG.
De Telegraaf haalt wel alle lijsttrekkers binnen
11-03-2017 | 08:00:00
Er heerst een fascinerende overnamestrijd met betrekking tot TMG die veel aandacht naar zich toetrekt. Je zou haast vergeten dat TMG en vlaggenschip De Telegraaf ook gewoon doordraaien en doorontwikkelen.
Mediahuis en VP Exploitatie dienen biedingsbericht TMG ter goedkeuring in bij AFM
08-03-2017 | 16:38:00
Mediahuis,VP Exploitatie,biedingsbericht,goedkeuring,AFM,TMG
[Column] Herman Spinhof: De bloedigste strijd in krantenland
08-03-2017 | 13:20:00
Mediastrategisch is John de Mol een brokkenpiloot. De mislukkingen zijn bekend: Sport 7, Veronica TV en Talpa TV. Op journalistieke belangstelling kun je hem niet betrappen. Alleen als het geld oplevert, beginnen zijn ogen te fonkelen
TMG boekt 1,6 miljoen euro winst in 2016, omzet daalt
08-03-2017 | 08:22:00
Door de gebeurtenissen van de afgelopen dagen is er voor TMG een buitengewone situatie ontstaan. Op grond daarvan is besloten om de volledige goedgekeurde jaarrekening en het jaarverslag binnen enkele weken te publiceren.
John de Mol verzoekt Ondernemingskamer onderzoek te gelasten en onafhankelijke commissaris TMG te benoemen
07-03-2017 | 23:11:00
Talpa en Dasym Investments hebben gezamenlijk de Ondernemingskamer verzocht om een onderzoek in te stellen naar het beleid en de gang van zaken van TMG en tot het treffen van onmiddellijke voorzieningen.
Ondernemingsraad TMG sleept commissarissen voor de rechter, Geert-Jan van der Snoek en John de Mol beraden zich
07-03-2017 | 22:34:00
We kijken nu al uit naar TMG het Boek, de Film, het Toneelstuk en de Musical maar we zitten voorlopig nog midden in de meer dan boeiende overnamestrijd.
Blendle ingehaald door journalistieke online werkelijkheid: NRC stapt eruit
07-03-2017 | 18:40:00
Per 1 april kunnen de gebruikers van Blendle geen NRC artikelen meer kopen en lezen
TMG wijst bod Talpa af, Talpa vergroot belang in TMG tot 23,3 procent
06-03-2017 | 21:02:00
TMG bevestigt ontvangst verhoogd voorstel Talpa en herbevestigt steun voor bod Mediahuis en VP Exploitatie
Mediahuis neemt TMG over, overnameprijs naar 6 euro per aandeel, Raad van Bestuur TMG geschorst door commissarissen, Keesing wordt verkocht, Talpa verhoogt bod naar 6,50 euro
05-03-2017 | 19:16:00
Zo, dat ging allemaal wel heel erg hard op. De dynamiek rondom de overname van TMG liep eerder dit weekend al hoog op toen verschillende stakeholders zich uitspraken naar welke biedende partij hun voorkeur uitging.
Harry de Wit spreekt voorkeur uit voor Talpa - Centrale Ondernemingsraad TMG wil gelijkwaardig speelveld voor bieders
04-03-2017 | 09:35:00
De overname van TMG behoort inmiddels tot de meest besproken overnames in de Nederlandse mediageschiedenis en zolang deze niet definitief is, houdt het spreken over de overname aan.
Mediahuis en VP Exploitatie: Bod van Talpa niet realistisch
01-03-2017 | 08:44:00
"Elk bod van Talpa is kansloos, omdat het geen meerderheid kan halen."
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
John de Mol verhoogt bod op TMG naar 6,35 euro per aandeel
01-03-2017 | 07:52:00
Het verbeterde bod betekent een premie van 8 procent ten opzichte van het bod van Mediahuis en VP Exploitatie
Fitzroy ontwikkelt campagne FD
28-02-2017 | 15:01:00
De campagne Niet iedereen leest het FD maakt gebruik van de laatste nieuwsfeiten, die als eerste door het FD zelf naar buiten worden gebracht
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Mediahuis en VP Exploitatie verhogen bod op TMG van 5,25 naar 5,90 euro - zelfde bod als John de Mol
19-02-2017 | 16:37:00
Bod biedt premie van 70 procent ten opzichte van de slotkoers van 13 december 2016
NRC vernieuwt
15-02-2017 | 12:23:00
NRC heeft deze week de integratie van de redactie voltooid. Er was een presentatie in het Compagnietheater in Amsterdam.
Lennard Hoogenraad vertrekt bij TMG
15-02-2017 | 12:04:00
ls gevolg van de in 2016 aangekondigde herstructurering van TMG zijn de directie en Hoogenraad van TMG Landelijke Media (TLM) overeengekomen dat de COO per 1 februari de organisatie heeft verlaten.
Persgroep lanceert grootste campagne ooit met 44 verkiezings-cartoons
14-02-2017 | 22:46:00
In aanloop naar de verkiezingen gidsen de kranten van de Persgroep de lezer door het politieke nieuws.
[Interview] Uitgever René Westening over Infoplaza
14-02-2017 | 10:45:00
Infoplaza is een uitgeverij van actuele informatie op het gebied van weer, verkeer en openbaar vervoer. Met hun weerafdeling leveren ze informatie aan media als de NOS, NU.nl en het Algemeen Dagblad. We spreken met uitgever en eigenaar René Westening
Stevige digitale stijging van NRC maakt daling papier ruimschoots goed
13-02-2017 | 17:33:00
Papier doet het vooral goed in het weekend.
Mediahuis boekt in 2016 11 procent hogere winst, NRC Media groeit mee
10-02-2017 | 09:28:00
Mediahuis presenteert voor 2016 goede cijfers op zowel de lezers- als de adverteerdersmarkt en ziet onder meer zijn digitale omzet gevoelig stijgen.
Mediahuis verwerft recht op overnemen TMG-aandelen van Delta Lloyd
08-02-2017 | 08:27:00
Mediahuis heeft een overeenkomst gesloten met Delta Lloyd waarbij Mediahuis het recht heeft verkregen het aandelenbelang van ongeveer 11 procent dat Delta Lloyd houdt in Telegraaf Media Groep van Delta Lloyd over te nemen.
De Persgroep krimpt arbeidsplaatsen bij huis-aan-huis bladen met 70 procent in
03-02-2017 | 18:06:00
De Persgroep Nederland gaat herstructureren bij de huis-aan-huisbladen. Het doel is de productiekosten van de weekkranten te verlagen.
Nieuws in de klas introduceert de Nieuwsservice Digitaal in samenwerking met Blendle
01-02-2017 | 08:24:00
Landelijke en regionale nieuwsmerken stellen in samenwerking met Nieuws in de klas en Blendle hun nieuwsartikelen beschikbaar voor het onderwijs
MGL en L1 beëindigen samenwerking 1Limburg
01-02-2017 | 07:39:00
De Limburger stapt uit het digitale samenwerkingsproject 1Limburg.
TMG laat John de Mol in de boeken kijken
31-01-2017 | 18:21:00
Door Talpa toegang tot de informatie te geven, creërt TMG een gelijk speelveld voor beide partijen die overwegen een bieding uit te brengen op de onderneming
John de Mol doet bod op TMG
23-01-2017 | 07:59:00
Talpa wordt multimediaal bedrijf in televisie, radio, dagbladen en online
[Interview] Lauren van der Heijden: Onze huis-aan-huiskranten zijn nog steeds een conversiekanon
21-01-2017 | 10:15:00
De Persgroep gelooft nog steeds in print en innoveert tegelijkertijd.
Nieuws prominent aanwezig op devices van Nederlanders
20-01-2017 | 14:59:00
Van de meest gebruikte apps is circa de helft ontwikkeld door nieuwsmedia. Daarnaast wordt nieuws volop via de browsers op laptop of PC bekeken; ruim de helft volgt het nieuws op die wijze
[Analyse] Wat wil John de Mol met TMG
19-01-2017 | 23:12:00
Voor wie het nog niet wist, John de Mol heeft in alle edities van DeMedia100 tot nu toe op nummer 1 gestaan en het ziet er niet naar uit dat dit de komende jaren zal veranderen.
Essent start samenwerking met Blendle Premium
13-01-2017 | 09:40:00
Energieleverancier Essent gaat een samenwerking aan met de online dienst Blendle. Essent klanten kunnen 3 maanden gratis gebruikmaken van het vandaag gelanceerde Blendle Premium
Mediahuis en VP Exploitatie bevestigen voorgenomen gezamenlijk bod op TMG
11-01-2017 | 09:14:00
Het voorgenomen bod is onderdeel van een voorstel aan TMG om de ondernemingen van Mediahuis en TMG te combineren.
[Column] Herman Spinhof: Regio journalistiek
09-01-2017 | 16:16:00
Op Oudejaarsdag maakte de Telegraaf Media Groep (TMG) bekend dat 45 redactieleden (fte) op de regionale redacties zullen verdwijnen. Een schok voor de betrokken redacties, maar ook voor lezers en inwoners in de verspreidingsgebieden. De landelijke redactie van de Telegraaf blijft buiten schot.
[Interview] Erik Roddenhof, CEO Persgroep: Ons verdienmodel is gebaseerd op betrouwbaarheid
07-01-2017 | 14:33:00
Huize Roddenhof is een huis van contrasten. Op het ene moment gaat het er aan de keukentafel over miljoenenorders en dan weer moet elke euro worden omgedraaid.
TMG wil redacties De Telegraaf, Metro en regionale bladen bundelen, bij Holland Media Combinatie zou een kwart van banen verdwijnen
01-01-2017 | 11:37:00
TMG wil de redacties van De Telegraaf, Metro en de regionale bladen en in één organisatie onder te brengen. Daardoor verdwijnen 45 van de 185 FTE's bij Holland Media Combinatie.
Media Groep Limburg neemt Limburgvac.nl over
27-12-2016 | 17:12:00
De uitgever van De Limburger, WijLimburg en 1Limburg zet daarmee opnieuw een stap in het uitbreiden van haar productaanbod
[Interview] Eddy Salfischberger, Alfred: Wij zijn tot meer in staat dan tv-only
21-12-2016 | 09:33:00
Alfred heeft de Creative Press Challenge 2016 gewonnen. Het team won in 2013 ook al de eerste editie van de wedstrijd. Daarnaast gaat Alfred aan de slag met de positionering en campagne van Omoda. We spreken Managing Partner Eddy Salfischberger
Mediahuis en VP Exploitatie doen overnamebod op Telegraaf Media Groep
14-12-2016 | 17:10:00
In antwoord op recente geruchten in de markt, bevestigt TMG dat zij een ongevraagd niet-bindend voorwaardelijk voorstel heeft ontvangen van Mediahuis en VP Exploitatie voor de verwerving van alle uitgegeven en uitstaande certificaten van TMG voor een indicatieve prijs van 5,25 euro in contanten per TMG-certificaat.
Het Financieele Dagblad presenteert De Wereld in 2017
08-12-2016 | 10:00:41
In deze bijlage belicht de redactie belangrijke ontwikkelingen en trends die veeleisende en ambitieuze professionals het komende jaar niet willen of mogen missen
Alfred International wint opnieuw de Creative Press Challenge
02-12-2016 | 10:56:00
Luuk van de Put en Jurre van de Ven van Alfred International hebben de Creative Press Challenge 2016 gewonnen. Dit jaar voor de vierde keer georganiseerd door de Persgroep
Harry de Haas marketing directeur de Persgroep Nederland
24-11-2016 | 14:21:00
Hij is in deze rol verantwoordelijk voor Business-to-Consumer marketing van alle nieuwsmerken van de Persgroep
[Interview] Madelon Fortuin over de dynamiek op de lezers- en advertentiemarkt bij NRC
17-11-2016 | 11:21:00
De dagbladuitgevers zijn volop in beweging en dat geldt zeker voor NRC Media. Wij laten ons door Madelon Fortuin, commercieel directeur bij NRC Media, bijpraten over ontwikkelingen op lezers- en advertentiemarkt.
Het Parool is European Newspaper of the Year
16-11-2016 | 10:05:00
Het Parool mag zich een jaar lang European Newspaper of the Year noemen