Adobe lanceert nieuwe campagne
14-03-2017 07:38:00 | Door: Arjen Westra | hits: 3086 | Tags:

De Hovering Art Director: zo heet de nieuwe campagne van Adobe. Adobe probeert met de campagne op een grappige manier de relatie tussen art director en designer in beeld te brengen.

In de eerste video zien we een art director en een designer die samenwerken aan een fictieve advertentie voor een ginger beer, genaamd WolfBear.

De video laat zien hoe de designer Adobe Stock inzet bij het voortdurend aanpassen van de advertentie omdat de hovering art director steeds weer wat anders wil.

Zo wordt er in de afbeelding afwisselend een metroman met hipsterbaard, een schaap met een Waar is Wally-mutsje, een wolf, een Casanova beer, een tornado en epische vulkaanuitbarsting toegevoegd. 

PR-ondersteuning is in handen van Team Lewis. 

www.adobe.com
www.teamlewis.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie