Elsbeth Mommaal brandedcontentmanager LND Media
05-04-2017 12:54:00 | Door: Katja Brokke | hits: 2447 | Tags:

Elsbeth Mommaal is gestart als Manager Branded Content bij LND Media in Laren. De afgelopen jaren was Mommaal bij SBS senior accountmanager Branded Partnerships waar ze projecten als Next Boy Girl Band en Masterchef begeleidde. Daarvoor werkte zij bij RTL Nederland jarenlang aan projecten als Gooische Vrouwen, de film, Topchef en Campinglife.

LND Media werkt als tv-producent voor publieke en commerciële zenders, online platforms en wil haar groeiambities realiseren met branded en corporate producties, content voor online en mobiele toepassingen. Het bedrijf combineert een jarenlange televisie-ervaring (van Ik Vertrek, 2doc De Schaduw van de Ramp: 15 jaar na 9/11 tot Jojanneke in de prostitutie) van zowel Managing Director Ellen Danhof als Co-Founder René Stokvis, met een sterke nadruk op impact productie.

Mommaal: “Ik zie het als uitdaging om binnen dit sterk veranderende medialandschap nu eens aan de kant van contentcreatie plaats te nemen, de ándere kant van de tafel. Hier ligt een breed scala aan mogelijkheden voor exploitanten en adverteerders en dus ook voor producenten als LND Media.”

Danhof: “Qua achtergrond en persoonlijkheid, inhoud en commercie levert Elsbeth een grote toegevoegde waarde voor LND Media. Wij vullen elkaar qua ervaring en expertise goed aan. Ik verwacht dan ook veel van onze samenwerking.”

www.lndmedia.nl

 

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Twitter

Volg het Nederlands MediaNetwerk op Facebook

Word lid van de Nederlands MediaNetwerk Groep op LinkedIn

Vacatures in media- en marketingcommunicatie