Dawn zet Morgan Freeman in voor premium pils Swinckels
08-03-2017 07:58:00 | Door: Arjen Westra | hits: 4569 | Tags:

Luister naar je inner voice. Net als de familie Swinkels toen ze Swinckels' superior pilsener brouwden. Dat is de boodschap van Morgan Freeman in de nieuwe commercial van Swinckels'. De bierbrouwer bundelde zijn krachten met de wereldster ter ere van de introductie van Swinckels' superior pilsener in het retailkanaal. De Swinckels' Inner voice-campagne is vanaf week 12 in heel Nederland te zien. Dawn tekende voor het concept.

Swinckels' is al verkrijgbaar bij ruim 650 locaties waaronder vijftien procent van de Nederlandse sterrenrestaurants en nu dus ook in de supermarkt.

De crossmediale campagne bestaat, naast de tv-commercial, uit outdoor- en online uitingen, een social media campagne en activaties op de winkelvloer, in horeca en events.

Naast Morgan Freeman slaat Swinckels' de handen ineen met andere inspirerende personen die vertrouwen op hun inner voice: van artiesten en ondernemers tot chef koks. De komende tijd delen zij hun defining moments via events, optredens en podcasts.

Credits:

Verantwoordelijk bij Swinckels': Gijs Swinkels, Laurie van Zeeland | Bureau: Dawn | Creatie: David Snellenberg en Ward Graumans | Strategie: Kees Kalk | Account: Machteld van Woensel Kooy-Maliepaard | Productiemaatschappij: Saskia Kok | Regisseur: Bram Schouw | DOP: Ruben Impens | Offline: Annelien van Wijnbergen |Online: Laurens Orij | Social media bureau: MEC/Wavemaker | Mediabureau: Mindshare | PR-bureau: NewsLab

www.dawn.nl
www.swinckels.com


Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie