Chantal Janzen start haar eigen mediamerk &C
11-01-2017 10:52:00 | Door: Marianna Beets | hits: 8186 | Tags:

&C start bij de lancering in maart met een maandelijks magazine, een online-platform, een mobile app met een eigen shop en vanaf najaar 2017 met eigen televisieprogramma's.

Chantal Janzen: "Net als met theater en televisie, wil ik met &C vooral amuseren, maar ook ontroeren, beschouwen en inspireren. Naast bekende en reeds gevestigde namen wil ik ook ruimte maken voor nieuw talent. In de toekomst wordt het bieden van een podium voor nieuw creatief talent één van de belangrijkste uitgangspunten van &C."

&C is primair gericht op vrouwen in de leeftijd van 18 tot 48 jaar.

Chantal: "&C gaat alle interessegebieden behandelen: mode, beauty, eten, reizen, lifestyle, wonen, human interest, de hele mikmak. Maar door mijn bril bekeken. En ik heb -5,5 dus sterk wordt dat sowieso."

&C BRANDSTUDIO, de creatief-commerciële unit binnen &C, ontwikkelt cross-mediale proposities op basis van Brand Partnerships. Exclusief en op maat gemaakte branded formats in combinatie met advertising behoren tot de mogelijkheden.

www.andc.tv

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie