ACHTUNG! maakt merkcampagne ANWB
21-12-2016 12:17:00 | Door: Katja Brokke | hits: 5220 | Tags:

In de nieuwe, door ACHTUNG! mcgarrybowen ontwikkelde merkcampagne viert de ANWB het plezier en de vrijheid van het onderweg zijn. Dit gevoel komt samen in het nieuwe thema Laten we gaan.

Na de door ACHTUNG! mcgarrybowen gewonnen pitch gaat deze week de nieuwe merkcampagne van start met twee films. Tegelijkertijd komt de nieuwe merkgedachte op eigen wijze terug in verschillende geïntegreerde productcampagnes voor onder andere Wegenwacht, Verzekeren en de ANWB Visa Card.

Uitgangspunt voor de campagne is het feit dat ANWB het voor iedereen mogelijk maakt om in vrijheid en met plezier onderweg te zijn, door onbaatzuchtig voor alle Nederlanders op te komen, relevante producten en diensten te bieden en als vereniging altijd een stapje extra te doen voor zijn leden.

Mark Muller, Creative Director van ACHTUNG! mcgarrybowen: "Er zit enorm veel romantiek in het onderwerp onderweg zijn. In een serie korte films vergroten we herkenbare momenten onderweg uit. Afscheid op de camping in Frankrijk. Een jong kind dat een alledaags ritje in de auto ervaart als ontdekkingsreis. We willen laten zien dat ANWB veel meer is dan men nu weet."

Marlou van Gennep-Jansma, teamleider communicatie van de ANWB: “Het campagnethema is een uitnodiging voor alle Nederlanders om erop uit te trekken, waarbij je er natuurlijk op kunt rekenen dat alles goed geregeld is. De nieuwe campagne viert het onderweg zijn. Of het nu gaat om vakanties, fietsen, dagjes uit of een dagelijks ritje naar kantoor. We willen graag aan onze leden en heel Nederland laten zien dat we er altijd voor ze zijn en de uitnodiging Laten we gaan past hier perfect bij.”

www.achtung.nl
www.anwb.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie