Tag Resultaten

06-10-2016 12:29:00 | Hits: 1294635

[Column] Marianne van Soomeren: Hulde voor de prijzenfestivals
22-06-2017 | 14:52:26
Traditioneel wordt er veel geklaagd in het vak over deze prijsuitreikingen. Het zijn er teveel, dat horen we al jaren. Maar nu wordt er ook gemord over de relatieve onbekendheid van de winnende campagnes. Reclame is volgens sommigen alleen maar goed als het voor massabereik zorgt. Als iedereen het kent
[Column] Marianne van Soomeren: Influzenden
18-05-2017 | 09:53:00
Het Commissariaat van de Media heeft onderzocht dat 60 procent van de YouTubers merken of producten in beeld brengt en maar liefst 75 procent niet duidelijk vermeldt of daarvoor betaald is. Regelgeving is in de maak om vooral jonge volgers erop te wijzen dat dit toch vooral (sluik)reclame is
[Column] Marianne van Soomeren: Make The Netherlands great again
18-04-2017 | 14:10:11
Sanoma vindt de tv-zenders met de afkalvende kijkcijfers commercieel niet meer interessant. John de Mol wel. Hij wil ze gebruiken om nieuwe tv-formats uit te proberen. Dat wilde hij in 2011 ook al, maar toen was dat nog te hoog gegrepen
[Column] Marianne van Soomeren: Wel willen innoveren, niet willen veranderen
27-03-2017 | 11:19:37
De digitale mediasector gedraagt zich als de traditionele sector, met onduidelijke geldstromen en verdienmodellen. Er zal ook niets veranderen zolang er geen goede, overkoepelende en onafhankelijke controle is
[Column] Marianne van Soomeren: Dansen in de regen
24-10-2016 | 09:26:48
De hamvraag is hoe we op termijn nog steeds de consument kunnen bereiken met onze boodschappen. Het zelf gaan produceren en publiceren van content lijkt hiervoor een oplossing