BNNVARA positioneert merkstrategie
31-08-2017 12:25:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2434 | Tags:

BNNVARA heeft haar nieuwe strategie gelanceerd. BNN en de VARA waren al gefuseerd sinds 2014, maar hebben in samenwerking met DAY creative business partners het afgelopen jaar gewerkt aan één merk.

BNN en de VARA hadden beide een eigen cultuur die gepaard gaat met een grote groep leden. Door DAY gefaciliteerde workshops met het management, medewerkers en leden van zowel BNN als de VARA is bepaald hoe dit vertaald zou kunnen worden in een nieuwe, maar vooral ook passende strategie voor BNNVARA.

Strategie: Ontdekken. Onthullen. Ontketenen

Uit de ontwikkelde brandstory bleek dat er veel waardes van BNN en de VARA overeenkwamen en de partijen elkaars individuele kwaliteiten kunnen versterken. Ontdekken, onthullen en ontketenen zijn de drie kernwoorden die het nieuwe merk en haar identiteit weerspiegelen.

www.bnnvara.nl
www.day.nl

 

Lees ook: Nieuwe visuele identiteit BNNVARA door Dog and Pony 

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie