Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1143418

[Interview] Tonie Broekhuijsen over kijken en weten bij New Skool Media
16-05-2017 | 11:02:00
Tonie Broekhuijsen is geen onbekende in de media. Na 30 jaar VNU en Sanoma (vanaf 2003) besluit hij echter in 2015 voor zichzelf te beginnen als onder andere strateeg, columnist en hoofdredacteur. Bijvoorbeeld van KIJK en Know How. We spreken hem over deze twee wetenschappelijke titels
Magazine merken populairst op Facebook
11-05-2017 | 18:50:00
In het eerste kwartaal van 2017 is het aantal likers/volgers van magazine merken op social media met 4% gestegen ten opzichte van het vierde kwartaal 2016
Astrid Holleeder: “Je had hem bij de geboorte dood moeten bijten”
10-05-2017 | 10:24:00
In het meinummer (familiespecial) van HP/De Tijd doet Astrid Holleeder een aantal opvallende uitspraken over haar broer Willem Holleeder
Douwe Bob uit de kleren voor L’HOMO.
09-05-2017 | 10:06:00
L’HOMO. is het jaarlijkse homotijdschrift van LINDA., van Linda de Mol en hoofdredacteur Iebele van der Meulen
Merel Braakman en Rogier Strietman commerciële team MPG.
19-04-2017 | 15:08:00
Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid
De Persgroep blikt terug op sterk jaar
19-04-2017 | 14:11:00
De Persgroep, actief in Nederland, België en Denemarken, boekte in 2016 een omzet van 1.455 miljoen euro (+9 procent)
[Interview] Sanne Visser over &C
14-04-2017 | 13:50:00
Na gewerkt te hebben voor onder andere Mood for Magazines en Sanoma is Sanne Visser haar eigen bedrijf Who is the boss Media & Management gestart. Daarnaast is ze Business Director van het spiksplinternieuwe &C Media van Chantal Janzen.
[Interview] Suzanne Pronk over Jamie magazine en het culinaire schap
13-04-2017 | 14:36:00
Jamie magazine heeft met de goedlachse Jamie Oliver als gezicht van de titel de fans al mee, maar het blijft dringen in het culinaire schap. We spreken met hoofdredacteur Suzanne Pronk over de chef himself, fairtradespecials en scheurkalenders
Wendy van Dijk lanceert lente-editie WENDY met fotografie debuut Kim Feenstra
13-04-2017 | 12:28:00
In het nieuwe magazine van WENDY ontketenen Wendy van Dijk en haar team een unieke actie door meer dan 200 prijzen en ervaringen weg te geven
Viggo doet vrouwendingen op Libelle TV
12-04-2017 | 15:28:00
Vanaf 12 april is Viggo Waas met zijn eigen programma te zien op Libelle TV: Viggo doet vrouwendingen
Fashionchick maakt VIVA
11-04-2017 | 09:00:06
Het grote modenummer van VIVA is compleet onder handen genomen door Fashionchick's founder Ellen Snijder.
[Analyse] Waarom zou Sanoma uit SBS stappen?
07-04-2017 | 16:49:00
Het is bijna niet te geloven maar verschillende media maken er melding van: Sanoma zou bekend gaan maken uit SBS te stappen.
Hans van Brussel neemt Opzij over
03-04-2017 | 16:03:00
Per 1 mei neemt Hans van Brussel vrouwenblad Opzij over van Veen Media
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
Marianne Timmer en Audax lanceren Vrienden Magazine
30-03-2017 | 10:44:00
Vrienden is het nieuwe magazine van vrienden, door vrienden, voor vrienden, uitgegeven door Audax Publishing
Donald Duck Weekblad lanceert Week van het geld-editie
27-03-2017 | 12:08:00
Voor de Week van het geld brengt Donald Duck Weekblad in samenwerking met Wijzer in geldzaken een speciale editie over geld uit
Nieuw distributiecentrum faciliteert groei vtwonen.nl
23-03-2017 | 08:16:00
Online woonwarenhuis vtwonen.nl heeft een nieuwe distributiecentrum in Lelystad, met een oppervlakte van bijna 10.000 m2 en vijf laaddocks.
[Cross Media Merk 2017] Erwin van der Zande over Bright
22-03-2017 | 11:33:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Bright is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Erwin van der Zande, hoofdredacteur van Bright
[Cross Media Merk 2017] Hilmar Mulder over Libelle
22-03-2017 | 10:56:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Libelle is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Hilmar Mulder, hoofdredacteur van Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV
Chantal Janzen naakt in eerste editie eigen glossy &C
21-03-2017 | 19:44:00
Niemand die het gelooft maar het zorgt natuurlijk altijd voor buzz. Chantal Janzen naakt. Klinkt goed. En als Chantal het zelf zegt dan klinkt het nog beter.
[Cross Media Merk 2017] Rutger Anema over Allerhande
21-03-2017 | 14:16:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Allerhande is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Rutger Anema, Head of Allerhande
GTST Cross Media Merk 2017
21-03-2017 | 11:49:00
De crossmedialiteit zit echt in de content gebakken en ondersteunt zo het merk op elk medium.
Glamour opent shop-in-shop op National Glamour Day
21-03-2017 | 08:10:00
Op 1 april zal Glamour's hoofdredacteur Anke de Jong deze shop-in-shop in de vernieuwde Levi's store op de Kalverstraat in Amsterdam zelf officieel openen en het landelijke startsein geven voor National Glamour Day 2017
LINDA.lijnt: 89.500 mensen lijnen mee met Linda de Mol
20-03-2017 | 18:05:00
Linda de Mol gaat aan haar lijnperiode beginnen met LINDA.lijnt. Ze probeert in zes weken vijf kilo kwijt te raken.
[Cross Media Merk 2017] Suzan Schouten over Donald Duck
16-03-2017 | 12:49:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Donald Duck is genomineerd voor Cross Media Merk van het Jaar. Aan het woord is Suzan Schouten, domeindirecteur Kids & Teens bij Sanoma | SBS
[Interview] Leon Heuts over Filosofie Magazine
15-03-2017 | 11:29:00
Filosofie Magazine is sinds jaar en dag een van de leidende filosofietitels van Nederland. Aan hoofdredacteur Leon Heuts om dit zo te houden. We spreken hem over het tijdschrift, de inzet van branded content en de ontwikkelingen binnen de filosofie
[Cross Media Exploitant 2017] Sifra Soer over Hearst Netherlands
14-03-2017 | 17:50:00
Op 19 april worden de Cross Media Awards uitgereikt. Hearst Netherlands is genomineerd voor Cross Media Exploitant van het Jaar. Aan het woord is Sifra Soer, Manager Online Commercial Content bij Hearst.
Hearst Netherlands lanceert flexibel magazine-abonnement MyMagazines
10-03-2017 | 23:17:00
Hiermee speelt de crossmediale uitgever in op de trend dat consumenten hun aankopen steeds vaker online doen en op de groeiende behoefte aan flexibiliteit, service en gemak.
[Cross Media Case 2017] Caren Wassink over TAART.
