Edward van de Ridder Head of Strategy bij Alfred
21-09-2017 08:29:31 | Door: Marianna Beets | hits: 2196 | Tags:

Edward van de Ridder zet zijn carrière voort als Head of Strategy bij Alfred. Van de Ridder vertrok eind 2016 bij NOISE, het bureau waarvan hij mede-oprichter was.

Edward van de Ridder: “De eerste 12 jaar van mijn carrière heb ik bij TBWA op hele grote merken gewerkt. In de 11 jaar NOISE heb ik fantastische klussen mogen doen op het snijvlak van digital en activatie. Bij Alfred komt dit alles samen: hier kan ik grote merken adviseren in de volle breedte. Met mijn ervaring op digital en activatie kan ik een mooie bijdrage leveren aan de weg die Alfred vorig jaar heeft ingezet."

Steeds meer vraag naar digital en activatie

Eddy Salfischberger, managing partner van Alfred: "Het afgelopen jaar hebben we de vraag van onze klanten naar digital, social en activatie enorm zien toenemen, naast televisie. Met Edward erbij brengen we dit weer naar een volgend niveau.”

www.alfred.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie