Beekse Bergen kiest voor Today is Canday
22-08-2017 12:59:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2043 | Tags:

Beekse Bergen en in het bijzonder het safaripark staat aan de vooravond van een grootscheepse vernieuwing, het start met het aanbieden van 200 luxe accomodaties waarin men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. Onder meer vanwege deze uitbreiding heeft Beekse Bergen haar positionering vernieuwd. Today is Canday is gevraagd om deze creatief te vertalen in een crossmediale campagne.

Beekse Bergen, onderdeel van Libéma Exploitatie, bestaat uit een safaripark, vakantiepark en speelland. Het safaripark is qua oppervlakte het grootste dierenpark van de Benelux. Er zijn meer dan 150 diersoorten te bewonderen.

Ontdek wat onze natuur met je doet

De nieuwe positionering is ingestoken vanuit de oertuiging dat de natuur ieders leven verrijkt. De campagne gaat daarom de beleving van de verschillende doelgroepen centraal zetten. Hiertoe zijn er persona’s ontwikkeld, op basis waarvan zowel de boodschap als de in te zetten middelen bepaald gaan worden. Met een contentstrategie wordt Beekse Bergen buiten het park tot leven gebracht vanuit de ogen van de bezoeker. Maar uiteraard krijgen ook de rangers en zelfs de dieren hun rol in de content.

De campagne is afgelopen dinsdag live gegaan met een eerste brand movie en diverse middelen ter conversie op het Safari Resort en zal komen de maanden verder uitgebouwd worden.

Slapen tussen de dieren

Aan de rand van het safaripark wordt een uniek Safari Resort gebouwd, waar men letterlijk tussen de dieren kan overnachten. In een gebied van 42 hectare wordt het resort in twee fases bijzonder ruim opgezet. Nog voor de zomer van 2018 wordt de eerste fase gerealiseerd, met ruim 200 luxe accommodaties.

www.canday.com  
www.beeksebergen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie