[MediaBelofte 2018] Genomineerd: Layla Kaspi | Associate Manager Brand Concept Foot Locker
10-10-2017 10:05:00 Door: Katja Brokke | Hits: 2673 | Tags:

Layla Kaspi is Associate Manager Brand Concept bij Foot Locker. Ze is een van de tien genomineerden voor de MediaBelofte 2018 en wij spreken haar.

Dag Layla, kun je Foot Locker introduceren?

Foot Locker is de eerste en grootste sneakerretailer wereldwijd.

Waaruit bestaat jouw werk Foot Locker? 

Ik hou me bezig met de merkstrategie. Daarbij vallen alle 360 Foot Locker-campagnes en die met de vendors, de merken die we verkopen, vanaf concept tot content plan tot creatieve directie tot en met final art work onder mijn dagelijkse verantwoordelijkheid. De diversiteit ervan is ontzettend leuk! Ik gebruik mijn hersens elke dag op een andere manier. Door de omvang van de organisatie leer je erg veel, erg snel zowel in de diepte als in de breedte. 

Hoe kijk jij vanuit Foot Locker naar het medialandschap en de nieuwe kansen die er komen voor adverteerders?

Ik geloof sterk dat er een kans ligt om de offline shop experience social en online te connecten. Het is niets nieuws dat technische ontwikkelingen super snel gaan. Met de juiste scala aan profesionals aan tafel, denk product development, marketing, legal, retail en digital experts kan dit nog veel verder worden getrokken dan nu gebeurt. Hier zie ik een grote kans om vanuit het perspectief van een merken lover, te engagen met je fans en uiteindelijk het allerbelangrijkste, het business doel om de commercie te verhogen.

Nog geen 30 jaar oud en je werkte al aan exploitant- bureau- en nu aan klantzijde. Vertel!

Ik geloof sterk dat om een goede professional te kunnen zijn je the drill of the game moet kennen, om het zo maar te zeggen. Ik heb overal erg veel geleerd, wat nu in deze rol goed van pas komt.

Wat zijn jouw ambities?

Ik wil persoonlijk en proffesioneel blijven groeien en genieten. Het leven leven, mooie dingen van de wereld zien en ervaren in de breedste zin van het woord. En oh ja, stiekem wil ik ooit eigenlijk ook wel een eigen internationaal digital native merk.

www.footlocker.eu

 

Een overzicht van alle tien genomineerden voor MediaBelofte 2018 staat hier

 

DeMedia100 wordt gesponsord door


 

 

 







 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie