Marianne van Soomeren
24-10-2016 09:08:00 | hits: 2611 Tags:

Marianne van Soomeren is onafhankelijk mediastrateeg die op freelance basis werkt voor adverteerders, reclame- en mediabureaus.

Van Soomeren heeft jarenlange ervaring als mediastrateeg bij reclamebureaus (DDB, Publicis) en mediabureaus (MEC, Starcom, BPN/Initiative) en heeft gewerkt voor adverteerders, zoals Achmea, Volkswagen en Heineken. De laatste twee jaar was zij senior mediamanager bij VodafoneZiggo. Ze is momenteel werkzaam als mediamanager a.i. bij Mediamarkt.

 

Mijn Columns:
19-07-2017 | [Column] Marianne van Soomeren: Waar blijven de hits?!
22-06-2017 | [Column] Marianne van Soomeren: Hulde voor de prijzenfestivals
18-05-2017 | [Column] Marianne van Soomeren: Influzenden
18-04-2017 | [Column] Marianne van Soomeren: Make The Netherlands great again
27-03-2017 | [Column] Marianne van Soomeren: Wel willen innoveren, niet willen veranderen
24-10-2016 | [Column] Marianne van Soomeren: Dansen in de regen