Boomerang Agency breidt uit met 13 nieuwe werknemers
12-06-2017 11:53:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3025 | Tags:

Boomerang Agency heeft de afgelopen maanden 13 nieuwe werknemers aangenomen en groeit hiermee met 50 procent ten opzichte van 2016. In totaal zijn er vier projectmanagers, vier creatieven, twee communitymanagers, een mediastrateeg, een marketing- en communicatiemanager en een editor aangenomen. Vanwege de groei van het kantoor zal een extra verdieping aan de Wilgenweg in Amsterdam in gebruik worden genomen.

Marrie de Priester, Mark de Louw, Daan van der Heijden, Wessel Molenkamp, Stefanie de Boer, Nia Philips en Robbert Maruanaija zullen het creatieve team gaan versterken. Pim van Kempen is aangetrokken als editor. Melanie Bouwman, Annalena Hartmann, Yanna Panagopoulos en Anouk Facee Schaeffer zijn aangenomen als projectmanagers en producenten. Maartje Weijers is aangenomen als marketing- en communicatiemanager van het bureau. De nieuwe teamleden hebben verschillende internationale achtergronden.

Alexander Veltman, oprichter van Boomerang: "De verschillende nationaliteiten van onze talenten en diverse culturele achtergronden brengen een mooie mix van creativiteit teweeg. Dit sluit mooi aan bij de (inter)nationale merken waar we voor werken."

www.agency.boomerang.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie