Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1381381

WoodWing Software introduces Elvis DAM 6
20-07-2017 | 11:37:26
The latest version of Elvis DAM - WoodWing’s Digital Asset Management (DAM) solution – helps publishers, brands and advertising agencies to speed up their creation process and publish content faster
Blokker.nl breidt uit met witgoedassortiment AO.nl
20-07-2017 | 10:36:00
Nextail, de online organisatie van Blokker Holding, start een strategische samenwerking met de Nederlandse tak van online witgoedspecialist AO.nl
Jaarcijfers NRC: Omzet daalt 5,1 procent, winst groeit 6,6 procent, sterke groei digitale abonnementen
14-07-2017 | 07:45:00
De betaalde verkoop van NRC Handelsblad en nrc.next steeg, het aantal leesminuten op de site nrc.nl maakte een grote sprong voorwaarts en de zaterdagverkoop van de papieren krant deed het uitstekend.
Warner Bros. en Dumpert starten samenwerking
13-07-2017 | 09:17:00
Televisieproducent Warner Bros. en videoplatform Dumpert hebben een overeenkomst gesloten om gezamenlijk video-formats te ontwikkelen
Roos: eerste digitale assistent voor energieadvies in Nederland
13-07-2017 | 07:12:00
De chatbot van Roos maakt het gebruikers mogelijk om hun contracten te beheren, stroom en gas te vergelijken en direct af te sluiten vanuit de chatomgeving
Anoma van Eeden, Karim Nadi en Mark van Dijk naar Relay42
12-07-2017 | 12:50:00
Om verdere groei mogelijk te maken heeft Relay42 drie senior managers aangesteld: Mark van Dijk, Anoma van Eeden en Karim Nadi
Sanoma versterkt advertentienetwerk met titels Spil Games en IEX
12-07-2017 | 07:10:00
Sanoma breidt haar advertentienetwerk uit met de titels van Spil Games en IEX Media. Deze uitgevers gaan gebruik maken van de sales oplossingen die Sanoma biedt
Vijf nominaties voor Adwise bij de Google Premier Partner Awards 2017


12-07-2017 | 06:30:00
De premier badge is de hoogste categorie om als partner van Google te ontvangen. Uitreiking is in het Ierse Dublin in september
Tijdschrift VROUW reikt VROUW-awards uit
11-07-2017 | 12:42:00
Voor het eerst kunnen ook merken dit jaar hun product(en) bij VROUW aanmelden om kans te maken genomineerd te worden voor een van de awards
OMX onthult programmatic audio buying in Nederland
11-07-2017 | 11:49:55
OMX, het digitale onderdeel van OMS, lanceert programmatic audio buying. Digitale audiocampagnes kunnen nu worden aangescherpt op basis van regio, tijd en luisterdevice
NU.nl start met het platform NUwonen.nl
11-07-2017 | 11:16:00
NU.nl lanceert NUwonen.nl. Het nieuwe platform informeert over het laatste woonnieuws en geeft tips en praktische informatie die complexe thema's rondom wonen uitlegt. ING en Samsung partneren in het project
Oprichting Europese technische commissie voor cyber security en gegevensbescherming
11-07-2017 | 10:41:00
Er komt een Europese technische commissie (TC) voor cyber security en gegevensbescherming. De nieuwe TC gaat specifieke normen voor de Europese situatie ontwikkelen
Nextail en Publitas komen met real time reclamefolder
11-07-2017 | 09:55:27
Nextail, de online organisatie van Blokker Holding brengt in samenwerking met Publitas een technologie op de markt waarmee de eerste, volledige real time reclamefolder een feit is
Primeur voor Recruitz.io: inzet Google Display Ads bij recruitment
11-07-2017 | 08:18:00
Recruitz.io gebruikt geautomatiseerde voor het eerst Google Display banners voor wervingscampagnes. Hiermee is het bedrijf de eerste onderneming die Google Display geautomatiseerd inzet voor het vinden en aantrekken van talent
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
Media Groep Limburg lanceert VIA Limburg: Limburg’s nieuwe weekkrant
03-07-2017 | 13:02:00
Media Groep Limburg komt met een volledig nieuwe weekkrant: VIA Limburg. VIA Limburg is de opvolger van de 1Lokaal weekkrant en wordt in 39 lokale edities gratis bezorgd bij 526.000 huishoudens in heel Limburg
Nieuw: Virtueel advocatenkantoor HelloLaw
03-07-2017 | 12:21:00
Nederland is een nieuwe legaltech-startup rijker. HelloLaw lanceert een virtueel advocatenkantoor waar consumenten en het MKB simpel en efficiënt juridisch advies van de hoogste kwaliteit kunnen krijgen voor een vast, laag bedrag per jaar
Nieuwe campagne De Amersfoortse: Verzekeren als een baas
03-07-2017 | 12:05:59
De Amersfoortse start met een campagne die zich gekscherend richt op de bazen van Nederland én op hun werknemers
Kia brengt ode aan vrouwenvoetbal met documentaire
03-07-2017 | 10:56:00
Nooit eerder waren er zoveel vrouwe lid van de KNVB. Automerk Kia brengt een ode aan het Nederlandse vrouwenvoetbal in een speciale mini-documentaire, gepresenteerd door Johnny de Mol. In de docu staat de evolutie van het vrouwenvoetbal in Nederland centraal
MediaScience werkt voor Zonnatura
29-06-2017 | 12:09:00
Zonnatura heeft MediaScience ingeschakeld om aan de juiste doelgroep te vertellen dat Zonnatura op aarde is om op een gemakkelijkere manier gezonder en lekkerder te eten.
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
SEAT opent interactieve on demand-showroom SEAT Live Studio
20-06-2017 | 11:43:00
Er worden nieuwe modellen gepresenteerd en het is mogelijk om in de uitzending vragen te stellen aan de presentator
Beslist.nl: richt je op niche
15-06-2017 | 16:09:00
Beslist.nl bracht in kaart wat ervoor zorgt dat de groten groter worden, maar ook welke kansen dit creëert voor andere retailers
Nederlandse e-sportsindustrie groeit hard
14-06-2017 | 13:28:00
De populariteit van e-sports in heel Europa wordt gestimuleerd door de gemakkelijke toegang tot internet en vooral tot social media
TV 538 door kijkcijfergrens van 1 miljoen heen
13-06-2017 | 10:51:00
In mei schakelden meer dan 1.149.000 unieke kijkers in op TV 538. Dit blijkt uit de kijkcijfers van SKO Light
Christian van Thillo: Multi Platform Broadcasting gaat echte convergentie brengen tussen uitgevers en televisie-exploitanten
09-06-2017 | 10:56:00
De Persgroep organiseert de Advertiser's Summit, het tweedaagse congres voor adverteerders en mediabureaus ergens in europa op max anerhalf uur vliegen van Amsterdam. Dit jaar in Boedapest.
Het FD benoemt Sanne Walvisch tot adjunct-hoofdredacteur digitaal
07-06-2017 | 10:40:00
Per 1 juli treedt Sanne Walvisch in dienst als adjunct-hoofdredacteur digitaal van Het Financieele Dagblad. De hoofdredactie bestaat dan uit Jan Bonjer, Prisco Battes en Sanne Walvisch
Netto mediabestedingen stijgen met 1,4 procent tot 4,7 miljard euro - online en outdoor winnen big time, televisie een beetje, radio stabiel
02-06-2017 | 17:36:00
Internet zag de bestedingen weer dubbelcijferig toenemen, out of home was de grootste stijger onder de offline media en televisie boekte net als vorig jaar een nipte plus.
[Interview] Ben van der Burg over Triple, Alkmaar, John de Mol, virtual reality, apps en alle andere dingen die media interessant maken
30-05-2017 | 08:38:00
Ben van der Burg is Chief Commercial Officer bij Triple, het meest innovatieve bedrijf van Nederland
Wayne Parker Kent neemt One More Thing over
23-05-2017 | 14:45:00
Met de overname door Wayne Parker Kent is het Apple-, tech- en innovatieplatform One More Thing het zesde nieuwe merk van 2017. In totaal bestaat het portfolio van het Amsterdamse mediabedrijf nu uit zestien merken
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
Online tuinbranche groeit en bloeit
18-05-2017 | 19:01:08
Home & Garden was het afgelopen jaar één van snelst groeiende branches online. Voor tuinartikelen is nu het drukste seizoen aangebroken
Steeds meer kleding vanaf mobiele apparaten gekocht
18-05-2017 | 18:37:00
Online kledingshoppers kopen steeds vaker kleding vanaf een mobiel apparaat. Dit blijkt uit analyse van online modeplatform Winkelstraat.nl
Ceci n’est pas un bureau ontwikkelt campagne De NRC Code
18-05-2017 | 08:45:00
NRC start een campagne waarin de kwaliteitsjournalistiek van NRC centraal staat
Marqeting volledig gericht op lokale online advertising
17-05-2017 | 09:20:00
Digital marketingbureau Marqeting lanceert vandaag zijn nieuwe website. De vernieuwde website vloeit voort uit de nieuwe koers die het bureau uitzet, gericht op lokale online advertising
Rijk Hofman en Yade Lauren vaste gezichten MTV naast Kay Nambiar
16-05-2017 | 13:44:00
Het drietal zal onder de naam MTV NOW content gaan maken voor de online MTV-platformen in Nederland en België, maar ook verslaan voor televisie
Wayne Parker Kent en MINI lanceren platform voor outdoor liefhebbers
12-05-2017 | 10:43:00
Het mediabedrijf Wayne Parker Kent lanceert in samenwerking met MINI het online platform outdoor.manners.nl voor outdoor liefhebbers
AXVECO lanceert online blockchain helpdesk
08-05-2017 | 17:22:00
Blockchain is de datastructuur van onder andere het Bitcoin en Ethereum netwerk
Styletoday van Sanoma bestaat 10 jaar
03-05-2017 | 10:30:00
Eén van de eerste Nederlandse fashion- en beautywebsites voor vrouwen bestaat 10 jaar. Dit wordt gevierd met een nieuwe huisstijl, een nieuw logo, fashion events en partnerships
AD en Eurosport verslaan samen Giro d’Italia
01-05-2017 | 10:51:21
Tijdens de komende Giro d’Italia vormen het AD en Eurosport samen een tandem. Beide partijen gaan een grootschalige contentsamenwerking aan
[Interview] Willem van Lynden over het recht vergeten te worden
26-04-2017 | 12:55:51
Het vergeetrecht. Mensen hebben sinds drie jaar het recht om vergeten te worden door onder andere zoekmachines. Ter gelegenheid hiervan lanceerde Willem van Lynden een telefonische helpdesk, want er is nog steeds veel onduidelijk. We spreken hem
RTL Ventures investeert 3 miljoen in woonwinkel Flinders
25-04-2017 | 12:19:39
De investeringstak van RTL investeert 3 miljoen euro in ruil voor een minderheidsbelang. De komende periode zet het bedrijf in op de optimalisatie van marketing, personalisatie van zijn aanbod en logistiek
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
StreamOne en Unified Streaming introduceren Server-Side Ad Insertion voor FashionWeek
21-04-2017 | 11:20:00
StreamOne levert in samenwerking met Improve Digital, Unified Streaming en Amsterdam FashionWeek als eerste een implementatie van Server-Side Ad Insertion (SSAI)
De Telegraaf introduceert online platform Telegraaf VNDG
18-04-2017 | 17:01:23
Op 1 mei gaat Telegraaf VNDG live en het platform wordt vanaf dat moment gaandeweg gevuld met video’s en programma’s
NU.nl met 49,3 procent bereik grootste nieuwsplatform
13-04-2017 | 10:40:00
NOBO is het internetonderzoek dat betrouwbaar het bereik over verschillende devices rapporteert en bezoekvolumes weergeeft
Metro lanceert nieuwe app
11-04-2017 | 10:57:00
Metro lanceert vandaag een testversie van de nieuwe Metro-app
[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 | 21:24:00
Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.
ADR Nieuwsmedia en 24Kitchen gaan online samenwerking aan
10-04-2017 | 14:36:00
24Kitchen en ADR Nieuwsmedia (AD en de regiotitels) creëren samen het grootste culinaire platform van Nederland
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
[Interview] Rein Vogel over de lancering van Digital Brixx
07-04-2017 | 13:34:00
Abovo Media lanceert Digital Brixx, hét bureau voor digital advertising. Wij spreken Rein Vogel, directeur Digital & Trading bij Abovo Media en vanuit deze functie ook verantwoordelijk voor Digital Brixx
Mede-oprichter Marten Blankesteijn vertrekt bij Blendle
07-04-2017 | 09:11:00
Marten Blankesteijn vertrekt bij Blendle: "Na 6,5 jaar eindbaasje spelen bij Blendle vind ik het tijd voor wat nieuws."
[Column] Paola Cassone: De digitale revolutie is van ons allemaal
06-04-2017 | 09:28:56
Laten we meteen met de deur in huis vallen: het klopt helemaal dat millennials internetverslaafd zijn, op Facebook zitten zodra ze wakker worden en geen dag zonder hun mobiel kunnen leven. Dat ze steeds meer YouTube en Netflix kijken dan televisie en dat ze kranten niet onmisbaar vinden
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
Hammerfest creëert campagne #GEENZIN
05-04-2017 | 13:09:00
Seksueel geweld tegen jongens (13-18 jaar) is het thema van de Amsterdamse bewustzijnscampagne #GEENZIN
The Oddshop lanceert campagne BrightPensioen
05-04-2017 | 12:34:00
Onder de titel De toekomst is Bright, presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten
RTL introduceert de bumper ad bij RTL XL
05-04-2017 | 10:40:00
RTL breidt de video-advertentiemogelijkheden uit met de bumper ad. Deze pre-rolls van maximaal zes seconden worden ingezet in de digitale en on-demand omgeving van RTL XL
LINDA.tv en Talpa Fictie presenteren De Vlucht
04-04-2017 | 17:05:00
De Vlucht is een nieuwe mini-crimi (elke aflevering duurt 8 minuten), die vanaf woensdag 19 april te zien is op LINDA.tv
GANDA verzorgt introductiecampagne easyEnergy
04-04-2017 | 15:30:54
EasyEnergy komt op de markt onder de vlag van de easy family of brands, bekend van onder andere easyJet
Crowdmedia aan de slag voor Syntus
04-04-2017 | 14:26:58
De elektrische Syntus-trein die in december gaat rijden, heeft nog bestuurders nodig. Met de slogan Laat je verleiden, gaat Crowdmedia aan de slag voor de vervoersmaatschappij
[Cross Media Man 2017] Willem-Albert Bol over de Persgroep
31-03-2017 | 14:17:00
Willem-Albert Bol, Creative Director bij de Persgroep Nederland, is genomineerd voor Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
[Startups] Nimbles introduceert private tutoring voor gezinnen in Utrecht
31-03-2017 | 10:04:00
Online bijlesplatform Nimbles biedt nu online gescreende en beoordeelde private tutors aan in de regio Utrecht
Oproep aan nieuw kabinet: Investeer in positie digitale creatieve industrie
31-03-2017 | 09:23:00
Bedrijven en organisaties die actief zijn in de digitale creatieve industrie doen in een open brief gericht een oproep om de digitalisering van Nederland te stimuleren
[Startups] Barbara van Erp over Snippet Media
30-03-2017 | 12:41:00
Nederlands MediaNetwerk maakt een interviewserie met startups in het kader van onze Startup Competitie. De beste startups krijgen een uitnodiging om te komen spreken op het Cross Media Congres 2017 op 19 april in Amsterdam. We spreken Barbara van Erp, oprichter en managing partner van Snippet Media.
Uitreiking TV Beelden: The Amsterdam Project wint in categorie Beste Nieuwe Format
29-03-2017 | 13:18:06
Bij de jaarlijkse uitreiking van de tv-vakprijzen zijn achttien TV Beelden uitgereikt. Elf prijzen waren al in de weken voor de showavond bekendgemaakt, waaronder de oeuvreprijs voor het tv-werk van Linda de Mol
SoundCloud introduceert reclameopties
28-03-2017 | 16:03:48
De lancering valt tegelijk met de introductie van nieuwe abonnementen: SoundCloud Go en SoundCloud Go+
Günther Vogelpoel CEO Creative Group
28-03-2017 | 12:36:07
Vogelpoel wordt daarnaast aandeelhouder van het e-commercebedrijf, waar onder andere de labels Beltegoed.nl, Cadeaukaart.nl en Recharge.com onderdeel van zijn
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 | 11:45:00
Het muziekformat Continuum is de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
Mango brengt brengt met Shazam en Mood Media digitale beleving naar zijn winkels
22-03-2017 | 08:54:00
Mango brengt brengt met Shazam en Mood Media digitale beleving naar zijn winkels. Klanten van het modemerk kunnen uit de Mango-playlist nummers kiezen die zij graag willen horen tijdens het winkelen
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
Chantal Janzen naakt in eerste editie eigen glossy &C
21-03-2017 | 19:44:00
Niemand die het gelooft maar het zorgt natuurlijk altijd voor buzz. Chantal Janzen naakt. Klinkt goed. En als Chantal het zelf zegt dan klinkt het nog beter.
[Cross Media Merk 2017] Rutger Anema over Allerhande
21-03-2017 | 14:16:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Rutger Anema, Head of Allerhande
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Mirabeau and Transavia launch chatbot
21-03-2017 | 09:08:19
Digital agency Mirabeau and low cost airline Transavia together created a chatbot on Facebook Messenger that smoothly guides customers through their ticket selection and purchasing process 
Ziggo stapt in eSports: eerste officiële Formule 1-eBattle van Nederland
21-03-2017 | 07:46:00
De tijdelijke racewinkel van AKO is het podium voor de eerste officiële Formule 1 eBattle van Nederland. De winkel, de Pitstop Race Experience, opent haar deuren op station Utrecht Centraal
Bitcoin steeds populairder: waarde Bitcoin concurreert met goudprijs
21-03-2017 | 07:23:00
De bekendheid en waarde van cryptocurrencies nemen toe. Onlangs is de koers van de Bitcoin, verreweg de meest bekende cryptocurrency, zelfs boven de goudprijs gestegen
[Interview] Slaven Mandic, CEO Wayne Parker Kent: Zonder techniek is creativiteit alleen maar iets leuks
20-03-2017 | 20:43:00
Wayne Parker Kent is een creative technology company dat op jaarbasis 60 tot 70 procent van de Nederlanders mag verwelkomen op minimaal één van de platformen die door deze online uitgever worden geëxploiteerd.
[Cross Media Exploitant 2017] Ton Rozestraten over RTL
20-03-2017 | 16:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. RTL meldt zich als Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL
Ogilvy Amsterdam maakt campagne voor Ford Transit
20-03-2017 | 15:12:00
De campagne bestaat uit radio, direct, print en pre-rolls geregisseerd door Max Porcelijn (CZAR). Daarin wordt duidelijk dat de Ford Transit volledig naar eigen voorkeur is in te richten.
Samenwerking Botentekoop.nl en botendeelplatform Barqo.nl
20-03-2017 | 11:19:00
Boten van vraag en aanbodsite Botentekoop.nl kunnen ook worden gehuurd via botendeelplatform Barqo.nl.
[Startups] Studytube haalt twee miljoen euro op bij Vortex Capital Partners en henQ
20-03-2017 | 10:12:00
De Nederlandse scale-up Studytube heeft 2 miljoen euro groeikapitaal opgehaald bij Vortex Capital Partners en zijn bestaande investeerder henQ
Online uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59 procent
20-03-2017 | 09:09:00
Nederlandse consumenten hebben voor 637 miljoen euro gekocht via buitenlandse webwinkels in 2016. Dit is een groei van 24 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
De smartphone domineert online nieuwsgebruik
19-03-2017 | 13:13:00
Drie Nederlandse nieuwssites bereiken meer dan vijf miljoen Nederlanders per maand in februari 2017: NU.nl, NOS.nl en AD.nl.
[Interview] Madelon Fortuin: Bij NRC is het mobile first; al het andere volgt daaruit
17-03-2017 | 11:15:00
De dynamiek in de wereld van nieuwsmedia is enorm - en niet alleen bij TMG. NRC transformeert razendsnel richting digital en steeds vaker is het zelfs digital only.
Ruim vier miljoen bezoekers op NU.nl tijdens Tweede Kamerverkiezingen
17-03-2017 | 07:12:00
In totaal werden de politieke berichten op 15 maart bijna 40 miljoen keer gelezen, een livestream met de uitslagen is ruim 800 duizend keer bekeken.
[Interview] Jorrit Kuipers: Femmefab denkt steeds vaker creatief mee met merk en bureau
16-03-2017 | 16:06:00
Jorrit Kuipers is oprichter en CCO van EEN MEDIA GROUP en Managing Partner van Femmefab. Maandelijks bereiken de bij Femmefab aangesloten publishers en influencers ruim 6 miljoen vrouwen. Wij spreken hem.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
De Adidas Superstar Original meest populaire sneaker bij Beslist.nl
16-03-2017 | 07:36:00
Schoenen en personal lifestyle producten hoorden in 2016 bij de grootste stijgers in online bestedingen
AkzoNobel kiest voor The online company
16-03-2017 | 06:38:08
AkzoNobel Decorative Coatings, moederbedrijf van Flexa en Sikkens gaat samenwerken met The online company. The online company gaat het digital team van AkzoNobel zowel strategisch als operationeel ondersteunen
Alexander Klöpping: Dat Blendle niet zou innoveren, is de wereld op z'n kop
15-03-2017 | 13:19:00
NRC trekt zich terug uit Blendle. Gebruikers van Blendle hebben per 1 april geen toegang meer tot NRC content.
Bert Habets: RTL blijft investeren in de groei van veelbelovende activiteiten, zoals Video On Demand, Multi Channel Network en RTL Z
15-03-2017 | 12:06:00
RTL Nederland heeft de omzet in 2016 per 1 procent zien groeien tot 495 miljoen euro. De bruto winst (EBITA) daalde met 15,8 procent tot 85 miljoen euro.
Clipit voorpelt: VVD de grootste, Wilders blijft achter
15-03-2017 | 06:52:00
Geert Wilders' PVV gaat met zestien zetels een tegenvallende uitslag tegemoet en de VVD wint, zegt bureau Clipit
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.