Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1139577

[Startups] Heyoe gaat concurrentie aan met Facebook
16-05-2017 | 14:52:00
Waar smartphonegebruikers meerdere apps gebruiken als Facebook, Instagram, Messenger en Whatsapp heeft Heyoe al deze functies geïntegreerd in één app
[Interview] Symen Jansma over de meest geinstagramde plekken ter wereld
16-05-2017 | 13:34:00
Online reisaanbieder TravelBird lanceerde onlangs een trendstudie naar de toeristische attracties die het meest terugkomen op Instagram. We spreken met oprichter Symen Jansma over de lijst, pretparken en reisapps
[Onderzoek] UM: Merken moeten inspelen op het moment van Nu
12-05-2017 | 13:16:00
In het tijdperk waarin consumenten een on-demand mindset hebben, moeten merken zich hieraan aanpassen om relevantie te bieden in het hier en nu
Magazine merken populairst op Facebook
11-05-2017 | 18:50:00
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken op social media met 4% gestegen ten opzichte van het vierde kwartaal 2016
[Interview] Marcel Molenaar over het succes van LinkedIn
11-05-2017 | 14:24:04
LinkedIn heeft onlangs de grens van 500 miljoen leden wereldwijd doorbroken. We spreken met Country Manager LinkedIn Benelux Marcel Molenaar over de laatste ontwikkelingen, LinkedIn’s potentie en het in kaart brengen van de wereldeconomie
Efteling meest geinstagramde toeristische attractie
11-05-2017 | 11:54:00
Online reisaanbieder TravelBird heeft de lijst Meest geinstagramde toeristische attracties gelanceerd. Deze studie rangschikt op basis van het aantal tags op Instagram 470 attracties
SuperHeroes Amsterdam lanceert From Dude To Diva voor Remington
09-05-2017 | 13:59:00
SuperHeroes Amsterdam zette de nieuwe stijltang Remington Air Plates in de bos krullen van een model en creëerde vier popdivalooks
Niet Mattie en Wietze, maar Domien meest besproken radio-dj
09-05-2017 | 12:05:00
Domien Verschuuren is de meest besproken dj van Nederland. Dj’s van de publieke omroep domineren het positieve sentiment
90/24 Sports opent kantoor in Brussel
09-05-2017 | 11:48:00
90/24 Sports helpt profvoetballers met het bouwen en exploiteren van hun merk, hoofdzakelijk via social media
Essent en SuperHeroes lanceren campagne over zonnepanelen
05-05-2017 | 09:19:00
Essent lanceert een campagne die inspeelt op barrières rond de aanschaf van zonnepanelen
Unox bereikt miljoenen views met Snapchat op Koningsdag
04-05-2017 | 08:52:00
Als eerste Nederlandse merk introduceerde Unox een camera take-over. De ideeën voor de lens en filter zijn ontwikkeld door creative content agency RIDE
500 miljoen leden voor LinkedIn
25-04-2017 | 10:17:11
Per seconde melden zich ergens ter wereld twee nieuwe professionals aan. Nederland passeerde recent de grens van 7 miljoen leden
Onderzoek Girlscene: één op de vijf tienermeiden deelt naaktfoto's van zichzelf
24-04-2017 | 15:04:00
Een kwart van de tienermeiden heeft weleens een naaktfoto van zichzelf gemaakt en die pikante foto’s houden ze lang niet altijd voor zichzelf
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
[Interview] Marc Stubbé over wat uitgevers kunnen doen tegen dominantie Google en Facebook op online advertentiemarkt
10-04-2017 | 21:24:00
Marc Stubbé werkt al vele jaren in media en deed een schat aan kennis, ervaring en netwerk op aan zowel adverteeders-, mediabureau- als exploitantzijde.
