Denimmerk Tripper terug met campagne door Fama Volat
05-04-2017 13:34:00 | Door: Katja Brokke | hits: 3215 | Tags:

Het Nederlandse Tripper is na twintig jaar afwezigheid terug. De lancering van dit jeans- en fashionmerk start met de campagne Stretch your horizon, met in de hoofdrol drie Nederlandse vrouwen die letterlijk hun grenzen hebben verlegd. In persoonlijke videoverhalen vertellen zij over hun gevoel van vrijheid en de ontwikkelingen die zij hebben meegemaakt.

De campagne is alleen online te zien op diverse Sanoma-titels en blogs. Strategie en concept komen van de Eindhovense vestiging van Fama Volat.

Tripper is geïnspireerd door moderne, ondernemende vrouwen die wat van de wereld willen zien en richt zich op de Nederlandse vrouw tussen de 25 en 55 jaar. Het was in de jaren 80 het eerste denimmerk voor vrouwen. Met de campagne wil Tripper uitdragen dat zij gelooft in de schoonheid van vrouwelijke vrijheid.

www.famavolat.com
www.tripperjeans.com

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie