D-reizen lanceert Facebookcampagne
23-08-2017 11:11:47 | Door: Katja Brokke | hits: 3004 | Tags:

Vier weekenden. Vier verschillende locaties. Eén knop, ergens verstopt in Nederland. Dit zijn de ingrediënten voor een vier weken durende Facebookcampagne waarmee D-reizen Nederlanders in actie wil krijgen voor een prijs prijs: vier maal een reischeque ter waarde van 1000 euro. De campagne start op 26 augustus met een livestream op Facebook.

Live aanwijzingen

Op zaterdag 26 augustus start om 12.00 uur een livestream op de Facebookpagina van D-reizen: www.facebook.com/dreizenvakanties. Te zien is een grote oranje zuil met de knop, ergens op een plek in Nederland. Gedurende de livestream worden meerdere tips gegeven over de locatie van de knop. Diegene die de aanwijzingen het snelst kan plaatsen en als eerste op de knop drukt, is de winnaar van een D-reizen reischeque. D-jacht is vier zaterdagen achter elkaar geopend, telkens op een andere locatie in het land: 26 augustus, 2 september, 9 september en 16 september.

Danja Lekkerkerk, marketing- en communicatiemanager van D-reizen: “D-reizen gebruikte social media tot voor kort vooral voor het communiceren van reisaanbiedingen en als tool voor klantenservice. Nu voegen we aan onze social media een andere dimensie toe: met campagnes als D-jacht zetten we D-reizen op een opvallende manier steviger op de kaart en voegen we fun en activatie toe aan het merk online.”

Bekijk hier de aankondigingsvideo.

Credits:
Opdrachtgever: D-reizen | Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Danja Lekkerkerk, Karlyn Blom, Anousha de Ruiter | Socialmarketingbureau: C2B | Account en creatie bij bureau: Tim Meuleman en Joost Bout | Pr: MVPR Amsterdam

www.d-reizen.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie