Adobe vereenvoudigt planning en inkoop voor televisie en digital met Adobe Advertising Cloud
22-03-2017 07:20:00 | Door: Arjen Westra | hits: 2734 | Tags:

Adobe (NASDAQ: ADBE) presenteert tijdens Adobe Summit de nieuwe Adobe Advertising Cloud, het eerste end-to-end platform voor het beheren van advertenties voor zowel traditionele televisie als digitale formats.

Door het combineren van de mogelijkheden van Adobe Media Optimizer en het recent overgenomen TubeMogul vereenvoudigt Adobe Advertising Cloud het leveren van video, display en search advertising voor verschillende kanalen en schermen.    

Volgens het recente Adobe Digital Insights Advertising Report geeft 47 procent van de marketeers wereldwijd aan dat het ontbreken van een geïntegreerde oplossing voor data en media-inkoop een van hun grootste uitdagingen is.

Adobe Advertising Cloud is per direct wereldwijd beschikbaar en bestaat uit drie onderdelen:
• AMO Search: het toonaangevende search management platform
• AMO Demand Side Platform: automatiseert de advertentie-inkoop voor display, social, video en programmatic TV
• AMO Dynamic Creative Optimizer (DCO): dynamische optimalisatie van creaties gekoppeld aan

Adobe Advertising Cloud beheert al bijna 3,5 miljard dollar aan jaarlijkse advertentie-uitgaven voor meer dan 1000 wereldwijde klanten, waaronder Allstate, Ford, Johnson & Johnson, Kraft, Liberty Mutual, L'Oréal, MGM, Nickelodeon en Southwest Airlines.

www.adobe.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie