Cartoon Network EMEA breidt modelijn The Powerpuff Girls uit
21-09-2017 13:42:58 | Door: Katja Brokke | hits: 2914 | Tags:

Cartoon Network werkt samen met een aantal Europese modewinkels. Een nieuwe samenwerking is opgezet met e-tailer Daisy Street, die naast ASOS, New Look en Zalando, dameskleding lanceert met t-shirts, truien en sweatshirts. Het Europese aanbod kinderkleding van The Powerpuff Girls wordt verder uitgebreid met een samenwerking tussen Cartoon Network en het Spaanse modemerk Lefties, en Commerciale Campana Srl ontwikkelt een kinderschoenencollectie. Deze nieuwe collecties zijn vanaf januari 2018 verkrijgbaar.    

Johanne Broadfield, vicepresident van Cartoon Network Enterprises EMEA: “We geloven dat The Powerpuff Girls echt potentieel heeft om een blijvend populair modemerk te worden, dankzij de relevantie, brede commerciële doelgroep en sterke sociale referenties. Bovendien kunnen we dankzij de rijke en levendige look van het merk aansluiten bij de groeiende hype, met behulp van spannende en creatieve samenwerkingen in iedere retailtak.”

Cartoon Network heeft ook een overeenkomst gesloten met lokale partners in de EMEA-regio, gericht op zowel kinderen als volwassenen, zoals CYP Imports (tassen), SunCity (kinderkleding en accessoires), Tvoe in Rusland (vrouwenkleding DTR), Cookie in de Benelux (kinderkleding, vrouwenkleding en accessoires) en Sahinler in Frankrijk (kinderkleding, vrouwenkleding en accessoires).

Daarnaast presenteert Fyodor Golan, als onderdeel van London’s FashionWeek Festival, op zaterdag 23 september de Powerpuff Girls AW17-collectie tijdens een catwalkevent van de Londense designer. Golan creëert ook een pop-upwinkel waar consumenten hun favoriete artikelen uit het assortiment kunnen kopen, dat nu wereldwijd verkrijgbaar is via boetieks en warenhuizen.

www.cartoonnetwork.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie