Media-Nieuws

The Media Exchange lanceert campagne op SoundCloud
25-04-2017 | 16:22:28
The Media Exchange heeft een eerste campagne gelanceerd op SoundCloud Nederland voor Mindshare's FBTO
Eye tracking toont aan dat tv-reclame meer impact heeft dan online
25-04-2017 | 14:40:49
Volgens eyetrackingonderzoek door Mind Insights in opdracht van RTL België heeft tv-reclame meer impact dan online videoreclame
Awin: verkoop smartphones blijft stijgen
25-04-2017 | 14:26:04
De verkoop van losse toestellen blijft in 2017 stijgen. Dat is wat volgens affiliate marketingnetwerk Awin de telecomtrend in 2017 zal kenmerken
Cast Nederlandse film Shake It Off uitgebreid
25-04-2017 | 14:01:07
Juvat Westendorp, Britt Scholte, Pip Pellens en Bizzey zijn toegevoegd aan de cast. Dat maakt producent AM Pictures bekend
Net5 start met Rik over de grens
25-04-2017 | 13:42:00
Rik van de Westelaken reist de wereld over en bezoekt hij groepen mensen die - soms vrijwillig, soms noodgedwongen - een opmerkelijk leven leiden
Groot deel websites bioscopen niet responsive
25-04-2017 | 13:26:47
Bij 25 van de 88 bioscopen werd een responsive website gevonden. Dat betekent iets meer dan de 63 websites van bioscopen aan bruikbaarheid inboeten
Nominatie European Digital Media Awards voor nrc.nl
25-04-2017 | 13:10:00
De awards worden jaarlijks toegekend door de World Association of Newspapers om de beste digitale initiatieven van Europese uitgevers te bekronen
RTL Ventures investeert 3 miljoen in woonwinkel Flinders
25-04-2017 | 12:19:39
De investeringstak van RTL investeert 3 miljoen euro in ruil voor een minderheidsbelang. De komende periode zet het bedrijf in op de optimalisatie van marketing, personalisatie van zijn aanbod en logistiek
Adverteren in connected-tv-apps door samenwerking 24i en SpotX
25-04-2017 | 12:00:26
24i en SpotX spelen in op de behoefte van uitgevers en broadcasters om interactieve advertenties, realtime en uniek, voor connected tv beschikbaar te maken
600 HvA-studenten maken video’s voor Zapp Your Planet
25-04-2017 | 10:48:58
Ludieke acties, persiflages en video’s met bekende Nederlanders; ze haalden alles uit de kast om kinderen en scholen te mobiliseren in actie te komen voor Zapp Your Planet
Het Parool uitgeroepen tot World's Best Designed Newspaper
25-04-2017 | 10:29:00
Afgelopen weekend werd de prijs uitgereikt tijdens de jaarlijkse bijeenkomst van de Society for News Design, een internationale koepelorganisatie van vormgevers en journalisten
500 miljoen leden voor LinkedIn
25-04-2017 | 10:17:11
Per seconde melden zich ergens ter wereld twee nieuwe professionals aan. Nederland passeerde recent de grens van 7 miljoen leden
Finale KNVB Beker 30 april live te zien bij SBS6 en NUsport
24-04-2017 | 16:11:00
De KNVB Beker is een van de twee grote prijzen die de Nederlandse voetbalclubs op eigen bodem kunnen winnen
Onderzoek Girlscene: één op de vijf tienermeiden deelt naaktfoto's van zichzelf
24-04-2017 | 15:04:00
Een kwart van de tienermeiden heeft weleens een naaktfoto van zichzelf gemaakt en die pikante foto’s houden ze lang niet altijd voor zichzelf
Mediaxplain* aan de slag voor KWF Kankerbestrijding
24-04-2017 | 11:37:00
De activiteiten die Mediaxplain* gaat vervullen, zijn onder meer strategisch media-advies, mediaplanning en -inkoop
NOISE creëert campagne Chaudfontaine
24-04-2017 | 10:43:36
Met dank aan de natuur! is de naam van de campagne die Chaudfontaine dit voorjaar introduceert. Chaudfontaine zal dit jaar ook Natuurmonumenten steunen
MajorTom digital lead omni-brand building Arla Duitsland
24-04-2017 | 09:57:00
Arla Foods GmbH heeft het Amsterdamse MajorTom gevraagd het Arla-merk meer impact te geven met digital
Goud Uberconnected start Goud Ubercommerce
24-04-2017 | 09:45:03
De unit richt zich op brand shopper marketing en staat onder leiding van partner Charles Borremans en creatief strateeg Willem-Paul Logman
FOX Sports Eredivisie op weg naar 100 miljoen kijkers
24-04-2017 | 09:03:55
Volgens de gegevens van Stichting KijkOnderzoek (SKO) wist FOX Sports Eredivisie dit seizoen na 32 speelrondes een publiek van 91 miljoen kijkers te bereiken
Cross Media Congres: 'Print overleeft alleen geïntegreerd'
21-04-2017 | 14:57:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte de balans op
Persuade ontwikkelt sneakercampagne Aktiesport
21-04-2017 | 14:19:00
Aktiesport laat je zweven met nieuwe sneakercampagne
KARWEI geeft stylingadvies via Instagram
21-04-2017 | 12:21:00
Gebruikers konden tijdens de InstaSketch-campagne een foto plaatsen op Instagram met de hashtags #WegMetSaaieTuinen en #InspireerMijKarwei.
Media&More wordt Einfach
21-04-2017 | 12:00:00
Creatief Digitaal bureau Media&More zet een nieuwe stap in zijn ontwikkeling en wordt 'Einfach'
Cross Media Congres 2017
21-04-2017 | 11:45:00
Geen bedrijf ontkomt tegenwoordig aan een digitale transformatie, maar hoe crossmediaal is het mediavak nu werkelijk? Het Cross Media Congres maakte woensdag voor het vierde jaar op rij de balans op.
MediaMarkt introduceert Innovatie Lab
21-04-2017 | 11:42:59
MediaMarkt introduceert het Innovatie Lab, een nieuw, vast onderdeel van de nieuwe winkelopzet
Welkom! lanceert applicatie voor meten bezoekbeleving
21-04-2017 | 11:20:00
Welkom! lanceert vandaag een online applicatie die het ideale bezoekprofiel van een organisatie gratis in kaart brengt
StreamOne en Unified Streaming introduceren Server-Side Ad Insertion voor FashionWeek
21-04-2017 | 11:20:00
StreamOne levert in samenwerking met Improve Digital, Unified Streaming en Amsterdam FashionWeek als eerste een implementatie van Server-Side Ad Insertion (SSAI)
Albert Heijn biedt hulp via Facebook Messenger om meer groente te eten
21-04-2017 | 10:56:41
75% van de Nederlanders eet te weinig groente. Toch zouden we volgens het Voedingscentrum 250 gram groente per dag moeten eten
Spotify en Merlin sluiten meerjarige overeenkomst
21-04-2017 | 10:46:00
Spotify en Merlin, het wereldwijde digitale rechtenbureau voor de onafhankelijke labelsector, hebben een meerjarige overeenkomst aangekondigd, deze zorgt ervoor dat platenlabels en hun artiesten onderdeel blijven van Spotify’s aanbod
Helpdesk voor online vergeetrecht geopend
21-04-2017 | 10:34:18
Ter gelegenheid van de derde verjaardag van het vergeetrecht opent een gratis telefonische helpdesk voor vragen over het vergeetrecht
NS kiest voor Content Beat
21-04-2017 | 10:13:00
NS heeft voor het ontwikkelen van de overkoepelende content-marketingstrategie voor reizigers in het sociaal-recreatief segment gekozen voor Content Beat
Sanoma verkoopt Kieskeurig aan Reshift
21-04-2017 | 09:54:09
Sanoma Media Netherlands is met Reshift tot overeenstemming gekomen tot verkoop van de vergelijkingswebsite Kieskeurig.nl
Vodafone en DDB & Tribal maken stotterapp Get The Flow
20-04-2017 | 15:56:00
Vodafone heeft samen met bureau DDB & Tribal Amsterdam, de Nederlandse Federatie Stotteren (NFS) en stotterambassadeur en zangeres Sanne Hans de app ‘Get The Flow’ ontwikkeld
KPN hoofdsponsor Eredivisie
20-04-2017 | 15:22:00
KPN is sinds 2014 verbonden als Official Partner van de hoogste voetbalcompetitie. Die samenwerking wordt nu voor de komende vier seizoenen uitgebreid tot het niveau van hoofdsponsor
Cross Media Awards 2017 | De Winnaars
20-04-2017 | 11:53:00
Tijdens het feestelijke Cross Media Diner in het Compagnietheater Amsterdam, waar meer dan 200 mensen aan deelnamen, zijn de Cross Media Awards 2017 uitgereikt.