Buro Benk geeft een Haust-Party
11-05-2017 10:01:00 | Door: Marianna Beets | hits: 2641 | Tags:

Buro Benk, een activatie buro gespecialiseerd in joint marketing, heeft voor Haust de 'Win een Haust-Party' ontwikkeld en uitgerold. Voor deze campagne is een samenwerking aangegaan met Kwantum. Bij aankoop van Haust Party Extra maakt de consument kans op een Haust-Party, bestaande uit een uitgebreid borrel-feestpakket en een Kwantum waardecheque van 400 euro of één van de 40 cadeaubonnen van Kwantum van 40 euro. De actie loopt van tot en met 9 juli.

Lisette Alders-Bos, Product Manager Continental Bakeries (Haust): “Buro Benk heeft ons met hun joint marketing concept verrast. Met Haust vier je alle momenten dus een verhuizing, verbouwing of restyling van je huis of tuin passen daar uitstekend bij. Vooral in deze tijd van het jaar. Het joint marketing idee is doorvertaald tot aan de winkelvloer.”

Letteke Bens-van den Berg, Marketing Communicatie Manager Homefashion Group (Kwantum): “Buro Benk heeft ons op het juiste moment benaderd. Wij vieren namelijk dit jaar ons 40 jarige bestaan. Leuk om dat met een Haust-Party uit te breiden. De joint marketing campagne is tevens een mooi verlengstuk van een Kwantum-moment naar een Haust-moment.”

Bastiaan Krips, oprichter en joint marketing director Buro Benk: “Vanuit de shopper en een momentum hebben we de campagne bedacht en uitgewerkt. Mooi om te zien dat Haust en Kwantum elkaar kunnen versterken. Dat noemen wij de kracht van samenwerken. Vooral de visibility van beide merken in een nieuw kanaal. ”

www.burobenk.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie