Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1186476

[Interview] Ben van der Burg over Triple, Alkmaar, John de Mol, virtual reality, apps en alle andere dingen die media interessant maken
30-05-2017 | 08:38:00
Ben van der Burg is Chief Commercial Officer bij Triple, het meest innovatieve bedrijf van Nederland
Jochem de Jong mediadirecteur KRO-NCRV
30-05-2017 | 06:44:00
De Jong (42) was eerder algemeen directeur van Discovery Networks Benelux (2007-2014) en lid van het managementteam van MTV Networks Benelux (2003-2007).
[Kijkcijfers] Eurosport trekt 1 miljoen kijkers met Giro overwinning Tom Dumoulin
29-05-2017 | 08:38:00
Met het goede rijden van Tom Dumoulin explodeerden de kijkcijfers van dit niche kanaal dat op normale dagen met 50.000 kijkers al een goede dag heeft.
Staatssecretaris kleedt basispakket uit, Vereniging van Commerciële Omroepen luidt de noodklok
26-05-2017 | 22:39:00
De Vereniging van Commerciële Omroepen (VCO) luidt de noodklok nu de staatssecretaris ondanks herhaalde bezwaren en tegen de adviezen in van alle omroepen het brede basispakket toch wenst uit te kleden.
Nieuw seizoen TOON te zien op KPN Presenteert
26-05-2017 | 16:37:19
Vanaf vandaag is de comedyserie TOON, geproduceerd door NewBe, terug bij KPN Presenteert op kanaal 18 en on demand
[Kijkcijfers] Tom Dumoulin doet Eurosport en BrandDeli uit niche exploderen
26-05-2017 | 15:49:00
In een landschap van dalende kijkcijfers, kijken televisieexploitanten steeds meer naar sport in het algemeen en live sport in het bijzonder.
XXS Amsterdam ontwikkelt commercial voor Decatlon
25-05-2017 | 21:06:00
Decathlon gaat voor het eerst in Nederland op TV met een commercial voor de Easybreath, het snorkelmasker waarmee je onder water net zo makkelijk ademt als boven water
Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Nederlanders missen echt contact: Mentos helpt
23-05-2017 | 05:57:00
De helft van de Nederlanders weet niet zo goed hoe ze contact kunnen maken met een vreemde. Dat en meer blijkt uit onderzoek dat Mentos liet doen door PanelWizard onder ruim 1000 Nederlanders
Dubbele dosis exen in MTV's Ex on the Beach: Double Dutch
19-05-2017 | 19:54:00
Elke zondag om 22.00 uur zorgt MTV voor je wekelijks dosis guilty pleasure tv, wan tEx on the Beach: Double Dutch is terug en groter dan ooit!
Eurosport kleurt twee weken lang gravel-rood
19-05-2017 | 18:33:23
Eurosport 1 kleurt van zondag 28 mei tot en met zondag 11 juni gravel-rood: de sportzender doet twee weken lang dagelijks live verslag van Roland Garros
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
Fotobattle tussen Nederland en België in Nickelodeon-show Snap het
17-05-2017 | 12:27:50
Wie hebben de scherpste ogen en snelste hersenen, de Nederlanders of de Belgen? Je ziet het vanaf maandag 22 mei in Snap het op Viacom-zender Nickelodeon
Rijk Hofman en Yade Lauren vaste gezichten MTV naast Kay Nambiar
16-05-2017 | 13:44:00
Het drietal zal onder de naam MTV NOW content gaan maken voor de online MTV-platformen in Nederland en België, maar ook verslaan voor televisie
Henk van der Aa eindredacteur Brandpunt
16-05-2017 | 10:10:38
Mark Schleedoorn, de vorige eindredacteur van Brandpunt, vertrok begin dit jaar bij het programma. Van der Aa volgt hem op en blijft ook reportages maken
Zapp Your Planet brengt 621.780 euro op
15-05-2017 | 09:00:17
Zapp Your Planet is de jaarlijks campagne van NPO Zapp samen met WNF om geld in te zamelen voor een bedreigde diersoort
De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6
12-05-2017 | 17:22:00
In het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen trekt een groep hoogbejaarden de stoute schoenen aan om samen de reis van hun leven te maken
CapeRock ontwikkelt nieuwe identiteit voor Ziggo Sport
12-05-2017 | 17:03:10
CapeRock heeft de nieuwe identiteit en zendervormgeving ontwikkeld voor Ziggo Sport die op 14 april is gelanceerd
SBS start programma Van onze centen
09-05-2017 | 12:21:32
Meer dan 100 miljoen euro aan verspilling in eerste seizoen SBS-programma Van onze centen
Armin van Buuren is Mr. Perfect dagelijks op RTL 4
08-05-2017 | 12:16:51
In de documentairespecial wordt de kijker, door de stem van de dj zelf, meegenomen in zijn gedachten, onzekerheden en levensbeslissingen
NPO 3 Foodweken gaan van start met social eating ontbijt #Foodbezig
05-05-2017 | 16:39:21
Een week lang wordt Nederland uitgedaagd om samen met BN'ers en bekende foodies interactief en live te ontbijten via de Facebookpagina van NPO 3.
[Column] Didier Kick: Lang leve KPN Presenteert
03-05-2017 | 10:31:47
Tot mijn verbazing hoorde ik onlangs iemand beweren dat de contentkanalen van KPN niet levensvatbaar zijn. Toen heb ik om te counteren mijn loftrompet tevoorschijn gehaald. KPN Presenteert doet het onwijs goed. Ze maken goede content en zetten het op maat weg
SKO komt met verrijkte kijkcijferdataset
02-05-2017 | 16:30:00
Stichting KijkOnderzoek levert een nieuwe dataset aan de markt waarbij de online kijkcijfers en tv kijkcijfers met elkaar zijn gefuseerd
Achtung! creëert merkcampagne Monsterboard
01-05-2017 | 12:06:27
Monsterboard start met een merkcampagne gericht op millenials. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle tv-stations van RTL en BrandDeli
AD en Eurosport verslaan samen Giro d’Italia
01-05-2017 | 10:51:21
Tijdens de komende Giro d’Italia vormen het AD en Eurosport samen een tandem. Beide partijen gaan een grootschalige contentsamenwerking aan
BSUR maakt commercial Specsavers
01-05-2017 | 10:05:13
De nieuwe televisiereclame is de tweede in de serie over de rol van gehoor bij het ervaren van verschillende passies
Vivienne de Leeuw benoemd tot CFO RTL Nederland
28-04-2017 | 14:14:00
Onder leiding van CEO Bert Habets neemt De Leeuw als CFO plaats in de directie van RTL Nederland
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: Leffe, Pearle, War Child
28-04-2017 | 09:33:00
Omdat veel pilsmerken op smaak nauwelijks van elkaar te onderscheiden zijn, is er geen productgroep denkbaar waarin reclames zo onmisbaar zijn om de A status van het merk te bevestigen. Die vlieger gaat niet op voor het abdijbier van Leffe
Foodweken op NPO 3
26-04-2017 | 13:13:00
Zes weken lang staat de programmering op woensdag en donderdag in het teken van eten met onder andere het nieuwe programma De Nieuwe Garde
Marathonuitzending Chriet Titulaer op NPO Best
26-04-2017 | 11:41:37
De kijker ziet tijdens de Wondere Wereld Marathon twee volledige afleveringen uit 1985 en 1989. Verder treedt Titulaer op als quizmaster in Win de Wondere Wereld (1987)
Nickelodeon-show De Ludwigs krijgt vervolg
26-04-2017 | 11:36:00
De in Nederland geproduceerde komische avonturenserie De Ludwigs krijgt een vervolg, zo maakt Viacom-zender Nickelodeon bekend
Eye tracking toont aan dat tv-reclame meer impact heeft dan online
25-04-2017 | 14:40:49
Volgens eyetrackingonderzoek door Mind Insights in opdracht van RTL België heeft tv-reclame meer impact dan online videoreclame
Net5 start met Rik over de grens
25-04-2017 | 13:42:00
Rik van de Westelaken reist de wereld over en bezoekt hij groepen mensen die - soms vrijwillig, soms noodgedwongen - een opmerkelijk leven leiden
Adverteren in connected-tv-apps door samenwerking 24i en SpotX
25-04-2017 | 12:00:26
24i en SpotX spelen in op de behoefte van uitgevers en broadcasters om interactieve advertenties, realtime en uniek, voor connected tv beschikbaar te maken
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
T-Mobile streamt als eerste live commercials via 4G
20-04-2017 | 11:48:53
T-Mobile streamt live commercials op lineaire televisie. De elf commercials worden via het 4G-netwerk van T-Mobile gedurende de avond opgenomen en live via een controlekamer op RTL en SBS uitgezonden
Net5 geeft vrouwen een Fashionchick make-over
11-04-2017 | 10:41:00
Zondag start een gloednieuw make-overprogramma met een sprankelend dreamteam bij Net5
Sanoma verkoopt SBS aan Talpa voor 237 miljoen euro
10-04-2017 | 07:55:00
Veronica Uitgeverij naar Sanoma
Televisie marktaandelen maart: NPO (+11,6%) geselt RTL (-6,3%) en SBS (-6,8%)
08-04-2017 | 11:00:00
De ontwikkeling van de televisiemarkt is natuurlijk altijd al interessant maar nu het verhaal gaat dat Sanoma uit SBS stapt en Talpa dus groot instapt in televisie exploitatie, is het zo mogelijk nog interessanter.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
NPO koopt programma's in Cannes
06-04-2017 | 13:29:16
De NPO heeft in Cannes tijdens de internationale tv-beurs MIP een groot aantal buitenlandse films en tv-series aangekocht
Abdijbier Leffe start eerste Nederlandse campagne
06-04-2017 | 08:59:00
FCB Amsterdam verantwoordelijk voor campagne Vol Leven van Leffe, het Belgische abdijbier
The Oddshop lanceert campagne BrightPensioen
05-04-2017 | 12:34:00
Onder de titel De toekomst is Bright, presenteert de jonge pensioenspeler drie commercials die de belangrijkste USP’s van het merk toelichten
RTL introduceert de bumper ad bij RTL XL
05-04-2017 | 10:40:00
RTL breidt de video-advertentiemogelijkheden uit met de bumper ad. Deze pre-rolls van maximaal zes seconden worden ingezet in de digitale en on-demand omgeving van RTL XL
NUsport presenteert dagelijks sportprogramma op Veronica en SBS6
05-04-2017 | 08:50:00
De NUsport Minuut is elke werkdag te zien op Veronica TV en SBS6. Mark Leene presenteert een supersnelle update van het actuele sportnieuws
Viacom Benelux groeit in eerste kwartaal 2017
04-04-2017 | 15:03:00
Viacom International Media Networks Benelux laat in het eerste kwartaal van 2017 een groei zien voor haar totale zenderportfolio ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar
[Column] Martin Leeflang: Adidas van tv. Slim of dom?
04-04-2017 | 12:30:31
Het bericht van Adidas heeft mij aan het denken gezet. Wat gaat er in de hoofden van de netwerkbazen om? Gaan er meer adverteerders volledig stoppen met tv? Waar gaat Adidas nu haar bereik halen en tegen welke kosten? Kortom, is het wel zo’n slim besluit om een mediumtype als tv uit je mediamix te verbannen?
Joe Public brengt SiSi Rider terug op tv met Churandy Martina
03-04-2017 | 12:20:03
Na jaren van afwezigheid keert SiSi Rider terug en ook de slogan Take it easy, take a SiSi wordt in ere hersteld
[Kijkcijfers] Ajax-Feyenoord trekt trekt 749.000 kijkers op Fox Sports
03-04-2017 | 11:15:00
Naar de samenvatting bij Studio Sport Eredivisie (NOS, NPO1) keken 2,8 miljoen mensen.
Janine Abbring presentatrice VPRO Zomergasten 2017
03-04-2017 | 10:41:56
Als eindredacteur van het programma Zondag met Lubach is Abbring de belangrijkste vrouw achter de schermen van deze satirische nieuwsshow
De positieve effecten van softe sponsoring in CMC
31-03-2017 | 12:20:00
In de dramaserie CMC van RTL4 kregen zeven gezondheidsfondsen via de VriendenLoterij softe exposure in de serie
Jupiler League lanceert TV commercial
31-03-2017 | 11:57:00
Met de TV commercial toont de Jupiler League hoe talenten moeten knokken voor hun doorbraak
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Thijs Boon Cross Media Man 2017
31-03-2017 | 10:47:00
Thijs Boon, oprichter en CEO van VICE Benelux, is Cross Media Man het Jaar 2017. Wij spreken hem.
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma Nederland
30-03-2017 | 15:49:00
Wubbe ontwikkelde campagne voor Will-Pharma's pillen tegen winderigheid, maag- en darmklachten
Uitreiking TV Beelden: The Amsterdam Project wint in categorie Beste Nieuwe Format
29-03-2017 | 13:18:06
Bij de jaarlijkse uitreiking van de tv-vakprijzen zijn achttien TV Beelden uitgereikt. Elf prijzen waren al in de weken voor de showavond bekendgemaakt, waaronder de oeuvreprijs voor het tv-werk van Linda de Mol
MOSES maakt campagne Viacom's Spike
28-03-2017 | 17:09:00
Spike is de nieuwste zender in het merkenportfolio van Viacom Benelux. In november2015 ging de zender van start met een avond- en nachtblok op de positie van Nickelodeon
[Cross Media Event 2017] Judith Peters over The Roast of Gordon
28-03-2017 | 11:10:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Viacom International Media Networks Benelux stuurt The Roast of Gordon in als Cross Media Event van het Jaar. Aan het woord is Judith Peters, VP en Channel Head Comedy & Entertainment van Viacom Benelux
Intratuin sponsort RTL programma Groene Handen
24-03-2017 | 10:47:00
Vanaf 9 april start RTL 4 met een groen lifestyle programma
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 | 07:20:00
Adobe wil plannen en inkopen van advertenties gemakkelijker maken met het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats
OBILytics en SyncKroon lanceren MediaRate: media-rating-platform op basis van social engagement
21-03-2017 | 15:55:00
Op basis van duizenden online berichten wordt door het systeem realtime een rating gegeven aan alle televisieprogramma’s die worden uitgezonden tussen 18.00 en 24.00 uur
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Krasse knarren weg uit eigen wereld in SBS-De wereld rond met 80-jarigen
21-03-2017 | 08:51:00
Dat het nooit te laat is om nog iets van de wereld te zien, bewijst het nieuwe feel good-programma De wereld rond met 80-jarigen bij SBS6. Acht hoogbejaarden die nog volop in het leven staan, krijgen de kans om samen een wereldreis te maken
[Cross Media Exploitant 2017] Ton Rozestraten over RTL
20-03-2017 | 16:21:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. RTL meldt zich als Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Ton Rozestraten, Chief Commercial Officer bij RTL
[Kijkcijfers] Seizoensopening Familie Kruys trekt 1,1 miljoen kijkers
20-03-2017 | 07:46:00
Na een bijkans fenomenale avond voor de kijkcijfers vorige week zondag - met 4,1 miljoen kijkers voor Boer Zoekt Vrouw - werd er gisteren met iets minder overgave televisie gekeken.
Adidas stopt met televisie reclame
20-03-2017 | 07:38:00
Sportmerk Adidas zoekt haar nieuwe klanten alleen nog op sociale media. Reden? Jongeren, de belangrijkste doelgroep van fabrikant van sportuitrusting, zijn niet meer te bereiken via televisie
Uitgesteld programma’s kijken: een uitkomst of een probleem?
19-03-2017 | 21:17:00
Wat is er nog fijner dan op een regenachtige zondagmiddag op de bank neer te ploffen en bij te komen van dat gezellige feestje van de avond ervoor?
[Kijkcijfers] Eerste uitzending Janzen & Van Dijk trekt 1,4 miljoen kijkers
19-03-2017 | 08:28:00
Het is voor het eerst dat deze RTL boegbeelden samen in een nieuw programma doen.
[Cross Media Case 2017] Dave Kroon over Maybelline | The Next Boy/Girl Band
17-03-2017 | 13:58:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Sanoma | SBS en Maybelline zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Dave Kroon, directeur SBS Media Solutions.
[Cross Media Case 2017] Ruud de Langen over ING | #KleurHetLeven
17-03-2017 | 12:07:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Mindshare, Brand New Telly en ING zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar. Aan het woord is Ruud de Langen, CEO van Mindshare Netherlands.
[Cross Media Case 2017] Chantall Olthoff-Wubben over WE x Nina
15-03-2017 | 13:05:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. WE Fashion, brandwebbing, EndemolShine en RTL zijn genomineerd voor voor Cross Media Case van het Jaar
Bert Habets: RTL blijft investeren in de groei van veelbelovende activiteiten, zoals Video On Demand, Multi Channel Network en RTL Z
15-03-2017 | 12:06:00
RTL Nederland heeft de omzet in 2016 per 1 procent zien groeien tot 495 miljoen euro. De bruto winst (EBITA) daalde met 15,8 procent tot 85 miljoen euro.
[Kijkcijfers] Slotdebat lijsttrekkers trekt 3,3 miljoen kijkers
15-03-2017 | 08:03:00
Het Debat der Debatten voor de Verkiezing der Verkiezingen. Het is allemaal maar spannend. Bijna niet te geloven dat het vandaag echt zo ver is.
Directorsnl Awards 2017 uitgereikt: Heineken in de prijzen
14-03-2017 | 06:10:00
De uitreiking van de Director Awards 2017 stond in het teken van verbetering van de positie van regisseurs
[Kijkcijfers] Conflict met Turkije stuwt Boer zoekt Vrouw naar 4,1 miljoen kijkers
13-03-2017 | 07:44:00
Vorige week zondag trok Boer zoekt Vrouw (KRO-NCRV, NPO1) 4 miljoen kijkers. Kon dat nog hoger? Ja, afgelopen zondag waren het 4,1 miljoen kijkers.
AVROTROS, NPO en regisseur Pieter Kuijper verbinden zich aan nieuwe tv-serie El Rey over corruptie
13-03-2017 | 07:41:00
De nieuwe op waarheid gebaseerde serie El Rey wil op subtiele wijze laten zien hoe machtsmisbruik een samenleving kan ontwrichten
[Kijkcijfers] Eerste optreden Winston Gerschtanowitz SBS6, groeipotentieel Viceland blijkt immens
10-03-2017 | 16:23:00
SBS6 heeft een nieuwe donderdagavond. Op prime time Ninja Warriors, apenkooien op niveau, er keken 617.000 mensen. Het programma wordt gesponsord door Pattex.
IHS Markit: Netflix and Amazon Heavily Investing in Higher Resolution Technologies
10-03-2017 | 08:39:00
Amazon and Netflix are heavily involved in producing their own content using UHD technologies
Bestedingen televisiereclame groeien met 2,7 procent tot 1 miljard euro
09-03-2017 | 22:51:00
Non-spotmarkt groeit naar recordomzet van € 129 miljoen
Bert Habets to become new Co-CEO of RTL Group alongside Guillaume de Posch
08-03-2017 | 13:45:00
Bert Habets, currently CEO of RTL Nederland, will become the new Co-CEO of RTL Group and will join the Group’s Executive Committee, alongside Co-CEO Guillaume de Posch and CFO Elmar Heggen.
[Kijkcijfers] Kijktijd daalt in februari met 3,9 procent, NPO vergroot marktaandeel
08-03-2017 | 08:51:00
In februari keken we dagelijks bijna een kwartier - 14 minuten - minder lang televisie dan in februari 2016, een daling van 3,9 procent.
MassiveMusic maakt merkcampagne UBS met Joss Stone
07-03-2017 | 13:46:00
Bankgigant UBS heeft samen met Publicis London een wereldwijde merkcampagne gelanceerd die samenvalt met International Women’s Day 2017
AMC hoofdsponsor Dutch Comic Con 2017
07-03-2017 | 13:22:00
De Amerikaanse tv-zender AMC zal op verschillende manieren op het event vertegenwoordigd zijn
[Kijkcijfers] Boer Zoekt Vrouw trekt meer dan 4 miljoen kijkers
07-03-2017 | 09:10:00
O zondag televisiedag, GRPstrohalm in bange tijden.
Format tv-show bepalend voor keuze politieke gasten
06-03-2017 | 13:10:34
Niet de presentator, niet de opvattingen van de redactie maar het format bepaalt welke politici worden uitgenodigd in de zes belangrijkste Nederlandse talkshows.
Khanna\Reidinga ontwikkelt film voor Nationale-Nederlanden
03-03-2017 | 14:00:00
'It’s different when it’s yours’ is de naam van de nieuwe campagne van NN Group, in Nederland bekend als Nationale-Nederlanden
Han Snel wint pitch Op=Op Voordeelshop
03-03-2017 | 11:43:00
Op=Op Voordeelshop kiest voor het reclamebureau Han Snel. De samenwerking wordt afgetrapt met een campagne ter ere van het 20-jarig bestaan van de retailer
Jaap Kooij nieuwe bestuurder NPO
01-03-2017 | 11:54:00
Jaap Kooij is momenteel werkzaam als directeur-bestuurder bij de EO
[Interview] Stefan Tieleman over VICELAND
01-03-2017 | 10:31:00
Millenialmerk VICE heeft een eigen tv-zender gelanceerd: VICELAND. We spreken met General Manager Stefan Tieleman over de inhoud van de zender en de merkidentiteit van VICE
Bruto mediabestedingen 2016: Unilever en KPN besteden veel minder, Procter & Gamble en Tele2 juist veel meer
01-03-2017 | 08:29:00
Radio en outdoor deden het goed, dagbladen en bioscoop niet. Een analyse.
A+E Networks kiest 3sixtyfive voor Hunting Hitler
28-02-2017 | 15:41:00
Om het nieuwste seizoen van Hunting Hitler in Nederland te introduceren, heeft A+E Networks gekozen voor 3sixtyfive
KPN en NewBeTV verkopen remake rechten TOON aan Sony Pictures Television USA
28-02-2017 | 14:19:00
De Nederlandse comedyserie TOON van KPN Presenteert is naast Duitsland nu ook verkocht aan de Verenigde Staten
Nominaties De tv-beelden 2017 bekend. Linda de Mol krijgt oeuvreprijs
27-02-2017 | 09:47:00
In totaal worden er dit jaar in negentien categorieën televisievakprijzen uitgereikt. De Beeld en Geluid Oeuvre Award is toegekend aan Linda de Mol
[Kijkcijfers] Boer Zoekt Vrouw trekt drie keer zoveel kijkers als RTL Rode Hoed Debat
27-02-2017 | 07:52:00
Gisteravond keken 3,5 miljoen mensen naar Boer Zoekt Vrouw (KRO-NCRV, NPO1) tegen 1,2 miljoen naar het RTL Rode Hoed Debat.
Joe Public zit achter filmpje voor CDA met jonge Wilders, Rutte en Buma
26-02-2017 | 00:21:00
Joe Public heeft het opvallende inhaakfilmpje gemaakt voor het CDA waarin een jonge Wilders, Buma en Rutte elkaar in de zomer van 1974 al tijdens een vakantie op het strand hebben leren kennen.
RTL Z sluit deal met BBC
23-02-2017 | 13:36:26
RTL Z heeft een deal gesloten met de BBC waardoor vanaf dinsdag 7 maart de Doc-avonden uitgebreid worden met nieuwe BBC-titels
Etcetera maakt De Telegraaf-campagne Altijd vanuit het hart
23-02-2017 | 11:59:00
De Telegraaf lanceert een commercial binnen de vorig jaar opgestarte campagne Altijd vanuit het hart. Vanaf 24 februari op televisie
TradeCast geselecteerd als deelnemer grootste televisiebeurs NAB Show 2017
22-02-2017 | 11:30:00
Zwols bedrijf TradeCast als één van dertig startups wereldwijd op grootste tv-beurs ter wereld aanwezig