Abovo Media werkt voor Weber
15-03-2017 06:22:00 | Door: Bas Vlugt | hits: 2851 | Tags:

BBQ-specialist Weber kiest Abovo Media voor zijn voorjaarscampagnes. De eerste campagne betreft de introductie van Webers paradepaardje Genesis II, later in het seizoen verzorgt Abovo een tweede, verrassende campagne én ondersteunt het mediabureau bij de opening van de allereerste Weber Original Store in Nederland.

Voor managing director Benelux Dolf Blomhert viel de keuze op Abovo, vanwege de prijsfactor en het vermogen creatief mee te denken: "Voor ons zijn de voorjaarsmaanden de belangrijkste maanden van het jaar. Dat betekent dat onze campagne spot on moet zijn. Zeker omdat wij dit seizoen de tweede generatie van ons topproduct Genesis introduceren, een vernieuwde en verbeterde versie van onze state of the art gasbarbecue."

Remko Poggenklaas, commercieel directeur van Abovo: "Wij beginnen met een campagne gericht op outdoor, tv en online, om Genesis II onder de aandacht te brengen. Daarna start een merkcampagne, flexibel en creatief, met een verrassende insteek. Voor dit deel van de campagne gaan wij gebruik maken van radio en outdoormedia."

Afbeeldingsresultaat voor weber Genesis II
 

Abovo Media is het snelst groeiende onafhankelijke media-adviesbureau van Nederland. Er werken ruim honderd professionals. Met een eigen kijk op media levert het fullservicebureau strategische en crossmediale oplossingen aan bedrijven die een mediavraagstuk hebben. Abovo Media werkt onder andere voor Corendon, HG, Primera, Halfords, Koopjedeal, MediaBookers, Basic-Fit en ROC van Amsterdam.

www.abovomedia.nl
www.weber.com/nl


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie