CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam
13-07-2017 18:31:00 | Door: Max Vlugt | hits: 2909 | Tags:

Het snelgroeiende horlogemerk CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie. Het is een ambitieuze samenwerking aangezien het label momenteel een van de snelst groeiende merken is in de wereld.

CLUSE is opgericht in 2013 en werd in recordtijd een van de meest gewilde horlogemerken wereldwijd. Zo verkocht CLUSE vorig jaar meer dan een miljoen horloges wereldwijd en de verwachting is het dit jaar te verdubbelen. Geleid door een zeer ambitieus en jonge groep mensen, heeft CLUSE haar merk gebouwd door middel van een significante internationale influencer en online marketingstrategie. De focus ligt nu vooral op creatieve digitale content om hun jonge modebewuste klant te inspireren. 

Het snelgroeiende horlogemerk CLUSE kiest voor SuperHeroes Amsterdam voor het ontwikkelen van social media content en de communicatie- en brand strategie. Het is een ambitieuze samenwerking aangezien het label momenteel een van de snelst groeiende merken is in de wereld.

CLUSE is opgericht in 2013 en werd in recordtijd een van de meest gewilde horlogemerken wereldwijd. Zo verkocht CLUSE vorig jaar meer dan een miljoen horloges wereldwijd en de verwachting is het dit jaar te verdubbelen. Geleid door een zeer ambitieus en jonge groep mensen, heeft CLUSE haar merk gebouwd door middel van een significante internationale influencer en online marketingstrategie. De focus ligt nu vooral op creatieve digitale content om hun jonge modebewuste klant te inspireren.