Achtung! creëert merkcampagne Monsterboard
01-05-2017 12:06:27 | Door: Katja Brokke | hits: 2626 | Tags:

Monsterboard start met een merkcampagne gericht op millenials. Het carrièreplatform wil werkend Nederland, dat over een aantal jaar voor meer dan de helft uit millenials (nu 18 t/m 35 jaar oud) bestaat, helpen om de baan te vinden die zij verdienen. Met twee commercials waarin de grote paarse merkmascotte MONSTER figureert, wil Monsterboard werken aan de naamsbekendheid onder de millenialgeneratie. De campagne is de hele maand mei zichtbaar op alle tv-stations van RTL en BrandDeli.

In twee commercials bereikt de recruitmentsite 75 procent van de millenials en 80 procent van de 35-49 jarigen in Nederland.

Gian Zandonà, Managing Director van Monsterboard: “Nog nooit was een generatie meer digital minded dan deze, maar het is ook een generatie die af en toe een steuntje in de rug nodig heeft om het optimale te kunnen halen uit hun carrière. Wij willen deze generatie graag helpen om ze de erkenning te geven die ze verdienen door hun potentieel en talent te koppelen aan de juiste baan.”

Naast tv-commercials, is Monsterboard in mei en juni 2017 ook zichtbaar via online video, zowel op de sites van televisiezenders als via YouTube. Voor het concept en de creatie van de campagne tekenden Mcgarrybowen London en Achtung! in Amsterdam.

www.achtung.nl
www.monsterboard.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie