Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1582732

Catherine Keyl freelancet voor Story
19-09-2017 | 17:44:08
Als freelancer zal de voormalige talkshowpresentatrice interviews doen met collega-BN’ers, onder de titel Catherine & Co
Roland Tameling hoofdredacteur Autocar
19-09-2017 | 12:16:00
Autocar komt naar Nederland en journalist, presentator en programmamaker Roland Tameling sluit zich per direct aan bij het redactieteam
Restyling voor magazine de Architect
19-09-2017 | 11:59:00
De omvang is meer dan verdubbeld en het telt ruim 200 pagina’s, met prominente aandacht voor beeld en projecten uit binnen- en buitenland
[Column] Deike Schulz: De R zit in de maand: knuffel een boek, of een blog!
18-09-2017 | 10:18:00
De R zit weer in de maand, dus stond ik onder het motto rust, reinheid en regelmaat voor mijn boekenkast met de oprechte ambitie om mijn boeken te knuffelen. Dit alles was aangewakkerd door een lees/bladersessie in een stapel Duitse tijdschriften, die ik aan het einde van de vakantie had verorberd
Chantal Janzen lanceert &C Me talent stage
15-09-2017 | 09:42:00
&C Me talent stage is onderdeel van Chantals multimediamerk &C
AutoWeek introduceert private-leasevergelijker
14-09-2017 | 10:03:47
AutoWeek heeft de private-leasevergelijker ontwikkeld, waarbij de tarieven van verschillende aanbieders naast elkaar worden gezet. Het autotijdschift hoopt zo orde te scheppen in de, wat ze omschrijft als, “chaos van private-leasetarieven”
Topmodel Imaan Hammam op cover van Vogue Nederland
13-09-2017 | 10:31:00
Op de cover van Vogue Nederland schittert model Imaan Hammam in Chanel Haute Couture, gefotografeerd in Parijs door Alique. Het topmodel is ook geïnterviewd
Roularta voornemens Landleven over te nemen van Reed Business Information
13-09-2017 | 09:07:00
Roularta Media Group heeft het voornemen om het maandblad Landleven over te nemen. De integratie zal in het laatste kwartaal van 2017 plaatsvinden
Vriendin viert twintig-jarig bestaan met twintig lezeressen als gasthoofdredacteur
13-09-2017 | 06:34:00
Audax-titel Vriendin is twintig jaar en viert haar verjaardag samen met haar lezeressen
Cosmopolitan 35 jaar in Nederland
12-09-2017 | 06:53:00
In vier jaar tijd groeide Cosmopolitan uit van een tijdschrift met een website tot het grootste millennialmerk dat zeven platformen bedient en elke maand 2,8 miljoen jonge vrouwen bereikt
Salon Residence opent boutique hotel in museum Singer Laren
11-09-2017 | 10:50:00
Van 28 september tot en met 1 oktober opent Salon Residence in museum Singer Laren een boutique hotel. Achttien toonaangevende interior designers richten op geheel eigen wijze een ruimte in
Erwin van Luit per 1 oktober CEO New Skool Media
08-09-2017 | 10:34:00
Cor Jan Willig en Rob Koghee treden terug en blijven aandeelhouder
Anna Nooshin en Monica Geuze zoenend op cover LINDA.meiden
05-09-2017 | 22:14:00
In de nieuwe LINDA.meiden draait het om gewoon jezelf kunnen zijn. In dit nummer steken onder meer Anna Nooshin, Monica Geuze, Rens Kroes en vlogster Ruba Zai een figuurlijke middelvinger op naar vooroordelen, hokjes denken en online haters.
Stofzuigende mannen door Flairs Hete Huishoudkalender
05-09-2017 | 17:00:00
De kalender wordt gevuld door onder andere Tim Douwsma, Dio, Freek Bartels, Freek van Noortwijk, Jebroer, Frank van der Lende, Dave von Raven en Maurice Lede
AutoWeek gaat alliantie aan met Findio en Circuit Zandvoort
04-09-2017 | 08:37:00
AutoWeek heeft samen met partner Findio voor auto een partnership met Circuit Zandvoort afgesproken en zinspeelt op terugkeer Formule 1
Marilou Snels hoofdredacteur Plus Magazine
31-08-2017 | 09:22:45
Ze is de opvolger van Theo Temmink die wegens privé-omstandigheden op eigen verzoek zijn functie per direct heeft neergelegd
G+J Media brengt spin-off JAN uit: JANtje
31-08-2017 | 09:12:26
JANtje is een glossy voor moeders met kinderen van nul tot twaalf jaar en verschijnt in een oplage van 56.000
Restyling voor HP/De Tijd
29-08-2017 | 17:07:57
HP/De Tijd heeft met het te verschijnen septembernummer een volledig opgefriste vormgeving en een nieuwe kopletter
Tina-dag wordt Tina Festival, Lisa & Lena toegevoegd aan line-up
25-08-2017 | 09:15:00
De eerste internationale act voor Tina Festival wordt Lisa & Lena. De Duitse tweeling heeft 22,8 miljoenen volgers op de populaire app Musical.ly
Samenwerking Nederlandse Ski Vereniging en Wintersporters.nl
22-08-2017 | 14:51:00
De samenwerking zorgt voor een uitbreiding van het redactieteam waardoor er meer kwalitatieve content gemaakt kan worden
NOM: bereik print gelijk, digitaal stijgt
17-08-2017 | 14:24:00
Het printbereik van magazines is voor de tweede keer op rij stabiel gebleven en het digitale bereik is met 7 procent gestegen
Hans Prummel en Richard Otto brengen Gaykrant terug
16-08-2017 | 11:20:00
De Gaykrant was sinds 1980 een maandelijks verschijnend Nederlands tijdschrift voor homoseksuelen, lesbiennes en biseksuelen
MEIS & MAAS lanceren Minecraft: het officiële magazine
15-08-2017 | 12:01:55
MEIS & MAAS, uitgeverij achter veel kinderboeken en -tijdschriften, kondigt de lancering aan van het tijdschrift Minecraft: het officiële magazine. Het magazine verschijnt op 24 augustus 2017
Cécile Narinx op de bres voor diversiteit met septembernummer Harper’s Bazaar
14-08-2017 | 10:19:51
Harper's Bazaar viert verscheidenheid door de nieuwe najaarsmode te laten tonen door modellen in alle soorten, leeftijden, huidkleuren en maten
Linda de Mol als prinses Diana op eigen cover
08-08-2017 | 17:31:00
In augustus is het twintig jaar geleden dat prinses Diana omkwam bij een auto-ongeluk in Parijs. Reden voor een tribute aan dit stijlicoon in LINDA.mode
Glamour verschijnt in XL-formaat
08-08-2017 | 11:21:55
Glamour lanceert het grootste modenummer in de geschiedenis van het blad. Het septembernummer is bijna twee keer zo groot als het reguliere magazine
Lemon Scented Tea ontwikkelt concept Twente-glossy
08-08-2017 | 10:14:32
Het gratis blad Typisch Twente is onderdeel van de overkoepelende merkcampagne Tijd zat, in Twente
Hearst Netherlands lanceert Influencer Solutions
07-08-2017 | 13:37:00
Influencer Solutions is een nieuwe benadering van influencermarketing waarbij de combinatie van talentvolle makers, loyale fans en de sterke merken van Hearst Netherlands centraal staan
[Interview] Barbara Barend over Helden Magazine en Helden Media
01-08-2017 | 22:08:00
In 2019 startte Barbara Barend samen met haar vader Frits Barend het tijdschrift Helden. Aanvankelijk in part-time naast haar andere werk maar toen Sanoma zich in het tijdschrift inkocht, werd het al snel serieuzer
Voetbal Inside Magazine weg bij Pijper Media
01-08-2017 | 17:26:00
Het magazine Voetbal Inside, verbonden aan het gelijknamige tv-programma, is weg bij Pijper Media. Dit meldt Villamedia
&C snelst groeiende magazine merk op social media
28-07-2017 | 10:03:00
Dit blijkt uit de Social Media Monitor die voor de vierde keer door Magazine Media Associatie (MMA) is gepubliceerd
Sanne Groot Koerkamp hoofdredacteur Quest
20-07-2017 | 17:07:56
G+J Media heeft Sanne Groot Koerkamp benoemd tot hoofdredacteur van braintainment mediamerk Quest. Zij was tot op heden adjunct-hoofdredacteur van LINDA. en hoofdredacteur van LINDA.meiden
Delicous. op zoek naar hoofdredacteur, Makkie Mulder met pensioen
19-07-2017 | 15:10:00
"Ik mocht al eerder, maar ik wilde heel graag dit jaar, waarin we uitgebreid vieren dat delicious. 10 jaar bestaat, helemaal afmaken"
Tina bestaat 50 jaar
18-07-2017 | 10:27:36
In juni 1967 viel het blad voor het eerst bij duizenden Nederlandse meisjes op de mat. Het blad was destijds een vertaling van het Engelse blad Tina
Nikki van der Velden en Bas Gezelle naar digitaal team MPG.
13-07-2017 | 10:31:00
Crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. heeft zich versterkt met Nikki van der Velden, digital content manager en Bas Gezelle, digital creative
G+J Media in de etalage
10-07-2017 | 08:34:00
G+J Media, uitgever van de Nederlandse edities van Vogue en National Geographic en van de tijdschriften Jan en Glamour, is te koop. Het moederbedrijf van G+J Media, Gruner + Jahr, wil zich meer richten op digitale uitgaven
Lancering eerste editie van het GTST Magazine
07-07-2017 | 17:06:38
Met een perspresentatie en een feestje in NH Collection Amsterdam Doelen werd gisteravond het eerste nummer van het GTST Magazine overhandigd
[Interview] Astrid van der Hulst over Flow Lemonade
06-07-2017 | 13:27:00
Het Flow Vakantieboek valt zo goed in de smaak dat er regelmatig vraag was naar een boek voor jonge meiden. Daarom is er nu Flow Lemonade, een 150 pagina’s tellend vakantieboek vol met onder andere tekenlesjes, fotografie- en boekentips, plakpagina’s, verhalen en interviews. We spreken met Astrid van der Hulst, die samen met Irene Smit de rol van Creative Director inneemt
Uitgeefsector in kaart gebracht
06-07-2017 | 08:56:00
Digitaal speelt een steeds grotere rol binnen de uitgeefsector. Zowel de digitale omzet als het gebruik van digitale uitgaven stijgt fors
VOGUE The Book Beach Issue gelanceerd
05-07-2017 | 10:13:49
Deze zomer komt Vogue The Book met een Beach Issue.
National Geographic start fotowedstrijd
29-06-2017 | 11:48:41
Fotografen en fotoliefhebbers kunnen meedoen in drie categorieën: Dier, Landschap en Mens. Inzenden is mogelijk tot en met 20 september 2017
Restyling voor Jamie magazine
28-06-2017 | 12:24:00
De Nederlandse licentietitel volgt hiermee het Engelse voorbeeld dat in nauwe samenwerking met Jamie Oliver opnieuw in de markt is gezet
Daniel Ropers volgt Derk Haank op als topman bij Springer Nature
28-06-2017 | 09:57:00
Daniel Ropers zal bol.com per 1 oktober 2017 verlaten om aan de slag te gaan als CEO bij Springer Nature. Waarom Derk Haank vertrekt is niet bekend
Flow Lemonade: het eerste Flow-vakantieboek voor jonge meiden
27-06-2017 | 08:57:00
Voor het eerst komt er van de makers van Flow Magazine een special gericht op jonge meiden die op de middelbare school zitten: Flow Lemonade.
Jonnie & Thérèse Boer van de Librije onthullen eigen luxe magazine
22-06-2017 | 12:25:00
Jonnie & Thérèse Boer brengen hun eigen glossy uit als gasthoofdredacteuren van LXRY Magazine
Victoria Beckham exclusief in Vogue Nederland
16-06-2017 | 12:00:00
De Britse ontwerpster Victoria Beckham staat voor het eerst op de cover van het juli/augustusnummer van Vogue Nederland
delicious. opent shop-in-shop in warenhuis Hudson’s Bay
14-06-2017 | 22:12:00
Het delicious. assortiment is online al verkrijgbaar en straks ook bij warenhuisketen Hudson’s Bay. delicious is in alle vestigingen met het gehele assortiment te vinden in de eigen shop-in-shop
Quest lanceert Quest Junior
14-06-2017 | 12:56:35
Ter gelegenheid van de lancering worden 500.000 gratis exemplaren uitgedeeld op 5700 scholen aan kinderen uit groep 6, 7 en 8
Vrij Nederland presenteert Detective & Thriller Gids en Thriller van het jaar
09-06-2017 | 12:30:00
Zijn bloedige plan van schrijver Graeme Macrae Burnet is uitgeroepen tot Thriller van het Jaar
MPG. zet met productie Efteling jubileum magazine stap richting consumentenmarkt
02-06-2017 | 14:31:00
Nederlands MediaNetwerk was deze week in de jubilerende Efteling - 65 jaar. Normaal gesproken een leeftijd om ermee te stoppen maar de Efteling heeft er de vaart goed in.
Donald Duck komt met Mondrizwaan-editie
01-06-2017 | 12:21:00
Het weekblad staat deze week geheel in het teken van De Stijl en Piet Mondriaan. Met een cover gemaakt door tekenaar Maarten Gerritsen
VROUW viert 10-jarig bestaan
01-06-2017 | 06:27:04
VROUW transformeerde van een weekendbijlage in De Telegraaf tot een sterk, multimediaal merk
MPG. ontwikkelt jubileumglossy Efteling
31-05-2017 | 14:55:00
Met 100 pagina’s en een oplage van 105.000 stuks is Feest in heel Nederland verkrijgbaar via verschillende verkooppunten
Livre Magazine begin juni gelanceerd
31-05-2017 | 13:31:00
Het tijdschrift voor boekenliefhebbers Livre Magazine wordt gelanceerd van vrijdag 9 tot en met zondag 11 juni in de Gerard Doustraat in Amsterdam
Isa Hoes en Medina Schuurman columnisten Nouveau
29-05-2017 | 11:23:00
Hoes en Schuurman zijn volgens het magazine voorbeelden van een ageless generatie en zullen schrijven over burn-out, rouw, vriendschap en knap oud worden
[Interview] Annemarie Veen over de comeback van print
25-05-2017 | 21:54:00
Head Office NL leverde onlangs GO TOYOTA af, het luxe relatiemagazine van Toyota. Het content marketing bureau van Sanoma | SBS merkt dat bedrijven en merken steeds vaker investeren in hoogwaardige magazines voor hun owned content. Is dit de comeback van print? We vragen het aan Head of Content Annemarie Veen.
[Interview] Tonie Broekhuijsen over kijken en weten bij New Skool Media
16-05-2017 | 11:02:00
Tonie Broekhuijsen is geen onbekende in de media. Na 30 jaar VNU en Sanoma (vanaf 2003) besluit hij echter in 2015 voor zichzelf te beginnen als onder andere strateeg, columnist en hoofdredacteur. Bijvoorbeeld van KIJK en Know How. We spreken hem over deze twee wetenschappelijke titels
Magazine merken populairst op Facebook
11-05-2017 | 18:50:00
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken op social media met 4% gestegen ten opzichte van het vierde kwartaal 2016
Astrid Holleeder: “Je had hem bij de geboorte dood moeten bijten”
10-05-2017 | 10:24:00
In het meinummer (familiespecial) van HP/De Tijd doet Astrid Holleeder een aantal opvallende uitspraken over haar broer Willem Holleeder
Douwe Bob uit de kleren voor L’HOMO.
09-05-2017 | 10:06:00
L’HOMO. is het jaarlijkse homotijdschrift van LINDA., van Linda de Mol en hoofdredacteur Iebele van der Meulen
Merel Braakman en Rogier Strietman commerciële team MPG.
19-04-2017 | 15:08:00
Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid
De Persgroep blikt terug op sterk jaar
19-04-2017 | 14:11:00
De Persgroep, actief in Nederland, België en Denemarken, boekte in 2016 een omzet van 1.455 miljoen euro (+9 procent)
[Interview] Sanne Visser over &C
14-04-2017 | 13:50:00
Na gewerkt te hebben voor onder andere Mood for Magazines en Sanoma is Sanne Visser haar eigen bedrijf Who is the boss Media & Management gestart. Daarnaast is ze Business Director van het spiksplinternieuwe &C Media van Chantal Janzen.
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
Wendy van Dijk lanceert lente-editie WENDY met fotografie debuut Kim Feenstra
13-04-2017 | 12:28:00
In het nieuwe magazine van WENDY ontketenen Wendy van Dijk en haar team een unieke actie door meer dan 200 prijzen en ervaringen weg te geven
Viggo doet vrouwendingen op Libelle TV
12-04-2017 | 15:28:00
Vanaf 12 april is Viggo Waas met zijn eigen programma te zien op Libelle TV: Viggo doet vrouwendingen
Fashionchick maakt VIVA
11-04-2017 | 09:00:06
Het grote modenummer van VIVA is compleet onder handen genomen door Fashionchick's founder Ellen Snijder.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Hans van Brussel neemt Opzij over
03-04-2017 | 16:03:00
Per 1 mei neemt Hans van Brussel vrouwenblad Opzij over van Veen Media
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Marianne Timmer en Audax lanceren Vrienden Magazine
30-03-2017 | 10:44:00
Vrienden is het nieuwe magazine van vrienden, door vrienden, voor vrienden, uitgegeven door Audax Publishing
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
Chantal Janzen naakt in eerste editie eigen glossy &C
21-03-2017 | 19:44:00
Niemand die het gelooft maar het zorgt natuurlijk altijd voor buzz. Chantal Janzen naakt. Klinkt goed. En als Chantal het zelf zegt dan klinkt het nog beter.
[Cross Media Merk 2017] Rutger Anema over Allerhande
21-03-2017 | 14:16:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Rutger Anema, Head of Allerhande
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Glamour opent shop-in-shop op National Glamour Day
21-03-2017 | 08:10:00
Op 1 april zal Glamour's hoofdredacteur Anke de Jong deze shop-in-shop in de vernieuwde Levi's store op de Kalverstraat in Amsterdam zelf officieel openen en het landelijke startsein geven voor National Glamour Day 2017
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
[Interview] Leon Heuts over Filosofie Magazine
15-03-2017 | 11:29:00
Filosofie Magazine is sinds jaar en dag een van de leidende filosofietitels van Nederland. Aan hoofdredacteur Leon Heuts om dit zo te houden. We spreken hem over het tijdschrift, de inzet van branded content en de ontwikkelingen binnen de filosofie
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
10-03-2017 | 23:17:00
Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak.
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
Vogue Nederland viert vijf jarig bestaan met naakte Lara Stone en Doutzen Kroes op de cover
09-03-2017 | 06:52:00
Vogue Nederland bestaat vijf jaar en viert dit met een bijna 400 pagina's tellend jubileumnummer: een ode aan Nederland en Nederlandse modellen met op de oranje cover een naakte Lara Stone en Doutzen Kroes in intieme pose
[Interview] Pascal Gerrits over Gardeners’ World
06-03-2017 | 10:54:00
F&L Publishing Group voegt een nieuwe titel toe aan het portfolio: Gardeners’ World, een licentie van de BBC, die het blad in Groot-Brittannië uitgeeft als brand extention van het gelijknamige televisieprogramma. We spreken met hoofdredacteur Pascal Gerrits
[Interview] Floris Wyers over Pure Luxe Magazine
02-03-2017 | 09:39:00
Na een succesvol eerste jaar pureluxe.nl (100.000 uv per maand) lanceerde uitgever Floris Wyers onlangs de papieren versie Pure Luxe Magazine. We spreken hem over zijn niche doelgroep, papier als luxeproduct en de commerciële strategie
G+J Custom Content maakt Msafiri voor Kenya Airways
01-03-2017 | 10:04:17
G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met chatbot
01-03-2017 | 09:27:00
Om jonge vrouwen wegwijs te maken in de politieke jungle lanceert Cosmopolitan een Verkiezingstoolkit met een chatbot en een videoserie met 6 lijsttrekkers
F&L Publishing Group lanceert Nederlandse uitgave BBC's Gardeners' World
28-02-2017 | 13:25:26
Gardeners’ World verschijnt 10 keer per jaar en is te koop in winkels als Albert Heijn, AKO, Bruna en Jumbo en online. Een losse uitgave kost 5,95 euro
Forse stijging magazinemerken op YouTube en Instagram
22-02-2017 | 11:48:00
De meest populaire magazinemerken op social media blijven Voetbal International, LINDA. en ELLE
Online platform Pure Luxe lanceert magazine
17-02-2017 | 13:57:00
Na het online succes was er een grote vraag naar een fysiek magazine
Arie Boomsma en Women's Health lanceren Stronger than your boyfriend
17-02-2017 | 12:22:00
Arie Boomsma (Vondelgym) en Women’s Health hebben de handen ineengeslagen voor de videocampagne Stronger than your boyfriend
Value Zipper salespartner Veen Media
16-02-2017 | 18:16:00
Veen Media is de uitgever van Jamie magazine, Filosofie Magazine, New Scientist, Maarten! en Historisch Nieuwsblad.
[Column] Femke Leemeijer: De tering naar de nering zetten?
14-02-2017 | 11:14:50
Onbegrijpelijk vind ik de keuze van Vrij Nederland om met een grote vaste redactie het onzekere avontuur van een maandblad in combinatie met een digitaal platform aan te gaan
Exclusieve korting GTST Magazine via Adoptiq
14-02-2017 | 10:21:00
F&L Publishing Group biedt de gebruikers van het Adoptiq print platform een early-birdkorting aan op het nieuw te verschijnen Goede Tijden, Slechte Tijden-Magazine
[Interview] Hoofdredacteur May-Britt Mobach over Amayzine
09-02-2017 | 15:54:22
Het succesvolle online magazine Amayzine.com lanceerde in januari haar eerste printversie. We spreken met hoofdredacteur May-Britt Mobach over de reden, de kwaliteit en haar concurrenten
[Interview] Hoofdredacteur Anne Marije de Vries Lentsch over Cosmopolitan
09-02-2017 | 11:02:00
Onlangs won ze de Mercur Hoofdredacteur van het Jaar. Een mooie aanleiding voor een gesprek met Anne Marije de Vries Lentsch van Cosmopolitan (Hearst Netherlands) over het hoofdredacteurschap, crossmedia en het werken voor een licentie
Sanoma’s 2016 Full-Year Result: Back on Track Faster than Expected
07-02-2017 | 09:07:00
For 2017, Sanoma expects that the Group’s consolidated net sales adjusted for structural changes will be stable and the operational EBIT margin will be around 10%.