Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 974909

Nominatie European Digital Media Awards voor nrc.nl
25-04-2017 | 13:10:00
De awards worden jaarlijks toegekend door de World Association of Newspapers om de beste digitale initiatieven van Europese uitgevers te bekronen
[Interview] Muriel Oonincx over haar eerste spin-off: Famme Baby
25-04-2017 | 12:38:00
Wayne Parker Kent lanceerde onlangs Famme Baby, een spin-off van het succesvolle online magazine Famme. We spreken met hoofdredacteur Muriel Oonincx over baby’s, de samenwerking met Zwitsal en haar toekomstplannen met de titel
Helpdesk voor online vergeetrecht geopend
21-04-2017 | 10:34:18
Ter gelegenheid van de derde verjaardag van het vergeetrecht opent een gratis telefonische helpdesk voor vragen over het vergeetrecht
Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift
21-04-2017 | 09:54:09
Sanoma Media Netherlands is met Reshift tot overeenstemming gekomen tot verkoop van de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl
Merel Braakman en Rogier Strietman commerciële team MPG.
19-04-2017 | 15:08:00
Met de focus op groei heeft crossmedia communicatie- en contentmarketingbureau MPG. haar commerciële team uitgebreid
Abovo Media aan de slag voor Curaçao Tourist Board Europe
10-04-2017 | 10:50:00
In de campagne komen verschillende eilandbezoekers aan het woord. Zij vertellen in radiospots en op curacao.com over hun mooiste belevenissen
[Onderzoek] Ontevreden klant neemt uitgebreid tijd voor online review
07-04-2017 | 12:11:23
Klagende klant maakt drie keer zoveel woorden vuil aan beoordeling dan tevreden klant
Roompot lanceert Progressive Web App
04-04-2017 | 14:35:54
Het gebruik van een PWA past in Roompots digitale strategie. Tweeënhalf jaar geleden lanceerde de vakantie-aanbieder een nieuwe website. Driekwart van de boekingen wordt inmiddels online gedaan
[Cross Media Vrouw 2017] Hilmar Mulder over Libelle
31-03-2017 | 11:24:00
Hilmar Mulder, hoofdredacteur Libelle, Libelledaily.nl en Libelle TV bij Sanoma, is genomineerd voor Cross Media Vrouw het Jaar 2017. Wij spreken haar.
[Startups] Slingshot investeert 2 miljoen in Recruitz.io
28-03-2017 | 14:30:05
Recruitz.io kan nu de door hun ontwikkelde technologie op basis van artificial intelligence verder ontwikkelen en de (inter)nationale groei versnellen
Buro Benk aan de slag voor Stegeman
22-03-2017 | 08:15:00
Activatieburo Buro Benk gaat de introductiecampagne rondom Stegeman ambachtelijke droge worst creëren. Het Buro mag ook de Stegeman-website onder handen nemen en werken aan zichtbaarheid op de winkelvloer
Online uitgaven bij Chinese webshops stijgen met 59 procent
20-03-2017 | 09:09:00
Nederlandse consumenten hebben voor 637 miljoen euro gekocht via buitenlandse webwinkels in 2016. Dit is een groei van 24 procent ten opzichte van het voorgaande jaar. Er wordt vooral meer geshopt bij Chinese webwinkels
Koffievergelijk beste webwinkel in categorie Eten en Drinken
13-03-2017 | 08:50:00
Koffievergelijk.nl heeft de prijs voor de beste webwinkel van Nederland gewonnen bij de Shopping Awards XS
Eredivisie Zaalvoetbal lanceert online platform
10-03-2017 | 08:56:00
De plek voor al het nieuws, standen, uitslagen, video’s en wetenswaardigheden van de nationale zaalvoetbalcompetitie
Wayne Parker Kent lanceert NIETSTEMMENNIETZEIKEN.nl
07-03-2017 | 13:10:00
De initiatiefnemers stapten naar de directie van Wayne Parker Kent met de vraag of het volledige onverkochte display inventory ingezet mocht worden
Online bestedingen passeren de grens van 20 miljard euro in 2016
03-03-2017 | 08:56:00
Uitgaven in de fysieke winkels stabiel gebleven
Omzet Coolblue groeide in 2016 met 55 procent naar 857 miljoen euro
02-03-2017 | 09:50:00
Doel voor 2017 is 1,2 miljard euro omzet, een nieuw winkelconcept en 1500 nieuwe Coolblue’ers
[Interview] Floris Wyers over Pure Luxe Magazine
02-03-2017 | 09:39:00
Na een succesvol eerste jaar pureluxe.nl (100.000 uv per maand) lanceerde uitgever Floris Wyers onlangs de papieren versie Pure Luxe Magazine. We spreken hem over zijn niche doelgroep, papier als luxeproduct en de commerciële strategie
Grootste Belgische kortingensite lanceert online community
01-03-2017 | 07:50:00
Solden.be stelt consument centraal en legt fundament om online shoppen goedkoper en transparanter te maken
De Persgroep lanceert vernieuwde website De Ondernemer
28-02-2017 | 17:23:00
Het nieuwe digitale platform focust zich nog meer op de MKB-ondernemer met veel dossiers en interviews over de thema's strategie, marketing, team, technologie en finance
GGZ Friesland stopt met merknaam Denk en www.denk.nl
27-02-2017 | 10:49:04
De Friese instantie constateert dat Denk Basis-ggz en de politieke beweging DENK in toenemende mate met elkaar worden verward
75 procent meertalige websites heeft verkeerde taalinstelling
23-02-2017 | 09:46:00
SEMrush, een alles-in-eenplatform voor digitale marketingprofessionals, heeft onlangs 20.000 internationale, meertalige websites geanalyseerd
Groot deel ondernemers gebruikt geen socialmediabuttons
21-02-2017 | 11:22:00
Telefoonboek.nl onderzocht de websites in haar database en bekeek welke socialmediabuttons er gesignaleerd worden
SEAT introduceert de virtuele proefrit
20-02-2017 | 12:13:23
Op de nieuwe website www.seatvirtualtestdrive.nl is het mogelijk om online een proefrit te maken in de vernieuwde SEAT Leon
Energize maakt storytellingwebsite voor Mauritshuis
15-02-2017 | 13:24:34
Het eerste deel van een reeks online verhalen achter meesterwerken, gaat over het verhaal achter het beroemde schilderij van Carel Fabritius, Het puttertje
[Interview] Global Product Manager Mathieu Spros over JOZO
15-02-2017 | 10:47:00
Als Global Product Manager Retail Salt Specialties bij AkzoNobel is Mathieu Spros verantwoordelijk voor de re-branding van JOZO keukenzout. Wij spreken hem over de noodzaak van die re-branding, de uitvoering en zijn werk bij de multinational
[Startups] Bynco eerste webwinkel voor auto’s
13-02-2017 | 10:43:00
Start-up wil ondoorzichtige occasionmarkt innoveren
Boyband Continuum laat fans liefde verklaren in online video
10-02-2017 | 14:30:00
De boyband Continuum voegt liefdesboodschappen van fans toe aan hun videoclip op Valentijnsdag
[Interview] Edwin Alblas over GOLF.NL
18-01-2017 | 10:29:00
GOLF.NL is een mediaplatform bestaande uit een magazine, website, krant, socialmediakanalen en app. Aan hoofdredacteur Edwin Alblas de taak om alles in goede banen te leiden
Chantal Janzen start haar eigen mediamerk &C
11-01-2017 | 10:52:00
&C start bij de lancering in maart met een maandelijks magazine, een online-platform, een mobile app met een eigen shop en vanaf najaar 2017 met eigen televisieprogramma's.
Watermelon lanceert met chatbot platform klantenservice van de toekomst
10-01-2017 | 09:03:00
Alexander Wijninga en Charl Haas lanceren op 1 februari de Watermelon Messenger
Kevin Strootman nieuwe Serie A-ambassadeur voor Eurosport
09-01-2017 | 13:21:00
Kevin Strootman is dit weekend voor het eerst te zien als ambassadeur van de Serie A. Strootman is te volgens via zijn eigen social media kanalen en die van Eurosport met de een aankondiging van AS Roma’s uitwedstrijd tegen Genoa van aankomende zondag.
Eva Jinek lanceert haar vernieuwde website en persoonlijke chatbot
09-01-2017 | 09:49:00
De vernieuwde website en persoonlijke chatbot zijn een digitale verlenging van het journalistieke merk Jinek. KRO-NCRV werkte samen met Greenberry en LimoenGroen
Jägermeister lanceert flesontwerp, campagne en pay-off: It’s a matter of taste
04-01-2017 | 10:09:00
Na jaren Alleen als ie ijs en-ijskoud is laat Jägermeister zijn nieuwe gezicht zien door een hernieuwd flesontwerp, nieuwe campagne en een nieuwe pay-off: It’s a matter of taste. De campagne is ontwikkeld door NEEW
Hornbach grootste onlinebouwmarkt, start nieuwe reclamecampagne
28-12-2016 | 10:32:00
Online net zo makkelijk klusmaterialen aanschaffen als in de winkel. Dat kan vanaf nu op hornbach.nl. Deze week start de nieuwe reclamecampagne over de mogelijkheden bij Hornbach: online en in de vestiging
Tirato en QForma fuseren tot online innovatiebureau NoBears, onderdeel Dutch Concept Group
28-12-2016 | 09:23:00
Internetbureaus QForma en Tirato gaan fuseren. Ze gaan gezamenlijk verder onder de naam NoBears welke plaatsneemt in de services tak van Dutch Concept Group waar Tirato reeds onderdeel van was
[Interview] Eelco den Boer, (Formule 1): "Max zet zichzelf op de cover"
20-12-2016 | 17:10:00
Hij kwam, zag en overwon… In ieder geval één keer dan. Max Verstappen denderde de Formule 1 in en Eelco den Boer denderde mee. We spreken met de coördinator van het magazine Formule 1 over de invloed die het succes van Verstappen afgelopen jaar had op zijn blad
[Column] Jeroen Verkroost: Gelekt: De nieuwe privacywetgeving die Europa aan Nederland zal opleggen
16-12-2016 | 13:29:00
De concepttekst van de e-Privacy verordening lekte deze week uit – ook bindend voor Nederland. Ik neem je kort mee door de digitale highlights van de Europese Telecommunicatiewet. Wat verandert er voor bedrijven en consumenten
[Interview] Margreet van Staalduijnen, Coca-Cola: Onze kerstcampagne wil inspireren een ander blij te maken
14-12-2016 | 13:12:00
Coca-Cola zet alledaagse kersthelden centraal in haar campagne. Tijdens de kerstcampagne Bedank jouw kerstheld roept Coca-Cola iedereen op om zijn of haar kerstheld te bedanken. We spreken brand manager Margreet van Staalduijnen
[Interview] Esther de Waard (Bloemenbureau Holland): “Met moderne technieken kun je echt iets toevoegen”
14-12-2016 | 11:46:00
Esther de Waard is brandmanager bij Bloemenbureau Holland. Met hun campagnes en content zorgen ze ervoor dat bloemen en planten hoog op de agenda van de consument blijven staan. We spreken haar
Emesa lanceert TicketScout
14-12-2016 | 10:30:25
TicketScout biedt consumenten de mogelijkheid op ieder moment en tegen de beste prijs kaartjes voor concerten en evenementen te kopen
Vrij Nederland lanceert eerste maandblad, Ward Wijndelts hoofdredacteur
14-12-2016 | 08:50:00
De eerste maandeditie van Vrij Nederland ligt donderdag 15 december in de winkel
Kek Mama helpt bij stress in december
07-12-2016 | 14:50:00
Stress in december? Dat kan beter, daarom start Kek Mama met de actie #DecemberStress Kek Mama helpt
Kortingsplatform Yellowbag gelanceerd
30-11-2016 | 13:16:00
Yellowbag houdt dagelijks tientallen miljoenen producten in de gaten en weet welke merken en producten in prijs zijn gedaald
OriginalBabyBrands.com verzorgt levering Nutrilon Chinese consumenten
30-11-2016 | 11:58:00
OriginalBabyBrands.com maakt rechtstreekse levering van Nutrilon uit Nederland aan consumenten in China mogelijk. De nieuwe Nederlandse onlineshop wordt ondersteund door Nutricia en PostNL
CBS: 1 op 5 consumenten koopt levensmiddelen online
29-11-2016 | 16:15:00
Net als in voorgaande jaren worden digitaal vooral kleding, reizen en vakanties of kaartjes voor evenementen aangeschaft
Social media meting tegenhanger opiniepeilingen
24-11-2016 | 13:28:00
Met de Tweede Kamerverkiezing in het vooruitzicht, begint nieuwsite frank.news met maandelijkse sentimentmetingen op social media
Koningin Máxima bezoekt Digitale Werkplaats bij 1-jarig bestaan
23-11-2016 | 10:54:53
Koningin Máxima heeft de Digitale Werkplaats van Google in Enschede bezocht. Google, Qredits en diverse gemeenten introduceerden de Digitale Werkplaats om digitale vaardigheden bij ondernemers te stimuleren
Feestdagen 2016: omzetstijging van 66 procent bij m-commerce
23-11-2016 | 10:42:00
Van de online aankopen in de laatste zes weken van het jaar, wordt 39,4 procent gedaan via een smartphone of tablet
[Interview] Noëlle van Eijk over GlobalMedia-ID en influencermarketing
23-11-2016 | 08:52:00
Modellist-ID wordt onderdeel van de diensten van GlobalMedia-ID. Het bedrijf zet modellen in als social influencers. Wij spreken met de CEO van GlobalMedia-ID Noëlle van Eijk over influencer marketing
Bastiaan van Schaik adjunct-hoofdredacteur Libelle Daily en Libelle TV
22-11-2016 | 11:59:47
Libelle heeft Bastiaan van Schaik aangesteld als adjunct-hoofdredacteur van Libelle online. Hij wordt verantwoordelijk voor de content van Libelle Daily en Libelle TV
[Interview] Leon Dekker over het succes van Startpagina
18-11-2016 | 11:58:00
Uit onderzoek van NOBO blijkt dat Startpagina in de top 5 van de meest bezochte Nederlandse websites staat. We laten ons bijpraten door manager marketing en analyse Leon Dekker
NU.nl vier keer meer bezocht bij ontknoping Amerikaanse verkiezingen
11-11-2016 | 11:08:00
De strijd tussen Trump en Clinton zorgde op NU.nl voor 85 procent meer verkeer dan op een normale dag. In de ochtend tijdens de ontknoping waren er vier keer zoveel mensen op NU.nl als normaal
Tessa Smits managing director Adfactor
11-11-2016 | 09:17:00
Per 1 november is Tessa Smits managing director bij content marketing specialist Adfactor. Tessa is ruim 10 jaar werkzaam bij Adfactor
Investeerder Thijs Dalm neemt Verhuur.nl over
10-11-2016 | 10:41:00
Verhuur.nl is overgenomen door investeerder Thijs Dalm. De site richt zich op het samenbrengen van verhuur en huurinformatie voor huurders
Nederlandse zoekmachine BuzzCovery wil Google verslaan
09-11-2016 | 09:05:00
BuzzCovery is een product van Nederlandse wetenschappers en programmeurs in samenwerking met een team wiskundigen uit Minsk
G+J Custom Content ontwikkelt blog #nsfavourites voor NS
08-11-2016 | 11:08:46
NS lanceert de nieuwe digitale inspiratieomgeving #nsfavourites. G+J Custom Content ontwikkelde hiervoor het concept, design en de content
NU.nl sluit deal met nieuwszender CNN
04-11-2016 | 10:34:00
NU.nl gaat gebruikmaken van de livestream, video’s en live beelden van CNN, waardoor het bij groot internationaal nieuws de laatste beelden online als eerste live kan uitzenden
[Interview] Franska Stuy over Franska.nl
04-11-2016 | 10:19:00
Franska.nl is live. De website is vernoemd naar oprichter Franska Stuy, die in 2015 na 17 jaar afscheid nam van Libelle. We spreken haar over nieuwe avonturen, gezelligheid en haar vriendinnen