09-03-2017 | 11:11:00
Mood for Magazines, XXS Amsterdam en HEMA zijn genomineerd voor Cross Media Case van het Jaar
Vogue Nederland viert vijf jarig bestaan met naakte Lara Stone en Doutzen Kroes op de cover
09-03-2017 | 06:52:00
Vogue Nederland bestaat vijf jaar en viert dit met een bijna 400 pagina's tellend jubileumnummer: een ode aan Nederland en Nederlandse modellen met op de oranje cover een naakte Lara Stone en Doutzen Kroes in intieme pose
[Interview] Pascal Gerrits over Gardeners’ World
06-03-2017 | 10:54:00
F&L Publishing Group voegt een nieuwe titel toe aan het portfolio: Gardeners’ World, een licentie van de BBC, die het blad in Groot-Brittannië uitgeeft als brand extention van het gelijknamige televisieprogramma. We spreken met hoofdredacteur Pascal Gerrits
[Interview] Floris Wyers over Pure Luxe Magazine
02-03-2017 | 09:39:00
Na een succesvol eerste jaar pureluxe.nl (100.000 uv per maand) lanceerde uitgever Floris Wyers onlangs de papieren versie Pure Luxe Magazine. We spreken hem over zijn niche doelgroep, papier als luxeproduct en de commerciële strategie
G+J Custom Content maakt Msafiri voor Kenya Airways
01-03-2017 | 10:04:17
G+J Custom Content vernieuwt inflight magazine Msafiri van Kenya Airways
Cosmopolitan lanceert Verkiezingstoolkit met chatbot
01-03-2017 | 09:27:00
Om jonge vrouwen wegwijs te maken in de politieke jungle lanceert Cosmopolitan een Verkiezingstoolkit met een chatbot en een videoserie met 6 lijsttrekkers
F&L Publishing Group lanceert Nederlandse uitgave BBC's Gardeners' World
28-02-2017 | 13:25:26
Gardeners’ World verschijnt 10 keer per jaar en is te koop in winkels als Albert Heijn, AKO, Bruna en Jumbo en online. Een losse uitgave kost 5,95 euro
Forse stijging magazinemerken op YouTube en Instagram
22-02-2017 | 11:48:00
De meest populaire magazinemerken op social media blijven Voetbal International, LINDA. en ELLE
Online platform Pure Luxe lanceert magazine
17-02-2017 | 13:57:00
Na het online succes was er een grote vraag naar een fysiek magazine
Arie Boomsma en Women's Health lanceren Stronger than your boyfriend
17-02-2017 | 12:22:00
Arie Boomsma (Vondelgym) en Women’s Health hebben de handen ineengeslagen voor de videocampagne Stronger than your boyfriend
Value Zipper salespartner Veen Media
16-02-2017 | 18:16:00
Veen Media is de uitgever van Jamie magazine, Filosofie Magazine, New Scientist, Maarten! en Historisch Nieuwsblad.
[Column] Femke Leemeijer: De tering naar de nering zetten?
14-02-2017 | 11:14:50
Onbegrijpelijk vind ik de keuze van Vrij Nederland om met een grote vaste redactie het onzekere avontuur van een maandblad in combinatie met een digitaal platform aan te gaan
Exclusieve korting GTST Magazine via Adoptiq
14-02-2017 | 10:21:00
F&L Publishing Group biedt de gebruikers van het Adoptiq print platform een early-birdkorting aan op het nieuw te verschijnen Goede Tijden, Slechte Tijden-Magazine
[Interview] Hoofdredacteur May-Britt Mobach over Amayzine
09-02-2017 | 15:54:22
Het succesvolle online magazine Amayzine.com lanceerde in januari haar eerste printversie. We spreken met hoofdredacteur May-Britt Mobach over de reden, de kwaliteit en haar concurrenten
[Interview] Hoofdredacteur Anne Marije de Vries Lentsch over Cosmopolitan
09-02-2017 | 11:02:00
Onlangs won ze de Mercur Hoofdredacteur van het Jaar. Een mooie aanleiding voor een gesprek met Anne Marije de Vries Lentsch van Cosmopolitan (Hearst Netherlands) over het hoofdredacteurschap, crossmedia en het werken voor een licentie
Sanoma’s 2016 Full-Year Result: Back on Track Faster than Expected
07-02-2017 | 09:07:00
For 2017, Sanoma expects that the Group’s consolidated net sales adjusted for structural changes will be stable and the operational EBIT margin will be around 10%.
Sanoma | SBS boekt 34 procent hogere bruto winst in 2016, autonome omzet stijgt ook
07-02-2017 | 08:29:00
Over 2016 zag Sanoma in Nederland en België haar operationele EBIT (gecorrigeerd voor incidentele baten en lasten) met 34 procent stijgen naar 86 miljoen euro.