[Column] Stefan Bothoff: Relevantie is het nieuwe bereik
10-04-2017 | 11:21:00
Waarom krijg ik dan steeds een hele televisiecommercial over shampoo met rijstcrème als pre-roll op YouTube? Ik zou er bijna een ad blocker door installeren
[Interview] Karlijn Vogel-Meijer over emoji's als de nieuwe wegwijzer van KLM
05-04-2017 | 12:38:29
Wat betreft social loopt KLM al jaren voorop. Karlijn Vogel-Meijer is Director Social en inmiddels meer dan vier jaar verantwoordelijk voor de ontwikkelingen binnen deze afdeling. Onlangs lanceerde ze een aanvulling op KLM-Messenger: emoji’s als wegwijzer. We spreken haar over deze nieuwe functie
[Column] Roupert Muller: Valse verontwaardiging; programmatic advertising is niet waterdicht
27-03-2017 | 10:39:47
Afgelopen week viel in communicatie- en medialand de negatieve publiciteit op rondom YouTube. Adverteerders waren op z’n zachts gezegd niet blij dat hun advertenties naast “hateful, offensive and derogatory content” werden getoond op YouTube. Inderdaad erg vervelend, maar niet echt iets wereldschokkends
Continuum bereikt binnen 4 maanden 100.000 abonnees op Youtube
24-03-2017 | 11:45:00
Het muziekformat Continuum is de enige boyband die elkaar nog nooit in levende lijve hebben ontmoet
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
[Column] Deike Schulz: Cosiness ad absurdum - scripting your own media(life)
20-03-2017 | 09:21:53
Elk hoekje in huis wordt in scene gezet, meestal met een voorafgaand gepland socialmediaverhaal in het achterhoofd. Je wilt immers elk mooi moment vastleggen, delen en als een verhaal aan elkaar rijgen
Bedrock Magazine lanceert videoserie Random Acts of Kindness
20-03-2017 | 08:19:00
Bedrock Magazine lanceert de videoserie Random Acts of Kindness ter ere van de International Day of Happiness. Wat gebeurt er als we onbaatzuchtig aardig zijn voor anderen?
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Social media Maaslander naar Goud Uberconnected
14-03-2017 | 06:57:00
Goud Uberconnected wordt verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe social mediastrategie van Maaslander
The Gardeners werkt voor nieuw zuivelmerk Holland Jersey
07-03-2017 | 09:27:00
Er is een nieuw zuivelmerk in Nederland: Holland Jersey. De zuivelfabrikant heeft The Gardeners gekozen als hun bureau voor overall campagne, activaties, pr en social
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company
02-03-2017 | 10:43:00
Carola van der Linden en Wessel Berkman lanceren The Social Selling Company, een organisatie die bedrijven met een geïntegreerde benadering ondersteunt bij de nieuwste manier van commercie bedrijven
[Column] Rogier van Kralingen en Matthijs Pontier: The Media are Rigged
28-02-2017 | 12:55:00
Voor iedereen die nu zijn vrienden aan het verliezen is door politieke discussies hebben we een hart onder de riem: blame the media. En nee, niet zoals het Witte Huis doet natuurlijk. Maar veel dichter bij huis. Jouw eigen social media is rigged.
[Column] Roupert Muller: Bye bye LinkedIn?
28-02-2017 | 12:50:00
Ik zei gekscherend: “Over 10 jaar bestaat LinkedIn waarschijnlijk niet meer.” Waarop hij reageerde: “Misschien al over 5 jaar niet.” Een paar weken later zou blijken dat er wellicht een kern van waarheid in onze opmerkingen schuilt
OBI4wan neemt Buzzcapture over
28-02-2017 | 11:01:59
Klanten van beide partijen verkrijgen gecombineerde data-inzichten uit meer dan 20 miljoen online en social databronnen, evenals verschillende offline bronnen
[Column] Jeroen Verkroost: Kamergotchi, whiskyveiling, influencers… Algoritme is king!
26-02-2017 | 13:52:00
Als IAB directeur spreek ik regelmatig consumenten die niet blij zijn met de manier waarop er met ze omgegaan wordt op het internet.
[Column] Marc Teuwsen: Filmjunkies als laaghangend fruit
23-02-2017 | 09:15:00
Waar zijn de socialmediamanagers? De influencermarketingspecialisten? Waar is die revolte op functie- en personeelsgebied? Ik zie het nog niet
Forse stijging magazinemerken op YouTube en Instagram
22-02-2017 | 11:48:00
De meest populaire magazinemerken op social media blijven Voetbal International, LINDA. en ELLE
Goud Uberconnected internationaal aan de slag voor Danerolles
22-02-2017 | 09:39:38
Danerolles en Goud Uberconnected gaan samenwerken op het gebied van social media-conversatie
Harley-Davidson Benelux kiest voor RIDE
21-02-2017 | 14:31:00
Harley-Davidson Benelux heeft het bureau RIDE gekozen om hen te helpen met de social campagnes in 2017
Groot deel ondernemers gebruikt geen socialmediabuttons
21-02-2017 | 11:22:00
Telefoonboek.nl onderzocht de websites in haar database en bekeek welke socialmediabuttons er gesignaleerd worden
MeMo² duikt in Snapchatgebruik
21-02-2017 | 10:45:01
Snapchat is het snelst groeiende sociale netwerk ter wereld en wil in 2017 naar de beurs. Adverteerders en mediabureaus op de Nederlandse markt tonen steeds meer interesse
Boomerang Create ontwikkelt socialmediacampagne voor ING
20-02-2017 | 16:53:00
ING heeft samen met Boomerang Create een campagne ontwikkeld die uitgerold wordt via social media en de ING Community
[Column] Sara Madou: Kleur kiezen in verkiezingstijd
20-02-2017 | 09:17:13
Wat je vanuit de (socialmedia)kanalen van je bedrijf of organisatie naar buiten brengt, kun je het beste beperkt houden als er geen coherente politieke groep aan je klanten/kopers/leden te hangen is
Social media steeds belangrijker voor tijdschriften
17-02-2017 | 10:43:00
Steeds meer tijdschriften zijn te vinden op social media. Vooral het aantal volgers op Youtube (+30 procent) en Instagram (+11 procent) neemt fors toe
Onderzoek: Zakelijk gebruik internet stijgt mondjesmaat
17-02-2017 | 09:39:00
Europese bedrijven maken nog relatief weinig gebruik van social media als Facebook, Twitter of Instagram
TamTam, Expand Online en a friend of mine aan de slag voor Gazelle
15-02-2017 | 11:58:13
Gazelle intensiveert de samenwerking met Dept. De fietsfabrikant werkt samen met 3 agencies van het bureaunetwerk aan haar gehele digitale kanaal
Bavaria kiest voor MEC Wavemaker als global partner voor social media en digitale activaties
13-02-2017 | 16:49:00
MEC Wavemaker is blij om bekend te kunnen maken dat Bavaria voor hen heeft gekozen als Global partner op het gebied van Social Media en digitale activatie voor hun portfolio van merken.
[Startups] Crowded maakt bouwen eigen community platform eenvoudig
10-02-2017 | 15:46:00
Crowded bouwt een plug and play community platform dat simpeler werkt dan WordPress
Boyband Continuum laat fans liefde verklaren in online video
10-02-2017 | 14:30:00
De boyband Continuum voegt liefdesboodschappen van fans toe aan hun videoclip op Valentijnsdag
Studenten helpen Haagse retailondernemers met social media
09-02-2017 | 10:11:00
Smart Shopping Den Haag en Haagse Hogeschool lanceren project ‘Haal meer uit uw social media’
LegalMatters.com: Communiceren via WhatsApp kan grote gevolgen hebben
07-02-2017 | 16:36:00
Door rechters in Nederland wordt er steeds vaker bewijskracht toegekend aan WhatsApp-berichten
Snapchat meest gebruikt voor sexting
06-02-2017 | 09:11:35
76,1 procent van de naaktfoto’s of foto’s in ondergoed wordt verstuurd via Snapchat. Ook WhatsApp (47,8%) en Facebook (9%) zijn populair
Media Injection ontvangt Facebook badge voor Community Management
03-02-2017 | 11:51:45
Het complete social media management platform van Media Injection heeft nu een officieel erkende Facebook Marketing Partner badge voor de specialiteit Community Management.
TBWA\NEBOKO maakt commercial Heineken
02-02-2017 | 16:01:57
De commercial The Invention is via de socialmediakanalen van Heineken te zien en op de Nederlandse televisie
DigitasLBi ontwikkelt 360-gradenfilm voor FashionWeek Amsterdam en Samsung
02-02-2017 | 15:43:32
DigitasLBi filmde op de invite-only openingsavond van FashionWeek Amsterdam de drie besloten modeshows in 360 graden
Alcatel kiest Deepr voor PR en social media
31-01-2017 | 13:53:03
Alcatel, onderdeel van TCL Communication, heeft Deepr, het zusje van PR-bedrijf Whizpr, geselecteerd voor advies op het gebied van PR en social media
Chocomelcampagne door a friend of mine
31-01-2017 | 13:20:00
Onder de noemer Lekker Weertje wordt elke dag een live weerbericht gepresenteerd op Facebook en Chocomel.nl
[Interview] Dj Dannic over zijn kledinglijn bij Van Gils
31-01-2017 | 11:41:30
Met een nieuwe, eigen sportswearlijn bij Van Gils zet Daan Romers, alias dj Dannic, een nieuwe stap in zijn muzikale carrière. Wij spreken hem over wat kleding nu precies met zijn muziek te maken heeft
[Column] Marc Stubbé: Hoe Nederlandse uitgevers een slimme David-aanpak kunnen volgen ten opzichte van de Goliaths Google en Facebook
30-01-2017 | 22:19:00
Er ontstaat een duopolie van Google en Facebook en dat vraagt om een reactie. Wat die reactie zal moeten zijn, daar wordt verschillend over gedacht...
Marc O’Polo breidt samenwerking met metapeople uit
30-01-2017 | 10:02:00
Online performancebureau metapeople, onderdeel van NetBooster Group, gaat de online marketing activiteiten van premium fashion brand Marc O’Polo in zeven Europese landen verzorgen
RTL en Lenovo brengen Nederlandse YouTube-sterren samen in Project C
28-01-2017 | 12:15:00
Als ode aan deze YouTube-community lanceert RTL’s YouTube-kanaal Concentrate vandaag Project C, waarin een groot aantal social influencers samenkomen
Buurtapp Wazzurb gelanceerd
26-01-2017 | 10:17:00
Wazzurb is een hyperlokaal sociaal platform dat mensen in staat stelt om te verbinden met andere mensen in hun buurt
Welkomstfilm Trump van Arjen Lubach 50 miljoen keer bekeken
25-01-2017 | 11:24:00
Er waren mensen die zich afvroegen of Arjen Lubach niet wat hoog staat in DeMedi100 - hij kwam dit jaar vanuit het niets binnen als hoogste binnenkomer aller tijden op nummer 4.
Oreo introduceert 30 Day Wonder Challenge
23-01-2017 | 16:44:00
De campagne zal - in samenwerking met PR bureau Weber Shandwick - in Nederland en België lopen
IDTV start samenwerking met Hot Pepper
23-01-2017 | 11:42:00
IDTV en Hot Pepper gaan gezamenlijk YouTube formats ontwikkelen en produceren. In februari 2017 zal naar verwachting het eerste YouTube kanaal gelanceerd worden
Screenforce: Trends in digitale media
20-01-2017 | 11:30:02
De redenen waarom consumenten videodiensten zoals NPO Uitzending Gemist, RTL XL, KIJK en YouTube gebruiken variëren per dienst
[Column] Remco Vroom: Facebook introduceert advertising model voor video
19-01-2017 | 18:46:00
Al jaren zegt Mark Zuckerberg dat Facebook een tech bedrijf is en geen media bedrijf maar daar lijkt nu verandering in te komen.
[Column] Bob Goulooze: Moderne seks is niet ultiem intiem
19-01-2017 | 10:18:40
Onlangs sprak ik met een jongeman. Na enige tijd kwam het gesprek op zijn vriendin. Hij vertelde mij een verhaal waarvan ik me niet kon voorstellen dat het waar was. Ik vond het ongeloofwaardig omdat het indruiste tegen 10.000 jaar evolutie. Maar 10 jaar social media kunnen het menselijk gedrag blijkbaar meer beïnvloeden dan Darwins theorieën
Integratie Facebook Dynamic Ads door Commerce Cloud
19-01-2017 | 09:03:49
Salesforce heeft op de NRF Retail Big Show in New York de integratie aangekondigd van Commerce Cloud met Facebook Dynamic Ads
Roorda lanceert 'Douwe geeft een rondje voor 15 jaar Bob'
18-01-2017 | 11:47:00
Roorda Reclamebureau lanceert de activatie campagne 'Douwe Bob geeft een rondje voor 15 jaar Bob'
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
Havas Lemz helpt Longfonds in strijd voor gezonde lucht
16-01-2017 | 12:21:00
Havas Lemz en Partout digital native agency ontwikkelden samen met het Longfonds een geïntegreerde campagne, die het onzichtbare gevaar van vervuilde lucht zichtbaar maakt
[Column] Deike Schulz: Switch your #media #perspective & #DeFilterYourLife
13-01-2017 | 09:21:00
Naar muziek luisteren is natuurlijk geen onderdeel van mijn werk, maar het is wel belangrijk om tijdens het werken alles een beetje op afstand te houden en te kunnen focussen.
Watermelon lanceert met chatbot platform klantenservice van de toekomst
10-01-2017 | 09:03:00
Alexander Wijninga en Charl Haas lanceren op 1 februari de Watermelon Messenger
Kevin Strootman nieuwe Serie A-ambassadeur voor Eurosport
09-01-2017 | 13:21:00
Kevin Strootman is dit weekend voor het eerst te zien als ambassadeur van de Serie A. Strootman is te volgens via zijn eigen social media kanalen en die van Eurosport met de een aankondiging van AS Roma’s uitwedstrijd tegen Genoa van aankomende zondag.
Mark Rutte interviewt vlogger YousToub op Spotify
09-01-2017 | 10:39:00
In een podcast op Spotify voert premier Mark Rutte de komende weken gesprekken met mensen die op hun eigen positieve manier een verschil gemaakt hebben en volgens hem een rolmodel zijn voor Nederland.
Regels voor vloggers in de Nederlandse Reclame Code
08-01-2017 | 22:25:00
De Reclamecode Social Media is drie jaar geleden geïntroduceerd door het adverterend bedrijfsleven omdat het voor consumenten soms onduidelijk is dat bedrijven betalen voor berichten, blogs en vlogs op social media.
Happy Leads werkt voor Vitadis Groep
05-01-2017 | 13:09:00
Happy Leads is de komende jaren de partner op het gebied van e-mailmarketing, leadgeneratie en social media advertising van Vitadis Groep
Onderzoek: Consument online positiefst over Anderzorg
04-01-2017 | 14:57:00
Het meten van het online sentiment op sociale media is een goede indicator voor het aantal overstappers naar een nieuwe zorgverzekering
[Column] Remco Vroom: Hoe zie jij er over drie jaar uit door een Snapchatfilter?
04-01-2017 | 12:36:00
Stel je eens voor dat je feitelijk van elk gezicht een masker zou kunnen maken en over jouw eigen gezicht zou kunnen projecteren
Winnaar Grote Voutjesverkiezing 2016 bekend
04-01-2017 | 11:20:00
Het platform Taalvoutjes riep in december op om te stemmen op de leukste taalfout van 2016
TWC Holding neemt Tribal en Jaagers over
04-01-2017 | 10:46:00
De huidige aandeelhouders en directieleden van de individuele bedrijven ondernemen allemaal mee in de nieuwe organisatie
Manon Vermolen en Wouter Vonk naar Mediaxplain*
03-01-2017 | 11:58:28
Manon Vermolen en Wouter Vonk komen het team versterken als socialmediaplanner en financieel medewerker
[Column] Raymond de Jong: 2017 wordt het jaar van live video
03-01-2017 | 10:37:00
Naar verwachting zal video in 2017 goed zijn voor bijna 70 procent van alle consumenten-internetverkeer en meer en meer komt van Facebook Live Video. Geschreven content is uit, visuele content is in
BBC Worldwide kiest Mediaxplain* voor aftrap nieuw seizoen hitserie Sherlock
30-12-2016 | 14:21:00
Het Britse BBC heeft na een bureau-oriëntatie mediabureau Mediaxplain* voor haar media-activiteiten gekozen
[Column] Rogier van Kralingen: 2017, the media strikes back
29-12-2016 | 08:06:00
Na een jaar vol nepnieuws, haatvloggers, verkeerde peilingen en te hoge salarissen, staan zowel oude als nieuwe mediabolwerken onder grotere druk. Dit jaar is het tijd om terug te slaan. Alleen, daar hebben we een spiegel voor nodig
Havensteder kiest voor Goud Uberconnected
23-12-2016 | 12:04:00
Om de online bereikbaarheid voor haar huurders te verruimen is Havensteder een samenwerking aangegaan met Goud Uberconnected
Spotta zet chatbots in tijdens de feestdagen
23-12-2016 | 09:52:02
Consumenten die vlak voor de feestdagen zonder inspiratie zitten, krijgen hulp uit onverwachte hoek: digital first bureau Green Orange heeft twee speciale Facebook-chatbots voor Spotta ontwikkeld
LinkedIn maakt top 10 most engaged marketeers bekend
22-12-2016 | 11:39:11
De lijst is gebaseerd op de LinkedIn-activiteiten van professionals met een marketing-, communicatie- en/of socialmediafunctie bij een organisatie met meer dan 50 medewerkers
Topfotografen doen mee aan Canoncampagne #selfieless
21-12-2016 | 11:54:51
Ilvy Njiokiktjien fotografeerde belangeloos dementerende ouderen met hun geliefden en naasten en Rutger Geerling veilde zijn EOS-1D X-camera
[Vacatures] MediaScience zoekt een social media specialist
21-12-2016 | 11:33:00
Ben jij bezeten van social media en kun je dus geen dag zonder Facebook, Instagram en Snapchat? Heb je ook nog eens ervaring binnen social advertising? Dan zijn we op zoek naar jou!
[Column] Paola Cassone: Zijn we klaar voor Gen Z?
19-12-2016 | 09:46:00
Gen Z is cynisch en ontgoocheld en ze hebben ons door. Ze ontrafelen elke reclamespot, van elk bedrijf achter de merken kennen ze de meest onverkwikkelijke feiten: per definitie vertrouwen ze niemand die op tv en online verschijnt. Althans, niemand behalve hun favoriete YouTube-vloggers, van wie ze precies weten met welk bedrijf ze een reclamecontract hebben. En Lubach, omdat hij een soort luxevlogger is
SIRE lanceert campagne ‘Voor wie doe jij het eigenlijk?’
16-12-2016 | 10:09:00
The Good Life Agency is gelanceerd, een bureau dat diensten levert om ‘gewone’ mensen succesvol(ler) te laten lijken. Het imagobureau is niet echt, maar een sociaal experiment, ontwikkeld door N=5 en Bijl PR
Wilders koploper in sentimentpeiling social media
15-12-2016 | 17:21:00
VVD-leider Rutte komt in de social mediapeilingen op een tweede plaats, de PvdA is ondanks de tweestrijd tussen Asscher en Samson weggezakt
[Onderzoek] Nederlandse vrouw meer zelfvertrouwen door imperfecties op social media
15-12-2016 | 16:35:00
Onderzoek uitgevoerd door PanelWizard in opdracht van Bio-Oil onder ruim 1000 vrouwen in Nederland in de leeftijd van 18 jaar en ouder
[Column] Remco Vroom: De 6 beste YouTube-commercials van 2016
15-12-2016 | 09:28:00
Hier zijn ze dan: de beste YouTube-commercials van 2016, bekendgemaakt door Google
MWM2 onderzoekt populairste onderwerpen op social media
14-12-2016 | 13:28:00
Met ruim 1 miljoen berichten was Donald Trump het populairste nieuwsonderwerp, gevolgd door Brexit (545.000 berichten) en De Wereld Draait Door (412.200)
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
[Interview] Esther de Waard (Bloemenbureau Holland): “Met moderne technieken kun je echt iets toevoegen”
14-12-2016 | 11:46:00
Esther de Waard is brandmanager bij Bloemenbureau Holland. Met hun campagnes en content zorgen ze ervoor dat bloemen en planten hoog op de agenda van de consument blijven staan. We spreken haar
[Column] Roupert Muller: Het jaar 2016
13-12-2016 | 13:22:00
De voorspellingen en terugblikken worden weer volop uit de kast getrokken en eerlijk gezegd is dat voor de tijd van het jaar ook gewoon relevant. Ook ik waag me aan een soort terug- en vooruitblik
[Interview] Vincent Siegelaar over branded partnerships, crossmedia en data
09-12-2016 | 12:11:30
Toen Peter de Mönnink CEO werd van Sanoma, bevonden de aandeelhouders van SBS zich in een periode van moeilijke samenwerking, maar inmiddels worden de crossmediale vruchten geplukt. Wij spreken met Vincent Siegelaar, Sales Director bij Sanoma
Domino’s heeft interactieve adventskalender op Instagram
07-12-2016 | 09:46:10
Domino’s komt met een interactieve inhaker in december. Domino’s is gestart met een adventskalender op Instagram, die elke dag korting geeft: de Domino’s #kortingkalender
Nederlands Openluchtmuseum kiest TCC
07-12-2016 | 09:15:46
Het Nederlands Openluchtmuseum heeft The Communication Company (TCC) gekozen om haar nieuwe campagne te ontwikkelen. Centraal hierin staat de tentoonstelling de Canon van Nederland
RTV Utrecht en XYMS werken samen
05-12-2016 | 10:16:00
RTV Utrecht Reclame is op zoek gegaan naar een strategisch partnerschap die expert is op het gebied van deze digitale instrumenten. RTV Utrecht Reclame is uitgekomen bij marketingbureau XYMS
KOKORO ontwikkelt Oxxio-campagne
05-12-2016 | 09:22:00
Energieleverancier Oxxio lanceert een campagne, waarin het zich inleeft in de wereld van de mobile millennial en een hoofdrol geeft aan de slimme Oxxio energie-app