Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 963127

StreamOne en Unified Streaming introduceren Server-Side Ad Insertion voor FashionWeek
21-04-2017 | 11:20:00
StreamOne levert in samenwerking met Improve Digital, Unified Streaming en Amsterdam FashionWeek als eerste een implementatie van Server-Side Ad Insertion (SSAI)
De Telegraaf introduceert online platform Telegraaf VNDG
18-04-2017 | 17:01:23
Op 1 mei gaat Telegraaf VNDG live en het platform wordt vanaf dat moment gaandeweg gevuld met video’s en programma’s
NU.nl met 49,3 procent bereik grootste nieuwsplatform
13-04-2017 | 10:40:00
NOBO is het internetonderzoek dat betrouwbaar het bereik over verschillende devices rapporteert en bezoekvolumes weergeeft
Metro lanceert nieuwe app
11-04-2017 | 10:57:00
Metro lanceert vandaag een testversie van de nieuwe Metro-app
[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 | 21:24:00
Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.
ADR Nieuwsmedia en 24Kitchen gaan online samenwerking aan
10-04-2017 | 14:36:00
24Kitchen en ADR Nieuwsmedia (AD en de regiotitels) creëren samen het grootste culinaire platform van Nederland
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
Mede-oprichter Marten Blankesteijn vertrekt bij Blendle
07-04-2017 | 09:11:00
Marten Blankesteijn vertrekt bij Blendle: "Na 6,5 jaar eindbaasje spelen bij Blendle vind ik het tijd voor wat nieuws."
[Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
06-04-2017 | 09:28:56
Laten we meteen met de deur in huis vallen: het klopt helemaal dat millennials internetverslaafd zijn, op Facebook zitten zodra ze wakker worden en geen dag zonder hun mobiel kunnen leven. Dat ze steeds meer YouTube en Netflix kijken dan televisie en dat ze kranten niet onmisbaar vinden
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
Hammerfest creëert campagne #GEENZIN
05-04-2017 | 13:09:00
Seksueel geweld tegen jongens (13-18 jaar) is het thema van de Amsterdamse bewustzijnscampagne #GEENZIN
The Oddshop lanceert campagne BrightPensioen
05-04-2017 | 12:34:00
Onder de titel De toekomst is Bright, presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten
RTL introduceert de bumper ad bij RTL XL
05-04-2017 | 10:40:00
RTL breidt de video-advertentiemogelijkheden uit met de bumper ad. Deze pre-rolls van maximaal zes seconden worden ingezet in de digitale en on-demand omgeving van RTL XL
LINDA.tv en Talpa Fictie presenteren De Vlucht
04-04-2017 | 17:05:00
De Vlucht is een nieuwe mini-crimi (elke aflevering duurt 8 minuten), die vanaf woensdag 19 april te zien is op LINDA.tv
GANDA verzorgt introductiecampagne easyEnergy
04-04-2017 | 15:30:54
EasyEnergy komt op de markt onder de vlag van de easy family of brands, bekend van onder andere easyJet
Crowdmedia aan de slag voor Syntus
04-04-2017 | 14:26:58
De elektrische Syntus-trein die in december gaat rijden, heeft nog bestuurders nodig. Met de slogan Laat je verleiden, gaat Crowdmedia aan de slag voor de vervoersmaatschappij
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Startups] Nimbles introduceert private tutoring voor gezinnen in Utrecht
31-03-2017 | 10:04:00
Online bijlesplatform Nimbles biedt nu online gescreende en beoordeelde private tutors aan in de regio Utrecht
Oproep aan nieuw kabinet: Investeer in positie digitale creatieve industrie
31-03-2017 | 09:23:00
Bedrijven en organisaties die actief zijn in de digitale creatieve industrie doen in een open brief gericht een oproep om de digitalisering van Nederland te stimuleren
[Startups] Barbara van Erp over Snippet Media
30-03-2017 | 12:41:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in Amsterdam. We spreken Barbara van Erp, oprichter en managing partner van Snippet Media.
Uitreiking TV Beelden: The Amsterdam Project wint in categorie Beste Nieuwe Format
29-03-2017 | 13:18:06
Bij de jaarlijkse uitreiking van de tv-vakprijzen zijn achttien TV Beelden uitgereikt. Elf prijzen waren al in de weken voor de showavond bekendgemaakt, waaronder de oeuvreprijs voor het tv-werk van Linda de Mol
SoundCloud introduceert reclameopties
28-03-2017 | 16:03:48
De lancering valt tegelijk met de introductie van nieuwe abonnementen: SoundCloud Go en SoundCloud Go+
Günther Vogelpoel CEO Creative Group
28-03-2017 | 12:36:07
Vogelpoel wordt daarnaast aandeelhouder van het e-commercebedrijf, waar onder andere de labels Beltegoed.nl, Cadeaukaart.nl en Recharge.com onderdeel van zijn
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 | 11:45:00
Het muziekformat Continuum is de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
Mango brengt brengt met Shazam en Mood Media digitale beleving naar zijn winkels
22-03-2017 | 08:54:00
Mango brengt brengt met Shazam en Mood Media digitale beleving naar zijn winkels. Klanten van het modemerk kunnen uit de Mango-playlist nummers kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
Chantal Janzen naakt in eerste editie eigen glossy &C
21-03-2017 | 19:44:00
Niemand die het gelooft maar het zorgt natuurlijk altijd voor buzz. Chantal Janzen naakt. Klinkt goed. En als Chantal het zelf zegt dan klinkt het nog beter.
[Cross Media Merk 2017] Rutger Anema over Allerhande
21-03-2017 | 14:16:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Rutger Anema, Head of Allerhande
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Mirabeau and Transavia launch chatbot
21-03-2017 | 09:08:19
Digital agency Mirabeau and low cost airline Transavia together created a chatbot on Facebook Messenger that smoothly guides customers through their ticket selection and purchasing process 
Ziggo stapt in eSports: eerste officiële Formule 1-eBattle van Nederland
21-03-2017 | 07:46:00
De tijdelijke racewinkel van AKO is het podium voor de eerste officiële Formule 1 eBattle van Nederland. De winkel, de Pitstop Race Experience, opent haar deuren op station Utrecht Centraal
Bitcoin steeds populairder: waarde Bitcoin concurreert met goudprijs
21-03-2017 | 07:23:00
De bekendheid en waarde van cryptocurrencies nemen toe. Onlangs is de koers van de Bitcoin, verreweg de meest bekende cryptocurrency, zelfs boven de goudprijs gestegen
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Zonder techniek is creativiteit alleen maar iets leuks
20-03-2017 | 20:43:00
Wayne Parker Kent is een creative technology company dat op jaarbasis 60 tot 70 procent van de Nederlanders mag verwelkomen op minimaal één van de platformen die door deze online uitgever worden geëxploiteerd.
[Cross Media Exploitant 2017] Ton Rozestraten over RTL
20-03-2017 | 16:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. RTL meldt zich als Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit
20-03-2017 | 15:12:00
De campagne bestaat uit radio, direct, print en pre-rolls geregisseerd door Max Porcelijn (CZAR). Daarin wordt duidelijk dat de Ford Transit volledig naar eigen voorkeur is in te richten.
Samenwerking Botentekoop.nl en botendeelplatform Barqo.nl
20-03-2017 | 11:19:00
Boten van vraag en aanbodsite Botentekoop.nl kunnen ook worden gehuurd via botendeelplatform Barqo.nl.
[Startups] Studytube haalt twee miljoen euro op bij Vortex Capital Partners en henQ
20-03-2017 | 10:12:00
De Nederlandse scale-up Studytube heeft 2 miljoen euro groeikapitaal opgehaald bij Vortex Capital Partners en zijn bestaande investeerder henQ
Online uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59 procent
20-03-2017 | 09:09:00
Nederlandse consumenten hebben voor 637 miljoen euro gekocht via buitenlandse webwinkels in 2016. Dit is een groei van 24 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
De smartphone domineert online nieuwsgebruik
19-03-2017 | 13:13:00
Drie Nederlandse nieuwssites bereiken meer dan vijf miljoen Nederlanders per maand in februari 2017: NU.nl, NOS.nl en AD.nl.
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
Ruim vier miljoen bezoekers op NU.nl tijdens Tweede Kamerverkiezingen
17-03-2017 | 07:12:00
In totaal werden de politieke berichten op 15 maart bijna 40 miljoen keer gelezen, een livestream met de uitslagen is ruim 800 duizend keer bekeken.
[Interview] Jorrit Kuipers: Femmefab denkt steeds vaker creatief mee met merk en bureau
16-03-2017 | 16:06:00
Jorrit Kuipers is oprichter en CCO van EEN MEDIA GROUP en Managing Partner van Femmefab. Maandelijks bereiken de bij Femmefab aangesloten publishers en influencers ruim 6 miljoen vrouwen. Wij spreken hem.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
De Adidas Superstar Original meest populaire sneaker bij Beslist.nl
16-03-2017 | 07:36:00
Schoenen en personal lifestyle producten hoorden in 2016 bij de grootste stijgers in online bestedingen
AkzoNobel kiest voor The online company
16-03-2017 | 06:38:08
AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat samenwerken met The online company. The online company gaat het digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen
Alexander Klöpping: Dat Blendle niet zou innoveren, is de wereld op z'n kop
15-03-2017 | 13:19:00
NRC trekt zich terug uit Blendle. Gebruikers van Blendle hebben per 1 april geen toegang meer tot NRC content.
Bert Habets: RTL blijft investeren in de groei van veelbelovende activiteiten, zoals Video On Demand, Multi Channel Network en RTL Z
15-03-2017 | 12:06:00
RTL Nederland heeft de omzet in 2016 per 1 procent zien groeien tot 495 miljoen euro. De bruto winst (EBITA) daalde met 15,8 procent tot 85 miljoen euro.
Clipit voorpelt: VVD de grootste, Wilders blijft achter
15-03-2017 | 06:52:00
Geert Wilders' PVV gaat met zestien zetels een tegenvallende uitslag tegemoet en de VVD wint, zegt bureau Clipit
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
SOS Kinderdorpen wil samen met TamTam opbrengst voor 2020 vertwaalfvoudigen
14-03-2017 | 09:24:00
A friend of mine neemt de digitale campagnes voor haar rekening en Expand Online de online marketing
Nieuw seizoen Game of Thrones op 17 juli bij Ziggo NL
10-03-2017 | 06:39:00
Vanaf 17 juli is in Nederland seizoen zeven te zien van Game of Thrones
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
Deloitte: fysieke winkels zijn nog steeds concurrerend
09-03-2017 | 09:14:00
Hoewel webshops de markt lijken over te nemen, worstelen fysieke winkels met de aanpak om online en fysieke winkels goed te combineren. Dat blijkt uit onderzoek van Deloitte Digital
Email Benchmark 2017: mobiel wint van desktop
09-03-2017 | 08:01:00
e-Village publiceert de veertiende editie van de Email Benchmark. De cijfers uit de email Benchmark zijn samengesteld uit meer dan 3,5 miljard e-mails en 17.000 e-mailcampagnes
Blendle ingehaald door journalistieke online werkelijkheid: NRC stapt eruit
07-03-2017 | 18:40:00
Per 1 april kunnen de gebruikers van Blendle geen NRC artikelen meer kopen en lezen
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
200 miljoen gebruikers voor PayPal
02-03-2017 | 11:39:38
Ruim 50 miljoen van de 200 miljoen gebruikers (consumenten, webwinkels en goede doelen) gebruiken ook PayPal One Touch
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company
02-03-2017 | 10:43:00
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven met een geïntegreerde benadering ondersteunt bij de nieuwste manier van commercie bedrijven
Ondernemers willen hardere aanpak cybercrime van nieuw kabinet
02-03-2017 | 10:13:00
Ondernemers vinden dat strengere veiligheidseisen aan hen mogen worden gesteld om cybercrime te voorkomen. Dat blijkt uit de online MKB Barometer Verkiezingen
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
[Interview] Jan Lagrouw, E Power Radio & Online: Act local was nog nooit zo dichtbij
28-02-2017 | 23:25:00
Regionale radio doet het goed. ORN en E Power Radiosales zagen in de periode November-December 2016 hun marktaandeel flink oplopen. Wij spreken met Jan Lagrouw, General Manager E Power Radiosales.
DDMA waarschuwt: neem maatregelen Europese privacywet
28-02-2017 | 13:58:00
Er liggen miljoenenboetes te wachten op organisaties die hun bedrijfsvoering niet op korte termijn aanpassen aan de Algemene Verordening Gegevensbescherming
OBI4wan neemt Buzzcapture over
28-02-2017 | 11:01:59
Klanten van beide partijen verkrijgen gecombineerde data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen
[Column] Jeroen Verkroost: Kamergotchi, whiskyveiling, influencers… Algoritme is king!
26-02-2017 | 13:52:00
Als IAB directeur spreek ik regelmatig consumenten die niet blij zijn met de manier waarop er met ze omgegaan wordt op het internet.
AD sluit reactiemogelijkheid onder artikelen
23-02-2017 | 16:19:00
Het AD heeft de reactiemogelijkheid onder artikelen tijdelijk gesloten. Er is op dit moment te weinig zinvolle interactie, stelt hoofdredacteur Hans Nijenhuis
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
Karin Schut directeur VINEX
20-02-2017 | 13:48:00
Als directeur VINEX zal Karin het team aansturen en de voortgang van het onderzoek bewaken
[Column] Erwin Fisser: Op weg naar een inlogloze wereld
20-02-2017 | 09:42:00
Een paar maanden geleden liep ik in de VS in een Microsoft-brandstore langs een scherm waarop mij werd gevraagd even stil te staan en dan zou het scherm mij vertellen hoe oud ik ben. Wetende hoe moeilijk dat is, vond ik dit wel een intrigerende oproep
[Startups] Jeroen Veldman over Bynco
17-02-2017 | 09:59:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in het Compagnietheater in Amsterdam. Vandaag spreken we Jeroen Veldman, general manager van van Bynco.

Nederlandse hotels en contentmarketing: we willen wel, maar ja tijd, kennis
16-02-2017 | 10:45:00
Nederlandse sterrenhotels maken nog weinig gebruik van contentmarketing. Gebrek aan tijd en kennis zijn veelal het grootste probleem. Dat zijn een paar conclusies uit een door online uitgeverij Ensanne.nl uitgevoerd onderzoek
Albert Heijn introduceert AH to go-app
15-02-2017 | 12:32:14
Per dag krijgen klanten meerdere deals die geactiveerd kunnen worden door de deal-kaart omlaag te slepen en de klantkaart te scannen bij het afrekenen
TamTam, Expand Online en a friend of mine aan de slag voor Gazelle
15-02-2017 | 11:58:13
Gazelle intensiveert de samenwerking met Dept. De fietsfabrikant werkt samen met 3 agencies van het bureaunetwerk aan haar gehele digitale kanaal
[Startups] Nanda Appelman en Leonie Ruhe over FoodX.nl
15-02-2017 | 11:31:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april. Vandaag spreken we Nanda Appelman en Leonie Ruhe, oprichters van Foodx.nl
[Interview] Head of Digital Ventures & Innovation Aksel van der Wal over Turner
15-02-2017 | 11:23:00
Internationaal mediabedrijf Turner (onder meer CNN en Cartoon Network) heeft met de nieuw opgezette divisie Digital Ventures & Innovation Group een eerste investering gedaan in Copa90, een digitaal videoplatform voor voetbalcontent. We spreken met Aksel van der Wal die de investeringstak van Turner leidt
Criteo: last-minuteaankopen Valentijnsdag steeds vaker online
14-02-2017 | 17:04:30
Pas op het allerlaatste moment een cadeautje kopen voor Valentijnsdag is van alle tijden. Wat wel verandert, is de manier waarop lastminute-shoppers te werk gaan
[Interview] Brand Leader Luuk Hoskam over Chocomel
14-02-2017 | 11:45:05
Onder de noemer Lekker Weertje brengt Chocomel tot eind februari het weerbericht op Facebook en Chocomel.nl, met daarbij het advies om de chocolademelk die dag warm of koud te drinken. We spreken met Brand Leader Luuk Hoskam over het weer, het gebruik van online media en de campagne
Stevige digitale stijging van NRC maakt daling papier ruimschoots goed
13-02-2017 | 17:33:00
Papier doet het vooral goed in het weekend.
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceren campagne KampioensKoorts
13-02-2017 | 07:53:00
Keuken Kampioen en FOX Sports lanceerden de campagne KampioensKoorts
Sandra Hofstede Managing Director MediaScience
10-02-2017 | 16:26:00
Sandra is een ervaren digitale ondernemer met 18 jaar digitale- en 10 jaar ondernemerservaring
[Startups] Crowded maakt bouwen eigen community platform eenvoudig
10-02-2017 | 15:46:00
Crowded bouwt een plug and play community platform dat simpeler werkt dan WordPress
Mediahuis boekt in 2016 11 procent hogere winst, NRC Media groeit mee
10-02-2017 | 09:28:00
Mediahuis presenteert voor 2016 goede cijfers op zowel de lezers- als de adverteerdersmarkt en ziet onder meer zijn digitale omzet gevoelig stijgen.
[Column] René Plug: De toekomst van video, werken naar programmatic tv
09-02-2017 | 13:26:00
Het zal niemand verrassen dat video het meeste potentieel heeft voor de groei van de programmatic reclameomzet dit jaar
Startup TakeDaily introduceert abonnement voor voedingssupplementen
09-02-2017 | 10:29:55
Na een succesvolle lancering in Denemarken, start TakeDaily in Nederland met op maat samengestelde pakketten voedingssupplementen
MediaMonks: Ivyrevel x Google introducing the future of fashion with Coded Couture
08-02-2017 | 22:22:00
The digital fashion house Ivyrevel, supported by the H&M group, is proud to announce that they are partnering with Google to bring couture into the digital age with the Data Dress
[Startups] Mariska van Bohemen over Dime
08-02-2017 | 09:54:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in Amsterdam. Vandaag spreken we Mariska van Bohemen, oprichter van Dime.
Unilever geeft zich, enigzins, bloot
07-02-2017 | 21:39:00
Unilever start een online initiatief om consumenten informatie te bieden over de werking van ingrediënten in producten voor huishoudelijke en persoonlijke verzorging
NPO 3, NPO 3FM en NPO FunX lanceren Partijwijzer voor jongeren
07-02-2017 | 21:01:00
De Partijwijzer is een online tool waarmee de 800.000 jongeren die dit jaar voor het eerst mogen stemmen ontdekken welke partijen passen bij hun standpunten
Reyez! verzorgt website JOZO
07-02-2017 | 20:15:04
Reyez! is verantwoordelijk voor de online strategie, concept, ontwerp en technische realisatie van de nieuwe website
Malik Azzouzi Head of Business Development VICE & VICELAND België
07-02-2017 | 15:42:01
Met de komst van Azzouzi zullen, naast VICELAND, ook andere media-activiteiten van VICE uitgerold worden in België
De 5 grootste wettelijke valkuilen voor webshops
07-02-2017 | 15:18:38
Uit een pan-Europees onderzoek blijkt twee derde van de webwinkels zich niet aan de regels houdt. Trusted Shops zette de grootste valkuilen op een rijtje
Alle Film1 kanalen nu bij Online.nl
06-02-2017 | 16:30:00
Online.nl is een merk van de M7 Group, de Europese aanbieder van televisie, internet en beldiensten voor B2C en B2B
Wubbe ontwikkelt valentijnscampagne Fleurop
06-02-2017 | 12:15:00
De campagne bestaat uit tv- en radiocommercials en een online activatie
[Column] Didier Kick: Lineair tv-kijken ook van de toekomst
06-02-2017 | 11:27:00
Sinds een halfjaar heb ik mijn televisie-abonnement opgezegd. Iets waarmee veel kijkers mij zijn voorgegaan. Ik hoef geen programma te missen, want ik kan alles online kijken, uiteindelijk via Chromecast nog steeds op mijn televisie-beeldscherm