Rutger Mackenbach
30-07-2014 10:35:00 | hits: 11223 Tags:

Rutger Mackenbach is Strategy Director bij mediabureau Stroom.

Na het afronden van de HEAO communicatie heeft hij gewerkt als mediaplanner bij diverse reclame- en mediabureaus. Bij Stroom is hij verantwoordelijk voor de afdeling advies en onderzoek, het ontwikkelen van nieuwe diensten en is hij lid van het managementteam.

Ook adviseert hij zelf een aantal klanten van Stroom zoals Klaverblad Verzekeringen, AutoTrack en Take Two Interactive. Mackenbach heeft aan diverse studieboeken meegeschreven waaronder het Basisboek Marketingcommunicatie.

www.stroomviainternet.nl
@Stroommedia

Mijn Columns:
17-07-2017 | [Column] Rutger Mackenbach: Paniek in medialand
05-08-2016 | [Column] Rutger Mackenbach: Geen logische keuze
21-05-2016 | [Column] Rutger Mackenbach: Het Songfestival is een koopje
18-04-2016 | [Column] Rutger Mackenbach: Never a dull moment in media
07-03-2016 | [Column] Rutger Mackenbach: De loodgieters van de communicatie-industrie
11-01-2016 | [Column] Rutger Mackenbach: Kwalitatieve voornemens
01-12-2015 | [Column] Rutger Mackenbach: Het gevoel van diversiteit
05-10-2015 | [Column] Rutger Mackenbach: Adblockers te lijf met popsterren en nerds
10-08-2015 | [Column] Rutger Mackenbach: Zomerdip
08-07-2015 | [Column] Rutger Mackenbach: De zachte wereld van Mobile Video