F&L Publishing Group maakt Goede Tijden, Slechte Tijden magazine
06-02-2017 | 17:18:00
Het eerste nummer van het GTST Magazine ligt op 7 juli, de dag van de zomercliff, in de winkels
Libelle lanceert kiescoach
02-02-2017 | 14:29:31
Via Libelle.nl/kiescoach komt de lezeres er aan de hand van een vragenlijst achter welke partij het beste bij haar en haar idealen past
[Interview] Femmetje de Wind over Wayne Parker Kent
01-02-2017 | 10:25:00
Femmetje de Wind is auteur en een gevestigde naam in bladenland. Nu werkt ze als Head of Publishing voor Wayne Parker Kent. We spreken haar over dit nieuwe avontuur
MediaTest MediaTaart gaat naar New Skool Media voor overname Elsevier
28-01-2017 | 13:47:00
Met Elsevier heeft New Skool Media een grote vis gevangen. Met deze overname vergroot de uitgeverij aanzienlijk. MediaTest zet New Skool Media daarom in het zonnetje.
Persoonlijke Gezondheidscheck bij Becel
27-01-2017 | 13:29:00
Goud Uberconnected ontwikkelde de radio-, print- en outdoor-campagne ter ondersteuning van de activatie
Renate Gerschtanowitz wint Amayzine Look of the Year Awards
27-01-2017 | 10:57:00
Presentatrice Renate Gerschtanowitz werd bekroond tot best geklede vrouw van het jaar, stylist en ‘mister cool’ Steven Dahlberg kreeg het mannelijke equivalent van de award
Boerderij winnaar LOF Prijs voor Vakinformatie
27-01-2017 | 08:55:00
Boerderij is door het onafhankelijke LOF College voor Vakinformatie tot winnaar 2017 uitgeroepen
Online magazine Amayzine.com kiest voor print
25-01-2017 | 14:42:00
Deze week ligt het allereerste print issue van het online lifestyle magazine Amayzine met een split run cover in de winkels.
François Kroes hoofdredacteur CustomerFirst
19-01-2017 | 10:45:00
Per half februari 2017 neemt François Kroes de functie van Jan Kloeze over, die afgelopen jaar ad interim de redactionele leiding had
Epidemie ontwikkelt zegelserie PostNL
18-01-2017 | 11:12:00
De postzegels Vogels Winter zijn te scannen met de Cee-app, om te luisteren naar het geluid dat de vogel maakt en om meer informatie over de vogels lezen
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
LINDA. lanceert LINDA.vliegtuig
15-01-2017 | 17:20:00
150 lezeressen worden getrakteerd op een LINDA. trip, in maart, met een eigen LINDA.vliegtuig naar Milaan.
Chantal Janzen start haar eigen mediamerk &C
11-01-2017 | 10:52:00
&C start bij de lancering in maart met een maandelijks magazine, een online-platform, een mobile app met een eigen shop en vanaf najaar 2017 met eigen televisieprogramma's.
Glamour start fashion YouTube-serie met influencer Stephanie Broek
09-01-2017 | 21:50:00
Glamour lanceert een eigen YouTube-serie met influencer Stephanie Broek. Vanaf nu kan iedereen de modejournalist van Glamour op de voet volgen via het YouTube kanaal van Glamour Nederland.
Voetbal International werkt samen met FourFourTwo
02-01-2017 | 13:58:00
Voetbal International start samenwerking met FourFourTwo gaan samenwerken. Het Britse mediamerk is een internationale autoriteit op het gebied van voetbalmedia en verschijnt met een magazine en website in zeventien landen.
Hoofdredacteur Jan Kruithof koopt Promotor van ANWB
28-12-2016 | 11:02:00
Hoofdredacteur Jan Kruithof heeft Promotor overgenomen. Hij zal de titel vanaf 1 januari 2017 buiten ANWB-gelederen voortzetten, namelijk in samenwerking met MotoMe, dat streamingprogramma’s maakt op internet en voor RTL7
De Persgroep lanceert Aandacht!, magazine voor de advertentiemarkt
21-12-2016 | 10:03:00
De Persgroep introduceert een magazine voor de zakelijke markt: ‘Aandacht!’. Een magazine voor relaties, aandachttrekkers in de breedste zin van het woord en iedereen die zich interesseert voor marketing, communicatie, media en reclame
[Interview] Eelco den Boer, (Formule 1): "Max zet zichzelf op de cover"
20-12-2016 | 17:10:00
Hij kwam, zag en overwon… In ieder geval één keer dan. Max Verstappen denderde de Formule 1 in en Eelco den Boer denderde mee. We spreken met de coördinator van het magazine Formule 1 over de invloed die het succes van Verstappen afgelopen jaar had op zijn blad
Check-in PR en dORIZON Media lanceren WINTER magazine
20-12-2016 | 11:35:00
Ook online influencers krijgen ruimte in het blad. "Door een viertal online influencers een plek in ons blad te geven, vervaagt de grens tussen online en offline"
LINDA. grote winnaar Mecurs, Vogue Tijdschrift van het Jaar, Mercur d'Or voor Blendle
16-12-2016 | 11:21:00
In het bomvolle DeLaMar Theater zijn elf Mercurs uitgereikt. Dé vakprijzen in de magazine media branche. LINDA. wint Mercur Mediamerk van het Jaar
[Interview] Rosalie Moorman: "De formule van Vue International is Big Screen Entertainment"
14-12-2016 | 09:34:00
Bioscoopketen Vue en Donald Duck Weekblad slaan de handen ineen. Kinderen die een Vue-bioscoop bezoeken, krijgen een Donald Duck. En Donald Duck-lezers krijgen een derde bioscoopticket voor Vaiana. We spreken hoofd marketing van Vue Rosalie Moorman
Vrij Nederland lanceert eerste maandblad, Ward Wijndelts hoofdredacteur
14-12-2016 | 08:50:00
De eerste maandeditie van Vrij Nederland ligt donderdag 15 december in de winkel
[Column] Femke Leemeijer: Subsidie uit pensioenpotten
13-12-2016 | 10:17:00
Vorige week kwam het nieuws voorbij dat een groep gepensioneerde redacteuren en bladenmakers de tweewekelijkse krant Argus gaat lanceren. Trots wisten ze daarbij te vermelden dat zij in staat zouden zijn dit blad rendabel te maken, omdat alle redacteuren hun bijdragen gratis aanleveren
Uitgeverij Scala neemt Mijn Hobbykaart over
12-12-2016 | 14:48:00
Mijn Hobbykaart is een tijdschrift én knipvellenboek in één. Uitgelichte kaarten beschrijven zes keer per jaar stap-voor-stap uiteenlopende technieken
F&L Publishing Group brengt tijdschrift Science World naar Nederland
07-12-2016 | 16:23:00
Aan de hand van wetenschap toont het maandblad de wondere wereld van technologie, ruimte, natuur en psychologie
Kek Mama helpt bij stress in december
07-12-2016 | 14:50:00
Stress in december? Dat kan beter, daarom start Kek Mama met de actie #DecemberStress Kek Mama helpt
Donald Duck Weekblad viert de decembermaand feest bij Vue
05-12-2016 | 15:50:00
De samenwerking met Donald Duck Weekblad is voor Vue een belangrijke stap in het vergroten van de naamsbekendheid
HP/De Tijd lanceert glossy opiniemagazine ZUS
28-11-2016 | 15:28:00
Op 30 november verschijnt 's werelds eerste glopinie, ZUS by HP/De Tijd
Sabine te Braake hoofdredacteur E52
25-11-2016 | 12:28:00
Sabine te Braake wordt direct verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de redactionele koers, maar zal zich ook actief gaan bemoeien met de uitbreiding van het partnernetwerk
Tina nu ook als musical
24-11-2016 | 16:46:00
Volgend theaterseizoen komen in Tina de musical de karakters uit het blad in het theater tot leven
Toon van Driel tekent cover Voetbal International
23-11-2016 | 11:36:44
Op verzoek maakte Toon Van Driel een cover waarin enkele hoofdpersonen uit VI editie 47 zijn verwerkt
Bastiaan van Schaik adjunct-hoofdredacteur Libelle Daily en Libelle TV
22-11-2016 | 11:59:47
Libelle heeft Bastiaan van Schaik aangesteld als adjunct-hoofdredacteur van Libelle online. Hij wordt verantwoordelijk voor de content van Libelle Daily en Libelle TV
Donald Duck Weekblad lanceert speciaal album tijdens Week van de Mediawijsheid
21-11-2016 | 13:32:00
De Week van de Mediawijsheid vraagt jaarlijks aandacht voor het belang van mediawijsheid voor kinderen en jongeren
Succesvolle eerste editie Breakfast College bij VIVA400
18-11-2016 | 16:45:00
VIVA is van plan dit evenement vaker te organiseren, naast de jaarlijkse award show van VIVA400
Vakmedianet neemt HR- en Overheid-portfolio’s Reed Business Information over
18-11-2016 | 12:29:00
B+B Vakmedianet Groep BV kondigt overname aan van B2B communitytitels en congressen en events op het gebied van HR, Arbo, OR en online kennisbanken voor de gemeentelijke overheid van Reed Business Information
Kersteditie foodies 220 pagina's dik
17-11-2016 | 09:33:02
In aanloop naar deze editie heeft foodies samenwerkingen gezocht met verschillende bloggers, Janny van der Heijden en Patissier Waldo Wijsenfeld
Sander Schimmelpenninck hoofdredacteur Quote, Mirjam van den Broeke blijft bij Hearst
14-11-2016 | 12:26:00
Quote krijgt na vijf jaar een nieuwe hoofdredacteur. Sander Schimmelpenninck, die de afgelopen drie jaar al voor Quote schreef, zal het stokje van Mirjam van den Broeke overnemen
[Mediafacts Nationale Uitgeefdag] Ernst-Jan Pfauth over hoe De Correspondent leden werft
07-11-2016 | 11:09:00
Uitgever Ernst-Jan Pfauth legt 15 november tijdens de Mediafacts Nationale Uitgeefdag uit hoe De Correspondent succesvol leden werft en een band met hen opbouwt.
[Interview] Franska Stuy over Franska.nl
04-11-2016 | 10:19:00
Franska.nl is live. De website is vernoemd naar oprichter Franska Stuy, die in 2015 na 17 jaar afscheid nam van Libelle. We spreken haar over nieuwe avonturen, gezelligheid en haar vriendinnen
Sanne Groot Koerkamp adjunct-hoofdredacteur LINDA. & hoofdredacteur LINDA.meiden
02-11-2016 | 11:08:00
LINDA. heeft Sanne Groot Koerkamp aangetrokken als adjunct-hoofdredacteur LINDA. en nieuwe hoofdredacteur voor LINDA.meiden.
Katja Schuurman maakt glossy over de dood
02-11-2016 | 09:39:00
Katja Schuurman is hoofdredacteur van de glossy DOOD. Onder andere Youp van 't Hek, Ruud de Wild, Johnny de Mol en Joris Luyendijk leverden een bijdrage aan het blad
Sanne Groot Koerkamp weg bij GLAMOUR, Anke de Jong nieuwe hoofdredacteur
02-11-2016 | 07:30:00
G+J Media heeft Anke de Jong benoemd tot hoofdredacteur van modemediamerk GLAMOUR. Anke was tot heden Brand Manager van GLAMOUR. S
[Mediafacts Nationale Uitgeefdag] Digitale disruptie? We ain’t seen nothing yet!
31-10-2016 | 12:48:00
"We gaan nooit meer terug naar de vliegtuigmodus. Turbulentie is in de mediasector het nieuwe normaal."
Glamour en Clinique organiseren groots beauty-event
31-10-2016 | 09:09:25
Glamour organiseerde in De Hallen Studio's in Amsterdam de 'Clinique & Glamour Beautylovers-dag' die in het teken stond van je mooi voelen – vanbinnen en vanbuiten
Bedrijfsresultaat Sanoma | SBS in Nederland en België groeit in Q3 2016 met 40 procent naar 24 miljoen euro
28-10-2016 | 08:15:00
In het derde kwartaal zag Sanoma haar bedrijfsresultaat - operating profit- in Nederland en België oplopen naar 24,0 miljoen euro als gevolg van kostenbeheersing
Mercurs 2016: Libelle, LINDA., VICE, Vogue en Quest genomineerd voor Mercur Mediamerk van het Jaar
28-10-2016 | 06:30:00
Een vakjury onder leiding van Franska Stuy heeft 44 nominaties geselecteerd voor de Mercurs 2016, de jaarprijzen van de magazine media branche
[Interview] Cor Jan Willig over de lancering van delicious.food
25-10-2016 | 13:11:00
New Skool Media heeft met delicious. een uitstekende titel in huis om de e-commerce mee uit te breiden. We spreken met Cor Jan Willig, zakenpartner bij New Skool Media, over de noodzaak van e-commerce en het belang van trouwe lezers (en dus kopers)
Delicious. lanceert eigen food productlijn
25-10-2016 | 09:04:00
Delicious, onderdeel van de multimediale uitgever New Skool Media, lanceert een eigen food productlijn met zorgvuldig geselecteerde, goede en lekkere food producten.
[Interview] Mark Miedema over de impact van events
18-10-2016 | 10:57:00
Evenementen zijn een effectieve manier om lezers aan je merk te binden, dat weet Sanoma al geruime tijd. Evenementen als Libelle Zomerweek en Margriet Winter Festival zijn immens populair. We spreken Event Director Mark Miedema over effectonderzoeken en de evenementstrategie van Sanoma
XXS Amsterdam en LINDA. maken campagne voor jarige HEMA
18-10-2016 | 10:25:00
Samen met pers, relaties en HEMA-fans werd de 90ste verjaardag van HEMA gevierd met als hoogtepunt de onthulling van het eenmalig magazine TAART.
[Interview] Nathan Vos over storytelling bij Zin
17-10-2016 | 09:28:00
Storytelling en branded content zijn al lang geen vieze woorden meer. We spreken met Nathan Vos, hoofdredacteur van Zin, over hoe hij geloofwaardig blijft, de mogelijkheden die Zin biedt en het speelveld in het algemeen
Quiet 500 verschijnt op Wereldarmoededag
10-10-2016 | 11:23:00
Op Wereldarmoededag wordt de Quiet 500 gepresenteerd, de tegenhanger van de Quote 500. In het honderdvijftig pagina’s tellende magazine is een uitneembare kinderspecial opgenomen, Quiet Kids
Frank Hitzert uitgever New Skool Media
06-10-2016 | 15:16:00
Frank Hitzert gaat naar New Skool Media. Hij is benoemd tot uitgever van de domeinen zelfmaak-mode (Knip), Fietsen, Zeilen, Motoren en Popular-Science (Kijk, Know-How).
Libelle TV lanceert het programma De Boer op met Diane van Zuivelhoeve
07-09-2016 | 08:50:00
Initiative Tomorrow ontwikkelt in opdracht van zuivelproducent ‘Zuivelhoeve’ de eerste commerciële samenwerking voor Libelle TV
Franska Stuy begint Franska.nl
27-06-2016 | 09:02:00
Franska.nl is een 40+ personalized online magazine. Uitgever is Ewart van der Horst van PilotStudio