DPD kiest voor The Fightclub
16-05-2017 12:29:50 | Door: Katja Brokke | hits: 3964 | Tags:

De onlangs door Stefan Nuijten, Maarten Elshove en Michiel Mol opgerichte digital agency The Fightclub kan na een pitchtraject pakketservice DPD Nederland aan het klantenbestand toevoegen. Het bureau zal de algehele online strategie, social media en uitvoering op zich nemen, van de campagne-uitrol tot leadgeneratie en sales support. The Communication Company (TCC) is hierin strategisch partner en reeds verantwoordelijk voor de creatieve ontwikkeling van alle ATL/BTL-campagnes.

Pieter Smits, marketingdirecteur van DPD Nederland: “Om door te blijven groeien kiezen we voor een marketingstrategie met een duidelijke digitale ambitie. Online is een steeds belangrijker verkoopkanaal en na een intensieve pitch is de keuze gevallen op The Fightclub als digital agency. De doordachte strategie, hands-on aanpak en winnaarsmentaliteit spraken ons daarbij enorm aan.”

www.fightclub-digital.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie