Maarten Ros
04-02-2015 09:58:00 | hits: 6979 Tags:

Maarten Ros is Head of Business bij Contenture, onderdeel van FD Mediagroep. Contenture maakt content voor opdrachtgevers op basis van data. Zo zijn vraag en aanbod altijd perfect in balans, want de enige contentstrategie die werkt is een data en conversie driven strategie.

Ros heeft commerciële economie gestudeerd met marketingmanagement als afstudeerrichting. Tijdens zijn studie is hij gaan werken bij Reed Elsevier waar hij later in diverse business units commercieel manager was en uitgever van onder andere FEM Business, Holland Management Review en Marketing Tribune. Na Reed is hij als managementconsultant en interimmanager aan de slag gegaan bij Telegraaf Media Groep waar hij vervolgens in dienst trad als salesdirecteur voor de gehele multimediale TMG portfolio. Na TMG heeft hij als interimmanager gewerkt en was hij twee jaar actief als directeur Nederland van fieldmarketingbureau Pepperminds.

Constante elementen in zijn loopbaan zijn innovatie en digitalisering, complexe veranderprocessen en performanceverbetering van organisaties, teams en individuen. Zijn ruime leiderschapservaring, marktkennis en organisatie-inzicht stellen hem in staat snel gedegen analyses te maken, plannen te ontwikkelen en deze uit te voeren. Ros is als talent banker en media-adviseur betrokken bij MasterPeace. Eerder zat hij in de jury van de Studenten Ondernemersprijs. Hij heeft een passie voor commercie en creatie en weet deze te verbinden om blijvend resultaat te boeken.


www.contenture.nl
@MaartenRos

 

Mijn Columns:
05-09-2017 | [Column] Maarten Ros: Reclamemakers moeten niet mopperen maar innoveren
06-07-2017 | [Column] Maarten Ros: Recordboete voor Google is een lachertje
03-04-2017 | [Column] Maarten Ros: Het oranje drama
01-03-2017 | [Column] Maarten Ros: Kunnen we praten?
26-01-2017 | [Column] Maarten Ros: Waakhond voor jokkebrokken en weigerpolitici
26-03-2015 | [Column] Maarten Ros: Beloning boven bedrijfsbelang
04-02-2015 | Maarten Ros: Vergankelijk & Duf