Abovo Media werkt voor HG International
26-10-2015 07:23:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 5513 | Tags:

HG International heeft gekozen voor Abovo Media als mediabureau. Vanaf 1 januari 2016 is het fullservice bureau uit Hoorn verantwoordelijk voor de mediastrategie TV, planning en inkoop.

Saskia Herrenauw, product manager marketing HG: "Er was direct een persoonlijke klik vanwege de nuchtere werkwijze en korte lijnen bij Abovo Media. Een deskundige, sterke onafhankelijke partner met scherpe tarieven waarbij we op basis van gezamenlijk ondernemerschap vol vertrouwen de samenwerking tegemoet zien."

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo Media: "Abovo is verheugd dat een oer-Hollands en succesvol bedrijf als HG heel bewust kiest voor ons. We zien ernaar uit om op basis van gezamenlijk ondernemerschap met frisse inzichten de uitdagende doelstellingen van HG te verwezenlijken."

HG International is een Nederlands bedrijf met eigen vestigingen in verschillende landen. In totaal werken er dagelijks meer dan 250 mensen. Het bedrijf produceert meer dan 300 verschillende producten die hun weg vinden naar miljoenen tevreden consumenten in meer dan 45 landen. 

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke mediabureau van Nederland waar dagelijks zo’n negentig professionals werken. Met een eigen kijk op media levert het fullservice bureau strategische en crossmediale oplossingen aan adverteerders. Abovo Media werkt onder andere voor Fashioncheque, Autogrill, Koopjedeal, MediaBookers, ROC van Amsterdam, Vakantieveilingen.nl en Basic-Fit.

abovomedia.nl
nl.hg.eu

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie