Crowdmedia aan de slag voor Syntus
04-04-2017 14:26:58 | Door: Katja Brokke | hits: 2084 | Tags:

De elektrische Syntus-trein die in december gaat rijden, heeft nog bestuurders nodig. Met de slogan Laat je verleiden, gaat Crowdmedia aan de slag voor de vervoersmaatschappij. Via de Flirt-campagne wordt de doelgroep verleid om te solliciteren naar de functie van treinbestuurder. Compleet met omscholing zal er na de zomer een nieuwe groep treinbestuurders klaar staan.

Syntus richt zich met deze campagne op drie doelgroepen: moeders, werkzoekenden en studenten. De nieuwe trein zal gaan rijden vanaf stations Zwolle en Enschede, dus er wordt getarget op deze regio’s. In een animatievideo moet het flirtende fluitje van de trein hun aandacht trekken. De video wordt via Facebook zo breed mogelijk onder de groepen verspreid. De bereikte personen worden zo nieuwsgierig naar de campagne, waarna in verdere fasen meer wordt ingezet op het daadwerkelijke solliciteren.

De animatievideo is niet het enige middel dat wordt ingezet in deze campagne. Ook Google Adwords draaien mee, e-mail, vacaturewebsites en LinkedIn. Verder wordt er gebruikt gemaakt van verschillende soorten Facebook-advertenties, waarin de doelgroep verleid wordt tot een klik naar de landingspagina. Hier staat de vacature in het kort beschreven en kunnen mensen direct reageren. Zo komt uiteindelijk het doel in zicht: nieuw personeel dat wil gaan rijden op de nieuwe elektrische trein van Syntus.

www.crowdmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Word lid van de Nederlands MediaNieuws Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie