Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582684

NPO 1-programma Het Instituut wint Rose d'Or Award
20-09-2017 | 13:10:14
Het Instituut (NTR/BNNVARA) is in Berlijn uitgeroepen tot beste nieuwe format van Europa
[Liveblog] The Producers' Conference 2017
20-09-2017 | 12:08:00
Het Nederlands MediaNetwerk bericht vandaag de hele middag live vanaf The Producers' Conference op het Nederlands Film Festval in Utrech
Ziggo Zakelijk voegt nieuwe documentaire toe aan Uitblinkers in Zaken
19-09-2017 | 14:59:00
De documentaire-reeks Uitblinkers in Zaken van Ziggo Zakelijk, die ondernemers inspireert met successen van topondernemers, is toe aan een nieuw hoofdstuk.
Lemon Scented Tea ontwikkelt vervolgcampagne voor Nuon ‘Luisteren geeft energie’
15-09-2017 | 10:07:00
Nuon geeft met klantbeloftes verdere verdieping aan de merkpositionering ‘Luisteren geeft energie’. In deze campagne staat het waarderen van langere relaties centraal
Epidemie verzorgt introductie Frans beauty-merk Oenobiol Paris
15-09-2017 | 09:19:00
Het reclamebureau epidemie ontwikkelde in samenwerking met Vemedia Consumer Healtcare de positionering en de communicatie voor deze lancering
Fitzroy ontwikkelt Europese campagne A. Vogel
14-09-2017 | 13:19:00
Biohorma, producent van zelfzorgmerk A.Vogel, heeft na een pitch Fitzroy de opdracht gegeven een tv-campagne te ontwikkelen
Abovo Media werkt voor 999 Games
14-09-2017 | 09:35:00
Abovo Media gaat de planning, inkoop en strategie verzorgen van de tv-campagnes voor bord- en kaartspellenuitgever 999 Games
[Forum] Wat betekent het nieuwe inkoopregime van STER voor mediabureaus?
13-09-2017 | 08:14:00
De STER stop met het geven van zowel bureau- als vollumekorting 1 januari 2018.
Eurosport breekt eigen records in afgelopen sportzomer
13-09-2017 | 06:54:00
De sportzomer van 2017 was met een marktaandeel van 1,4 procent de beste zomer voor Eurosport sinds 2001
STER schrapt in 2018 zowel bureau- als volumekorting
12-09-2017 | 15:45:00
Vanaf 2018 worden de inkoopmogelijkheden bij Ster voor radio en tv vereenvoudigd.
Tim Beudel naar National Geographic
12-09-2017 | 09:02:00
Tim Beudel is inhoudelijk verantwoordelijk voor het merk, zowel online als TV, en voor de implementatie van brand partnerships en sponsorships. Beudel leidde eerder de TV-zender NostalgieNet en was de afgelopen jaren bij Tuvalu Media verantwoordelijk voor de digitale activiteiten
Veronica komt met Nederlandse realityserie over aanstormend dj-talent
12-09-2017 | 08:10:00
Op 22 september lanceert Veronica de nieuwe Nederlandse realityserie The Next Icons. Hierin worden de vier ambitieuze dj's The Boy Next Door, Justin Mylo, The Him en Dante Klein gevolgd
Peter de Mönnink Chief Commercial Officer Talpa en CEO SBS, Hylke Sprangers Chief Technology Officer, Joost Galjart als Chief Strategy Officer
12-09-2017 | 07:54:00
Ook Talpa Radio CEO Menno Koningsberger treedt toe tot de Talpa Holding directie
Nederlands MediaNetwerk roept studenten op om zich aan te melden voor gratis deelname The Producers' Conference 2017
11-09-2017 | 10:07:00
Het centrale thema van The Producers' Conference is de zoektocht naar nieuwe business modellen
Ziggo lanceert Youtube serie Binge
09-09-2017 | 18:34:00
Ziggo lanceert de wekelijkse Youtube-serie Binge. In 10 minuten duiken de presentatoren Simon Zijlemans en Abbey Hoes samen met creatieve makers in de wereld rondom films en series.
Dochters van Marco Borsato op 1 in de 100% NL Top 100
08-09-2017 | 10:12:19
Grootste en meest opvallende stijgers deze editie zijn Nielson, Armin van Buuren en André Hazes
John de Mol doet nog niets met SBS maar belofte hangt in de lucht
08-09-2017 | 09:28:00
Nadat de kijktijd in juni met 8,3 procent waren gedaald, was de daling in juli met 1,9 procent opvallend mild maar augustus laat een daling zien van 6 procent tot 156 minuten per dag.
Initiative Tomorrow ontwikkelt concept dat verboden zou moeten worden
07-09-2017 | 12:35:00
Initiative Tomorrow bedacht de strategie en het concept voor de Autodrop-campagne: Dropdolheid
Slimme ontduikingstrucks in nieuw programma Jan de Belastingman
07-09-2017 | 09:08:00
In het nieuwe programma Jan de Belastingman zoekt Jan Versteegh tot op de bodem uit hoe multinationals belasting ontwijken en laat hij zien dat dit ook haalbaar is voor de kleine man
Fitzroy ontwikkelt campagne voor Knab
06-09-2017 | 10:12:00
Fitzroy ontwikkelde voor Knab een campagne waarbij de termen peace of mind en free time centraal staan. De klant moet voelen dat ‘het voor je geregeld wordt’
[Column] Didier Kick: De komkommer-zomer met diepgang
06-09-2017 | 07:32:08
Waar veel mensen het, omdat iedereen op vakantie gaat, hebben over komkommernieuws, heb ik deze zomer een heerlijke media-zomer gehad. Met veel diepgang en beschouwing over het leven
UNITED en Skyhigh TV produceren mixed reality kinderprogramma voor AVROTROS en NPO Zapp
05-09-2017 | 07:04:00
Een 360 graden groene studio, zes camera´s rondom de studiovloer, optische tracking, aangevuld met de nieuwste technologie op het gebied van augmented en virtual reality: dat zijn de ingrediënten voor mixed reality tv-productie Smart&Dart
[Column] Ruud Verheijen: Mayweather vs McGregor, KO voor pay-per-view in Nederland?
04-09-2017 | 22:44:00
Eindelijk was het zover. Zaterdagnacht. The Fight of the Century. Ik had een dagpas aangeschaft en kon dus via FOXSports/Ziggo de wedstrijd in zijn geheel volgen.
BrandDeli weet marktaandeel weer te vergroten
01-09-2017 | 14:17:00
Met 20,6 procent marktaandeel hebben de zenders uit het portfolio van BrandDeli in augustus het hoogste marktaandeel ooit behaald
Willemijn Francissen mediadirecteur NTR
01-09-2017 | 13:52:00
Willemijn Francissen volgt Carel Kuyl op, die dit najaar de pensioengerechtigde leeftijd bereikt en dan de NTR zal verlaten
NPO zendt Nederlands Film Festival uit
01-09-2017 | 11:14:16
Als onderdeel van de samenwerking rond het Nederlands Film Festival 2017 zendt AVROTROS live vanaf het L'OR Gouden Kalveren Gala in de Stadsschouwburg Utrecht
Kamera Express sponsort Het Perfecte Plaatje
01-09-2017 | 10:39:36
Het Perfecte Plaatje keert komend najaar terug bij RTL 4. Dit tweede seizoen wordt gesponsord door Kamera Express en Canon
Televisieprogramma voor Chantal Janzen op RTL 4
31-08-2017 | 10:11:00
28 oktober begint het nieuwe televisieprogramma van Chantal Janzen op RTL 4: de personalityshow &Chantal
SBS6 brengt tweeluik over Frank Masmeijer
29-08-2017 | 16:40:04
In 2014 werd de oud-presentator aangehouden door de Belgische politie op verdenking van drugsmokkel
Annelies Sitvast zendermanager Net5
29-08-2017 | 14:40:00
Sitvast bekleedde de afgelopen tweeënhalf jaar al de functie van zendercoördinator van Net5
Ster breidt samenwerking met SpotX uit
29-08-2017 | 14:30:36
Ster biedt de verkoop van realtime pre-rolls in de connected tv(CTV)-omgeving van NPO Start aan
These Days ontwikkelt tv-campagne voor Palm bier
29-08-2017 | 08:46:00
In de nieuwe tv-campagne van Palm staat de slogan ‘Tijd voor iets ambers’ centraal. Hiermee wil de brouwer laten zien wat Palm zo bijzonder maakt
SBS6 kondigt lancering Designdroom aan
25-08-2017 | 13:48:00
Zes aspirant interieur designers zetten in het nieuwe SBS6-programma Designdroom werkelijk alles op alles om tot de mooiste en praktische woonoplossingen te komen
10e Open Studio Dagen op 9 en 10 september
24-08-2017 | 08:43:00
In totaal zijn er 50 plekken in Hilversum waar activiteiten van AVROTROS, BNN-VARA, RTL Nederland, NPO, NOS, NTR, EO en Omroep MAX plaatsvinden
Twee internationale festivalnominaties voor KPN-serie Dochters
23-08-2017 | 13:38:04
De docuserie Dochters, ontwikkeld en geproduceerd door Wefilm in opdracht van KPN Presenteert, is genomineerd voor Raindance en Sidewalk
[Column] Marianne van Soomeren: Friendly fire
23-08-2017 | 11:34:00
Net vóór de presentaties van de nieuwe winterprogrammering van televisie laait de discussie weer op: de afschaffing van de STER. Nu niet geïnitieerd vanuit de commerciële omroepen, maar vanuit de eigen gelederen van de publieke omroep. Friendly fire dus
Aantal vrouwelijke kijkers Eredivisie neemt toe
16-08-2017 | 11:02:00
Sponsoren van de Eredivisie lijken zich echter nog voornamelijk te richten op de mannelijke kijker
Re-branding tv-studio's Stichting AKN, NEP verzorgt infrastructuur
10-08-2017 | 09:38:45
Door zich te positioneren als whitelabel-studio kunnen alle programma’s in de tv-studio’s gemaakt worden, ongeacht om welke omroep het gaat
National Geographic zendt veelbesproken tv-experiment The Verdict uit
08-08-2017 | 16:45:29
In het programma beslissen de kijkers live mee over het lot van een gevechtspiloot die een gekaapt passagiersvliegtuig neerschoot
[Kijkcijfers] NPO, RTL en SBS scoren laagste gezamenlijk marktaandeel van dit decennium - opkomst niche-televisie
07-08-2017 | 20:53:00
Het is zomer dus gebeurt er niets in de televisiewereld. Ja, op je bolle ogen. De ontwikkeling van de kijkcijfers in juli, laten verschillende interessante ontwikkelingen zien.
[Kijkcijfers] Nederlands vrouwenelftal Europees Kampioen; 5,4 miljoen mensen kijken naar huldiging
07-08-2017 | 08:08:00
De belangstelling voor het Nederlands vrouwenelftal heeft duizelingwekkende proporties aangenomen.
SBS6 zendt Diana-documentaires Channel 4 en BBC uit
04-08-2017 | 11:50:00
Op donderdag 31 augustus is het twintig jaar geleden dat de ex-vrouw van prins Charles op 36-jarige leeftijd om het leven kwam bij een auto-ongeluk in Parijs
The Producers' Conference | 20 september | Nederlands Film Festival Utrecht
03-08-2017 | 16:22:00
Nederlands MediaNetwerk en Media Meetings organiseren tijdens en in samenwerking met het Nederlands Film Festival een nieuw congres; The Producers' Conference 2017
3Lab op NPO3 weer van start
03-08-2017 | 11:29:00
Van 14 tot en met 16 augustus staat NPO3 's avond weer in het teken van nieuwe en vernieuwende programma’s
Comedy Central beleeft beste maand ooit
02-08-2017 | 13:00:36
De zender steeg in juli naar een marktaandeel van 4 procent in de doelgroep 20-49 jaar. Een stijging van 19 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar
N=5 ontwikkelt tv-campagne KPN
01-08-2017 | 16:08:00
KPN lanceert een tv-campagne over een vakantieliefde die opbloeit via een vertaalapp en zet hiermee de Voel je vrij-campagne voort
[Interview] Derk Nijssen over XITE, vervanger van lineaire tv
31-07-2017 | 09:58:00
Muziekbedrijf XITE lanceert de eerste gepersonaliseerde muziektelevisiezender ter wereld. Algoritmes reageren op het gedrag van de kijker en creëren zo custom-made tv-kanalen. We spreken met Derk Nijssen, CEO en oprichter van XITE Networks
[Kijkcijfers] Zomergasten met Eberhard van der Laan trekt 1 mljoen kijkers
31-07-2017 | 09:42:00
Een uiterst boeiende en uiteindelijk zeer emotionele avond met de burgemeester van Amsterdam die afscheid nam van Nederland.
Nederlands MediaNetwerk zoekt columnisten voor de kanalen Radio, Video, Outdoor, Programmatic Advertising en Branded Content
27-07-2017 | 15:23:00
Na de lancering van het Bioscoop Kanaal gaat het Nederlands MediaNetwerk de komende maanden 5 nieuwe kanalen uitrollen.
Cartoon Network introduceert nieuwe serie in OK K.O.! Lakewood Plaza Turbo App
27-07-2017 | 15:22:00
De lancering is een opwarmer voor de nieuwe Cartoon Network Original-serie OK K.O.! Let’s Be Heroes
XITE lanceert gepersonaliseerde muziektelevisiezender
26-07-2017 | 10:00:00
De Personalised Music Television-service van het bedrijf, waarmee gebruikers een gepersonaliseerde zender kunnen creëren, is geïntegreerd met de huidige zender bij Ziggo
Beeld en Geluid opent tv-archief voor publiek
26-07-2017 | 09:41:34
Tot nu toe kon de collectie vooral worden doorzocht door programmamakers, die fragmenten uit oude programma’s willen hergebruiken
Wakker Dier start tv-campagne tegen kiloknallers Emté
24-07-2017 | 09:16:00
Emté eindigde afgelopen half jaar hoog in de kiloknaller-ranglijst van Wakker Dier en is daardoor doelwit van de campagne
Heimat maakt Sorry-campagne voor Hornbach
20-07-2017 | 14:24:00
De komende maanden verschijnen op tv drie commercials waarin veel te volle auto’s de oorzaak zijn van irritante situaties op de weg en in de wijk
Kattenspecial in Jinek
20-07-2017 | 12:56:38
We klikken massaal naar kattenfilmpjes en delen ze aan de lopende band, een poes in de hoofdrol maakt van iedere YouTubeclip een gegarandeerde hit. Online. Maar hoe doen katten het op tv?
Vereniging Bartiméus Sonneheerdt wil meer audiodescriptie op tv
19-07-2017 | 15:33:00
Bij audiodescriptie beschrijft een stem alle visuele elementen in de pauzes tussen de dialogen, zoals de personages, gezichtsuitdrukkingen, plaatsbepaling en ontwikkelingen in de verhaallijn
Talpa 100 procent eigenaar SBS Broadcasting, Peter de Mönnink blijft - voorlopig - aan als CEO
19-07-2017 | 14:40:00
Talpa brengt SBS, met de televisiezenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, het online Video on Demand-platform KIJK en Social1nfluencers onder in het verder te bouwen nieuwe Nederlandse multimediabedrijf
[Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!
19-07-2017 | 13:59:00
Nieuwe hits. Wie gaat ervoor zorgen? RTL met een show waarin Gordon met een onbekende man gaat trouwen? Ik denk het niet. Maar ik laat me graag verrassen
VPRO maakt programma's internationaal beschikbaar op YouTube
19-07-2017 | 12:42:27
Sinds begin van het jaar is driehonderd uur aan programma’s vertaald in het Spaans, Engels en Frans en geleidelijk gepubliceerd op drie YouTube-kanalen
NPO biedt Penoza en Flikken Rotterdam aan met audiodescriptie
18-07-2017 | 17:51:00
Audiodescriptie biedt de visueel beperkte kijker de kans om tv-programma’s te volgen waar weinig (of niet) wordt gesproken
Onesize creëert visual identity The Strain
18-07-2017 | 15:14:07
Na de teaserpromo voor de cult-serie American Horror Story 6 nam Onesize deel in de pitch voor het vierde en laatste seizoen van FX-serie The Strain
[Column] Rutger Mackenbach: Paniek in medialand
17-07-2017 | 11:30:00
Paniek in medialand: de kijkcijfers van tv in juni gaan hard onderuit! Deze daling is de grootste sinds tijden en ook de kijkcijfers van de Tour de France lopen hard terug. Wat een toestand. Als we iets verder kijken, dan is er een simpele verklaring
[Kijkcijfers] 2,1 miljoen mensen zien Nederlands vrouwenelftal winnen van Noorwegen op EK in eigen land
17-07-2017 | 10:13:00
Vrouwenvoetbal is al jarenlang de sterkstgroeiende sport in Nederland en nu is er in Nederland de EK Voetbal voor vrouwen. De openingswedstrijd in Utrecht brak natuurlijk alle vrouwenvoetbal kijkcijferrecords.
Jacqueline Kolman zendermanager SBS6
14-07-2017 | 12:47:00
Jacqueline Kolman start als zendermanager van SBS6. In deze functie is zij verantwoordelijk voor onder meer de programmering en programma’s van SBS6. Zij volgt Karin de Groot op
Documentaire Wilders in premiere op Viceland
12-07-2017 | 09:06:00
Viceland zendt de documentaire Wilders dit najaar uit. Het is de eerste keer dat de film te zien is voor het Nederlandse publiek
Nieuw seizoen Law and Order voor het eerst bij SBS6
12-07-2017 | 06:11:00
Het is voor het eerst dat deze wereldwijd succesvolle crimeserie door de familiezender wordt uitgezonden. Het nieuwe seizoen ging in Amerika van start met meer dan acht miljoen kijkers
KRO-NCRV laat ouderen daten in Hotel Romantiek
11-07-2017 | 14:54:00
Twaalf alleenstaande vrouwen en twaalf alleenstaande mannen van boven de zestig op zoek naar een nieuwe relatie reizen in Hotel Romantiek samen af naar Zwitserland
Autoriteit Consument & Markt: Talpa mag SBS overnemen
11-07-2017 | 00:33:00
ACM ziet in de overname geen nadelen voor de keuzemogelijkheden van consumenten en adverteerders
[Commercial Review] Daan van Kuijeren: NPO, KIA, KLM
10-07-2017 | 13:09:00
NPO bewijst: klein budget stimuleert creativiteit, Kia schiet net naast met ode aan het vrouwenvoetbal en de Care Tag commercial van KLM is bij voorbaat al prijswinnend
SBS6 met dagelijks verslag van De Vierdaagse 2017
10-07-2017 | 11:46:00
De 101ste editie van de Vierdaagse is dit jaar dagelijks te volgen bij SBS6. Hart van Nederland-presentatrice Evelien de Bruijn brengt elke dag op locatie verslag uit
[Kijkcijfers] Kijktijd in juni daalt met 8,3 procent, RTL in zwaar weer
10-07-2017 | 08:54:00
De kijktijd is in juni gedaald van 168 minuten in 2016 t0t 154 minuten in 2017.
[MediaWeek] JUKE | Segmentatiemodel in Augmented Reality | Programmatic Advertising op TV | Roland Teerenstra | Sanne Visser
07-07-2017 | 17:56:00
Wat een start van de MediaWeek! Op maandag regent het primeurs.
BNN en VARA vanaf komend seizoen onder één merk
07-07-2017 | 16:10:05
Vanaf de start van het nieuwe televisieseizoen na de zomer gaat fusieomroep BNN-VARA zich als één merk presenteren. Een logische stap waar de tijd rijp voor is, vindt algemeen directeur Gerard Timmer.
Uitzending Gemist wordt NPO Start
05-07-2017 | 11:17:00
De Nederlandse Publieke Omroep (NPO) heeft zijn on demand dienst, voorheen Uitzending Gemist, verbeterd. Ook is de dienst omgedoopt in NPO Start
Steven van Dorp naar BrandDeli
04-07-2017 | 07:34:00
Mediabedrijf BrandDeli versterkt haar Strategy & Creative-team met Steven van Dorp als nieuwe Concept Creative Brand Partnerhips. Met zijn stap richting BrandDeli gaat hij voor het eerst aan de slag aan de exploitantzijde
Screenforce lanceert commercial prikbord met beste tv-commercials
04-07-2017 | 07:17:00
Screenforce en Pop the Campaign lanceren Commercial Prikbord. Het Commercial Prikbord laat de beste TV-commercials uit binnen- en buitenland zien
XITE lanceert Nederlands eerste programmatic advertising campagne op televisie
03-07-2017 | 23:47:00
Muziekvideo brand XITE biedt adverteerders vanaf deze maand de mogelijkheid om online advertentiecampagnes op televisie in te kopen.
Juni recordmaand voor BrandDeli
03-07-2017 | 13:51:00
BrandDeli heeft de maand juni afgesloten met een recordmarktaandeel van 19,8 procent op doelgroep 20 t/m 49 jaar, een stijging van 27 procent vergeleken met juni vorig jaar
Kanalen Viacom Benelux trekken 76 procent meer millennials op prime time
03-07-2017 | 13:30:00
Viacom Benelux claimt 11,4 procent marktaandeel onder millennials, een groei van 51 procent ten opzichte van dezelfde maand vorig jaar. Tijdens primetime groeit het mediabedrijf met 76 procent onder millennials
ORN gaat nauwer samenwerken met STER, heft Raad van Commissarissen op, Frank Eijken directeur in deeltijd, Martijn Boxman leidt sales
30-06-2017 | 17:48:00
De Raad van Commissarissen van ORN heeft na een intensieve periode van het onderzoeken van toekomstopties en in nauw overleg met de RPO’s (Regionale Publieke Omroep) voor ORN en de Ster volgende stappen voor de toekomst gezet.
Eberhard van der Laan aangekondigd als tweede gast VPRO Zomergasten 2017
30-06-2017 | 16:26:19
Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan is op 30 juli te gast in VPRO Zomergasten. Dat maakte presentator Janine Abbring vandaag bekend op de Facebookpagina van het programma
Commissariaat verduidelijkt samenwerkingsmogelijkheden publieke omroepen met andere partijen
30-06-2017 | 13:50:00
Het Commissariaat voor de Media heeft de uitgave ‘Samenwerking van publieke omroepen met andere partijen’ gemaakt, die de regels voor publiek-private samenwerking verduidelijkt en antwoord geeft op vragen
Thomas Hendriks gedelegeerd producent RTL Boulevard en RTL Late Night
29-06-2017 | 11:25:53
De scope van RTL Boulevard en RTL Late Night gaat substantieel verbreden. Om dat te ontwikkelen en aan te sturen is Thomas Hendriks benoemd tot gedelegeerd producent
Kumpany activeert bobsleesponsoring Holland Casino
29-06-2017 | 08:31:00
Holland Casino is de hoofdsponsor van het Nederlands bobsleeteam op weg naar de Olympische Winterspelen van 2018. Kumpany is aangetrokken om deze sponsoring de komende tijd te activeren
[MediaWeek] VICE & Philips | Martin Leeflang | Guy Grimmelt | OMS Studio | TMG & RTL
28-06-2017 | 17:21:00
Je zult maar werken voor de marktleider in het segment van de media dat het het beste doet. Dan ben je een bofkont. Of je bent gewoon schandalig goed in wat je doet.
Derk Bolt en Eugenio Follender vanavond exclusief bij Jinek
27-06-2017 | 14:04:00
Derk Bolt en Eugenio Follender doen vanavond hun verhaal aan tafel bij Eva Jinek. Bolt en Follender vertellen wat zij in Colombia hebben meegemaakt
KRO-NCRV en Stichting Kikid lanceren online anti-pestgame Milan
27-06-2017 | 12:41:29
Milan reageert via een guided dialog, geschreven met de hulp van kinderen uit de doelgroep en verrijkt met gesproken berichten, Snapchats, video en foto’s
Tour-etappes van start tot en met finish live bij Eurosport
22-06-2017 | 13:43:03
Voorheen waren van dertien etappes geen rechtstreekse beelden beschikbaar van het eerste gedeelte van de Tour de France
Warsteiner lanceert merkcampagne Het Verschil
22-06-2017 | 11:26:00
Reclamebureau New Normal ontwikkelde de merkcampagne voor Warsteiner. De campagne wordt afgetrapt met een tv-commercial
Canal Digital vernieuwd
21-06-2017 | 13:01:00
Canal Digital introduceert een nieuwe huisstijl, TV Gemist, Canal Digitaal Films en een persoonlijke WhatsOnTV-chatservice
Muziekkiosk binnenkort in heel Europa te ontvangen
21-06-2017 | 12:25:10
Muziekkiosk, het televisiepakket dat in mei 2016 van start ging, is binnen enkele weken in heel Europa via de satelliet te ontvangen
Discovery Networks Benelux en M7 Group sluiten meerjarige distributieovereenkomst
20-06-2017 | 12:42:00
Alle zenders van Discovery Networks zullen de komende jaren beschikbaar blijven in het basispakket van CanalDigitaal en Online.nl
Lex Beijersbergen van Henegouwen vertrekt bij ORN
20-06-2017 | 12:05:46
Lex Beijersbergen van Henegouwen zal met ingang van 1 september 2017 zijn functie van adjunct directeur bij Omroep Reclame Nederland Sales CV neerleggen
[Interview] Shula Rijxman over de maatschappelijke waarde van de NPO
20-06-2017 | 11:47:00
De Nederlandse Publieke Omroep maakte onlangs een rapportage openbaar waarin het dieper ingaat op hun maatschappelijke belang. We spreken met voorzitter Shula Rijxman over de aanleiding van het rapport, de huidige overheidsregels en de toekomst
Publieke omroepen en OTP sluiten convenant
20-06-2017 | 10:13:01
Het convenant bevat afspraken over het maken van televisieproducties voor de publieke omroepen door leden van de vereniging van Onafhankelijke Televisieproducenten
Nickelodeon 15 jaar
16-06-2017 | 15:45:00
Voor dit jubileum hebben ze een nieuwe held samengebracht met een Nickelodeon-classic voor een special: Bunsen is een Beest ontmoet Fairly Odd Parents
Bonje met de buren terug op SBS6
15-06-2017 | 09:27:47
Bonje met de buren keert na een afwezigheid van twee jaar terug. Dennis van der Geest en Leontine Borsato vormen het presentatieduo
NPO brengt zijn maatschappelijke waarde in beeld
13-06-2017 | 10:51:00
In de rapportage Maatschappelijke waarde, een voornemen uit het Concessiebeleidsplan 2016-2020, ligt de nadruk op het effect van programma’s en activiteiten op de samenleving
Onderzoek: sitebezoek neemt toe door RTV-campagne
13-06-2017 | 10:00:00
RTV-campagnes zorgen voor direct sitebezoek en ze jagen de effecten van de inzet van organic, branded en non-branded search extra aan
Nickelodeon en Nick Jr. op zwart
12-06-2017 | 11:36:00
Op 14 juni zullen Nickelodeon en Nick Jr. op zwart gaan om kinderen te motiveren deel te nemen aan de jaarlijkse Buitenspeeldag