Media-Nieuws

Death in Venice in NedPhO-Koepel in Amsterdam
23-05-2017 | 15:54:00
Wie was Mahler eigenlijk? Op woensdag 7 juni vertoont het Nederlands Philharmonisch Orkest de film Death in Venice in de NedPhO-Koepel in Amsterdam. Deze film uit 1971 is losjes gebaseerd op de laatste jaren van het leven van Mahler
[Luistercijfers] Talpa Radio ziet marktaandeel met 1,5 procentpunt groeien tot 32,5 procent
23-05-2017 | 15:24:00
Talpa Radio maakte een goede start en zet de prestaties voort. In de periode MrtApr17 groeide het zenderaandeel van de groep met 1,5 procentpunt tot 32,5 procent, een groei van 4,8 procent
Wayne Parker Kent neemt One More Thing over
23-05-2017 | 14:45:00
Met de overname door Wayne Parker Kent is het Apple-, tech- en innovatieplatform One More Thing het zesde nieuwe merk van 2017. In totaal bestaat het portfolio van het Amsterdamse mediabedrijf nu uit zestien merken
Gerrit Rietveld Academie brengt mode naar de straat
23-05-2017 | 14:27:42
Op vrijdag 9 juni 2017 presenteert de afdeling Mode van de Gerrit Rietveld Academie Fashion Show 2017 met daarin de collecties van een nieuwe lichting afstudeerders en een selectie van werk van eerste- en tweedejaars modestudenten
Secretaresses beoordelen de gastvrijheid in Nederland met een 6,9
23-05-2017 | 14:19:10
De secretaresse beoordeelt de gastvrijheid over het algemeen in Nederland met een 6,9 gemiddeld. Regardz heeft binnen haar netwerk de mening gepolst van meer dan 400 secretaresses
Zwitserleven lanceert campagne met Chis Zegers en Maryam Hassouni
23-05-2017 | 13:53:00
Zwitserleven lanceert de campagne: roadtrip. In de nieuwe campagne staan bereikbaarheid, realisme en beleving centraal
Hornbach eert Beste klusvader van Nederland met Gouden Hamer
23-05-2017 | 11:51:31
Klus-retailer Hornbach reikt dit jaar voor het eerst de Gouden Hamer uit voor de Beste klusvader van Nederland. Vanaf begin juni kunnen vaders van alle leeftijden hun kluskunsten vertonen bij de plaatselijke Hornbach
Hollands Nat wil klein Nederlands gedestilleerd op de kaart zetten
23-05-2017 | 11:29:00
De fabrikanten van kleinschalig ambachtelijk gemaakt gedestilleerd besloten onder de naam Hollands Nat de handen ineen te slaan om zo samen te knokken voor een plek op het schap
Winnaar Serious Request-Billboard te zien op Stadhouderskade Amsterdam
23-05-2017 | 11:04:00
Dennis Verweijen bracht het hoogste bod uit op het Serious Request-Billboard en brengt nu zijn boek over het leven met ongeneeslijke acute myeloïde leukemie onder de aandacht
Fitchannel.com lanceert nieuwe marketingcampagne
23-05-2017 | 10:44:29
Online platform voor personal fitness training Fitchannel.com, lanceert een nieuwe marketingcampagne om de product-bekendheid te vergroten en nieuwe klanten te werven.
Marketing cloud platform censhare opens regional headquarters in Gouda
23-05-2017 | 09:04:00
The new headquarter of censhare will serve the Northern European markets of Benelux and Nordics, in response to the growth in this market
Topcadeau-websitelancering: bestel cadeaus een jaar vooruit
23-05-2017 | 08:15:27
Je cadeau een half jaar of misschien nog langer vooruit bestellen. Topcadeau lanceert een website waar je je spullen volgens een jaarplanner online kunt bestellen
Smoke & Mirrors hires William Torres
23-05-2017 | 07:38:00
William Torres joins Smoke & Mirrors from MediaMonks where he served as their senior animator for the past two years, following stints at companies such as Ambassadors and Panda Panther
Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp genomineerd voor DDMA E-mail Awards 2017
23-05-2017 | 07:07:00
Record-aantal inzendingen voor DDMA Email-Awards. Coolblue, Marktplaats, Sanoma en Wehkamp zijn genomineerd
Shell-onderzoek: Slaap, lege maag en persoonlijkheid beïnvloeden rijprestatie
23-05-2017 | 06:38:26
Shell heeft samen met Goldsmiths, University of London en Improof Research onderzoek gedaan naar rijgedrag met behulp van wearable technology
Nederlanders missen echt contact: Mentos helpt
23-05-2017 | 05:57:00
De helft van de Nederlanders weet niet zo goed hoe ze contact kunnen maken met een vreemde. Dat en meer blijkt uit onderzoek dat Mentos liet doen door PanelWizard onder ruim 1000 Nederlanders
TamTam maakt digitaal platform voor Dierenopvang Amsterdam
22-05-2017 | 17:26:00
TamTam (part of Dept) gaat aan de slag met een nieuw digitaal platform voor Dierenopvang Amsterdam (DOA). DOA biedt verschillende diensten aan voor huisdieren
VIVA en partner Renault introduceren VIVA400 Visionista’s
22-05-2017 | 17:02:00
VIVA400 introduceert samen met partner Renault VIVA400 Visionista’s, de springplank om vrouwen verder te helpen in hun carrière
Pervorm lanceert OWNIT
19-05-2017 | 21:16:00
Digitale marketing-specialist Pervorm lanceert vandaag haar ‘OWNIT’ service
Tele2 en INDIE lanceren Niet omdat het moet, maar omdat het kan-campagne
19-05-2017 | 20:38:00
In de Tele2 campagne staat de verbazing over het aanbod centraal. Hoe kan dat? Hoe doen ze dat? Hoe dan?! Gewoon omdat het kan
NEXTBASE kiest Progress Communications
19-05-2017 | 20:17:37
NEXTBASE, de Europese marktleider op het gebied van dashcams, kiest Progress Communications voor zijn pr- en communicatieactiviteiten in de Benelux
Dubbele dosis exen in MTV's Ex on the Beach: Double Dutch
19-05-2017 | 19:54:00
Elke zondag om 22.00 uur zorgt MTV voor je wekelijks dosis guilty pleasure tv, wan tEx on the Beach: Double Dutch is terug en groter dan ooit!
Van den Hoogenband daagt Niek van der Bruggen uit voor de Amsterdam City Swim
19-05-2017 | 19:14:01
De Olympisch zwemkampioen daagt de dj uit om deel te nemen aan de Amsterdam City Swim op 3 september
De Page Toiletwagen moet een einde maken aan vieze festivaltoiletten
19-05-2017 | 18:45:00
Page biedt toiletbezoekers op grote Nederlandse evenementen nu een superschone service aan: de Page Toiletwagen
Eurosport kleurt twee weken lang gravel-rood
19-05-2017 | 18:33:23
Eurosport 1 kleurt van zondag 28 mei tot en met zondag 11 juni gravel-rood: de sportzender doet twee weken lang dagelijks live verslag van Roland Garros
Barbera Wolfensberger directeur-generaal Cultuur en Media bij OCW
19-05-2017 | 15:19:00
Barbera Wolfensberger wordt directeur-generaal Cultuur en Media bij het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. De benoeming gaat in op 1 juli
Reclamebureau SUPERREBEL maakt campagne voor Zeeland
19-05-2017 | 14:16:00
Reclamebureau SUPERREBEL heeft samen met VVV Zeeland en de provincie Zeeland een campagne ontwikkeld die schuurt, zoals zand schuurt in je onderbroek
DDB & Tribal en de Persgroep lanceren campagne voor Topics
19-05-2017 | 13:09:06
DDB & Tribal en de Persgroep hebben een campagne ontwikkeld voor Topics, de app die de content van alle 13 kwaliteitskranten van de Persgroep toegankelijk maakt voor alle abonnees
Ogilvy Amsterdam ontwikkelt een campagne voor KFC
19-05-2017 | 11:15:00
Ogilvy Amsterdam ontwikkelde 'inspirerende' campagne voor KFC: Good things don’t come easy
[Vacatures] IEX zoekt Trafficker / Delivery Executive
19-05-2017 | 10:24:00
IEX Media is een media bedrijf dat sinds 1999 onder eigen merken financiële en beleggingscontent produceert, distribueert en exploiteert via cross mediale kanalen.
CONSPIRACYSINC verantwoordelijk voor paviljoen World Expo
19-05-2017 | 09:53:00
Reclame- en activatiebureau CONSPIRACYSINC ontwikkelde het concept ‘Low Land, High Energy’ voor het Nederlandse paviljoen
Dept zet vol in op eCommerce met Tim de Kamper
18-05-2017 | 20:31:00
Tim de Kamper is aangesteld als Regional Director Benelux voor Be Excellent (part of Dept).
Historisch Nieuwsblad lanceert Het Grote Geschiedenis Doeboek
18-05-2017 | 19:57:00
Dit rijk geïllustreerde doeboek is door de redactie van Historisch Nieuwsblad speciaal gemaakt voor kinderen van 8 tot 12 jaar
Messagelab richt zicht op merkambassadeurs
18-05-2017 | 19:35:38
MessageLab, een nieuw label van PR-bureau NewsLab, richt zich op het trainen van key-medewerkers tot merkambassadeurs.
Online tuinbranche groeit en bloeit
18-05-2017 | 19:01:08
Home & Garden was het afgelopen jaar één van snelst groeiende branches online. Voor tuinartikelen is nu het drukste seizoen aangebroken