Abovo behaalt MediaMath-certificering
24-08-2015 10:08:00 | Door: Dewi Smeenk | hits: 6575 | Tags:

Mediabureau Abovo Media uit Hoorn heeft afgelopen week het platinum MediaMath-certificaat behaald. Hiermee sluit Abovo aan bij een select gezelschap van internationale mediabureaus. Wereldwijd zijn er dertien bureaus die over dit certificaat beschikken.  

MediaMath is een internationaal toonaangevend marketinginstituut dat zich met name richt op digitale marketing binnen het open buyer programma. Voor Abovo betekent de bekendmaking van de platina certificering een bekroning op de constante inspanningen om digitale marketingindustrie te blijven innoveren.

Mike van der Peet: "Het bereiken van de status Platinum is een bevestiging van onze ambitie op het digitale vlak bij Abovo. Als fullservice mediabureau willen we immers alle disciplines tot in de puntjes verzorgen. Met deze certificering kunnen we samen met onze specialisten alle digitale facetten optimaal inzetten voor onze klanten binnen de online marketing kanalen." 

Streng eisenpakket

MediaMath stelt hoge eisen aan haar certificeringen, onderverdeeld in silver, gold en platinum. Zo dienden alle TradeDesk medewerkers van Abovo de New marketing institute examens te behalen. Ook het koppelen van het MediaMath Terminal One platform aan een eigen, inzichtelijke interface was een vereiste, evenals het integreren van diverse media binnen een multi/omni- channel view. Daarnaast vormde de koppeling van Abovo met Mediabookers een doorslaggevend argument.

Dave Reed MD EMEA MediaMath. “MediaMath’s OPEN programma laat onze partners en klanten makkelijk met elkaar in contact komen en zaken doen. Het vertegenwoordigt de manier waarop MediaMath een open en transparant ecosysteem creëert volgens de wensen van marketeers. OPEN certificaten geven wij aan onze meest innovatieve partners en klanten. We zijn zeer verheugd om Abovo welkom te heten als Platinum Certified Buyer.” 

Voordeel voor de klant

Dankzij de platinum certificering is Abovo voortaan een preffered partner van MediaMath. Voor de nationale en internationale adverteerders een teken dat Abovo een erkend kwaliteitsmerk is binnen de digitale marketingindustrie. Bovendien deelt Abovo al in een zeer vroeg stadium in de kennis omtrent MediaMath innovaties, nog voor deze op de markt komt. Klanten van Abovo genieten hiermee van een voorsprong in kennis en toepassing. Ook het feit dat de Abovo TradeDesk medewerkers continue getraind worden door het NMI is een blijvende garantie voor kennis op hoog niveau.

www.abovomedia.nl
www.mediamath.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie